Úžasný plesový turnaj v Genshin Impact – dočasná událost aktualizace 4.2, odehrávající se v lokalitě okresu Lyonnaise v Fontaine. Zúčastněte se nové deskové hry, kterou pořádá stará přítelkyně Hania, známá krotitelka myšlenkových výtrusů Houba mechanicus. V rámci akce budete muset zvládnout plísňová miminka a porazit nové protivníky za splnění speciálních podmínek etap.
Tento průvodce vám podrobně vysvětlí, jak dokončit turnaj Amazing Mold Tournament a splnit úkoly, stejně jako splnit cíle úrovně, abyste získali všechny dostupné odměny. Čtěte dále a zjistěte, jak porazit Kenki Maga, Krále Snow Boar a Knifedog bez více než 2 ustupujících plísňových miminek.
Jak zahájit akci
Abyste mohli začít turnaj Amazing Mold Tournament, musíte splnit několik podmínek:
- Dosáhnout 20 dobrodružná hodnost nebo vyšší.
- Dokonči úkol Archon „Píseň dračí svobody“.
Abyste se plně ponořili do děje události, je také vhodné splnit úkol Archonů "Maškaráda vinných".
Akce se koná od 6. až 18. prosince.
Quest Amazing Form turnaj
Cestujte do čtvrti Lyonnaise v jihovýchodní části Cour de Fontaine a prozkoumejte umístění plísní, kterých si Paimon všimne.
Poblíž kiosku fonta si promluvte se dvěma lidmi, mezi nimiž bude stará přítelkyně Hania, která se účastní "Nilotpala Lotus Cup".
V dialogu s Turenne z Jardinage Chamber a krotitelem plísní se dozvíte, že Hania přijela do regionu Hydro s cílem získat popularitu nové hry a uspořádat turnaj. Poušť nabídne otestování hry Turenne and the Golden Meteor se Stříbrným společníkem, poté se otevře přístup do první fáze úrovní - „Jednoduchá výzva Monster Mercenary“.
Zahrajte si turnaj Amazing Mold Tournament a pokračujte v hledání kontaktováním Turenne.
Po dokončení výcvikové fáze požádá četník o další bitvu a Haniya se podělí o úžasný agar pro plísňová miminka.
Za splnění úkolu získáte jako odměnu:
- Miracle Agar: Vylepšená verze Fontaine.
- Moru × 10 000.
- Zážitek dobrodruha × 4.
Průvodce akcí The Amazing Mold Tournament v Genshin Impact
Na úrovni událostí je to nutné spravovat formy na bojišti, dávat jim rozkazy k útoku a pohybu. Pro každé kolo musíte předem sestavit skupinu dětí.
Zázračný gel pomůže aktivovat speciální schopnosti tvorů pro použití vylepšených dovedností.
Následovat цели každý kolozískat všechny dostupné odměny.
Jednoduchý test s monster žoldáky
První etapa akce proběhne v rámci úvodního úkolu “Úžasný plesový turnaj!” a je vzdělávací a jeho dokončení vám umožní pokračovat v plnění úkolu. Cíl je jediný – dokončit aktuální test poražením všech nepřátel.
Podmínky bitvy
Mezi nepřáteli úrovně bude 6 nepřátel, kteří se objeví ve 4 vlnách:
- Big Pyro Slime ×1.
- Big Pyro Slime ×1.
- Big Pyro Slime ×1.
- Mitachurl s ohnivou sekerou ×1, Big Pyro sliz ×2.
Vezměte do svého týmu jediné dva dostupné formátory: Bam-Bam-klobouk и Houbová Maga. Chcete-li to provést, klikněte na portréty tvorů v levé horní části obrazovky.
Jak porazit nepřátele
Test lze absolvovat, i když nic neděláte, proto doporučujeme se s ním seznámit řízení forem na této úrovni.
Použijte lisy na portréty dětských forem nebo klíče od «1» na «4»vybrat konkrétního tvora. Knoflík "Vybrat vše" («5»), který se nachází pod portréty hub, můžete dávat příkazy celému týmu najednou.
Klikněte na určitá místa v aréně, aby se dítě přesunulo do požadovaného bodu. Plísňové houby útočí na nepřátele automaticky, takže pokud je to nutné, klikněte na svého soupeře, aby houby zaútočily na konkrétní monstrum.
