Příšerky dovnitř Varování obsahu jsou klíčovým cílem pro filmový štáb, protože pouze s příšerami můžete vytvořit co nejvíce hype video a získat spoustu pohledy. Ve hře je mnoho různých tvorů a každý z nich má jedinečný vzorec chování a specifickou úroveň nebezpečí, která ovlivňuje zájem publika. Je důležité umět rozeznat podle vzhledu všechny obyvatele Starého světa, abyste zvýšili své šance na přežití.
V této příručce vám ukážeme, jak vypadají všechna stvoření v Content Warning, a také vám řekneme, jak se vyhnout smrti při setkání s každou z příšer.
Kolik monster je ve hře?
Starověký svět obývá 34 davůa každý z nich se liší vzhledem a schopnostmi:
- Řváč;
- Rám
- Červené tlačítko;
- Duch;
- Červ;
- Želé;
- Houba;
- Zombie šnek;
- Pufferfish;
- Ucho;
- Královský šnek;
- Iron Maiden;
- Mixer Man;
- Mim;
- Dlouhé paže;
- Stropní hvězda;
- pyromanské;
- Robotický pes;
- Pavouk;
- Oční muž;
- Dítě s nožem;
- Shadow Strangler;
- Larva;
- Bombardér;
- Velký duch s nožem;
- Drone s černou dírou;
- Harpunář;
- ďas obecný;
- Imitátor;
- Koule z mušlí;
- Stuha;
- Obr;
- Únosce;
- Červené blikání.
V souborech hry jsou také zmíněny další příšery: fanoušek [Toolkit_Fan], železný muž [Toolkit_Iron], vysavač [Toolkit_Vaccuum] a kladivář [Toolkit_Hammer]. Uvedená stvoření nelze se potkat ve hře - jsou buď vyjmuty z aktuální verze, nebo budou přidány v budoucích aktualizacích.
Jak čelit monstrům v Content Warning, aby unikli
Ve hře nemůžete zabíjet monstra, ale existují i jiné způsoby, jak zastavit monstrum a zachránit si život:
- Házet předmět – podržte házecí klávesu a pak můžete co nejtvrději vyhodit projektil ze svého inventáře, takže pokud se úspěšně trefí, odvedete pozornost monstra.
- Kulička lepidla [Goo ball] je jednorázová past na zdržení a zpomalení nepřítele, ale při neopatrném použití se v ní můžete sami zaseknout.
- Ostuda [Shock stick] je nejlepší zařízení pro sebeobranu, které vám umožní na pár sekund omráčit nepřítele a navíc je tato vychytávka znovu použitelná a lze ji nabíjet jako baterku.
- Záchranný hák [Záchranný hák] - umožňuje vám okamžitě se pohybovat na velkou vzdálenost horizontálně i vertikálně, takže můžete uniknout před monstry i s vynaloženou běžeckou energií.
- Uniknout — rychlé nohy se nestvůr nebojí, takže svůj sprint používejte moudře a vždy si nechte malou rezervu energie pro situace vyšší moci, ale pamatujte, že ne všem obyvatelům Starého světa bude tak snadné uniknout.
Také většina nepřátelských tvorů má zvláštní zvyky a návyky, které mohou útěk usnadnit nebo ztížit – o tom si povíme podrobněji v každém odstavci o konkrétním monstru.
Všechny příšery v Content Warning
Pamatujte, že se zvýšením kvóty zhlédnutí se zvyšuje pravděpodobnost setkání s nebezpečným monstrem a některé z nich se mohou objevit na mapě v balíčky až po 5 tvorech — takové gangy hlídkují v oddělených zónách nebo jsou rozptýleny po celém místě.
Následuje podrobný bestiář s varováním obsahu v ruštině: řekneme vám o všech typech monster ve vzestupném pořadí stupně nebezpečnosti, což nepřímo ovlivňuje zájem diváků o počítání podle in-game vzorce. Hra má specifický vizuální design, takže kromě obvyklého screenshotu byl připojen i 3D model stvoření z oficiálních souborů hry.
Řváč
- Alternativní název: křičící ústa, malý, chlapec, žába, ústa, gremlin, dítě.
- Stupeň nebezpečí: 0%.
- Hodnocení pro zobrazení: 35.
- Vzhled v hordě: Ano.
