Misty Dungeon: Vodní království Genshin Impact 4.2 – repríza akce s bojovými testy, kde se hráči budou muset pomocí zkušebních postav probourat obranou protivníků usazených za závojem písku. Porazte nepřátele v labyrintovém žaláři, získejte přístup k poslední výzvě a sbírejte cenné odměny.
Článek představuje podrobného průvodce Foggy Dungeon: Kingdom of Water s průchodem všemi fázemi, využitím zkušebních hrdinů a vytvořením těch nejlepších čet.
Termíny akcí v roce 2023
Od té doby 9. až 20. listopadu 2023 let Postupně se otevře několik testovacích zón.
Podmínky účasti
Událost je dostupná hráčům s Dobrodružné pořadí 20 a více. Pro hraní Misty Dungeon nejsou žádné další požadavky. Etapy se otevírají v určitém časovém intervalu, ale lze je dokončit znovu před koncem akce.
Průvodce pro Misty Dungeon: Kingdom of Water
Tato akce se skládá z 7 testů, z nichž každý představuje průchod konkrétním dungeonem.
Je nutné vybírat podle vlastností dungeonu zkušební postavy (sada v každém dungeonu), abyste získali vysoce kvalitní tým, který je schopen porazit všechny protivníky.
V každém z dungeonů musíte najít a aktivovat tři starověké runy ve stanoveném čase. Po aktivaci bude jejich výkon směrován do ovládacího panelu. Poslední výzva je odemčena, jakmile je ovládací panel ruin plně napájen a výtah je aktivován.
Také každý hovor má svůj vlastní tepna země. Tento efekt vám umožní lépe se vypořádat s nepřáteli a pastmi, které jsou ve všech dungeonech umístěny jinak. Před zahájením testu se můžete seznámit se zapnutím a nepřáteli.
V každé oblasti výzvy jsou také tajné portály. Jsou nezbytné k cestě do starověkých run.
Test pocitů
V první fázi musíte aktivovat starověké runy pro posílení a poté projít závěrečným testem. Také na této úrovni musíte spustit reakci Charged, abyste získali buffy.
Podmínky bitvy
Mezi hlavními nepřáteli potkáte poustevníky. Testovací úkoly:
- Dokončete Test smyslů.
- Spustit reakci Nabito 30krát.
Test je platný anomálie zemských tepen:
- Při spuštění reakce Nabito, zvládnutí prvků zvýší o 100/200/300/400 jednotek. do 10 sec.
- V závěrečném testu jsou protivníci oslabeni v závislosti na počtu aktivovaných run.
Četa k předání, který může být složen ze zkušebních znaků:
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 |
---|---|---|---|
Nevilet | Ahoj Miko Fischl | Sacharóza Sayu | Zhongli |
Procházka bludištěm
Chcete-li fázi zavřít, musíte aktivovat tři starověké runy a poté projít „závěrečným testem“. Každá runa má svůj vlastní portál – pomocí nich se dostanete do samostatných testovacích místností.
Aktivujte starověké runy 1/3
Od vchodu do labyrintu jděte trochu rovně a vstupte do prvního portálu. Aktivujte runu a začněte test.
Protivníci bránící první runu: hilichurls, shamachurly и mitachurl.
Po porážce nepřátel opusťte místnost portálem.
Aktivujte starověké runy 2/3
Z centrální haly zahněte doprava a vstupte do druhého teleportu.
Poblíž druhé runy, se kterou musíte bojovat poustevníci.
Po boji opusťte místnost pomocí portálu.
Aktivujte starověké runy 3/3
Po opuštění předchozí výzvy zahněte doprava a pomocí portálu dosáhněte poslední runy.
Chcete-li ji aktivovat, musíte porazit několik Mekov.
Opusťte místnost teleportem.
Dokonči "poslední výzvu"
Začněte bitvu v interakci s výzvou v hlavní hale. Pokud jsou všechny runy shromážděny, bude to indikováno žlutými symboly vznášejícími se kolem klíče.
Nepřátelé „závěrečného testu“: Agent Fatui, Lovec větrů, různé poustevníci.
Porazte nepřátele v daném čase, abyste dokončili první fázi. Zkuste použít reakci Charged k dokončení úkolu a získejte buffy do Elemental Mastery.