Dovednost každého formovače stojí určitou částku Zázračný gel, jehož přítomnost lze zkontrolovat pomocí lišty ve spodní části obrazovky. Zdroj se obnoví zabitím nepřátel a pro využití schopnosti dítěte klikněte na symbol v pravém dolním rohu ("A").
Od této chvíle se tato úroveň nazývá „Hymna Hilipplesnikova“
Ve druhé fázi akce se postavte vážnějším nepřátelům, a k tomu nezávisle vytvořte skupinu plísňových dětí. Boj by neměl být problém, ale výzvu musíte splnit do 150 sekund.
Podmínky bitvy
Bitva je rozdělena do 3 vln a obsahuje 15 protivníků:
- Big Pyro Slime ×1, Pyro Hilichurl Shooter ×1, Electro Hilichurl Shooter ×1, Hilichurl Grenadier ×1. Poté vyjde Dendro Shamacurl ×1, Mitachurl s ohnivou sekerou ×2, Mitachurl s Electro sekerou ×1.
- Mitachurl s ohnivou sekerou ×1, Mitachurl s elektro sekerou ×1, Big Pyro Slime ×1, Anemo Shamachurl ×1.
- Big Pyro Slime ×1, Mitachurl s Electro Axe ×1, Lavachurl s Thunder Helmet ×1.
Obzvláště obtížné to bude Lavachurl s hromovou helmou díky silným útokům a velkému množství zdraví, proto doporučujeme sestavit následující tým:
- Reakce Dispel je na této úrovni obzvláště účinná, takže si vezměte Anemo Kruchezverya, který ví, jak přitáhnout nepřátele k sobě.
- Protože někteří nepřátelé mají odolnost vůči prvkům Pyro a Electro, umístěte Dendra do týmu Houbová Maga. Pasivně léčí spojence, a proto bitvu nepřežijí a neustoupí více než 2 plísňová miminka.
- ledový výbuch bude absorbovat poškození pro spojenecké tvory a jeho útoky Cryo pomohou vyrovnat se s ohněm a elektrickými prvky.
- Nakonec vyberte prodejce poškození oblasti. Bam-Bam-klobouk, jehož Hydro element doplní již vybrané stvoření a vytvoří různé reakce.
Dechová tanečnice aktivuje Dispel, jako Twisterbeast, a zároveň vyléčí partu, ale k tomu budete muset použít Miracle Gel, na rozdíl od Mushroom Mage. Bleskový mág и Blesk nežádoucí kvůli Lavachurlově silnému elektrickému štítu.
Nerozbitná skála patří k prvku Geo a nebude vytvářet elementární reakce spolu se zbytkem forem, což sníží celkové poškození týmu. Duelista и Firejoy mít Pyro element, vůči kterému jsou Pyro slizy imunní, což zdrží bitvu.
Jak porazit nepřátele
V prvních dvou vlnách použijte dovednost Kruchezverya shromáždit monstra v jednom bodě, což také způsobí zvýšené poškození s reakcí Dispersal kvůli charakteristikám úrovně. Každý poražený nepřítel obnoví 1 jednotku Miracle Gel, takže schopnost můžete aktivovat několikrát.
Odveďte je od ostatních dětí ledový výbuch, pasivně rozptylovat nepřátele a pečlivě spravovat plísně, když se objeví liány od Dendro Shamachurla.
Když se objeví Lavachurl, vypořádejte se se zbývajícími nepřáteli a poté se na něj přepněte. Zaměřte schopnosti dětí na poškození silného monstra a včas je vyléčte, ponechte si na to zásobu gelu.
Malá iluze! Nepřekonatelný boj!
Třetí fáze akce vyžaduje kompetentní výběr týmu formátorů a jejich řízení na bojišti proti miniaturnímu analogu Šéf Magu Kenki. Chcete-li dokončit úroveň, dokončete výzvu do 150 sekund.
Podmínky bitvy
V úrovni narazíte pouze na jednoho nepřítele - Mechanical Puppet: Heart of the Sword. Doporučujeme proti němu vytvořit četu z následujících plísňových dětí:
- Duelista pasivně léčí nejbližší plísňové dítě s určitou frekvencí a zároveň má dobré poškození.