Screamer [Mouthe] je malý humanoid, jehož hlava je mnohem větší než jeho tělo, je vodorovně protáhlá a z jeho širokých úst vyčnívá mnoho plochých zubů. Hlavním cílem nestvůry je připlížit se k hráči zezadu a vyděsit ho strašlivým křikem.
Jak uniknout
Toto monstrum se nerado dívá, a tak se snaží vyhýbat přímému kontaktu. Tvor může být omráčen šokerem, ale miminko nepředstavuje velké nebezpečí a obecně je to jen mobilní křikloun.
Rám
- Alternativní název: honič, křikloun, křičet.
- Stupeň nebezpečí: 0%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Ten v záběru [Cam Creep] je neškodný humanoid, který rád stojí před objektivem. Hlavním rysem monstra je, že je zcela neviditelné a monstra si můžete všimnout pouze prostřednictvím videokamery.
Jak uniknout
Thomauto monstru nevěnujte velkou pozornost – je to v podstatě jen další skokové strašení, které vidí jen štáb kamery. Ze stejného důvodu je nemožné ho zasáhnout šokovou tyčí nebo jiným bojovým zařízením.
Červené tlačítko
- Alternativní název: jaderný kufr, kamikadze dron, pavoučí robot, tlačítkový robot.
- Stupeň nebezpečí: 5%.
- Vzhled v hordě: Ano.
Červené tlačítko [Tlačítko Robot] je malý pavoučí droid s velkým červeným tlačítkem na hlavě. Pokud jeden z hráčů aktivuje dron, okamžitě exploduje a zabije blízké členy týmu. Tento robot vždy reaguje na světlo a drží se skafandrů jako pes, načež jim začíná jet v patách.
Jak uniknout
Je to jednoduché: nemačkejte tlačítko a budete žít. Někdy se vám robot pokusí podlézt pod paží – v tomto případě může být výbuch aktivován náhodně, takže se stisknutím akční klávesy nespěchejte.
Duch
- Alternativní název: duch, kasper, stín.
- Stupeň nebezpečí: 5%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Ghost [Ghost] je létající průhledné monstrum se zářícíma očima. Obvykle si vybere jednu oběť z celého týmu a pronásleduje ji až do samého konce. Vypadá neškodně, ale ve vzácných okamžicích se může pokusit zatáhnout svůj cíl do temnoty.
Jak uniknout
Přes postavu ducha jsou vidět všechny předměty se zakaleným zkreslením, což spolu se zářícíma očima usnadňuje odhalení postavy Caspera. Také stín se bojí světla, takže jakákoli baterka nebo zapnutá kamera způsobí, že monstrum na chvíli zmizí.
Červ
- Alternativní název: červ, pijavice, červ.
- Stupeň nebezpečí: 10%.
- Vzhled v hordě: Ano.
Červ je dlouhá pijavice, která vypadá jako hadice, a proto ji lze zaměnit za část scenérie. Červ nezpůsobuje poškození, ale pevně se drží své oběti a zpomaluje její pohyb. Tento mob může také kousnout dva hráče najednou, což způsobí, že se k sobě přimknou. Na jedné osobě může viset několik červů současně.
Jak uniknout
Monstrum lze snadno obejít nebo přeskočit. Pokud vás přesto chytnou zuby a chcete se pijavice zbavit, pak použijte paralyzér – tento přístroj pomůže i v případě, že se červ chytil na dva skafandry najednou.
Jelly
- Alternativní název: sliz, slimák, sliz, kapka, slimák, voda.
- Stupeň nebezpečí: 10%.
- Hodnocení pro zobrazení: 50.
- Vzhled v hordě: Ne.
Jelly [Jello] se jeví jako hmota jasně žlutého hlenu a nehybné tělo má určitou podobnost s mravenečníkem. Toto monstrum miluje nasávání skafandru do sebe a pak se s ním velkou rychlostí pohybuje po celém místě. V tuto chvíli nestvůra nezpůsobuje žádné poškození, ale člověk tak může narazit na dalšího nebezpečnějšího nepřítele.
Jak uniknout
Nakonec sliz vypustí svou oběť v jednom ze vzdálených koutů, ale můžete se dostat ven dříve, pokud použijete pohyby v různých směrech, sprinty a skákání. Želé se pohybuje přibližně rychlostí hráče sprintu a je také citlivé na nárazy šokem.
Huba
- Alternativní název: houbař, muchovník, houbař, plíseň.