Rázová zkouška
Druhá výzva zahrnuje způsobování poškození nabitými útoky. Dokončete poslední výzvu a posbírejte všechny runy, abyste dokončili fázi.
Podmínky bitvy
Protivníci ve výzvě jsou většinou velcí s velkým množstvím HP, což vám umožňuje udělit jim větší poškození nabitými útoky. Etapové úkoly:
- Dokonči zkoušku dopadů.
- Způsobte poškození nabitým útokem 40krát.
Anomálie zemských tepen Druhá fáze:
- Když nabitý útok zasáhne nepřítele, crit. šance celého týmu se zvýší o 5/10/15/20 % a krit. poškození – o 20/40/60/80 % po dobu 10 sec.
- V závěrečném testu se všechny nepřátelské vlastnosti sníží v závislosti na počtu nasbíraných starověkých run.
Četa pro zkušební údery od zkušebních postav:
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 |
---|---|---|---|
Lini Yanfei | Xiangling | Bennett | Zhongli Xinyan |
Procházka bludištěm
Sesbírejte tři starověké runy skryté v místnostech za portály a pak v závěrečném testu porazte oslabené nepřátele.
Aktivujte starověké runy 1/3
První portál se nachází naproti hlavnímu vstupu do testovacího prostoru. Interakce s runou zahájí boj.
V prvním testu budete muset bojovat se dvěma Kairagi.
Po výhře vstupte do portálu a opusťte jím místnost.
Aktivujte starověké runy 2/3
Druhá runa se nachází za teleportem umístěným napravo od předchozí.
Tentokrát je tu jen jeden nepřítel - lavachurl s mrazovou skořápkou.
Porazte ho a vyjděte z místnosti portálem.
Aktivujte starověké runy 3/3
Zahněte znovu doprava, abyste dosáhli oblasti s poslední runou. Aktivujte jej a začněte bitvu.
Nepřátelé třetí bitvy jsou Fatui.
Zničte tři protivníky a opusťte místnost.
Dokonči "poslední výzvu"
Vraťte se do centrální haly a aktivujte závěrečný test. Nepřátelé pro poslední bitvu - drak и stráže zříceniny.
Pokuste se udělit hlavní poškození nabitými útoky na stack buffů a také dokončete hlavní výzvu.
Studený test
Stejně jako v předchozích testech, ve třetím musíte dokončit fázi sbíráním tří run a poté dokončit poslední test. Tato úroveň je spojena s vyvoláním reakce zmrazení.
Podmínky bitvy
Nepřátelé třetího testu jsou různí mekia formy. Úkoly, které je třeba v této fázi splnit:
- Dokonči Cold Challenge.
- Spusťte reakci zmrazení 20krát.
Anomálie zemských tepen, které působí ve třetím testu:
- Po spuštění reakce Freeze způsobí všechny postavy v týmu o 25/50/75/100 % více poškození po dobu 15 sekund.
- V závěrečném testu se hodnoty všech nepřátelských charakteristik sníží v závislosti na počtu nasbíraných starověkých run.
Tým k dokončení fáze zkušebních postav:
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 |
---|---|---|---|
Risley | Furina Xingqiu | Charlotte Mika | Kazuha |
Procházka bludištěm
Před absolvováním závěrečného testu se doporučuje nasbírat tři starověké runy procházením portálů.
Aktivujte starověké runy 1/3
Po teleportaci do dungeonu jděte vpřed a vstupte do prvního portálu. Aktivujte runu a začněte bitvu.
Je jich několik, s nimiž je třeba bojovat Moroviků Dendro a Geo prvky. Zmrazte je během bitvy, abyste mohli začít plnit úkol fáze.
Po výhře vyjděte z místnosti portálem.
Aktivujte starověké runy 2/3
Jakmile opustíte předchozí místnost, zahněte doprava a teleportujte se k další výzvě.
Interakce s runou zahájí bitvu. Bojovat s darebák hilichurl и mitachurlom.
Jakmile jsou monstra poražena, opusťte místnost.
Aktivujte starověké runy 3/3
Zahněte znovu doprava a použijte poslední teleport.
Spusťte výzvu kliknutím na runu. Nepřátelé třetího testu jsou dva geovishapa.
Opusťte místnost teleportem.
Dokonči "poslední výzvu"
Jděte do středu kobky a interagujte s klíčem, abyste spustili poslední výzvu.
