Online zápasy v Honkai: StarRail - speciální bojový režim Éterické války, ve kterém tým Pioneer bude muset vést přátelské souboje s přáteli a obyvateli v otevřeném světě. Vítězství v takových bitvách neovlivňuje titul šampiona, ale umožňuje vám získat užitečné zdroje: vyrovnávací data a rozšiřující čipy.
Každý nepřítel, na kterého narazíte v jakékoli fázi, má jedinečný tým, který vyžaduje pečlivou přípravu na bitvu. V této příručce vám řekneme, jak vyhrát online zápasy Honkai: Star Rail a dosáhnout maximální úrovně lesku.
Jak otevřít online zápasy v Honkai: Star Rail
Online zápasy ve hře Aether Wars budou dostupné po dokončení dobrodružné mise „Pojďme pryč! Koridor mizejících ozvěn!. Najdete je v nabídce událostí napravo od záložky „Vítězné zóny“.
Uvnitř najdete celou řadu úrovní Radiance. Za vítězství v přátelských soubojích se udělují odměny ve formě dat pro zvýšení úrovně éterického ducha, nezbytného k napumpování vlastních tvorů, a různých rozšiřujících žetonů epické rarity.
Když vyberete konkrétního nepřítele, otevře se okno, ve kterém je uvedena jeho četa, odměny za vítězství a tlačítko "Přejít na výzvu", což vede k umístění NPC na herní mapě.
Úroveň fialové záře
Na fialové úrovni záře bude tým muset čelit takovým protivníkům, jako je malý Wen Shiling, Julian ze Stonetownu, šéf Zakázané zóny Dunn a vůdce „Wild Fire“ Oleg.
Za úplné dokončení všech duelů můžete získat 90 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha a Čip nouzového resetu, což vám umožní obnovit HP jednou za bitvu a pokračovat v bitvě poté, co spojenec dostane závěrečný úder.
Jak porazit Wen Shilin
Dívka se dá najít na Vesmírná stanice Hertha, v místě Zóna podpory.
Promluvte si s Wen Shilin a začněte online zápas.
Optimální tým
Éterické duchy Wen Shilinga představují čtyři společní nepřátelé: dva Shadows of Incineration (Alienmorph) a Silvermane Guardian Arrows (Anthropomorph). Nejúčinnější tým v boji proti nim bude následující:
- poručík gardy Silvermane (Anthropomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Imaginární Weaver (Inomorph);
- Prasátko (Inomorph).
Kvůli nedostatku duchů typu Mechomorph, kteří udělují zvýšené poškození mimozemským protivníkům, bude jádrem týmu poručík, který dokáže chránit před zesílenými nepřátelskými útoky proti mimozemským spojencům. Gunner získá podporu a způsobí většinu poškození aktivací bonusových útoků. Imaginary Weaver, odděleně od zmíněných spojenců, bude intenzivně útočit na antropomorfní Shooters.
Doporučené rozšiřující čipy
Vzhledem k nedostatku velkého množství různých rozšiřujících čipů doporučujeme distribuovat dostupné takto:
Strategie pro boj s Wen Shilingem
Kvůli nedostatku duchů jiných rolí v nepřátelském týmu bude zápas s Wen Shilin vyžadovat pouze přežití vašeho vlastního týmu a způsobit nepřátelům neméně škody. Aktivně sledujte přítomnost štítů, abyste neztratili spojence během silných nepřátelských útoků.
Na začátku bitvy je to nutné použít odkaz od Gunnerovy podpůrné dovednosti zaměřené na poručíka a aktivaci jeho superschopnosti. Bude tedy možné udělit obrovské množství poškození poručíkovými protiútoky poté, co spojenci se štíty obdrží poškození a následný bonusový útok od Gunnera. Aktualizujte balíček každé dva tahy, aby všechny zmíněné duchovní talenty fungovaly.
Na konci bitvy dostanete jako odměnu 20 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha.
Jak porazit Juliana
Juliana můžete potkat poblíž Natašiny kliniky v kamnegradské lokalitě planety Yarilo-VI.
Promluvte si s chlapcem stojícím u vchodu do Velkého dolu a spusťte online bitvu.