- Stupeň nebezpečí: 10%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Fungus [Shroomer] je speciální monstrum, které je vytvořeno uměle pomocí speciálního prokletý předmět. Jakmile hráč uchopí nakaženou houbu a chvíli ji drží v ruce, promění se v chodící plíseň. V tomto stavu bude hlas oběti zkreslený a v těsném kontaktu se spojenci bude houbař zasazovat silné rány bývalým spojencům.
Jak uniknout
Pokud na podlaze uvidíte zatracenou houbu, prostě ji neberte, ale střílejte z dálky. Pokud se jeden člen týmu stane mutantem, zachová si některé motorické funkce, takže se snažte vyhnout přímému kontaktu.
Zombie šnek
- Alternativní název: hlemýžď-muž, slimák, mrtvý muž, zombie.
- Stupeň nebezpečí: 15%.
- Hodnocení pro zobrazení: 25.
- Vzhled v hordě: Ano.
The Walking Dead [Zombe] vypadá jako mutant - má tělo šneka a lidské končetiny. Textura nestvůry splývá s okolím lokací, a proto na ni snadno narazíte ve tmě. Tento nepřítel se obvykle zaměří na nejbližšího hráče a poté ho začne pronásledovat.
Jak uniknout
Rychlost pohybu mutanta se blíží rychlosti chůze postavy, takže je snadné před ním uniknout. Při kontaktu s oblekem monstrum způsobí menší poškození, ale četné pohyby a skoky vám pomohou uniknout ze sevření. Na zombie můžete použít i paralyzér.
Pufferfish
- Alternativní název: želva, trn, šmoula, skřítek, otoman, puffer, trnitý.
- Stupeň nebezpečí: 15%.
- Vzhled v hordě: Ano.
Pufferfish [Puffo] je malé monstrum, které vypadá jako zmutovaná ryba pufferfish, která sáhne po světle. Při těsném kontaktu trn nafoukne svou skořápku a všechny odhodí od sebe a oběti utrpí značné poškození.
Jak uniknout
Spike je velmi pomalé monstrum, takže pokud si ho všimnete, můžete nepřítele snadno obejít, ale v úzkých místnostech je lepší jednoduše ustoupit a zvolit jinou cestu. Můžete také použít paralyzér nebo lepkavou bombu k dočasné deaktivaci monstra.
Ucho
- Alternativní název: ucho ďábel, Van Gogh, ucho muž, ucho.
- Stupeň nebezpečí: 20%.
- Hodnocení pro zobrazení: 55.
- Vzhled v hordě: Ne.
Ucho [Ucho] vypadá jako kostlivec, jehož tělo je pokryto četnými ušima a místo hlavy má jedno velké boltce. Monstrum se pohybuje po čtyřech a je citlivé na jakoukoli řeč hráčů na velkou vzdálenost a při první příležitosti na svou oběť skočí a srazí ji.
Jak uniknout
Monstrum má mnoho slabin: pomalý pohyb, citlivost na otřesy a strach z příliš hlasitých výkřiků. Také všichni členové týmu mohou náhle ztichnout, takže monstrum se dezorientuje a neví, kde jsou jeho oběti.
Královský šnek
- Alternativní název: housenka, královský šnek, matka šnek, královna škeble.
- Stupeň nebezpečí: 20%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Hlemýžď královský je obrovská housenka, která dokáže svým tělem pokrýt velkou plochu a vytvořit tak překážku v cestě. Monstrum dokáže vyvolat až pět obyčejných zombie šneků, kteří okamžitě začnou pronásledovat toho, kdo vyrušil jejich paní. Tvor se prakticky nehýbe a čas od času zavrčí na možného nepřítele.
Jak uniknout
Šnečí matka nedokáže udělit poškození, pohybuje se velmi pomalu a spawnovaní zombie šneci po určité době zmizí, takže prostě odejděte opačným směrem. Jakmile slimáčí královna ztratí oběť z dohledu, okamžitě přestane pronásledovat a vrátí se na své původní místo.
Iron Maiden
- Alternativní název: cela, stroj captcha, vězení, pláč.
- Stupeň nebezpečí: 25%.
- Hodnocení pro zobrazení: 50-100.
- Vzhled v hordě: Ano.