Fináloví soupeři třetí etapy jsou různí meky a speciální meky. Porazte je, abyste prošli testem. Pro dokončení úkolu nezapomeňte spustit reakci Freeze.
Bloomův test
Sbírejte tři starověké runy a porazte nepřátele spuštěním reakcí Pučení a Vegetace, abyste úspěšně dokončili výzvu a získali odměny.
Podmínky bitvy
Ve čtvrté fázi musíte bojovat s různými hilichurls, poustevníci и kouzelníci z Propasti. Úkoly k dokončení v této fázi:
- Dokonči výzvu Blossom.
- Spusťte reakci pučení nebo vegetace 30krát.
Buffy dané anomálie zemských tepen:
- Po zavolání Budding se elementární mistrovství celé čety zvýší o 125/250/375/500 jednotek. po dobu 10 sec.
- Čím více starověkých run je aktivováno, tím více se snižují vlastnosti protivníků.
Příklad mužstva, který lze sestavit ze zkušebních postav:
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 |
---|---|---|---|
Furina Xingqiu | Fischl Collei | Bai Zhu | Cookies |
Procházka bludištěm
Pokud si nejste jisti, že úspěšně projdete posledním testem, seberte nejprve tři starověké runy.
Aktivujte starověké runy 1/3
První portál se nachází přímo před vchodem. Interakcí s mechanismem uprostřed spustíte test.
Porazte skupinu čtyř automatů -ruiny hodin a opusťte místnost teleportem.
Aktivujte starověké runy 2/3
Po opuštění zahněte doprava a vstupte do dalšího teleportačního bodu.
Aktivujte runu ve středu. Uvnitř musíte porazit několik Zloději pokladů и Skirmisher of Fatui.
Po boji opusťte místnost portálem.
Aktivujte starověké runy 3/3
Zahněte znovu doprava k poslednímu teleportu. Komunikujte s ním, abyste se dostali ke svým protivníkům.
Spusťte výzvu pomocí runy a porazte Pustynnikov.
Opusťte místnost přes cestovní bod.
Dokonči "poslední výzvu"
Přistupte k výzvě ve středu dungeonu a aktivujte ji. Pokud se kolem klíče točí tři žluté runy, znamená to, že nepřátelé jsou značně oslabeni.
Dokončete poslední výzvu bojem hilichurlsa Pyro od mága prázdnoty. Pro splnění úkolů nezapomeňte aktivovat reakce Dendro pomocí Hydro a Electro.
Test hojnosti
Chcete-li dokončit pátou výzvu, spusťte reakci Stimulovat, abyste snížili odolnost nepřátel vůči poškození Dendro nebo Electro. Také sbírejte starodávné runy, abyste oslabili své protivníky.
Podmínky bitvy
V páté fázi budete muset bojovat s různými automaty, stejně jako nedotčené struktury. Úkoly k dokončení:
- Dokonči zkoušku Crawling Shackles.
- Spusťte 40krát reakci Stimulovat/Zhoršovat/Růst.
Tým nadšenců z anomálie zemských tepen:
- Při útoku na nepřítele se stavem Stimulováno se odpor nepřítele proti Dendro a Electro sníží o 10/30/55/80 % na 10 sekund.
- Čím více starověkých run je aktivováno, tím více jsou vlastnosti protivníků sníženy v závěrečném testu.
Příklad mužstva ze zkušebních postav:
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 |
---|---|---|---|
Řekni ne | Nahida | Cookies Barbara | Kirara Xingqiu |
Procházka bludištěm
Před závěrečnou bitvou se doporučuje posbírat všechny runy, protože protivníci mají poměrně velké množství HP a také vysokou útočnou sílu.
Aktivujte starověké runy 1/3
Vstupte do úplně prvního portálu a aktivujte test pomocí mechanismu.
Porazit dva Nobushi a jeden Kairagi, pak opusťte místnost druhým portálem.
Aktivujte starověké runy 2/3
Po opuštění místnosti z první runy se otočte doprava a použijte druhý teleport.
Začněte bitvu interakcí s runou. Zničte dva strážci ruin.
Opusťte místnost teleportem.
Aktivujte starověké runy 3/3
Zahněte znovu doprava a použijte poslední portál.
Kliknutím na mechanismus uprostřed zahájíte boj. Musíte bojovat s štěňata a honič mezera.
