Šéfové dovnitř Lords of the Fallen, jak se sluší na hry žánru „Soulslike“, může představovat spoustu potíží. Každý elitní nepřítel má jinou mechaniku a styl boje, a proto si ke každému nepříteli musíte najít svůj vlastní přístup. Kromě toho je hra plná volitelných elitních protivníků, na které lze při průzkumu světa narazit.
Průvodce rozebere všechny bossy v Lords of the Fallen v pořádku. Čtěte dále a dozvíte se, jak porazit každého elitního nepřítele a jaké strategie použít při boji s mocnými nepřáteli.
Přečtěte si o nejdůležitějších aspektech hry v průvodce pro Lotf2aby byla hra jednodušší.
Kolik bossů je v Lotf2?
Celkem v Lords of the Fallen existuje 30 šéfů a samostatná fáze pro prvního trenéra, vítězství nebo porážku v bitvě, která nijak neovlivní děj. To zahrnuje šéfy hlavního příběhu, volitelné minibossy a tajné elitní nepřátele. S tolika nepřáteli se setkají jen ti hráči, kteří se snaží dohrát hru na 100 % a prozkoumat veškerý možný obsah.
Jak se od sebe šéfové liší
V Lords of the Fallen jsou dvě hlavní kategorie bossů:
- hříšníci.
- Kacířství.
Hříšníci jednají jako mini šéfové a jsou elitní a silnější verzí běžných mobů, se kterými se lze setkat při prozkoumávání otevřeného světa hry. Hereze je hlavní odpůrci. Takoví obtížní šéfové Lotf2 mají unikátní repliky a také několik fází, mezi kterými procházejí významnými změnami. Bossové typu Heresy za sebou zanechávají cennější a užitečnější kořist.
Jak porazit všechny bosse v Lords of the Fallen
Následuje kompletní seznam bossů v Lotf2, používá lokalizaci založenou na překladači Deepl. Tento překlad je blízko amatérský cracker od Zone of Games Forum Team a vychází z anglické verze hry, nikoli z ukrajinské. V manuálu mohou být nesrovnalosti, protože ZoG překladač je postupně vylepšován a měněn.
Svatá Ottova pevnost
Svatá hradba Otto je školení úvodní šéf. Na rozdíl od stejného Elden Ring, první boss v LotF2 je docela snadný. Nemá žádnou složitou mechaniku ani útoky. Během bitvy je navíc hráč postupně seznamován se situací a vysvětlován, jak věci fungují. Holy Stronghold of Otto, jak se sluší na bossy kategorie Heresy, má však druhou fázi. Nová fáze bitvy se odehraje s jiným nepřítelem.
Žací světlo
Lightreaper je obrovská bestie a je druhý úvodní šéf, která nahrazuje Ottovu Svatou tvrz. Nepřítel neustále odlétá z místa a podniká útoky shora a ničí Crusader. Útok obsahuje dračí ohnivou erupci, úder švihem a další útoky na dálku.
Hlavním problémem v boji proti Reaper of Light je jeho pohyblivost. Většinou se boss pohybuje na drakovi, ale občas z něj seskočí. Jakmile sesedne, použije Reaper útoky na dálku, než se pustí do útoku se svými čepelemi. V boji s tímto nepřítelem je Crusader předurčen zemřít, stejně jako ve většině ostatních Soulslike her. Boss se dá porazit, sice to bude těžké, ale vývoj zápletky se stejně nezmění.
Pieta, Požehnaná obnova
Pieta, Ona blažené obnovy je prvním plnohodnotným šéfem v Lords of the Fallen. Rytíř ovládá meč naplněný zářící magií a je schopen provést dva až čtyři útoky v kombinaci - nejlépe odražený. Když dívka přestane útočit, na chvíli se zastaví, v tomto období jí musíte způsobit maximální poškození.
Kromě útoků na blízko má Pieta dvě kouzla, která způsobují poškození na dálku. První vytváří pomalu se pohybující stopu magie, které je extrémně snadné se vyhnout, a druhou je paprsek světla vyzařovaný z jejího meče.
Po ztrátě třetiny HP vstoupí Pieta do druhé fáze. Bude se pohybovat o něco rychleji, začne vyvolávat klony, které zaútočí na Crusader, a vypustí krupobití čepelí na střed lokace.