Iron Maiden [Weeping] dělá čest svému jménu a vypadá jako kovová klec s různými rozmístěnými mechanickými částmi. Toto monstrum sice vypadá jako nevzhledný stroj, splývající s prostředím lokace, ale jakmile se na něj nepodívá jediný hráč v místnosti, bleskurychle se přesune ke své oběti a zamkne ji v sobě. Zatímco je člověk ve vězení, mohou na něj stále zaútočit ostatní monstra a želé může dokonce ukrást oběť ze zajetí. Uvnitř klece může oblek používat všechny své předměty, ale šoker nemá na železnou pannu žádný účinek. Natáčení každého jednotlivého momentu přinese další hodnocení: ten, kdo pláče, oběť v zajetí a řešení captcha.
Jak uniknout
K útěku z pasti se jeden ze spojenců potřebuje do 90 sekund přiblížit k vězení zvenčí a vyřešit captcha. Počítačový test obsahuje náhodnou kombinaci písmen anglické abecedy a speciálních znaků dostupných na klávesnici. Zopakování správné šifry trvá 3 pokusy a již napsaný text nelze smazat. Pokud uvidíte tohoto nepřítele, zkuste ustoupit, dokud se nedostanete do jiné místnosti. Specifický přístup k záchraně dělá ze železné panny pro sólové hráče smrtelného nepřítele, z jehož nitra není možné uniknout o samotě.
Muž mixér
- Alternativní název: mixér, šlehač, šlehací metla.
- Stupeň nebezpečí: 30%.
- Hodnocení pro zobrazení: 55.
- Vzhled v hordě: Ano.
Whisker Man je humanoid, jehož spodní část má dlouhé nohy a horní část je domácí kuchyňský spotřebič. Obtížnost setkání s tímto nepřítelem je ovlivněna bezprostředním okolím a úzký prostor výrazně zvyšuje šance na rychlou smrt, protože útok corolly způsobuje obrovské škody.
Jak uniknout
Sada slabin corolly usnadní hráčům život: hluk zařízení na hlavě prozrazuje jeho polohu, trhnutí při útoku lze snadno uhnout a srážka s překážkou způsobí dočasné selhání. Na tohoto nepřítele působí také paralyzér a lepicí bomba.
Mim
- Alternativní název: klaun, Wally, Francouz.
- Stupeň nebezpečí: 30%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Mime je vysoký a hubený humanoid, který se nepohybuje přímo, ale teleportuje se na krátkou vzdálenost a mění pózy. Wallyho poškození je obrovské, takže při kontaktu jednoduše zastřelí každého.
Jak uniknout
Paralyzér dočasně vyřadí mima, ale pokus o šok je dalším rizikem. Francouz se pohybuje trhaně a dělá to velmi pomalu, což mu umožňuje vizuální kontrolu a rychlé opuštění nebezpečné zóny.
s dlouhými pažemi
- Alternativní název: knoflíková harmonika, akordeon, hudebník.
- Stupeň nebezpečí: 30%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Muž s dlouhými pažemi [Sergio] je velmi vysoký, holohlavý humanoid, který nenosí žádné oblečení a kolem sebe hraje hudbu podobnou akordeonu. Hlavním rysem monstra jsou jeho prodlužující se paže a táhnou se na obrovskou vzdálenost. Pokud je útok úspěšný, nepřítel svou oběť pomalu škrtí, dokud nezemře.
Jak uniknout
Monstrum je zranitelné vůči šoku, ale pokud budete opatrní, nebudete muset použít zbraň. Pamatujte, že člověk s velkýma rukama má maximální výhodu v dlouhých chodbách, takže se při setkání s ním snažte okamžitě vběhnout do jakékoli místnosti nebo se schovat za nějaký předmět – pak mu nestvůra nedosáhne na krk. Pokud se stane, že se náhodou srazíte s hudebníkem, pak nespěchejte s útěkem: na blízko nebude dlouhoruký moci použít svou schopnost.
stropní hvězda
- Alternativní název: uslintaný, Patrik, barnacle, hvězdička, hvězda smrti, hvězdice.
- Stupeň nebezpečí: 35%.
- Hodnocení pro zobrazení: 55.
- Vzhled v hordě: Ano.
Ceiling Star [Slurper] je živá, stacionární past, která je umístěna výhradně na stropě. Tvor vypadá jako děsivá hvězdice, která sklopí svůj uslintaný a dlouhý jazyk na podlahu, aby popadla neopatrnou kořist. Jakmile je oblek „na háku“, bude vytažen nahoru, načež se jeho množství zdraví začne pomalu rozplývat.