Po výhře opusťte místnost.
Dokonči "poslední výzvu"
Soupeři ve finálovém kole jsou strážní ruiny, nedotčené struktury и zmar mlátička. Zaútočte na ně Dendro a Electro, způsobte reakce a snižte odpory.
Protože hlavním prodejcem poškození mezi zkušebními postavami je Řekni ne, nezapomeňte stisknout jeho dovednost během ult, když se na obrazovce rozsvítí značka, zvýší se poškození postavy.
Test varu
Chcete-li zavřít fázi a získat odměny, sesbírejte tři runy a dokončete závěrečný test poté, co jste předtím dokončili úkol vyvolání reakce Par.
Podmínky bitvy
Odpůrci šestého testu budou Fatui, poustevníci, A různé formy. Úkoly, které je třeba během etapy splnit:
- Dokončete test varu.
- Spusťte reakci Par 20krát.
Anomálie zemských tepen, pracující v testu:
- Po spuštění reakce Steam obdrží všechny postavy bonus ke zranění 25/50/75/100 % po dobu 10 sekund.
- V poslední výzvě budou nepřátelé oslabeni na základě počtu aktivovaných starověkých run.
Zkušební postavy jsou testovány a příklad příkazu z toho:
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 |
---|---|---|---|
Ajato | Xiangling objemy | Bennett Yun Jin | Kazuha |
Procházka bludištěm
Najděte tři starověké runy, abyste oslabili své nepřátele, a poté dokončete závěrečný test.
Aktivujte starověké runy 1/3
Komunikujte s prvním portálem umístěným poblíž vchodu do podzemí. Poté, co ji zasáhnete, aktivujte runu.
Bojujte se skupinou formy, pak opusťte místnost.
Aktivujte starověké runy 2/3
Zahněte doprava a vstupte do dalšího portálu.
Stejně jako předtím začněte výzvu pomocí runy ve středu. Tentokrát potřebujeme vyhrát hilichurlov a Piro sliz.
Opusťte prostor portálem.
Aktivujte starověké runy 3/3
Poslední teleport je napravo od předchozího. Komunikujte s ním.
Začněte boj pomocí mechanismu. Nepřátelé v této bitvě budou poustevníci.
Po bitvě použijte teleport.
Dokonči "poslední výzvu"
Po přesunutí do centrální oblasti interagujte s mechanismem ve středu a aktivujte závěrečnou bitvu.
Musíte jich vyhrát několik Skirmishers of Fatuia kouzelník Electro Tsitsin и Agent Pyro. Během bitvy spusťte reakci Steam, abyste dokončili hlavní úkol šesté výzvy.
Test odhodlání
Závěrečný test, ve kterém musíte sesbírat tři runy, abyste snížili vlastnosti svých protivníků, a poté složit závěrečný test. Na rozdíl od předchozích fází není potřeba plnit další podmínky související s vyvoláním elementárních reakcí v požadovaném počtu.
Podmínky bitvy
Nepřátelé v poslední fázi budou darebáci hilichurlové, hilichurls, meki и Zloději pokladů. Testovací úkoly:
- Dokončete Test odhodlání.
- Porazte 15 protivníků.
Anomálie zemských tepen v poslední fázi:
- V závěrečném testu se všechny nepřátelské vlastnosti sníží v závislosti na počtu nasbíraných starověkých run.
Několik příklady jednotek pro poslední test:
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 |
---|---|---|---|
Risley | Xingqiu | Charlotte | Kazuha |
Lini | Xiangling | Bennett | Sacharóza |
Řekni ne Ahoj Miko | Xingqiu | Bai Zhu | Nahida |
Nevilet Ajato | Furina | Nahida | Fischl |
Procházka bludištěm
Chcete-li projít testem, nasbírejte tři runy a dokončete závěrečnou bitvu.
Aktivujte starověké runy 1/3
Vstupte do prvního portálu umístěného poblíž vchodu do podzemí. Aktivujte uvnitř runu a začněte bitvu.
Porazit několik Mekov, pak opusťte místnost teleportem.
Aktivujte starověké runy 2/3
Zahněte doprava a vstupte do druhého teleportu.
Znovu aktivujte mechanismus ve středu místnosti. Bojovat s stráže ruin. Budete muset porazit čtyři nepřátele.
Opusťte prostor pomocí portálu.