Optimální tým
Julian's Ethereal Spirits jsou reprezentováni skupinou čtyř Shadows of Incineration (Alienmorphs). Chcete-li je porazit, doporučujeme vybrat následující tým:
- Oheň z vesmíru (Inomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Imaginární Weaver (Inomorph);
- Prasátko (Inomorph).
Hlavním poškozením týmu Pathfinder v zápase s Julianem jsou ohnivé útoky z vesmíru: éterický duch má hlavně masivní zásahy. Bytost ovlivní několik protivníků najednou jak schopností, tak superschopností. Gunner zase pomůže dealerům poškození s dalšími bonusovými útoky a prasátko vyléčí, pokud některý ze spojenců velmi utrpěl.
Doporučené rozšiřující čipy
U těchto parfémů doporučujeme chipsy distribuovat podobným způsobem:
Strategie pro boj s Julianem
Stejně jako v případě bitvy s Wen Shilingem má nepřítel v týmu pouze útočné duchy a není schopen se posílit ani vyléčit. Během bitvy zaměřit se na řešení masivních škod a uložte si akční body pro dovednosti Fire from Space, abyste zvýšili množství poškození, které způsobíte nepřátelům, a zkrátili dobu bitvy. Pokud stále nemáte dostatek akčních bodů, přestaňte používat dovednost Gunner a aktivujte ji normální útok, která také působí plošné poškození.
Porážka Juliana získá odměnu ve výši 20 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha.
Jak porazit Danna
Hlavu Zakázané zóny Strážců se stříbrnou hřívou najdete ve stejnojmenné lokalitě na Yarilo-VI vedle prostorové kotvy „Energy Center“.
Promluvte si se strážcem a informujte ho, že jste připraveni na online bitvu.
Optimální tým
Dunnovi éteričtí duchové se vyznačují rozmanitostí stvoření a jejich typů: v jeho četě můžete najít dva Stříbrné hlídkové dělostřelce (Anthropomorph), jednoho strážného vojáka Silvermane (Anthropomorph) a Stín incinace (Alienmorph). Pro efektivní a rychlý boj s nimi doporučujeme zvolit pro svůj tým následující:
- Oheň z vesmíru (Inomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Imaginární Weaver (Inomorph);
- Prasátko (Inomorph).
Tento příkaz, stejně jako v předchozí bitvě, má za cíl způsobit obrovské množství masivního poškození celé nepřátelské četě. Dovednosti všech útočících duchů mají možnosti pro útok na tři nebo více bytostí současně, což rychle sníží úroveň zdraví všech protivníků. Prasátko pomůže zachránit vaše spojence tím, že je vyléčí po tahu nepřítele.
Doporučené rozšiřující čipy
Pro zadaný příkaz jsou vhodné následující rozšiřující čipy:
Strategie pro boj s Dunnem
Nejprve doporučujeme zbavit se střelci, protože jsou nejen schopny udělovat oblastní poškození, ale mohou také poskytovat palebnou podporu spojencům pomocí bonusových útoků. K tomuto účelu se nejlépe hodí Imaginární tkadlec и Oheň z vesmíru, protože z celého týmu jsou to právě oni, kdo má typ Inomorph, který způsobuje zvýšené poškození antropomorfním tvorům.
Když porazíte Dunnův tým, získáte cenu 20 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha.
Jak porazit Olega
V uličce nedaleko Kamnegradského Fight Clubu se můžete setkat s vůdcem frakce „Wild Fire“.
Promluvte si s mužem a domluvte se na soutěži.
Optimální tým
Vůdce Wild Fire je prvním skutečně vážným soupeřem. Mezi Olegovými éterickými duchy budou Fire from Space (Inomorph), Shadow of Incination (Inomorph) a Enchanted Inventions: Lion-Dragon and Fish-Dragon (Mechomorphs). Chcete-li zaručit vítězství v zápase, doporučujeme pro svůj tým vybrat následující bytosti:
- poručík gardy Silvermane (Anthropomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Imaginární Weaver (Inomorph);
- Prasátko (Inomorph).
Prezentovaný tým má za cíl zvýšit schopnost přežití spojenců tím, že poručík aktivuje štíty. Navzdory nesrovnalostem mezi typy duchů je jednotka schopna způsobit nepříteli působivé poškození díky speciálním schopnostem dostupných dealerů poškození.