Jak uniknout
Předmět vržený na příšeru vám pomůže osvobodit se, ale pro chyceného člověka to bude velmi obtížné, ale můžete zkusit použít paralyzér. Pokud oběť zemře při zajetí hvězdou, pak už to jeho tělo nepustí, což znamená, že hráče nebude možné vzkřísit defibrilátorem.
Pyromanský
- Alternativní název: oheň, plamen, pyro, chodec, želva, drak.
- Stupeň nebezpečí: 35%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Pyromaniac [Oheň] je vysoký tvor s dlouhými a tenkými nohami. Tato želva může chrlit oheň a může buď vrhnout oheň na konkrétního hráče, nebo jednoduše zapálit celou místnost. Žár nezabije obleky okamžitě, ale plamen vydrží dlouho a pomalu způsobí průměrné poškození.
Jak uniknout
Ohnivá želva je velmi pomalá a velká, takže monstrum snadno spatříte a včas utečete. Pokud se přesto dostanete pod palbu, přeskočte plameny a co nejdříve vypadněte z místnosti.
robotický pes
- Alternativní název: pes, věž, droid, dělo, kulometčík.
- Stupeň nebezpečí: 40%.
- Hodnocení pro zobrazení: 55.
- Vzhled v hordě: Ano.
Robotický pes [Dog] se skládá ze dvou klíčových částí - těla na 4 nohách a stacionární kulometné věže namontované na zadní straně. Červený paprsek tohoto droida skenuje oblast a pokud je hráč detekován, okamžitě na něj dopadne krupobití kulek (k smrti stačí asi 5 přímých zásahů).
Jak uniknout
Utečte před monstrem kradmým pohybem a můžete také použít environmentální objekty jako štít před projektily. Tvor je snadno rozpoznatelný předem díky jasně červenému světlu, ale mějte na paměti, že šoker pouze vyřadí spodní část robota a věž bude dál střílet.
Spider
- Alternativní název: struhadlo, Spidey, trypofob.
- Stupeň nebezpečí: 45%.
- Hodnocení pro zobrazení: 55.
- Vzhled v hordě: Ano.
Pavouk [Pavouk] má podle očekávání osm končetin, mnoho očí a kdykoli je to možné, plive lepkavé sítě. Nepřítel představuje největší nebezpečí v uzavřeném prostoru – pokud pavučina nezasáhne oběť, stále se k předmětu přichytí a vytvoří past.
Jak uniknout
Samotný pavouk je velmi pomalý, ale je schopen střílet na velkou vzdálenost a ve vzácných případech může naplnit potápěčský zvon pavučinami, což ztěžuje návrat. Kromě rychlých nohou používejte bojové vychytávky a tento členovec se nestane velkou překážkou.
Oční muž
- Alternativní název: očko, očko, očko, tříoký, ptáček, ptačí mozek.
- Stupeň nebezpečí: 50%.
- Hodnocení pro zobrazení: 55.
- Vzhled v hordě: Ne.
Eye Guy má ptačí nohy a přívěsky, které vypadají jako nedostatečně vyvinutá křídla, a tři velké oči, které se dívají do všech stran najednou. Pokud světlo z baterky popř kamery, pak se rozzuří a promění se ve stroj smrti, ze kterého bude těžké uniknout.
Jak uniknout
Paralyzér a lepidlo na zbraně pomohou dočasně zneškodnit tvora s velkýma očima. Po svém objevení v lokaci stojí monstrum nehybně na jednom místě, takže je lepší ho jednoduše ignorovat a neagrovat ho ostrým světlem.
Dítě s nožem
- Alternativní název: Ku Klux Klan, duch, přízrak, prostěradlo, zabiják, Chucky, panenka.
- Stupeň nebezpečí: 55%.
- Hodnocení pro zobrazení: 55.
- Vzhled v hordě: Ano.
Kid with the Knif vypadá na první pohled jako duch, ale ve skutečnosti je to dívka v halloweenském kostýmu, která se ráda směje. Tento nepřítel má stále nějaké strašidelné schopnosti: monstrum se může teleportovat: buď zmizí, nebo se objeví za zády budoucí oběti. Hlavní zbraní ducha je nůž a ubírá spoustu životů, takže buďte připraveni používat bojové pomůcky. Dívka v listu si náhodně vybere cíl. Mimochodem, existuje čelenka, napodobující masku tohoto monstra.