Aktivujte starověké runy 3/3
Zahněte znovu doprava a interagujte s posledním portálem.
Nepřátelé ve třetí oblasti – Zloději pokladů и nobushi.
Po výhře opusťte místnost teleportem.
Dokonči "poslední výzvu"
Vraťte se do hlavní haly podzemí a začněte závěrečnou bitvu pomocí mechanismu uprostřed.
Protivníci, se kterými budete bojovat ve finální bitvě, jsou: hilichurls и shamachurly, Hydro a Anemo rogue hilichurls. Neexistují žádné další podmínky pro použití reakcí v bitvě, takže stačí porazit všechny nepřátele.
Test řvoucích vortexů
První test zahrnuje použití postav Anemo k vyvolání reakce Rozptylování. Toto je klíčový úkol, který musí být splněn, abyste získali všechny odměny. Použijte zkušební hrdiny: Poutník, Yelan, Faruzan, Fischl, Xingqiu, Sayu, najděte starověké runy a aktivujte požehnání, abyste dokončili dungeon.
V samostatném článku si můžete přečíst podrobný návod na Test řvoucích vortexů.
Forest Thunder Challenge
Ve druhé fázi je nutné pomocí hrdinů Electro a Dendro zavolat stimulaci, zejména Exacerbace и Přerůstání. Tyto reakce musí být aktivovány alespoň 30krát a pro nasbírání všech odměn musí být dokončen celý dungeon. Zkušební postavy dostupné pro dungeon: Řekni ne, Keqing, Nahida, Dori, Fischl и Collei. Najděte starověké runy a bojujte s posledními nepřáteli pomocí anomálie zemské tepny.
V samostatném článku si můžete přečíst podrobný návod Zkoušky lesní bouřky.
Test divoké bitvy
Ve třetí fázi musíte zavolat postavy pomocí Hydro a Dendro Pučící. V tomto případě musí být reakce aktivována alespoň 20krát a dokončit dungeon až do konce, abyste získali dostupné odměny. Sestavte tým zkušebních hrdinů: Nahida, Nil, Kokomi, Collei, Xingqiu, Barbara, zapni 3 runy a použij anomálii zemské tepny k poražení všech protivníků.
V samostatném článku si můžete přečíst podrobný návod na zkoušku Trials of Fierce Battle.
Transpirační test
Pro čtvrtý stupeň jsou k dispozici postavy Pyro, Anemo a jeden Hydro. Hlavním cílem testu je vyvolat reakci. Pára 20 nebo vícekrát a také dokončete dungeon. Následující hrdinové jsou prezentováni jako zkušební hrdinové: Kazuha, Jean, Ajato, objemy, Bennett, Xiangling. Vytvořte správnou četu a používejte Dispersal efektivně k poražení svých nepřátel a splnění všech podmínek.
V samostatném článku si můžete přečíst podrobný návod k Transpiračnímu testu.
Test plíživých pout
V páté fázi je nutné při interakci s Electro a Hydro vyvolat reakce Dendro, tzn Stimulace, Zhoršení, přerůstání, Pučící nebo Vegetace 40krát. Následující hrdinové jsou prezentováni jako zkušební hrdinové: Nahida, Kokomi, Fischl, Collei, Kandakia, Ahoj Miko. Použijte dostupné postavy k vytvoření party pro vytváření reakcí, dokončení dungeonu a dokončení všech úkolů.
V samostatném článku si můžete přečíst podrobný návod na Test of the Crawling Shackles.
Zkouška síly
Dodatečným úkolem šesté fáze (kromě úplného dokončení testu) je vyvolat krystalovou reakci 10 nebo vícekrát. K úspěšnému dokončení dostane hráč šest zkušebních hrdinů, ze kterých si může vybrat: Itto, Albedo, Gorou, Noelle, Layla и Shinobu. Sestavte svůj tým tak, abyste mohli vytvářet elementární krystaly nejen ze schopností „Podpůrných“ postav, ale také z rázových vln z nabitých útoků hlavního dealera poškození.
V samostatném článku si můžete přečíst podrobný návod na Test síly.
Test odhodlání
V poslední fázi, k dispozici pro průchod všechny postavy předchozí testy. Cíl se také mění – nyní místo reakcí musíte porazit alespoň 38 protivníků. Použijte zkušební hrdiny a vytvořte optimální tým pro aktivaci 3 starověkých run a vyhrajte poslední bitvu. Protože pro tuto fázi neexistuje žádná anomálie, můžete vybavit postavy nebo skupiny, se kterými bylo nejsnazší uzavřít minulé kobky.