Doporučené rozšiřující čipy
Následující rozšiřující žetony jsou vhodné pro připravený tým a umožňují mu zaručit vítězství v zápase s Olegem:
Strategie pro boj s Olegem
Olegův tým je vážný soupeř, který vyžaduje speciální akce během zápasu. Hned od začátku duelu zaměřte veškeré poškození na Fire from Space. Tento duch je schopen nejen zaútočit na více spojenců najednou, ale může také skládat pravidelné stavy poškození z Burningu.
V první řadě aktivovat kombinaci win-win, sesláním dovednosti Gunner na poručíka. Nyní, když tým obdrží poškození, poručík a střelec budou provádět bonusové útoky mimo pořadí, což výrazně urychlí dobu bitvy. Je však nutné sledovat dobu trvání těchto vloh. Gunner podpoří vybraného spojence pouze 2 tahy, po kterém budete muset aktualizovat dovednost. Poručík zase podniká protiútoky nepřátel pouze pokud má tým štíty, tak nezapomeňte využít supersílu, jakmile někdo ztratí obranu.
Když je Fire from Space poražen, zbývající protivníci v Olegově týmu již nebudou představovat žádné nebezpečí. Jakmile jsou poraženi, tým obdrží odměnu 30 údajů pro zvýšení hladiny ducha a epické Čip nouzového resetu.
Úroveň modré záře
Úroveň modré záře - druhá fáze „Síťové zápasy“, ve kterých bude Pathfinder muset bojovat s éterickými duchy Natasha, Clara, Gepard и Rys. Za úspěšné dokončení všech bitev můžete získat 270 dat pro levelování, stejně jako čip blokující výpočet, která výrazně zvyšuje sílu útoku, ale neumožňuje použít superschopnost (nejlepší vybavení pro éterický duch Začarovaný vynález: Zářící dračí ryba).
Jak porazit Natashu
Natashu najdete v místě "Velký důl", naproti prostorové kotvě "Útočiště tuláků".
Natashin základní parfém - Imaginární tkalci v počtu 4 kusů, které patří do typu „Inomorph“. Jmenovaní tvorové mají poměrně nepříjemný talent „Imaginární tempo“: po použití základního útoku nebo dovednosti na začátku bitvy posuňte svou další akci vpřed jednou – tato funkce umožní léčitelským jednotkám zaútočit dvakrát, jakmile vstoupí do bitvy.
Optimální tým
Při sestavování týmu se s přihlédnutím k příslušnosti léčitelových éterických duchů zaměřte na následující tvory:
- Aurumaton Gatekeeper (Mechomorph);
- Začarovaný vynález: Zářící dračí ryba (Mechmorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Prasátko vesmíru (Inomorph).
Hlavním rysem sestavené čety je periodické poškození podporované bonusovými útoky. Zářící dračí ryba šíří stavy DoT pomocí dovednosti. Aurumaton Gatekeeper po aktivaci své superschopnosti přivolá další ryby a také způsobí vysoké poškození jednotlivým cílům a uvede je do stavu „Uvěznění“. Gunner podporuje legendárního duchovního vládce pomocí Krytí a má bonusový útok pokaždé, když se pohnou bytosti vyvolané režimem odplaty.
Doporučené rozšiřující čipy
Pokud jste již dříve vyčistili vítězné zóny 1 a 2 a také postoupili podél hlavní příběhové linie "Mezihvězdný festival-turnaj", můžete své hlavní bojovníky vybavit následujícími rozšiřujícími čipy:
Strategie pro boj s Natašou
Hlavním úkolem Pathfindera během zápasu s Natašou je udržovat vitální funkce Gunner: Vzhledem k tomu, že duch je typu antropomorf, dostává zvýšené poškození od mimozemských Mock Weavers. Zatímco je Gunner naživu, Aurumaton Gatekeeper je pod „krytem“, vyvolává aktivaci bonusových útoků, rozděluje stavy DoT společně s Enchanted Invention a také střídavě ničí léčitelovy bytosti v „Retribution Mode“.
Jako odměnu za výhru dostanete 60 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha.
Jak porazit Claru
Umístění Clary je známé: trampská dívka bude nalezena v Robotické osady.