Jak uniknout
Rychlost nestvůry je o něco menší než rychlost člověka v obleku, ale malá rezerva sprintu výrazně snižuje šance na jednoduchý únik. Využít můžete i toho, že při pronásledování oběti může dívka s nožem náhle změnit názor a začít pronásledovat jiného hráče.
Stínový škrtič
- Alternativní název: stínový pavouk, stín, pes, noční můra, mučitel.
- Stupeň nebezpečí: 60%.
- Hodnocení pro zobrazení: 80.
- Vzhled v hordě: Ano.
Shadow Strangler [Snactcho] se jeví jako velké stvoření s velmi dlouhými končetinami. Netvor se pohybuje po čtyřech, proto připomíná psa. Klíčovým rysem chování je láska k temnotě a šeru, protože právě tam čeká mučitel na svou oběť.
Jak uniknout
Nepřítele lze snadno vyděsit pomocí světla, ale pokud padnete do jeho spárů, nastanou potíže: útoky nestvůry vyrazí předměty z rukou oběti a poškození rychle sníží počítadlo životů na nulu. Použijte šoker jako další zachránce života.
Larvy
- Alternativní název: stonožka, housenka, únosce, červ.
- Stupeň nebezpečí: 65%.
- Hodnocení pro zobrazení: 60.
- Vzhled v hordě: Ne.
Larva [Larva] je velmi nepříjemný nepřítel, vzhledem připomíná černou housenku, takže je snadné na ni narazit v temné místnosti. Pokud se hráč ocitne v rukou nestvůry, bude brzy poslán letět, buď do zdi, nebo do některého ze svých spojenců, po čemž utrpí velké poškození.
Jak uniknout
Červ je zranitelný vůči nárazové tyči a lepicí kouli, ale pokud je to možné, je lepší od něj okamžitě utéct. Vezměte prosím na vědomí, že hmyz má nízkou rychlost pohybu, ale může rychle zrychlit, aby uchopil oběť do svých dvou silných tlap.
Bomber
- Alternativní název: Cthulhu, žába, mimozemšťan, bombardér, bombardér, kamikadze, granátník.
- Stupeň nebezpečí: 70%.
- Hodnocení pro zobrazení: 55.
- Vzhled v hordě: Ne.
Bomby dělají čest svému jménu a při první příležitosti se toto skákací monstrum pokusí házet na hráče granáty. Na těle netvora rostou malé houby a v jeho tváři znetvořené mutacemi lze najít různé asociace s jinými tvory. Bomby mají časovač asi 5 sekund, takže je opravdu možné před nimi uniknout, jinak výbuch v malém okruhu zabije každého člověka.
Jak uniknout
Pokud před detonací seberete výbušniny, zaberou místo ve vašem inventáři, ale tento projektil nebude schopen zničit ostatní nepřátele. Pokud se k bombardéru přiblížíte příliš blízko, začne zářit – to znamená, že aktivoval autodestrukční režim a vy musíte naléhavě utéct.
Velký duch s nožem
- Alternativní název: marshmallow muž, velký chlapec, velký nůž, obří zabiják.
- Stupeň nebezpečí: 70%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Big Knife Kid [Knifo-EX] je v podstatě zvětšená verze běžného bílého Knife Kid, ale toto monstrum představuje vážnější hrozbu. Marshmallow Man má úplně stejné schopnosti, ale jeho útoky jsou silnější a díky jeho obrovské velikosti je pro monstrum snazší oběť předběhnout. Big Boy se s největší pravděpodobností objeví na místě, pokud je tam již 3-5 jeho malých příbuzných.
Jak uniknout
Svou výhodu ve velikosti využívá marshmallow muž nejúspěšněji na přímé vzdálenosti, proto se snažte při útěku co nejčastěji proplétat – prudké zatáčky zpomalují nestvůru. Obr s nožem občas promluví nahlas, což pomůže identifikovat monstrum a včas změnit trasu, ale mějte na paměti, že velký chlapec nestojí na místě a neustále hlídkuje místo.
Drone s černou dírou
- Alternativní název: kvadrokoptéra, dron, vrtulník, dron.
- Stupeň nebezpečí: 70%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Black Hole Bot je létající bot se čtyřmi malými obrazovkami. Pokud tento dron detekuje osobu poblíž, přiletí k ní a spustí časovač. Po aktivaci, o 10 sekund později, začne z místa přistání vrtulníku vyrůstat trychtýř, který bude nasávat vše, co mu stojí v cestě, dokud nezabije všechny hráče.