Stern sestra Delit
Scouged Sister Delyth je velmi rychlý i pomalý šéf. Bitva začíná tím, že dívka pomalu kráčí ke křižákovi. Během této doby jí musíte způsobit maximální poškození. Jakmile bude blízko, Delith začne mlátit svého soupeře. Střídá bleskurychlé útoky s pomalými, ale smrtícími údery.
Hlavní nebezpečí této šéfky spočívá v jejím palcátu, kterým dívka bojuje. Po ztrátě asi třetiny HP se Stern Sister uchýlí k použití tornád a vzteku. Rychlý sled útoků a vyzařovaná aura způsobí Crusaderovi značné poškození. Jediná snadná cesta ven je schovat se za sloupy v aréně.
Něžná Haverus, paní honičů
Jemný Gaverus, paní honičů – mini šéf, následující bezprostředně po Harsh Sister Delit. Je extrémně snadné se s ní vypořádat, zvláště ve srovnání s předchozím elitním nepřítelem.
Hlavní taktika je zničit brnění haverských honičů a uniknout. Zkuste si dávat pozor na pravidelné šípy Paní a také na blížící se výbuch. Crusader je schopen přežít několik zásahů, ale šéf může také bojovat v boji na blízko s mečem. Poslední věcí, která stojí za zmínku, je Haverusova dovednost, která jí umožňuje teleportovat se na druhý konec arény.
Posvátná rezonance Fortitude
Posvátná rezonance houževnatosti sídlí v Pilgrim's Perch [Okoun poutník]. Jakmile se dostanete do horních částí, můžete tohoto nepřítele najít. Je také obklopen mnoha společníky, se kterými může bojovat.
Seznam útoků muže se zvonkem na hlavě zahrnuje údery svatého kladiva, magickou explozi, která způsobí poškození AoE, stejně jako mnoho dalších kombinací na blízko. Bitva s ním značně zjednodušuje terén lokace: malá budova na kopci je obklopena vodním příkopem, který vám umožňuje nekonečně utíkat před šéfem a útočit na něj z dálky.
Kontemplátor masa
Congregated Flesh bude dalším tvrdým bossem rané hry. V bitvě s ním budete muset nejen přežít nepřátelské útoky, ale také trpět zaostávající kamerou, buďte na to připraveni.
Bitva se odehrává v malé aréně, situaci zhoršují rozsáhlé útoky Kontemplátora. Navíc šéf neustále ukládá jed debuff. Odstranění efektu moc nepomůže: po 30 sekundách začne jed znovu působit.
Všechny tyto potíže jsou kompenzovány velikostí šéfa. Contemplator je extrémně nemotorný nepřítel, takže uhnout jeho útokům nebude těžké. Díky pomalým úderům je možné neustále útočit na bosse.
Podvodná tvář
Mendacious Visage je boss v bažinách v Lord of the fall 2023. Na první pohled to vypadá jako obyčejný balvan, kterého si na první pohled možná nikdo nevšimne. Když se budete pohybovat bažinami, podívejte se doleva, brzy uvidíte, že jeden z kamenů se začne zvedat. V bitvě s tímto bossem se budete muset utkat i s obyčejnými moby žijícími v této lokaci.
Ležící tvář má za sebou řadu útoků na dálku, při kterých odhaluje svou „tvář“. V tuto chvíli se vyplatí zaútočit na něj na zranitelném místě co nejrychleji. Doporučuje se také obejít bosse zezadu a způsobit poškození. Bojová aréna vám umožňuje utéct před nepřítelem a vylézt na vyšší místa, abyste si zachovali co nejpasivnější bojový styl.
Tichý svatý
Tichý světec představuje rytíře na koni. Jeho tělo je částečně zničeno stromem a jeho zbraní je infikované kopí. Šéf nejprve bojuje na koni, ale po chvíli sesedne a zasadí zdrcující ránu kopím.
Během osobního boje Svatý znovu vyskočí na koně a způsobí kolosální poškození. Kvůli koni je nepřítel schopen srazit křižáka z nohou. Další důležitou vlastností Tichého je jeho štít, který používá k útoku i obraně. Občas šéf zmizía pak se objeví na koni. Když jede, může být sražen z koně silným úderem nebo blokováním jeho útoku.
Crimson Rector Percival
Crimson Rector Percival žije v opuštěné baště. Šéf provádí své hlavní útoky dlouhým mečem. Bojuje se hlavně v boji na blízko, a proto si vzdálenost raději uzavírá výpady a švihy.
