Legendy Quest Nevilleta: Rány minulosti v Genshin Impact - první kapitola příběhu o nestranném a přísném nejvyšším soudci Fontaine. Během questu budete muset vyšetřit podivný případ o příchozích hrozbách. Ponořte se do událostí minulosti a najděte podezřelého. Zjistěte více o vztahu mezi Nevilletem a meluzínami a o tom, jak přispěl k tomu, aby jim umožnil žít šťastně mezi lidmi.
Tento průvodce poskytuje návod pro quest Nevillet Legends. Prozradíme vám, jak otevřít a spustit quest, kde najít podezřelé dokumenty a jak se o tajemné organizaci dozvědět více.
Jak začít úkol Nevilleth Legends Flood: Wounds of the Past v Genshin Impact
Úkol legend Nevilett „Flood: Wounds of the Past“ můžete otevřít na odpovídající záložce protokolu úkolů. Musí být také splněno několik požadavků:
- Dosáhnout 40 řad dobrodružství a vyšší;
- Dokončete úkol Archonů, svazek IV, kapitola IV "Blížící se katastrofa";
- Mají 1 Legenda odemknout přístup k úkolu.
Chcete-li získat klíč, celkem budete muset projít 8 denních úkolů, Můžete se s nimi vypořádat za 2 skutečné dny, pokud nepřeskočíte úkoly. Až dokončíte testy, vyzvedněte si položku v záložce "Legends Quest" ve všeobecném deníku. Panel v pravém horním rohu ukazuje, kolik klíčů je na skladě.
Známá hrozba
Cestovatel se spolu s Paimonem setká s Nevilletem v paláci Mermonia. Soudce se rozhodl zahájit vyšetřování jednoho případu - Melusine Kiara obdržela výhružný dopis. Chraňte Kiaru, zatímco Nevillet je zaneprázdněn hledáním potřebných dokumentů. Náhodně se srazit s Charlotte, který sní o rozhovoru se soudcem a vrátí se do paláce, aby probral nějaké stopy.
Cesta do paláce Mermonia
Pátrání začíná tím, že ji Paimon pozve, aby navštívila Nevillat. Teleportujte se na Cour de Fontaine a vstupte do paláce Mermonia. Jděte chodbou rovně a pak zahněte doprava do kanceláře hlavního soudce.
Přátelé najdou Nevillat mluvit s meluzínou jménem Sedena. Snaží se odradit soudce, aby se sám nezabýval případem ohledně Melusine Kiary, která obdržela výhružný dopis.
Po krátkém dialogu se ho Sedenovi podaří přesvědčit. Nevillet říká Poutníkovi, že se cítí zodpovědný vůči Meluzínám, protože kdysi dávno nedokázal některé z nich ochránit. Cestovatel a Paimon se rozhodnou mu s touto záležitostí pomoci.
Zeptejte se Kiary na ten výhružný dopis
Nejprve musíte od oběti zjistit, co se stalo. Cestujte do nejjižnějšího teleportu v hlavním městě a odtud se přesuňte na východ k značce úkolu. U jedné z laviček stojí meluzína. Přistup k ní, aby si promluvil.
Kiara oznámí, že dopis vypadl, když odešla z domu. Sama Melusina nebrala to, co bylo napsáno, jako hrozbu - Sedena jí poradila, aby se obrátila na Nevillata.
Nevillet pozve Kiaru, aby s ním šla do paláce Mermonia, ale Melusine má stále co dělat – musí se podívat do Elofova obchodu.
Chraňte Kiaru, když pracuje
Nejvyšší soudce nechce Meluzínu nechat jít samotnou, ale Poutník a Paimon se včas nabídnou, že půjdou s ní a ochrání ji v případě nebezpečí.
Sledujte Kiaru
Sledujte Kiaru. Melusine zamíří na sever směrem do distriktu Lyonnaise.
Kiara zavede své přátele do obchodu Tiori House, poblíž kterého stojí dívka jménem Elof. Promluvte si s ní a počkejte, až Meluzína dokončí průzkum obchodu. Udělá to docela rychle, protože zástupci jejího druhu si mohou okamžitě všimnout toho, co je lidskému oku nepřístupné.
Najděte podezřelou osobu
Během rozhovoru prodejce s Kiarou si Cestovatel všimne, že je někdo sleduje. Přátelé se obávají, že by to mohl být ten, kdo poslal výhružný dopis, a rozhodli se to prověřit. Jděte trochu severněji. Podezřelou osobou bude Charlotte, schovávající se za kamenným stojanem na květiny.
Dívka čekala, až s ním Nevillet udělá rozhovor, a byla velmi překvapená, že někdo Melusíně vyhrožuje. O tom, co se stalo, nic neví, ale slíbí, že se zeptá svých kolegů.