Jak uniknout
Pokud uvidíte kvadrokoptéru, okamžitě začněte utíkat opačným směrem. Pamatujte také, že šoker nebude schopen resetovat časovač, aby zastavil černou díru. Pokud byl trychtýř spuštěn, bude neustále růst, proto se snažte co nejrychleji dostat k potápěčskému zvonu a dostat se na hladinu.
Harpunář
- Alternativní název: střelec, pudge, voják, lovec.
- Stupeň nebezpečí: 75%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Harpooner je humanoid s loveckou puškou, která střílí hák s lanem. Střelec si často všimne cíle z velmi velké vzdálenosti, poté si začne připravovat zbraň. Pokud harpuna zasáhne cíl, oběť utrpí menší poškození, po kterém si voják přitáhne oblek k sobě a po několika sekundách způsobí smrtící poškození.
Jak uniknout
Lovce lze ve tmě snadno spatřit kvůli jeho zářícím očím a jeho mohutnou postavu lze jen těžko splést s jiným tvorem. Jakmile si uvědomíte, že jste potkali harpunáře, zkuste nepřítele zasáhnout šokerem, pokud je blízko, a pokud je daleko, zkuste se schovat za zeď nebo jinou masivní překážku. Thomauto nepříteli trvá velmi dlouho, než nabije zbraň, aby mohl vystřelit, takže bude dostatek času na správnou reakci.
ďas
- Alternativní název: rybář, ryba, ďas.
- Stupeň nebezpečí: 80%.
- Vzhled v hordě: Ne.
The Angler je obrovské monstrum, které se velikostí blíží dvoupatrovému domu. Mořský ďas je zmutovaná ryba s drápatými končetinami. Jasná baterka na rybářově anténě láká neopatrné hráče a dav dokáže vytvořit i kopie jiných skafandrů. Mimikry napodobují energickou aktivitu, ale jejich skutečným úkolem je nalákat skutečného člověka do tlamy ďasa. Jakmile se oběť přiblíží k davu, začne nasávat vše, co je před ní: hráče, monstra i předměty – tento efekt všechny okamžitě zabije.
Jak uniknout
Šokovač nemá na tohoto tvora žádný účinek, takže jediný způsob, jak se vyhnout smrti, je věnovat pozornost falešným světlům a mimikům. Také se nepřibližujte k ďasovi, protože se nemůže pohybovat a otáčí se pouze kolem své osy.
Imitátor
- Alternativní název: napodobenina, klon, infiltrátor, duplikát, dvojitý.
- Stupeň nebezpečí: 80%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Doppelganger je neobvyklé monstrum, které je v podstatě mimikem: infiltrátor zkopíruje vzhled jednoho z obleků a poté se pokusí infiltrovat tým, aby někoho zabil. Klon může svítit baterkou, zobrazovat animace a dokonce simulovat hlasovou komunikaci. Když se infiltrátor dostane do agresivního stavu, jeho tvář se stane rozzlobeným emotikonem ">:(", a baterka začne svítit červeně. V bojovém režimu se duplikát pohybuje rychlostí hráče a pronásleduje svou oběť, aby ji uškrtil.
Jak uniknout
Klíčem k záchraně je úzká komunikace se členy týmu: pokud není možné vést nepřetržitou hlasovou komunikaci, pak se blíže podívejte na jakoukoli podezřelou akci přibližujícího se skafandru. Domluvte se předem s přáteli, kterou zakoupenou animaci nebo jednoduchý pohyb je potřeba při setkání reprodukovat, což se stane pro špióna jakousi zkouškou. Pokud mimik ještě nevstoupil do bojového běsnění, pak je snadné mu utéct, a pokud je mimik agresivní, udeřit do něj nárazovou tyčí.
Shell míč
- Alternativní název: žába, torpédoborec, meteorit, chobotnice, skořápka, koule s nohama, mozek.
- Stupeň nebezpečí: 85%.
- Hodnocení pro zobrazení: 130.
- Vzhled v hordě: Ne.
Barnacle Ball je jedním z nejobávanějších monster Starého světa. Čtyři nohy jsou připevněny ke skořápce, která je pokryta hustou vrstvou skořápek. Monstrum má tři různé útoky: normální útok zblízka, tah vzduchu a jedovatý mrak, který dokonce pronikne dovnitř uzavřeného raketoplánu.