- Houba Mag léčí spojenecké cíle při vystřelení projektilů a podobně jako Duelist má slušné poškození. Společně budou schopni vyléčit tým poté, co padnou pod AoE útoky Mechanical Puppet.
- Blesk snižuje obranu nepřítele a zcela se specializuje na útok.
- Bam-Bam-klobouk zajistí elementární reakce s formami Pyro, Dendro a Electro a má také útočný typ.
Jeden z členů týmu může být nahrazen Kruchezverem, ale jeho zvláštnost spočívá v posilování spojenců, a ne ve vlastním poškození, které může bitvu protáhnout. Dechová tanečnice dokáže pouze léčit, což na této úrovni není nutné, protože je vhodné vyhýbat se bossovým útokům. Nerozbitná skála přispěje k dobrému poškození, ale nespolupracuje se spojenci.
Firejoy и ledový výbuch jsou v četě nežádoucí kvůli tomu, že se jedná o tanky, které prostě nejsou potřeba kvůli vlastnostem bosse. Bleskový mág můžete Thunderbolt umístit na jeho místo, aby zlepšil reakce a poskytl dětem elektrické poškození.
Jak porazit nepřátele
Na samém začátku bitvy nepoužívejte dovednosti formy, protože prvních 10 sekund monstrum neutrpí žádné poškození. Ihned poté můžete rychle aktivovat dvě útočné schopnosti, abyste je měli čas dokončit před jednou ze speciálních dovedností šéfa.
Dodge útočí miniaturní boss, zvýrazňující všechna plísňová miminka ikonou v pravém dolním rohu obrazovky pod jejich portréty («5») a dá jim příkaz k ústupu na bezpečné místo. Mezi útoky loutky porazte nepřítele v oknech.
Sledujte využití dovedností dětí, protože kvůli jejich postupu možná nestihnete odstranit plíseň ze zóny schopností Mechanické loutky.
Na této úrovni Zázračný gel Obnovuje se až časem, takže si z ní ponechte tři jednotky pro případ, že byste potřebovali vyléčit skupinu hub.
Jak se vyhnout zásahu čepelí
Pro získání všech odměn je nutné splnit podmínku, že počet plísňových dětí, které dostaly ránu čepelí, nepřekročí 3. Odsuňte děti od předsunutých útoků Mechanické loutky:
- Pomocí speciálních dovedností loutka vystupuje sérii tří útoků čepelí na blízko. Tento typ dovednosti není předem identifikován, ale je třeba se mu vyhnout, aby byl splněn úkol.
- Nějaký čas poté, co se objevil nad plísní štítky Poškození je způsobeno malou zvýrazněnou oblastí.
- Šéf propouští série vírů při přímém dlouhém útoku.
- Loutka se zastaví a velká, pomalu se plní modrý kruh, která končí silným AoE útokem.
- Šéf může kolem sebe provést rychlejší útok, zvýrazněno červený kruh střední velikost.
Sladké smoothie s marmeládou
V bitvě proti hbitému lovci přílivů Anjiani budete bojovat proti nepřátelům ledových a vodních živlů, takže výběr plísňových prvků je v testu obzvláště důležitý. Chcete-li dokončit úroveň události, porazte soupeře do 150 sekund.
Podmínky bitvy
Bitva proti 15 monstrům je rozdělena do 3 vln:
- Large Cryo Slime ×2, Large Hydro Slime ×2. Poté se objeví Big Cryo Slime ×2 a Big Hydro Slime ×2.
- Velký hydrosliz ×3, Phantasm tryskající vodu ×1.
- Voda chrlící fantasmus ×3.
Vybuchující vody přelud s bojem na dlouhou vzdálenost v průběhu času se změní v Drcení fantasmová voda s útoky na blízko a zpět. Chcete-li účinně čelit příšerkám, doporučujeme do svého týmu umístit určité plesnivy:
- Pyro Duelista si poradí s Cryo pomocí slizového štítu a zároveň pasivně obnoví ztracené zdraví spojeneckým cílům.
- Jediné dítě Dendro, Houba Mag, nutné k vyvolání reakcí Pučení, vegetace a kvetení, protože jejich poškození se na této úrovni zvyšuje. Společně s Duelistou bude Mold léčit spojence a způsobovat spoustu poškození.