Základem poškození týmu následovníka Svaroga je Automaton-direwolf, patřící k typu „Mechomorph“, stejně jako Automaton-pavouci, kteří se sami zničí v blízkosti nepřítele pod vlivem ultimátní schopnosti a tím způsobí drtivé poškození v oblasti.
Optimální tým
Jednotka, která dokáže odolat přisluhovačům Automaton Direwolf, stejně jako nejelitnějšímu nepříteli:
- poručík stráží Silvermane (Anthropomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Strážce Silvermane (Antropomorf);
- Prasátko vesmíru (Inomorph).
Hlavním rysem sestaveného týmu je, že patří k antropomorfním stvořením, která udělují zvýšené poškození mechomorfním duchům. Základ poškození - bonusové útoky, pocházející od poručíka pod „Příprava na válku“ a střelce pomocí „Krytí“ na legendárního duchovního vládce.
Marksman - další podpora: jednotka způsobí vysoké poškození Kombinace „dovednosti/superschopnosti“.. Jeho prioritou je Direwolf Automaton, ale může se také zaměřit na Spider Automaton, pokud vstoupí do režimu Self-Exploding Module.
Doporučené rozšiřující čipy
Pokud jde o rozšiřující čipy, přijatelnou možností by byly následující sestavy:
Strategie pro boj s Clarou
Za prvé, během zápasu s Clarou byste měli věnovat pozornost zabíjení Automaton Spiders: roboti obdrží většinu poškození salvou silných bonusových útoků, nicméně kvůli vynucené nízké úrovni osobních éterických duchů a nedostatek velkého výběru mezi rozšiřujícími čipy, DPS nestačí. Následně bude nutné „odvést“ Streloka od jeho hlavního úkolu – zabíjení Automaton Direwolf.
Rotace během bitvy by měla postavit kolem poručíka:
- Gunnerova superschopnost a dovednost je osobní výsadou legendárního ducha vládce, který používá přímé i bonusové útoky ke zničení éterických duchů trampské dívky.
- Schopnost Marksman je stálým zdrojem „Mark“: hlavně by měla „viset“ na Automaton Direwolf. Během prvního cyklu bitvy však může být „Značka“ rozšířena také na Automaton Spiders, aby bylo zajištěno, že „Samovýbušný modul“ nebude aktivován.
Jako odměnu za výhru dostanete 60 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha.
Jak porazit geparda
Velitel stráží se stříbrnou hřívou bude nalezen na území lokace „Zakázaná zóna strážců Silvermane“, naproti aktivitě „Rekognoskace“ - Oko za oko.
Jako by chtěli potvrdit důležitost svého postavení, éteričtí duchové gepardů jsou antropomorfní stvoření, která jsou kopiemi nejsilnějších válečníků mezi strážci Silvermane. Základem skupiny je Poručíkkterý je podporován tři střelci. Díky znalosti funkce tandemu Lieutenant/Gunner se v očekávání přátelského souboje vyplatí připravit se na silné protiútoky a nekonečné bonusové útoky.
Optimální tým
Tým, který odolá Gepardu, by se měl přednostně skládat z:
- Oheň z vesmíru (Inomorph);
- Beast of Abundance: Timber Wolf (Mimozemšťan);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Prasátko vesmíru (Inomorph).
Základem poškození jsou masivní Fire útoky z vesmíru, které působí Burning na protivníky. Podpora - útoky z Beast of Abundance, které mohou šířit „šok“ a provokovat okamžitá „exploze“ všech stavů DoT. Střelec je důležitý díky „Krytu“: v první řadě by se jmenovaná dovednost měla aplikovat na Stromového vlka, který svou superschopností vyvolává Stínového vlka. Zásahy klonu jsou považovány za bonusové útoky, což znamená, že střelec bude moci zaútočit dvakrát: během tahu Beast of Opulence a během akce svého klonu.
Doporučené rozšiřující čipy
Vzhledem k tomu, že protivníci reprezentovaní velitelem Silvermane Guardians mají vysoké poškození, jsou expanzní žetony rozděleny mezi éterické duchy tak, aby během prvních cyklů bitvy nepřišli o většinu tvorů:
Strategie pro boj s gepardy
V první řadě je při průběhu Ohně z vesmíru nutné realizovat spojení "dovednost/superschopnost": Vzhledem k tomu, že jste dříve vybavili rozšiřující čip „Filled Activation“, na začátku bitvy bude energie legendárního duchovního vládce vyvinuta na maximum. Tímto způsobem získají éteričtí duchové Geparda status „Burning“, který následně „vybuchne“ dovedností Timber Wolfa. Úkolem Gunnera je zase podporovat Beast of Abundance naléváním energie pomocí jeho superschopnosti.