Seznamte se s Kiarou
Vraťte se do Tioriho domu. Kromě meluzíny a Elofa bude blízko vchodu i Clorinda. Řekne, že si často objednává oblečení z tohoto obchodu, takže Traveller a Paimon jí mohou nechat Kiařinu stráž a jít za Nevilletem.
Návrat do paláce Mermonia
Warp zpět do Mermonia Palace a vstup do Nevilletovy kanceláře. Přistupte k muži stojícímu u okna a začněte dialog.
Zeptejte se Nevillata na postup vyšetřování
Ukázalo se, že hlavní soudce celou tu dobu prohlížel zprávy, které Kiara předložila, a také dokumenty o dalších vysoce sledovaných případech. Věří, že to pomůže postupně vysledovat skupinu za tím, co se stalo.
Zobrazit dokumenty
Chcete-li pomoci Neviletovi, musíte se podívat pět dokumentůležící na stole:
- O Spina di Rosula.
- O případu úplatkářství.
- Oh, Risley.
- O návrhu zastupitelské rady.
- O pašování.
Prohlédnutí všech papírů nepovede k žádnému výsledku; Nevillet vám doporučí trochu si odpočinout a napít se vody. Paimonova otázka na typ nápoje přivede Nejvyššího soudce k přemýšlení o různých typech vody a jeho dračí povaze. Nakonec se rozhodne navštívit Lucinskou fontánu, aby analyzoval prvek Hydro a identifikoval viníka.
Vracejí se vzpomínky
Večer jít do fontána Lusin, kde voda vcucne Cestovatele do podivného světa. Ponořte se do Nevilettových vzpomínek a zjistěte, jak přivedl první meluzíny na Cour de Fontaine a pomohl jim začlenit se do lidské společnosti. Když se dostanete z minulosti muže, uvidíte Navia — Už slyšela zvěsti o probíhajícím vyšetřování. Dívka se připojí k týmu a podělí se o své myšlenky.
Vydejte se k fontáně Lusin
Navigovat do fontána Lusin a oslovit ho, aby zahájil dialog s Neviletem. Dnes večer je kolem málo lidí, takže do věci nic nebude zasahovat.
Nevillet aktivuje fontánu, načež se Poutník přenese do jiného světa, kde se ocitne mezi vzpomínkami Nejvyššího soudce před čtyřmi sty lety.
Porozhlédnout se kolem
Jděte vpřed po silnici od fontány k opeře a sledujte vzpomínky spojené s Melusine Carol, velitelkou Vautrinovy zvláštní hlídky. Jak Cestovatel postupuje, odhalují se další části příběhu. Dříve meluzínu ve Fontaine nepřijali, kvůli čemuž byla Carol nucena se obětovat a Vautrin ji pomstil.
Vstupte do divadla a podívejte se na další scénu Vautrinova procesu. Nevillet litoval toho, co se stalo, ale nemohl jít proti verdiktu.
Jakmile je vynesen verdikt, je Cestovatel teleportován zpět do skutečného světa. Nevillet se omluví za to, co se stalo, a řekne vám, že vzpomínky se projevily kvůli fontáně Lucin. Tento minulý incident je důvodem, proč se soudce ujal případu Kiary.
Najednou se během rozhovoru objeví Navya, která je již s problémem obeznámena a chce pomoci. Nevillet také zmiňuje, že případ Kiary nějak souvisí s případem pašování, ale zatím není dostatek informací.
Návrat do paláce Mermonia
Nevillet se rozhodne, že je čas vrátit se do Mermoniina paláce. Teleportujte se k němu a jděte dovnitř.
Hledejte podezřelé dokumenty
Jděte do Nevilletovy kanceláře a z dokumentů na stole vyberte „Smuggling Case“.
Soudce se dočte, že tento případ byl spojen s několika lidmi, kteří jsou nyní v pevnosti Meropid. Jeden ze zločinců, Esseim, se Nevilletovi zdál podezřelý, protože ho přestali sledovat a on sám je na svobodě.
V tuto chvíli do kanceláře vstoupí Melusine a oznámí, že Navia na ně čeká v kavárně – odhalila podezřelého. Přátelé se rozhodnou jít k ní.
Seznamte se s Naviyou
Zamiřte do kavárny, která se nachází kousek jižně od paláce Mermonia, v pasáži Vasari. Navya sedí u nejvzdálenějšího stolu. Přistupte k ní.
Když se přiblížíte, uvidíte, že u vedlejšího stolu je hlouček podezřelých lidí, z nichž jeden je Esseim. Muž přiznává, že poslal dopis Chiaře, ale učinil tak na příkaz Domenica, který je v pevnosti Meropides.
V novém světle
Navštivte pevnost Meropides, která je k dispozici Risleya zeptejte se vévody na podezřelého. Ochotně přijme hosty a nabídne relaxaci na ošetřovně. Cestou si Nevillet všimne podivných ikon, zeptá se lidí a obdržené informace oznámí soudci. Vyřešte případ hrozby a vraťte se na Cour de Fontaine, abyste Kiaru ujistili, že je nyní v bezpečí.