- Elektro Bleskový mág nejen pokryje výše uvedené elementární reakce, ale také posílí spojence tím, že na ně uvalí efekt vodivosti spolu se zvýšením jejich elementárního mistrovství.
- Blesk se zcela specializuje na útok a díky prvku Electro vytvoří reakci zpoplatněno, což je v tomto testu také vylepšeno.
Nedoporučujeme pronájem Bam-bam čepice, protože téměř všechna monstra na úrovni jsou imunní vůči prvku Hydro a zároveň již mají podobný status. Místo toho kvůli Cryo slizům Výbuch ledu udělá mnohem lepší práci Firejoy, který může nahradit Thunderbolt, ale tím se prodlouží doba potřebná k dokončení testu.
Dechová tanečnice je plnohodnotným léčitelem, ale prvky Duelist a Mushroom Mage jsou nezbytné k provádění vylepšených elementárních reakcí. Kruchezver и Nerozbitná skála Podobný princip jim není doporučován, jelikož se bitva prodlouží kvůli nevhodným prvkům.
Jak porazit nepřátele
Na první vlna aktivujte dovednosti Pyro Mold, abyste zničili štíty Kryo slizy. Udělejte to bezprostředně předtím, než se monstra rozptýlí různými směry.
Vyberte všechny děti a zaútočte na své nepřátele jednoho po druhém. Užitečné budou zejména dovednosti v oblasti útočení v plísnících.
Sledujte zdraví spojeneckých cílů, protože pro získání všech odměn za bitvu je důležité neztratit více než 2 plísňová mláďata. Chcete-li to provést, nechte malou rezervu Zázračný gelaby bylo na ošetření kdykoliv dostatek.
Velký Kančí král! Studená rána!
Pátá fáze události bude vyžadovat pečlivou pozornost strategii na bojišti proti mocnému nepříteli podobnému Král sněžných prasat z Dragon Ridge. Čas strávený testováním by neměl být delší než 150 sekund.
Podmínky bitvy
V aréně potkáte jediného soupeře se jménem "Mrazivý tesák: Hřmící lavina!", schopný dodatečně přivolat na pole jednoho malého sněžného kance. Následující příklad čety vám umožní udržet všechny plesnivé naživu, pokud budete dodržovat taktiku:
- Firejoy je schopen posílit vlastní fyzickou a elementární odolnost při použití speciální dovednosti, takže je ideální pro místo tvora, který absorbuje hlavní poškození.
- Dechová tanečnice nutné pro pohodlný průchod levelem díky skillu, který léčí celou četu, která zároveň odstraňuje elementární statusy. Když Anemo utrpí poškození, dítě obnoví část svého vlastního zdraví.
- Jako specialista na napadení plísní vybírejte Bam-bam-kulich, schopné současně zasáhnout více cílů a ideálně doplnit tým z hlediska typů prvků.
- Houba Mag umožní spojeneckým cílům žít o něco déle díky jejich pasivnímu léčení, zatímco dovednost Tanečníka nelze aktivovat, a vytvoří elementární reakce se zbytkem hub.
Léčení Duelista spolu s Houbovým mágem může nahradit Wind Dancer, ale budete muset věnovat větší pozornost dětskému HP. Blesk nebo Nerozbitná skála můžete nahradit klobouky Bam Bam.
Bleskový mág užitečný v týmech, které hrají na elementární reakce, ale bude muset být vybrán místo houbového mága, který udržuje zdraví týmu. Kruchezver na úrovni není potřeba, protože na úrovni nejsou žádné davy nepřátel. ledový výbuch hraje roli ve skupině podobnou Firejoy.
Jak porazit nepřátele
Soustřeďte celý svůj tým na bosse a použijte jednu zničující dovednost v prvních 10 sekundách bitvy, poté odsuňte plísňová miminka od bossova útoku, zvýrazněného v červeném kruhu.
Ve 20. sekundě bitvy Frostfang poprvé použije dovednost „Snow Boar Help“ a povolá ho do arény. malý kanec, jehož zabití způsobí plísňové děti stojící poblíž štít, nutné pro další knockout bosse. Poté Frost Fang provede „Mrazivý útok“, sérii normálních útoků, a asi po 55 sekundách znovu přivolá malého kance.