Za zápas s Gepardem dostanete 60 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha.
Jak porazit Lynxe
Lynx, jako poslední nepřítel na úrovni 2 modré záře, se nachází v Předměstská sněhová pole, nedaleko prostorové kotvy „Long Slope“.
Lynxovi éteričtí duchové jsou zaměřeni na uvalení statusů DoT, a proto bude důležitým úkolem včasné vyčištění jakéhokoli oslabení, které může snížit HP osobních tvorů během pár cyklů. Hlavním nepřítelem je Fire from Space, zodpovědný za „Burning“. Jeho podpora je Enchanted Inventions: zářící dračí ryby, které podléhají jakýmkoliv účinkům na pravidelné poškození.
Optimální tým
S ohledem na vlastnosti protivníků v závěrečné bitvě Modrého světla se doporučuje tým „zahustit“, to znamená vytvořit tým mohl ignorovat stavy DoT kvůli jeho vysoce zvýšené míře přežití a byl také schopen způsobit přijatelné poškození. Ideální jsou následující esenciální parfémy:
- poručík stráží Silvermane (Anthropomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Začarovaný vynález: Zářící dračí ryba (Mechmorph);
- Prasátko vesmíru (Inomorph).
Úkolem poručíka a střelce je zbavit se „malých“ nepřátel v podobě Enchanted Inventions aktivací bonusových útoků. Účelem Zářící dračí ryby je „vnucovat“ periodické účinky poškození Fire from Space: díky legendárnímu duchu patřícímu k typu „Alienmorph“ bude dostávat zvýšené poškození z útoků tvora s morfovanou kožešinou.
Doporučené rozšiřující čipy
Vybrané „artefakty“ uspokojují hlavní úkol výše zmíněné čety – čištění stavů DoT:
Strategie pro boj s Lynxem
Během zápasu s Lynxem je nesmírně důležité zbavit se hlavních zdrojů poškození – Enchanted Inventions, které se zaměřují na způsobování statusů při periodickém poškození pomocí osobní dovednosti. Navzdory tomu, že Fire from Space je dominantní částí skupiny, ve srovnání s Glowing Dragonfish její útoky ve srovnání s DoT efekty blednou.
Zvláštností sestavené čety je synergie éterických duchů:
- Poručík poskytuje skupině štíty, které ovlivňují aktivaci bonusových útoků.
- Střelec podporuje poručíka poškozením a každé 2 otočení aktualizuje „Kryt“; díky „Hlubokému čištění“ také zbavuje tým různých oslabení.
- Očarovaný vynález „shodí“ Fire's HP z vesmíru.
- Vesmírné prasátko podporuje zesílení síly útoku a také masivně léčí, což způsobuje další poškození, pod vlivem Boar Rush.
Jako odměnu za výhru dostanete 60 údajů pro zvýšení úrovně éterického ducha a také rozšiřující čip epické kvality "Blokování výpočtů".
Úroveň zelené záře
Úroveň zeleného světla budou prezentovat takoví odpůrci, jako je šéf bezpečnostního odboru Arlan, vedoucí výzkumník Asta, robotický pes Ditin a talentovaný šermíř Yanqing.
Po dokončení všech duelů etapy získáte odměny ve výši 720 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha a Čip pro recyklaci energie, která vám umožní obnovit 100 % energie nositele poté, co porazíte nepřítele pomocí superschopnosti.
Jak porazit Arlana
Mladík bude čekat na svého protivníka v řídící místnosti Skladového prostoru, kam se lze dostat z nejbližší prostorové kotvy „Vnější oddělení řídícího centra“.
Optimální tým
Nepřátelský tým se skládá ze 4 Void Ranger: Destroyer (Alienmorphs). Chcete-li porazit takový tým, doporučujeme zvolit:
- Aurumaton Gatekeeper (Mechomorph);
- Začarovaný vynález: Zářící dračí ryba (Inomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Prasátko (Inomorph).