V samostatném článku si můžete přečíst podrobný návod k testu odhodlání.
Volání elektrickým proudem
Reakce Charged způsobí zvýšené poškození (+100-250%; úroveň zvýšení se zvyšuje s dokončenými výzvami k loupeži). Také zvyšuje rychlost obnovy elementární exploze (-1 sekunda a +4 energetické jednotky každé 3 sekundy, když je aktivována reakce Charged). Chcete-li získat odměny za výzvu, musíte ji dokončit a 20krát aktivovat reakci Charged.
Jednotka by rozhodně měla mít charaktery Hydro a Electro, protože mezi odpůrci nejsou jasní majitelé těchto prvků.
Při aktivaci run a v chodbách dungeonu budete muset bojovat s následujícími nepřáteli:
- Geovishaps;
- Ruin Mechanisms;
- Zloději pokladů;
- Pyro agenti Fatui.
V závěrečném testu:
- lavachurl s kamennou skořápkou;
- mitachurl s ohnivým štítem.
Nejlepší jednotky k dokončení výzvy
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 | Jak hrát |
---|---|---|---|---|
Šógun Raiden | Tartaglia | Xingqiu | hnědá srnka | Hlavním DD je všemi oblíbený Baal. Skvělá příležitost zahrát si za ni. Mokrý stav používají Tartaglia a Xingqiu. Při první příležitosti aktivovat Shogunův ult zasáhneme mokré nepřátele. Beidou je potřeba k včasné aktivaci ochranného štítu. Přecházíme na něj právě za tímto účelem a také proto, abychom umožnili zesilující explozi živlů. |
Šógun Raiden | Tartaglia | Xingqiu Barbara | Sacharóza | Co se týče útočících postav, Baal a Tartaglia stále zůstávají. Barbaru lze vzít jako alternativu k Xingqiu, abyste měli v týmu léčitele. Sacharóza se bere pouze za účelem dodatečného zvýšení stavu nabití, což způsobí hlavní poškození. |
Aktivace run v dungeonu
Volejte Freeze
Hlavní reakcí je zmrazení. Její poškození může být zvýšeno o 60-120% v závislosti na počtu dokončených Plunder výzev.
Hlavní částí protivníků jsou Hydro Slimes, Mimics, Fatui, Shamacurls a Abyss Mages. V závěrečném testu budete muset bojovat s Abyss Lector: Violet Lightning a Hydro Abyss Mages.
Nejlepší jednotky k dokončení výzvy
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 | Jak hrát |
---|---|---|---|---|
Ayaka | Mona | Xingqiu Barbara | Diona | Ayaka a Mona - základní poškození AoE se snadným vytvořením zmrazení oblasti. Diona je potřebná pro štít a léčení. Barbaru si vezměte, pouze pokud si nejste jisti, že jedno léčení stačí. Xingqiu je lepší v udělování poškození cílům, které budou náchylné k Rain Swords. |
Ayaka | Mona | Keya | Diona | Alternativní jednotka s větším poškozením Cryo. Možná ještě výhodnější než možnost s Xingqiu a Barbarou. Příliš mnoho nepřátel je imunních vůči hydro útokům. |
Aktivace run v dungeonu
Vyvolání Vortexu
Když je aktivován Dispel, všichni členové týmu obdrží podporu. Každý dokončený test loupeže vám umožní napumpovat tento efekt ze 100 % na 135/170/205 %, resp. Zvýšení trvá 8 sekund.
Protivníci jsou zastoupeni všemi prvky, které interagují s Anemo za účelem vytvoření Disperze (Cryo, Hydro, Pyro, Electro). Mezi nepřátele patří mimikové, slizové, skokani a mágové prázdnoty.
Ve skutečnosti můžete vstřebat stavy nepřátel Kazuhoi, ale výběr dočasných hrdinů se zdá být docela efektivní.