Po každém zásahu nepřítel na okamžik zamrzne, v tu chvíli ho můžete poškodit. Někdy Percival vyvolá klon, který také útočí na Crusader. Bossův arzenál zahrnuje AoE útoky, které srazí nepřítele zpět. Útočný fond je extrémně skromný, a proto rychle pochopíte, které animace znamenají přípravu na nejnebezpečnější útoky. Nejvážnější hrozba pochází z nepřátelských klonů a poškození AoE. Obecně je bojová strategie jednoduchá – uhýbejte a kutálejte se za záda, abyste zasáhli Crimson Rector.
ničitel
Ruiner hlídá most a nehodlá nechat Crusadera projít. Bitva je nevyhnutelná a odehrává se na extrémně malém místě. Šéf nedisponuje bohatou sadou dovedností, díky čemuž je extrémně snadné předvídat jeho další tah.
Převážně Endbringer bojuje v boji zblízka, třímající sekeru a štít. Mezi útoky může použít „ohnivý dech“, čímž způsobí debuffy. Prorážet štít je zbytečné, držte se tedy klasické taktiky: přibližte se a trefte se, nebo se převalte za záda a zaútočte tam.
Když šéf použije sekeru, krátce se zastaví při švihu. Toto časové období lze využít k zahájení protiútoku nebo k oddálení od trajektorie úderu. Pokud Endbringer spustí svou zbraň na zem, znamená to, že brzy vypustí salvu ohně směrem ke Crusaderovi. Šéf dupáním vytváří louže lávy, na které byste se měli mít také na pozoru.
Pekelná čarodějka
The Infernal Enchantress se nachází v Burning Village v Lower Calrath. Než bitva začne, zničte Umbral orby kolem arény. K Enchantress je velmi obtížné se přiblížit, takže je lepší spoléhat na útoky na dálku.
Od třídy šéfa to pochopíte V boji na blízko vůbec nebojuje.. Pokud se pokusíte přiblížit, Enchantress okamžitě spálí Crusader. Čas od času vytváří výbušné bomby zvednutím rukou, navíc se dokáže teleportovat, což také přináší řadu obtíží.
Mezi obvyklé útoky na dálku může být nabitý. Hell Sorceress vytvoří ohnivou kouli a vypustí ji na svého soupeře. Často po takovém úderu následuje AoE útok, který způsobí explozivní poškození ve velkém okruhu. Před použitím této dovednosti začne boss zářit.
Odmítnutý potomek
Spurned Progeny se setká na cestě na náměstí Upper Calrath. Tento obrovský zlobr má tři fáze, tak se na každý podíváme podrobněji. Taktika v první fázi bitvy je následující:
- Vydejte se k nohám Forsaken Sciona a udeřte je svou zbraní.
- Když se boss pokusí bouchnout nebo přejet Crusadera prsty, jednoduše se kutálejte a uhýbejte a přitom pokračujte v mlácení Scionových nohou.
- Pokud se postavíte na stranu šéfovy nohy, můžete se vyhnout úderu těla.
- Čas od času Scion před sebou zatáhne hřebík, ale nejprve se rozhoupe, takže nebude těžké uhnout.
Druhá fáze začíná, když boss ztratí 25 % svého zdraví. Po krátké cutscéně začne nepřítel chrlit lávu. V této fázi postupujte podle této strategie:
- Vylezte po schodech na okraji arény, abyste se vyhnuli poškození magmatem. V budoucnu budete muset na Forsaken zaútočit z dálky.
- Pomocí kouzel nebo útoků na dálku odstraňte bossovo zdraví. Pokud ve vašem arzenálu nejsou žádné dovednosti na dálku, počkejte, až Potomek máchne drápy, a pak udeřte jeho rukou.
- Když se šéf sehne, z jeho úst se objeví dráp. Po třetím výskytu ho párkrát udeřte, dokud nezmizí.
- Scion může chrlit lávové koule, které padají do arény. Pokud takový projektil letí na Crusader, utíkejte na druhou stranu arény.
Ve třetí fázi, která přichází poté, co boss ztratí 50 % HP, taktika je:
- Nepřítel čas od času vyvrhne lávové koule, jako ve druhé fázi. Jen se jim vyhněte.