Jak uniknout
Thomauto mutantovi je téměř nemožné odolat, takže pokud něco takového uvidíte, tak utíkejte, protože šoková hůl na něj nemá žádný účinek. Výhoda coquiny je snadno rozpoznatelná díky její velikosti a její rychlost je nízká.
Streamer
- Alternativní název: blogger, konečný šéf, profesionál, streamsniper.
- Stupeň nebezpečí: 90%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Streamer [Streamer] – má model skafandru podobný přehrávači, ale blogger současně používá kameru, monitor a násadu. Oběť zasáhne zbraní a po pádu ji ukončí dvěma ranami. Tvář streamera má kombinace znaků ">:]", a při honičce říká různé citáty.
Jak uniknout
Útěk před davem nebo jeho zasažení šokem bude problematické: šéf běží rychlostí hráče a elektrické výboje se odrážejí do hráčova skafandru. Je zaručeno, že život může být zachráněn pouze v případě, že člověk vyleze na nějakou vysokou římsu nebo jinou konstrukci - pak nebude moci streamer dosáhnout cíle.
Obří
- Alternativní název: titán, obr, gigachad, velká facka, ďábel, skromný, William.
- Stupeň nebezpečí: 95%.
- Hodnocení pro zobrazení: 100-200.
- Vzhled v hordě: Ne.
Giant [Big Slap] je obrovský humanoid s ostrými zuby, který s vysokou pravděpodobností zabije hráče při prvním vizuálním kontaktu. Netvor rád dělá bleskurychlé úprky, aby se přiblížil ke své kořisti, ale nízké dveře ji mohou na krátkou dobu zadržet. Bojový režim tvora je obvykle doprovázen ptačím skřípěním a v tomto stavu střelba přinese dvojnásobné hodnocení.
Jak uniknout
Snažte se, aby vás obr neviděl: zhasněte světla a vypněte fotoaparát. V lokacích můžete někdy najít obrázek s portrétem obra - tento nález znamená, že s největší pravděpodobností na této mapě narazíte na toto monstrum.
Únosce
- Alternativní název: podivný, zlodějský, záhadný.
- Stupeň nebezpečí: 100%.
- Vzhled v hordě: Ne.
Únosce [Wallo] je tajemná entita, která se objeví v náhodném okamžiku a na náhodném místě poblíž jednoho ze skafandrů. Strangeovým hlavním cílem je přenést postavu do některého ze svých paralelních světů, aby ji nechal napospas osudu, ale hráč má stále šanci na záchranu.
Jak uniknout
Nebudete moci zloděje omráčit ani před ním utéct. Jediný způsob, jak přežít a vrátit se, je projít jedním ze čtyř testů – hádanka vrhne hráče do náhodné místnosti s příšerami. Každý polygon obsahuje speciální terén a vyžaduje specifickou strategii pro průchod. Pokud oběť úspěšně dosáhne konce, bude teleportována na náhodné místo ve starověkém světě.
Červené blikání
- Alternativní název: červená záře, červené světlo, semafor, medúza, blikání, monolit.
- Stupeň nebezpečí: 100%.
- Hodnocení pro zobrazení: 350.
- Vzhled v hordě: Ne.
Red Flicker [Flicker] vypadá jako obrovská medúza s mnoha přívěsky a jedním velkým okem na horní části těla. Tvor se může teleportovat a může se objevit kdekoli v lokaci. Všichni hráči, kteří zář byť jen zahlédnou, z ní již nebudou moci spustit oči a brzy zemřou zahaleni černými chapadly.
Jak uniknout
Než se objeví mutant, všechna světla obvykle zablikají, což umožňuje předvídat jeho vzhled. Jediný způsob, jak přežít, je předem odtrhnout oči od monstra nebo náhle změnit aktuální umístění skokem ze schodů nebo včasným zavřením dveří ponorky.
Doufáme, že vám náš průvodce pomohl dozvědět se o všech příšerách ve Varování obsahu a jak před nimi uniknout. Pokud máte nějaké dotazy k článku nebo znáte jiné zajímavé informace o obyvatelích Starého světa, tak si o něj napište v komentářích. Na našem webu ve speciální sekci si přečtěte další užitečné Průvodce upozorněním na obsah.
Autorská práva patří wotpack.ru. Produkt lze na Steamu publikovat pouze prostřednictvím účtu s názvem Serj.