Nejlepší jednotky k dokončení výzvy
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 | Jak hrát |
---|---|---|---|---|
Keqing | Kazuha | Xingqiu | Fischl Kujo Sara | První možnost čety, která vás okamžitě napadne. Kromě elementární podpory od Kazuhy a Dispela tým obdrží pasivní DPS podporu od jednoho z lukostřelců a také hydro Damage boost od Rain Swords. |
Keqing | Kazuha | Fischl Kujo Sara | Barbara | Vzhledem k velkému počtu Hydro nepřátel v seznamu můžete Xingqiu nahradit Barbarou. V četě se objeví léčitel. Zbytek je zaměřen na přetaktování celkového DPS. |
Aktivace run v dungeonu
Volání touhy
Vylepšení je zaměřeno na elementární výbuchy členů čety. Po každém použití této dovednosti kterýmkoli hrdinou získá konečný výsledek každého hrdiny posílení o 15/20/25/30 %. Stupeň zvýšení poškození závisí na počtu dokončených testů Plunder. Efekt se sčítá až 10krát a trvá až do konce výzvy. Když tým dosáhne maximálního počtu stacků, rychlost normálních útoků hrdinů se zvýší o 20 % a rychlost pohybu o 10 %.
Mezi nepřáteli můžete najít zloděje pokladů, hilichurly a mitachurls, agenty a kouzelníky Fatui a v závěrečném testu budete muset bojovat se dvěma Kairagi.
Nejlepší jednotky k dokončení výzvy
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 | Jak hrát |
---|---|---|---|---|
eola | Baal (Shogun Raiden) | Kujo Sara | Sayu | Zdá se, že tento příkaz nemá žádnou alternativu. Dvě silné exploze elementů od Shoguna Raidena a Eoly jsou kombinovány se zvýšeným útokem Sary a Dispelem malého ninji. |
Aktivace run v dungeonu
Zesílení hovoru
V rámci této výzvy posilujeme elementární reakce Pára a tavenina. Každé 3 sekundy aktivace výše uvedených reakcí vytvoří velkou rázovou vlnu. Poškození AoE se zvyšuje dokončením testů loupeže v dungeonu.
Hlavními protivníky, kterým budete v takových podmínkách čelit, jsou hilichurlové, mitachurlové, Abyss mágové, Pyro, Cryo a Hydro slizové a také různí Fatui. V konečné fázi musíte porazit skupinu zničených mechanismů.
Nejlepší jednotky k dokončení výzvy
Tentokrát si můžete sestavit čety pro každý vkus.
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 | Jak hrát |
---|---|---|---|---|
Diluc | Ayaka | Xingqiu | objemy | Silná elementární jednotka se štítem. Vyvolání páry a tání bude co nejjednodušší. Ayaka a Xingqiu vždy dávají hodně elementárního poškození ze svých dovedností. Thomaa nejen ochrání vaše spoluhráče, ale také pomůže aktivovat tyto reakce s nejvyšší možnou frekvencí. |
Diluc | Xiangling | Xingqiu Ayaka | Sacharóza | Skvělá volba pro ty, kteří chtějí získat ještě více elementárního poškození prostřednictvím posílení Elemental Mastery. V takovém týmu byste však měli být opatrní, když dostáváte poškození od protivníků. |
Ayaka | Xiangling | Xingqiu | Sacharóza | Stejné jako v předchozím, ale bez neustálého poškození Pyro, ale s hlavním DPS Ayaka. |
Růženec | Diluc Ayaka | Xingqiu | objemy | Výborná volba pro ty, kteří mají napumpovaný růženec se 6 souhvězdími. Nulový oštěpař bude mnohem méně užitečný. |
Aktivace run v dungeonu
Volání změny
V této fázi jsou zesíleny reakce Supravodič, Přetížení, Ztráta a Krystal. Při vyvolání uvedených reakcí získá hrdina bonus elementárního poškození v závislosti na elementu, který proces spustil. Každý nový bonus má svůj vlastní časovač. Efekt se sčítá až 4krát. Poškození se zvyšuje o 24/36/48/60 % po dobu 8 sekund. Chcete-li odemknout maximální bonusovou úroveň, musíte dokončit test loupeže. Když je k existující úrovni přidána nová, doba efektu se resetuje na 8 sekund.
Budete muset bojovat s elektromágy z Propasti, shamachurly, hilichurlovými střelci, hydro a Geo duchy, baby geovishaps, Geo a Electro slimes. V závěrečné fázi se objeví Lavachurl s hromovou helmou, kterému bude pomáhat Electro Shamacurl a střelec Cryo Hilichurl.