- Až uvidíte, jak se šéf opře a vystřelí projektil, utíkejte za zeď.
- Po skončení animace seskočte dolů a trefte bosse do nohou. Do třetí fáze už dole nebude žádná láva.
- Když se animace restartuje, budete muset znovu vylézt nahoru.
Zloděj kůže
Skinstealer je plazí válečník trochu připomínající Reaper of Light. Boss je extrémně jednoduchý, jediné, co stojí za pozornost, je sled jeho útoků na blízko. Soupeř udělí dvě rány každou rukou jedním švihem. Pokud minete jeden zásah, utrpíte poškození z dalšího, což nakonec povede k porážce. Zbytek strategie je základní – kotoul, vražen do zad, úskok, vražen do zad.
Nositel ticha
Bringer of Stillness je skupinová bitva šéfů se skládá ze dvou fází. Nejprve postupujte podle těchto taktik:
- Během první fáze budete muset bojovat pouze proti samotnému „Bringer of Silence“. Neustále se teleportuje a útočí zezadu.
- Mějte na paměti, že boss raději útočí shora dolů a letí pod zemí.
- Jedním z nejvíce smrtících útoků je útok rotací po pohybu vzad. Uhýbejte do stran a udržujte si odstup.
- Je velmi snadné vyvést nepřátele z rovnováhy, takže se je snažte často blokovat a útočit na ně.
Ve druhé fázi postupujte následovně:
- Když šéf utratí dvě třetiny zdraví, přivolá další dva následovníky.
- Zaměřte se na hlavního bosse – Bringer of Silence. On a Bringer of Silence mají stejné útoky.
- Když zničíte Bringer of Silence, objeví se třetí nepřítel - Bringer of Nothingness. Musíte zabít oba "duchy".
- Při boji s protivníky se zaměřte na jednoho z nich. Když zemře, přepněte na další.
- Zatímco Crusader zabije jednoho bosse, druhý zaútočí zezadu. Buďte na to připraveni.
- Když jeden z Nosičů zmizí, vypněte svou koncentraci na cíl a počkejte, až se vrátí.
Vytrvalé obránce Lirenn a Kira
Abiding Defender Lirenne a Kyra je duální boss, takže bitva bude probíhat se dvěma elitními nepřáteli najednou. V tomto případě je nejlepší strategií oddělit protivníky. Zatímco se Lirenn blíží ke křižákovi, Kira ustoupí a kouzlí.
Vyhýbejte se pomalým animacím Kiry při odrážení nebo uhýbání Lirenniným útokům. Tato taktika vám umožní rychle setřást bosse a zasadit mu drtivou ránu. Pokuste se Kiru dokončit, až bude mít 50% HP zůstane. Váš partner se pokusí pomoci umírajícímu šéfovi a v tuto chvíli zničit zbývající zdraví nepřítele.
převorka Uršula
Abatyše Ursula je dalším relativně snadným šéfem. Má malou zásobu útoků, většinou zaměřených na boj na dálku. Nepřítel vytváří paprsky světla, kterým se musíte vyhýbat. Během bitvy nezůstávejte na místě - šéf vytvoří trnité liány, které způsobují poškození.
Nejlepší je zaútočit na Uršulu z dálky pomocí kouzel nebo zbraní na dálku. Šéf si čas od času usrkne z poháru a v tu chvíli na něj můžete zaútočit. Nepřítel se dokáže teleportovat, takže je třeba dbát extrémní opatrnosti.
Dravý lovec Lirenn
Rapturous Huntress Lirenne bojuje s velmi rychlými kombinacemi útoků, které jsou často extrémně chaotické a nepředvídatelné. Šéf nejčastěji dává přednost sérii tří úderů kopím nebo je posiluje kopy a sražením Crusadera. Lirenn se čas od času vrhne vpřed, to je velmi dobrá šance ji zasáhnout.
Soudce klerik Radiant
Soudce Cleric the Radiant má dvě fáze. Šéf se ohání mečem a praporem, takže byste se měli mít na pozoru před rychlými útoky a jejich kombinacemi a také útoky na velkou vzdálenost z velké vzdálenosti. V první fázi používá soudce duchovní posvátné schopnosti, na druhém - přepne na ohnivá kouzla. Útokům na dálku se lze snadno vyhnout, ale v situaci s mečem existuje řada nuancí. Buďte extrémně opatrní a vyhněte se výpadům a švihům.
