Halls of First Dawn v Dragon's Dogma 2: Jak vést evakuaci

Jak evakuovat každou větší osadu, aby obyvatelé unikli z Sunken Temple.

Rotis v Dragon's Dogma 2

Síně prvního úsvitu Dračí dogma 2 - spiknutí úkol, který se zpřístupní v podsvětí světa jako součást dosažení skutečného konce. Rotis, nyní osvobozený ze zajetí, doporučuje, aby Povstalci navštívili každý region a promluvili se všemi vůdci za účelem evakuace lidí do Sunken Temple - jediného místa schopného přežít konec cyklu.

V průvodci vám řekneme, jak evakuovat všechny regiony: od Vernworthu po Místo výkopu, a také stručně analyzujeme každý úkol z řetězce.

Jak zahájit quest Halls of the First Dawn v DD2

Chcete-li otevřít quest Halls of the First Dawn, musíte jít do skutečný konec. Rebel se ocitne na špatné straně světa, kde vše vypadá trochu jinak. Kromě nových nebezpečí se objeví i nové úkoly, včetně "Rozptýlené sny" и „Síně prvního úsvitu“.

S evakuací obyvatel můžete začít okamžitě, ale doporučuje se nejprve najít svého pěšce a projít čtyřmi testy. Pokud se s nebezpečími nevypořádáte předem, mohou nastat různé potíže: klíčová NPC se v Bakbattalu ne vždy zrodí, navíc bude velmi omezený čas, což způsobí určité nepříjemnosti.

Návod k questu Halls of the First Dawn v Dragon's Dogma 2

V rámci questu budete potřebovat splnit pět úkolůevakuovat Vernworth, Buckbattal, Sacred Grove, Dig Site a Volcano Island Camp. Trasu si můžete postavit dle vlastního uvážení, pak zvážíme nejvhodnější objednávku.

Navštivte Sunken Temple

Chcete-li zahájit quest, navštivte Sunken Temple, kam jste mohli dříve v rámci questu zavítat "Spojit". Ve stejné misi se Risen setkali s Rotisem, který je nyní volný, protože veškerá voda ve spodní části se jednoduše vypařila.

Beastman vám řekne, že nyní necítí pohled Pozorovatele, entity, která ovládá veškeré dění v tomto světě. Muž, stejně jako Vzkříšení, porazil draka a poté postavil Vernworth na místě své smrti. Rotisův duch je velmi slabý, a tak se král nabídne, že si promluví s jedinou osobou, která může v aktuální situaci pomoci.

Halls of First Dawn v Dragon's Dogma 2: Jak vést evakuaci

Oracle Luz také navštívil Sunken Temple. Žena radí zachránit lidi před smrtí tím, že je přivede na toto místo. To je jediný způsob, jak se vyhnout budoucímu zničení.

Vést evakuaci

Pokud se rozhodnete testy neabsolvovat, svět se postupně zhroutí. V tomto případě začněte ukládat nejprve ty regiony, které jsou nejblíže okrajům mapy – Sacred Grove, Volcano Island Camp a Excavation Site. Jinak budou osady zničeny. Pamatujte také na omezený čas: neodpočívejte ani nespěte v hotelech.

Sven ve Wernworthu

Abyste Vernwortha evakuovali, musíte si nejprve promluvit s kapitánem Brantem v krčmě, kde se s ním obvykle konají schůzky. Muž bude souhlasit s potřebou zachránit se, ale poznamená, že rozhodnutí činí současný vládce - Sven. Návštěva hradu jako součást výpravy „Rozhodnutí korunního regenta“, promluvte si s mladíkem, ten také vyslechne rady Zmrtvýchvstalých, ale požádá o pomoc.

Abys splnil Svenovu žádost, musíš si nejprve promluvit s jeho matkou Disou. Žena je v depresi a nehodlá opustit své komnaty, donutit ji mluvit se synem. Poté jděte do tábora a nátlakem na místního úředníka získejte požadovaný počet vozíků pro evakuaci.

Přečtěte si podrobný návod na hledání v samostatném průvodci. Crown Regent's Determination: Jak pomoci s evakuací Vermundu.