Cesta do pevnosti Meropid
Nevillet se rozhodne, že je nutné navštívit pevnost Meropides a hledat Domenica tam. Přesuňte se k požadovanému bodu a promluvte si s Risleym, který stojí poblíž své kanceláře.
Muž vám řekne, že takový člověk v pevnosti skutečně je a že se předtím snažil vyvolat neklid. Risley souhlasí, že pomůže Neviletovi a požádá ho, aby chvíli počkal.
Relax na ošetřovně
Sijwin zve Nevillata a Travellera k odpočinku na ošetřovně a nabízí jim čaj. Soudce při přestávce zmiňuje, že si na lidech stojících u vchodu do chodby všiml neobvyklých odznaků. Předměty se mu zdají povědomé, a tak si o nich potřebuje zjistit více.
Zjistěte více o tajemné organizaci
Vyjděte z ošetřovny a zahněte doprava. Nedaleko od vchodu jsou tři lidé, se kterými si musíte promluvit: Goldet, Miller a Avriol. Promluvte si s každým z nich, abyste se o odznakech dozvěděli více.
Každý z těchto lidí patří do skupiny Mutual Aid Group, záhadné organizace, která v pevnosti Meropid existuje asi čtyři sta let. Odznaky, které nosí členové skupiny, jsou po vzoru mírových medailí, které nosil první vůdce organizace.
Nahlaste výsledky Neviletovi
Vraťte se zpět na ošetřovnu a promluvte si s Nevilletem. Hlavní soudce řekne, že ví o existenci takových medailí, protože je sám vytvořil a dal je Carol a Vautrinovi. Ten byl zakladatelem skupiny Mutual Help Group.
Rozhovor přeruší Sijwin, který oznámí, že Risley našel Domenica.
Jděte do Risleyho kanceláře
Jděte do Risleyho kanceláře, která se nachází ve správním obvodu pevnosti Meropid. Jděte dovnitř a vyjděte do druhého patra.
Risley ve skutečnosti přivedl Domenica, který se bál Nevillova vzhledu. Muž řekl, že byl ve vězení kvůli pašování, ale svou vinu nepřiznal. Počátečním cílem jeho pomsty byl Nevillet, ale nenašel žádné spojence, a proto byl nucen přejít na Meluzínu a Kiara se stala první, na kterou si vzpomněl.
Poté, co Sidgwin odvede Domenica pryč, Risley pokračuje v hovoru s Nevilletem. Fontaine už podle něj není stejný, jak si ho Nevillet pamatuje. V tuto chvíli jsou meluzíny i samotný Nevillet již dlouho plnohodnotnými členy společnosti. Dokončete dialog s Risleym a opusťte pevnost Meropid.
Vraťte se do Cour de Fontaine a sledujte Neuvillette
Vyjděte z pevnosti a vraťte se do hlavního města Fontaine. Následujte Nevillata ulicí, když sdílí s Cestovatelem několik myšlenek o minulosti a Risleyho slovech.
Dále se podívejte na cutscénu, která stručně ukazuje Nevilletovy hlavní vzpomínky na minulost a současnost.
Promluvte si s Charlotte
Po zhlédnutí cutscény si promluvte s Charlotte, Navií a Clorindou. Dívky budou moc rády, že je případ uzavřen a meluzíny jsou nyní opět v bezpečí.
Charlotte se také rozhodne požádat Nevillata o exkluzivní rozhovor, s čímž k její radosti souhlasí a nabízí setkání příští měsíc. Clorinda říká, že Kiara na ně čeká v paláci Mermonia.
Vraťte se do Mermonia Palace a promluvte si s Kiarou
Vraťte se do Nevilletovy kanceláře v paláci a promluvte si s Kiarou, která si při čekání zdřímla. Pátrání končí tím, že Melusine řekne, že se jí zdálo o Carol, že jejich sen se konečně splnil.
Odměny za splnění úkolu Flood: Wounds of the Past
Za dokončení úkolu Nevilette Legends můžete získat následující odměny:
- Dobrodružný zážitek × 1 725;
- zdrojové kameny × 60;
- Mora × 120 200;
- Zážitkové knihy hrdinů × 13;
- Kouzlo zisk rudy × 26;
- Pokyny k „nestrannosti“ ×5.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl začít a dokončit úkol Nevilleth Legends Flood: Wounds of the Past v Genshin Impact. Pokud při plnění úkolu narazíte na nějaké potíže nebo otázky, napište na komentáře. Ve speciálním článku sledujte vydání dalších Legendární questy v Genshin Impacta také si přečtěte návody v sekcích průvodci, míjení nebo staví.