Požehnaný rytíř Carrion Sanisho
Blessed Carrion Knight Sanisho nemá velký arzenál dovedností a útoků. Bojuje hlavně s holí, uděluje poškození na blízko a také aplikuje jedový debuff.
Boss se houpe a výpady, kromě odrážení nebo uhýbání, které musíte dělat pravidelně, ho můžete trefit do zad. Po každém útoku se nepřítel zastaví, využijte tento čas k zasažení slabého místa.
Když mrchožrout rytíř ztratí 25 % HPuvolní toxické plyny na most, které způsobí poškození jedem. Pokuste se najít oblast, kde není koncentrace toxinů, a pak tam nalákejte šéfa. Sanisho je objemný a poměrně pomalý, a proto ho Crusader snadno porazí několika kombinacemi útoků.
Tancred a Reinhold
Tancred a Reinhold nejsou nejobtížnější bossové v Lords of the Fallen. Nepřítel se skládá ze dvou fází, v každé z nich se objevuje v nové podobě. V první fázi je nepřítel poněkud pasivní, tak zůstaňte blízko něj a střílejte, nebo zaútočte blízko. Hlavním nebezpečím Tancreda je pozemní magická vlna a také silný pronikavý útok.
V druhé fázi se boss promění ve velké monstrum, které se chová extrémně agresivně. Stejně jako v první fázi budete muset zůstat blízko nepřítele. Zaútočte na jeho nohy zezadu. Neustále uhýbejte buď směrem k břichu šéfa, nebo k jeho nohám, ale nikdy nestůjte přímo před ním. Během bitvy Reinhold spadne na zem, dokončí útok pronikavou ranou a způsobí mu masivní poškození.
Kinrangr, strážce Folardu
Kinrangr Guardian Folard je silný díky svým vlkům. Před bitvou zničte entitu Umbral, která ovládá jak bosse, tak jeho přivolání. Nejprve se budete muset vypořádat s vlky. Už se neobjeví, což bitvu v budoucnu zjednoduší.
Folardovy základní útoky udeří svou obrovskou sekerou, který aplikuje efekt omrzliny. Po každém úderu se boss odmlčí a během této doby je nutné na něj zaútočit. Snažte se nezůstávat za Kinrangrem příliš dlouho, jinak použije ledové bloky.
Rowena, svázaná smutkem
Zarmoucená Rowena raději bojuje po boku svých spojenců a na začátku bitvy povolává několik přisluhovačů. Způsobují minimální škody, takže je můžete jednoduše ignorovat.
Většinou Rowena bojuje na dálku, sbírá ledové střepy ze země nebo hází projektily. Obvykle se na zemi objeví vzor, po kterém šéf uvolní kus ledu. Rowena používá mnoho útoků tohoto druhu, ale lze je snadno skrýt, pokud stojíte za zdí nebo jiným objektem v aréně. Přistupte k šéfovi, dejte pár ran a odejděte. Pokud budete otálet, způsobí poškození AoE a teleportuje se.
Prázdný Raven
Dutá vrána nedochází k přímému poškození. Abyste ho porazili, potřebujete zničit ducha ženy, která se pohybuje po aréně. Úkol komplikují neustálé útoky bosse, stejně jako mrazivá kouzla a různé moby žijící na bojišti.
Hollow Raven primárně rozpoutá masivní útoky na dálku a zasypává bitevní pole střepy ledu. Nejprve boss nabije dovednost, v tu chvíli se jeho ruka zvýrazní. Jakmile se v aréně objeví duch ženy, utíkejte k ní a způsobte maximální poškození.
Paladinovo břemeno
Paladinovo břemeno je nalezeno jako součást tajného úkolu souvisejícího s třídou. Temný křižák. Během questu se setkáte s Isaacem. Tento boss je v bitvě extrémně slabý, v podstatě si stačí zapamatovat jeho opakované útoky na blízko. Ke středu bitvy začne přivolávat svatý blesk. To je možná jedna z jeho nejnebezpečnějších dovedností.
Železný poutník
Iron Wayfarer je zpočátku NPC, která se na začátku hry setká s Crusaderem a poté se s ním ještě několikrát zkříží. Nakonec cestovatele zakáže na hradě a bitva bude nevyhnutelná.