Pro získání všech odměn je důležité splnit podmínku „Frost Fang: Thundering Avalanche! odesláno do Knockoutu 1x.“
Jak poslat Frostfang: Thundering Avalanche! do knockoutu
K dočasnému vyřazení Frostfanga musíte nechat alespoň jednu chráněnou plíseň v cestě jeho mrazivému útoku. Tato dovednost bude zvýrazněna červeným obdélníkem před bossem a při zničení malého kance se na formovač použije štít.
Mechanické zvuky
Bitva proti Soukimu, hernímu designérovi s formami, je standardní snadnou úrovní, pokud využijete funkce této výzvy. Etapa musí být dokončena za 150 sekund.
Podmínky bitvy
V bitvě o 3 vlnách čelíte celkem 9 nepřátelům:
- Ruin Guardian ×1, Ruin Spy ×2.
- Ruin Drake: Earthguard ×1, Ruin Patroller ×2.
- Ruin Grader ×1, Ruin Defender ×2.
Doporučujeme vám vytvořit tým založený na vylepšených kombinacích prvků:
- Bleskový mág se stane základem týmu, protože dá Pyro a Cryo plísňovým nemluvňatům Electro prvek, díky kterému nepřátelé rychle zemřou na poškození elementární reakce.
- Duelista vytvoří Přetížení, spojující Pyro a Electro, a bude také pasivně léčit spojenecké cíle.
- ledový výbuch odvede pozornost nepřátel na sebe a díky prvku Cryo v kombinaci s Electro provede reakci Supravodič.
- Doporučujeme umístit specialistu na poškození do posledního slotu Blesk, takže stav Electro se objeví častěji u nepřátel mimo dovednost Lightning Mage. Pokud máte problémy s přežitím plísní, můžete si vybrat Dechová tanečnice.
Jak porazit nepřátele
Pokud máte Miracle Gel, použijte schopnost Lightning Mage ke spuštění reakcí Superconductor a Overload, které rychle zničí nepřátele. Když útoky dětí zasáhly jádro Ruin Guard, je ohromen.
Vyberte všechna plísňová miminka a soustřeďte veškeré své úsilí na jeden cíl, poté přepněte na dalšího protivníka. Důležité je především rychle zničit Dračí ruiny, protože postupem času zvyšuje odolnost vůči hlavnímu prvku, který mu způsobuje poškození.
Ruin Grader, jako běžné monstrum před sebou vystřelí laser. Ruin Defender může zaujmout obranný postoj a blokovat poškození způsobené před ním a je také schopen udělit oblastní poškození.
Rychlý stín! Spící Ninja!
Poslední bitvou bude souboj proti Hanii, která připravila boss level podle prototypu pes ninja z legend o Inazumě. Chcete-li za výzvu získat další odměny, je vhodné ji dokončit do 150 sekund.
Podmínky bitvy
V aréně bude pouze jeden soupeř - "Stín klobouku: Ninja pes s nožem!". Šéf má jediný silný speciální útok, kvůli kterému je důležité správně sestavit tým plísňových dětí:
- ledový výbuch se stane hlavním cílem Knifedoga, neustále ho rozptyluje a díky obrovskému štítu na dovednosti pro Miracle Gel vydrží hodně poškození.
- Bam-bam-kulich bude působit jako hlavní útočící plíseň a umožní, díky hydro prvkům, způsobit mnoho elementární reakce na bojišti.
- Dendro Houba Mag poradí si jak se poškozením bosse, tak s léčením miminek, protože každé 2 jeho vystřelené projektily obnoví HP spojenci s nejnižší rezervou zdraví.
- Pyro Duelista podpoří Houbového mága v léčbě a umožní mu neposadit do arény plnohodnotného léčitele plísní, přičemž má své vlastní poškození a kombinuje prvky se zbytkem dětí.
Jak porazit nepřátele
Boss začne dostávat poškození zhruba od 5 sekund bitvy, takže neutraťte hned celou svou zásobu Zázračný gel. Asi za 20 sekund Knife Dog použije dovednost „Ninjutsu: Woof-Woof Transformation“, přivolá dvojku na šachovnici, rychle změní pozici a vybere si cíl pro další útok.