Zvláštnost takové čety spočívá nejen v silných útočných schopnostech legendárního ducha, ale také ve schopnosti ukládat velké množství periodických stavů poškození díky dovednostem existujících Dračích ryb a těch, které vyvolal Aurumaton. Gunner je nejúčinnější podporou pro Gatekeepera a jeho přisluhovače díky speciálnímu talentu, který mu umožňuje provádět bonusové útoky po každé akci podporovaného spojence.
Doporučené rozšiřující čipy
Pro mechomorfy uvedené výše vyberte následující rozšiřující čipy:
Následující buffy jsou vhodné pro podpůrné postavy:
Strategie pro boj s Arlanem
Během zápasu s Arlanem byste se měli držet několika pravidel, která mohou bitvu značně usnadnit. Vzhledem k tomu, že všechny bytosti v nepřátelském týmu jsou stejného typu, nemá smysl se na nikoho konkrétního zaměřovat.
Na začátku bitvy nezapomeňte aktivovat odkaz, aplikací podpůrného efektu Gunner na Aurumaton. Strážce tedy po každém pohybu vrátného, stejně jako po útocích Dračí ryby vyvolané jeho superschopností, provede bonusový útok, vylepšený rozšiřujícím čipem. Jakmile bude Ultimate Piggy Bank k dispozici, okamžitě jej aktivujteabyste mohli doplňovat HP týmu bez utrácení akčních bodů.
Vítězství nad Arlanem přinese odměnu v podobě 160 údajů ke zvýšení hladiny éterických duchů.
Jak porazit Asta
Výzkumník čeká na hráče Ethereal Wars poblíž platformy podpůrné zóny, vedle prostorové kotvy „Perron“.
Optimální tým
Asta's Ethereal Spirits jsou docela impozantní tým, který se skládá z Void Ranger: Suppressor (Alien), Vagabond (Anthropomorph), Silvermane Guardian Gunner (Anthropomorph) a Imaginary Weaver (Alien). Vítězství nad nimi zajistí:
- Void Ranger: Suppressor (Alienmorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Void Ranger: Invader (Alienmorph);
- Prasátko (Inomorph).
Navrhovaný tým je dobře vyvážený jak pro způsobování masivního poškození, tak pro útoky na jednotlivé cíle. Schopnosti spojeneckého Suppressora se liší od toho nepřátelského, takže tyto bytosti mohou snadno odolat jeden druhému. Významný rozdíl mezi sestaveným týmem a protivníkem je také v tom, že je schopen obnovit úrovně zdraví, zatímco nepřítel se zaměřuje pouze na způsobení poškození.
Doporučené rozšiřující čipy
Pro hlavní DD a jeho podporu vyberte následující rozšiřující čipy:
Následující buffy jsou vhodné pro dealera sekundárního poškození a léčitele:
Strategie pro boj s Asta
Hlavním nepřítelem v týmu Asty je Suppressor, ale měli byste z něj udělat pouze primární cíl po zničení antropomorfních tvorů. Aktivně na ně používejte útočné dovednosti Prázdných Strážců a teprve poté přepněte na Suppressor.
Na začátku bitvy nezapomeňte aktivujte podpůrnou dovednost Gunner na některého z dealerů poškození, aby si nenechal ujít příležitost způsobit další poškození svými bonusovými útoky.
Na konci bitvy s Asta dostanete odměnu ve formě 160 údajů ke zvýšení hladiny éterických duchů.
Jak porazit Ditina
Robotický pes čeká na protivníky na vyhlídkové plošině vedle registrační oblasti hráčů v lokaci Old Test Site.
Optimální tým
Mezi éterickými duchy Ditina budou čtyři Automaton Spider (Mechomorphs), kteří značně usnadní vytvoření vhodného týmu. Vezměte si do týmu následující, abyste bojovali s robotickým psem:
- poručík gardy Silvermane (Anthropomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Arrow of the Silvermaned Guardians (Anthropomorph);
- Prasátko (Inomorph).
Navrhovaný tým není zaměřen ani tak na způsobení poškození, ale na ochranu a léčení. Štíty vržené poručíkem ochrání spojence jak před běžnými nepřátelskými útoky, tak před jejich speciálními schopnostmi aktivovanými na konci bitvy.