Bitva se odehrává v malé aréně na mostě. Nepřítel využívá především útoky kladivem, údery zpoza hlavy. Kladivo zanechává ohnivé stopy, které postavu zapálí. Boss nepředstavuje příliš velkou hrozbu díky malému fondu útoků. Hlavní je dávat si pozor na jeho kruhové údery a snažit se nespadnout pod kladivo.
Damarosa Značeno
Na Damarose the Marked, stejně jako na předchozího bosse, narazíte zpočátku jako na NPC. Na začátku příběhu bude Damarosa varovat Crusader, aby nečistil majáky. Pokud budete žádost ignorovat, nakonec ji potkáte u bran hradu Bramis.
Jak její název napovídá, Damarosa je označena a chráněna symboly, které ovlivňují charakter a vypouštět na něj ohnivé koule. To je hlavní hrozba. Navíc útočí v boji zblízka, výpady sekerou. Když boss udeří, udělá pauzu – to je vynikající šance na protiútok.
Podzemní monarcha
The Sundered Monarch je posledním bossem ve hře Pekelný konec [Konečná cesta pekla]. Bitva s ním se odehrává v obrovské aréně. Nejprve se nepřítel postaví na nohy a během této doby můžete udělit mnoho ran, abyste mu odstranili část zdraví.
Po cutscéně začne plná bitva. Nepřítel neustále poskakuje po aréně a snaží se Crusadera rozdrtit. Díky tomu pravidelně otevírá záda útokům. Když šéf vezme hlavu sochy, buďte obzvlášť opatrní.
Po každém silném útoku, po přistání, si Underground Monarch dává pauzu, v tuto chvíli na něj zaútočte. Když boss ztratí polovinu HP, znovu se narodí a vypustí vlnu ohně. Poté Monarch sesype na arénu mnoho dýk. V budoucnu bude také používat útoky na dálku, které zapálí Crusader. Snažte se zůstat u jeho nohou a běhejte v kruhu.
Harrower Dervla, rytíř zaslíbení
Harrower Dervla, zaslíbený rytíř má dvě fáze. Entita Harrower útočí, zatímco Dervla odpočívá, takže buďte připraveni vyhnout se přilétajícímu projektilu.
Entita vyšle rázovou vlnu do celé arény, tento útok je doprovázen zvukem a indikací. Můžete se schovat za sloupy. Bossovy útoky v první fázi jsou velmi pomalé a pomalé, takže je lze snadno odrazit nebo uhnout. Nejnebezpečnějším úderem je útok piercingem.
Ve druhé fázi entita se spojí s Dervlou a promění se v The Unbroken Promise. Tento boss je mnohem rychlejší a agresivnější. Jeho útočná skupina zahrnuje údery drápy, útoky na zem a magické výbuchy. Většina mávů mečem je doprovázena vyzařováním vln.
Elianna Golodnaja
Posledním bossem ve hře je Elianne the Hladved Umbrální konec [Umbral Ending]. Toto je jeden z nejtěžších nepřátel ve hře. Elianna zpočátku začíná boj jako anděl smrti. Létá na křídlech a rychle udeří mečem.
Hlavním úlovkem bitvy je, že Elianna vytvoří svůj vlastní klon. Má výrazně méně zdraví, ale zcela kopíruje její útočný fond a uděluje slušné poškození. Určitě se s ním vypořádejte co nejdříve.
Jeden z nejohavnějších útoků Elianny přivolá několik očí, aby zaplnily arénu. Je velmi obtížné se jim vyhnout. Navíc boss vytváří přisluhovače, kteří útočí na Crusader pomocí paprsků.
Adyr, bůh démonů
Adyr, Bereft Exile je další poslední boss a lze se s ním setkat Zářivý konec [Radiant Ending Path]. Adir stojí na kraji arény a vedle něj je oltář, který funguje jako časovač.
Ve stanoveném čase je nutné zabít všechny kultisty. Buďte opatrní, protože nepřátelé používají výbuchy a proudy lávy, které aplikují hořící debuffy. Každý zabitý nepřítel snižuje Adyrovo zdraví.
Doufáme, že vám tato příručka pomohla pochopit, jak zabíjet bosse v Lotf2 a jak porazit obtížné bosse v Lords of the Fallen. Pokud máte nějaké dotazy, zeptejte se jich na adrese komentáře, určitě odpovíme. Přečtěte si ostatní Průvodce Lords of the Fallen v příslušné části webu.