Poté Hat Shadow zmizí z pole a po 35 sekundách provede „Ninjutsu: Lightning Jump“ na zvýrazněné ploše, kterou je nutné použít k uvedení do stavu. knokaut. Spolu s tímhle všechny Zázračný gel, kvůli kterému můžete využívat všechny útočné schopnosti najednou nebo obnovovat zdraví forem.
Příště, kdy boss přistane z nebe podobným způsobem, je přibližně 1 minuta 15 sekund. Dokončete cíl „Stín klobouku: Ninja Dog s nožem!“ Odesláno do Knockout 1 time“, abyste získali všechny odměny za test.
Jak odeslat "Shadow of the Hat: Ninja Knife Dog!" do knockoutu
V určitém okamžiku Shadow of the Hat přivolá kopii na bojiště a nakreslí červenou čáru na jednu z forem, což bude indikovat opožděný útok na ni. Postavte se jako dítě, zvýrazněné šéfem, vedle psího kamenného dvojníka, aby Knifedog zamířil na dvojníka a při pádu do oblasti červeného kruhu způsobil kopii poškození, po kterém bude nepřítel vyřazen.
Návod na turnaj Amazing Mold
Během akce bude připraveno několik úkolů vedoucích k nadcházejícím bitvám formy.
Plísně nejsou vaše tidalia!
Dokončete fázi události „Malá iluze! Nepřekonatelný boj! a u kiosku deskových her se seznámíte s novým hráčem - Turenniným bývalým instruktorem.
Melusina Anjiani vás požádá, abyste soutěžili se slavným Zlatým meteorem a Stříbrným satelitem, o kterém jí řekl její student, v důsledku čehož projdete úrovní události "Sladké smoothie s marmeládou".
Jako odměnu za úkol dostanete:
- Mora × 10 000.
- Zážitek dobrodruha × 4.
Konfrontace mezi tradicemi a inovacemi!
Druhý den akce starý přítel z Inazuma - spisovatel z nakladatelství Yae.
Přesuňte se k jednomu z východních teleportů Cour de Fontaine a utíkejte ke kiosku, kde než začne dialog s Haniou, bude dočasně místo Soukiho vidět Melusine Anjiani z předchozího úkolu.
Souka pozve Haniya, aby si zavzpomínala na minulost a dala si přátelský zápas "Mechanické zvuky" v turnaji Amazing Mold Tournament, který povede k závěrečné bitvě.
Odměny za splnění úkolu:
- Mora × 10 000.
- Zážitek dobrodruha × 4.
Brzy sbohem
Na konci debutu Amazing Mold Tournament porazte Knifeps v Swift Shadow! Sleeping Ninja!“, po kterém pátrání automaticky začne v rozhovoru s Haniou.
Haniya a Souka se podělí o informace, že se chystají vylepšit souboje s plísněmi, chtějí přidat další výzvy, protivníky a připravit se na oficiální akci. Požádají Golden Meteor a Silver Satellite o jejich názor na provedené testy a dodají, že sponzorem turnaje byl "fonta".
Po splnění úkolu získáte následující odměnu:
- Moru × 10 000.
- Zážitek dobrodruha × 4.
Vyznamenání
Za dokončení všech úrovní události a splnění vedlejších cílů můžete získat:
- Mora × 410 000.
- Zážitek dobrodruha × 20.
- zdrojové kameny × 420.
- Kouzlo zisk rudy × 12.
- Materiály pro talenty postav: Pokyny k "nestrannosti" ×4, Pokyny k „Spravedlnosti“ ×4, Pokyny k „Objednávce“ ×4.
- Materiály pro zvedání zbraně: Nedokončená ozvěna prastaré struny ×6, Čistá kondenzace kapek rosy ×6, Kalich Neposkvrněného moře ×6.
- Miracle Agar: Vylepšená verze Fontaine ×1.
Doufáme, že vám náš průvodce pomohl zjistit všechny potřebné informace a dokončit akci Amazing Mold Tournament. Pokud máte nějaké dotazy, zeptejte se v komentářích. Přečtěte si ostatní Nárazová vodítka Genshin na našich webových stránkách.