Doporučené rozšiřující čipy
Následující rozšiřující čipy jsou vhodné pro poručíka a střelce ze Silvermane Guards:
Je lepší dát šípům a prasátku následující typy posil:
Strategie pro boj s Ditinem
Chcete-li způsobit působivé poškození od začátku bitvy, vytvořte kombinace podpůrné dovednosti střelce a štítů poručíka. Během jednoho tahu tak bude možné provést celý řetězec útoků. Pokaždé, když je napaden spojenec se štítem, spustí se sekvence protiútoku poručíka a bonusového útoku střelce.
Aktivně použijte dovednost Silvermane Guardians Marksmanpravidelně umísťovat „značku“ na nepřítele. To vám umožní způsobit další poškození nepřátelskému duchu, když na něj zaútočíte. Mimo jiné je důležité poznamenat, že není nutné dokončit bitvu na vlastní pěst. Když energie automatů dosáhne maxima, aktivují svou speciální schopnost a zničí se, čímž způsobí poškození týmu. Vzhledem ke štítům a léčení je nepravděpodobné, že by tato akce způsobila vážné poškození osobního vysílání.
Vítězství nad Ditinem přinese cenu 160 údajů ke zvýšení hladiny éterických duchů.
Jak porazit Yanqing
Yanqing lze potkat v Exalted Sanctuary na východním molu skifů.
Optimální tým
Éteričtí duchové Yanqingu jsou dva začarované vynálezy: Zářící dračí ryba (Mechomorph) a dvě Beasts of Abundance: Timber Wolf (Alienmorph). Aby s nimi mohl bojovat, tým:
- poručík gardy Silvermane (Anthropomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Arrow of the Silvermaned Guardians (Anthropomorph);
- Prasátko (Inomorph).
Hlavním nebezpečím nepřátelského týmu je uvalení velkého množství periodických stavů poškození. Z tohoto důvodu navrhovaný tým klade důraz na obranu, léčení a poškození jednotlivých cílů. S pomocí speciálních schopností antropomorfů můžete nejen útočit, když jsou aktivní, ale také aktivovat řadu bonusových útoků, které způsobují další poškození protivníkům.
Doporučené rozšiřující čipy
Dejte následující rozšiřující žetony poručíkovi a střelci ze Silvermane Guards:
Následující vylepšení jsou vhodná pro Arrow a Piggy Bank:
Strategie pro bitvu s Yanqing
Než bitva začne, ujistěte se upgradujte své vlastní bytosti na úroveň 5. To pomůže zvýšit vlastnosti parfému a také otevřít další buňky pro expanzní čipy. Stanovte si svůj primární cíl od začátku bitvy Dračí ryba, protože pouze oni jsou schopni současně provést masivní útok a aplikovat hromádky pravidelného poškození aktivovaného Timber Wolves. Jakmile se s nimi vypořádáte, množství poškození, které tým obdrží, se výrazně sníží.
Vítězství přinese odměnu 240 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha a Čip pro recyklaci energie.
Úroveň žluté záře
Úroveň žluté záře - čtvrtá etapa "Síťové zápasy", ve kterých bude muset Trailblazer čelit qingque, Pippi, Sampo и Brnění v souboji pořádaném akcí Aether Wars. Vítězství nad duchy starých přátel přinese hodnotné odměny v podobě 1080 dat pro zvýšení úrovně vysílání a také epický morální aktivační čip: Když spojenec provede útok, celá jednotka získá status morálky, čímž se zvýší její statistiky.
Získáte tak přijatelný počet destrukčních čipů, které se stanou základem pro sestavy všech níže diskutovaných jednotek.
Jak porazit Qingque
Věštec „prognostické komise“ Luofu Xianzhou si jako obvykle vezme volno z práce: dívka bude nalezena na území místa "Vznešená svatyně", východně od pavilonu Zhomu.
Qingqueův tým se liší od mnoha skupin náležejících k dříve probíraným postavám: kamarádův tým lze nazvat plně sestavené, protože má hlavního ducha DPS v osobě Automaton Direwolf, Shadow of Incineration, který hraje roli obránce, stejně jako pomocných dealerů poškození.