Nejlepší jednotky k dokončení výzvy
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 | Jak hrát |
---|---|---|---|---|
Yoimiya | hnědá srnka | Diona | Sacharóza | Dobře chráněná elementární jednotka s léčením a posílením elementárního mistrovství. Můžete se bránit obouruční zbraní a pak využít okamžiku a pod Dioniným štítem všechny zastřelit ohnivým lukem. Doporučujeme skládat bonus za poškození ze sacharózy po použití stavu Pyro nebo Cryo, abyste získali více DPS. |
Yoimiya | hnědá srnka | Diona | Albedo | Ztratíme Dispel, ale získáme krystalizaci a ještě více štítů. S rázovými vlnami z reakcí nebudou žádné problémy. |
Yoimiya | hnědá srnka | Albedo | Sayu | Přicházíme o Cryo prvek, ale dostáváme disperzní reakce, které Sayuovo rolující kolo způsobuje doslova každou sekundu. V tomto případě bude mít tým neustálé léčení. |
Yoimiya | Fischl | Diona | Albedo Sacharóza | Ve skutečnosti můžete pomocí reakcí sestavit duplikát jednoho z předchozích oddílů, ale bez stabilně fungujícího štítu Beidou. S pasivní aplikací stavu Electro ale nebudou žádné problémy. S upgradovanými konstelacemi bude poškození od Fischla mnohonásobně větší. |
Aktivace run v dungeonu
Volání světla
Žádné další zemské tepny. Prostě starý dobrý boj. Při průchodu runami v hlavním žaláři budou nepřáteli psi a štěňata, Mirror Maiden of Fatui a Pyro agent, stejně jako Pyro a Electro mágové z Abyss. Poslední fáze je nejobtížnější, protože proti hrdinovi bude stát několik četných skupin hilichurlů, slizů, mágů Abyss, mitachurlů, stejně jako lavachurl s hromovou helmou a Cryo shamachurl.
Největší výzvou bude sestavení všestranné čety, která takovou zkouškou projde. Při sestavování se zaměřujeme konkrétně na závěrečnou bitvu, ve které se představuje většina elementárních verzí protivníků.
Nejlepší jednotky k dokončení výzvy
Výhodou při vytváření čety je, že ji lze sestavit ze všech postav. k dispozici v předchozích fázích akce. Rozhodně by se mělo jednat o víceprvkovou četu s alespoň jedním healerem, který bude kompenzovat ztráty HP z efektu Corrosion.
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 | Jak hrát |
---|---|---|---|---|
Diluc | Baal (Shogun Raiden) | Ayaka | Sayu | Dva výkonné DPS podporované Ayakovými elementárními útoky. Zároveň nebudou trpět zdravotními deficity. |
eola Růženec | hnědá srnka Fischl | Xingqiu | Diona | Hraní přes zmrazení a snížení fyzické odolnosti. Univerzální možnost proti jakémukoli elementárnímu nepříteli. |
Yoimiya | Mona | Kazuha | Diona | Vždy můžete přepnout z Archer DPS na Swordsman Anemo, abyste získali dobrou podporu Elemental Mastery, která zvyšuje poškození cíle. |
Celkově je to jen malá část sestavení, které si můžete vyzkoušet v závěrečné fázi akce. Hrajte podle svých preferencí a přání, pokud jste dosud žádného hrdinu nedostali natrvalo. Nezapomeňte na doporučení týkající se poměru prvků a použití léčitelů.
Aktivace run v dungeonu
Vyznamenání
Pro úplné dokončení hry Misty Dungeon: Kingdom of Water můžete získat:
- zdrojové kameny × 420.
- Mora × 280 000.
- Hrdinská zkušenost × 2.
- Zdroje pro zvedání zbraní;
- Fragmenty pro vzestup hrdinů všech živlů.
Doufáme, že vám tento článek pomohl naučit se, jak otevřít událost a jaké podmínky k tomu musíte splnit. Přidejte si tuto stránku do záložek, abyste nezmeškali podrobný návod k události Foggy Dungeon: Kingdom of Water a získejte všechny odměny. Napište do komentářů, pokud máte nějaké dotazy, které vyžadují pomoc od autorů nebo jiných hráčů. Sledujte ostatní Nárazová vodítka Genshin na našich webových stránkách.