Nadiniya v Bakbattalu

Dalším bodem, který si můžete vybrat, je Bakbattal. V hlavním městě regionu Beastmen jděte k východnímu východu z města směrem k Flame Castle. Potkáte se tam Menella, která bude Risen aktualizovat. Kvůli blížícímu se konci světa se Bakbattal zmítá ve sporech, obyvatelé se hádají, začínají rvačky a zjevně se nehodlají evakuovat. Hledání začne "Populární nepokoje".

Rebel bude muset projít ulicemi města a vyřešit tři konflikty: souboj dvou hlídek, hádka mezi obyvateli o jídlo a boj mezi kamarády. Postavy můžete uklidnit jakýmkoli způsobem, císařovna se dozví o hrdinových činech a souhlasí s evakuací města.

Podrobný návod úkolu jsme připravili v samostatném průvodci. Populární neklid: jak uvolnit napětí v Bakbattalu.

Taliesin v posvátném háji

Dále navštivte Sacred Grove, který se nachází severozápadně od Vernworthu, téměř na samém okraji mapy. Až budete v elfí osadě, hledejte mladého muže s lukem za zády. Mluvit s Glindrome a poradit jim, aby se zachránili. Úkol se spustí "Zapuštění kořenů".

Rozhodnutí o evakuaci činí Taliesin, stromový kněz ze Sacred Grove, který je také Glyndřiným otcem. Muž se odmítá zachránit, a tak ho Vzkříšení musí přesvědčit. To lze provést buď hladověním, ale v tomto případě budete muset spát, nebo s pomocí reputace splněním vedlejších úkolů „Nemoc stromového srdce“ a „Z lesa do kovárny“ v hlavní hře.

Podrobný návod na úkol si přečtěte v samostatném článku. Pokládání kořenů: Jak přesvědčit Taliesina, aby evakuoval háj.

Ernesto na sopečném ostrově

Po návštěvě tábora na sopečném ostrově si promluvte s velitelem jménem Ernesto. Muž okamžitě souhlasí s evakuací všech žijících v osadě, ale poznamenává, že je potřeba vyřešit několik nuancí. Takto začíná úkol „Důležitost pomoci Ernestovi“.

V rámci questu budete muset navštívit dům na okraji města, abyste přiměli kováře a jeho ženu k evakuaci. Vzhledem k tomu, že manželé jsou starší, musí je Vzkříšení do osady doprovodit. Nakonec vás Ernesto požádá, abyste přemluvil pana Lamonda, aby odešel se všemi.

Podrobný návod na hledání jsme připravili v samostatném průvodci. Důležitost pomoci: jak doprovázet Gustava a Cliodnu.

Henryk na místě vykopávek

Poslední lokace na seznamu je Excavation Site, kde je uvězněno mnoho pěšců. Osada se nachází na jihovýchodním okraji mapy. Před přijetím úkolu "Pastýř pěšců" musíte vyčistit oblast od mini-bosse - golema skládajícího se z kamenů a drahokamů.

Dozorce Henryk požádá Vzkříšené, aby pomohli osvobodit pěšce z vlivu Hlasy vládce. Společníci nemohou několik týdnů opustit kobku, protože plní příkaz správce. Musíte prozkoumat místo a najít artefakt, který ovládá pěšce.

V samostatném průvodci si přečtěte podrobný návod na úkol. Pastýř pěšce: Jak pomoci pěšcům uniknout.

Vyznamenání

Strážce úspěchu

Jakmile pomůžete s evakuací poslední osady, dostanete achievement "strážce". Odměny se udělují za splnění každého miniúkolu celkem, který můžete získat:

Doufáme, že vám náš průvodce pomohl naučit se vést evakuaci v Dragons Dogma 2 a pochopit, jak splnit každý z přidružených vedlejších úkolů. Pokud máte nějaké dotazy, zeptejte se jich na adrese komentáře, určitě odpovíme. Přečtěte si další užitečné Průvodce Dragon's Dogma 2 v příslušné části webu.

futsuri
Wotpack.ru - hry, novinky, průvodci, návody
Přihlásit se
Upozornit na
host
0 komentáře
Nový
Starý
Intertextové recenze
Zobrazit všechny komentáře
0
Zanechat komentář! Napište, co si o článku myslíte.x