Optimální tým
Navzdory vnějším rozměrům duchovního vládce je hlavním nebezpečím týmu Void Ranger: Invader and Spider Automaton. Proto musí být postavena skupina pro konfrontaci založená na úkolu zabít pomocné DPS bojovníky co nejrychleji. Následující stvoření by byla skvělá volba:
- Aurumaton Gatekeeper (Mechomorph);
- Beast of Abundance: Timber Wolf (Mimozemšťan);
- Posvátný vynález: Dračí ryba (Mechomorph);
- Prasátko vesmíru (Inomorph).
Zvláštností čety je rozložení DoT statusů a plná hra díky pravidelnému poškození. Každý z výše zmíněných éterických duchů, kromě prasátka vesmíru, je schopen způsobit negativní účinky na napadené nepřátele. Kromě toho má Timber Wolf schopnost okamžitě "nafouknout" nahromaděné debuffy a Aurumaton strážce brány - "Na závěr" jediný cíl s vylepšeným základním útokem, čímž se zdržuje postup otravného nepřítele (v případě čety Qingque mluvíme o Void Ranger).
Doporučené rozšiřující čipy
Pokud jste dříve vzali doporučení v úvahu a dokončili hlavní část akce, budete moci vybavit následující rozšiřující čipy:
Strategie pro boj s Qingque
Díky „Filled Activation“ vybavené na Aurumaton Gatekeeper, již na začátku bitvy budete moci použít „Retribution Mode“ a zaměřit salvu jednotlivých útoků na Prázdný Strážce (především) a Automatový pavouk (za druhé): tímto způsobem ochráníte tým před masivními smrtícími údery útočných duchů.
Další prioritou je Direwolf Automaton. Než padnou výše zmínění dealeři poškození, legendární overlord nashromáždí dostatečný počet DoT statusů, které Beast of Plenty šťastně „aktivuje“ pomocí Wolffeast. Jako odměnu za výhru dostanete 240 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha.
Jak porazit Pippi
Baby Pippi se bude nacházet na území vesmírné stanice Hertha, ve druhém patře Skladovací prostory.
Psí oddíl Asty - kombinace explozivního poškození oblasti a jednotlivých cílů. Prvního hrají Automaton Spiders, druhého Void Ranger: Suppressor.
Optimální tým
Tým navržený ke zvážení je mocná skupina, která bude schopna zaměřit poškození na jeden cíl, konkrétně na produkt Antihmotové legie a nejsilnějšího útočného ducha mezi mimozemskými tvory:
- Aurumaton Gatekeeper (Mechomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Začarovaný vynález: Zářící dračí ryba (Mechmorph);
- Prasátko vesmíru (Inomorph).
Aurumaton, vrátný zaujímá pozici hlavní DPS-bojovník, jehož útoky se zaměřují výhradně na Strážce Prázdnoty. Začarovaný vynález: zářící dračí ryby a také stvoření vyvolaná během aktivace „Retribution Mode“ jsou zodpovědní za způsobit další poškození. Jsou nezbytné pro pasivní zničení Automaton Spiders. Kromě mechomorfních tvorů zaměří Gunner, který je schopen provádět bonusové útoky, svou pozornost na Suppressorovy přisluhovače.
Doporučené rozšiřující čipy
„Artefakty“ diskutované na obrázcích nejen zvyšují přímé poškození týmu. Ovlivňují také „pasivní“ čísla - periodické poškození.
Pipi bojová strategie
Po vstupu do bitvy použijte dovednost Gunner na strážce brány Aurumaton, který se po aktivaci „Retaliation Mode“ stane hlavním provokatérem bonusových útoků. Nejenže způsobí přiměřené poškození hlavnímu nepříteli zápasu, navíc pomohou při ničení Automaton Spiders. Tandem bonusové útoky и periodické poškození - Hlavní nepřítel malých nepřátel obklopujících bosse.
Pro dokončení Suppressora se zase doporučuje vyslat salvu vylepšených základních útoků z Aurumaton Gatekeeper. Jako odměnu za výhru dostanete 240 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha.
Jak porazit Sampa
V této oblasti lze nalézt cestujícího obchodníka Starý testovací web, vedle terminálu přehrávače Aether Wars.
Tým éterických duchů Sampo - kombinace zahraniční, cizí и kožešinově morfovaní tvorovéodpovědné za pravidelné a rozsáhlé škody. Hlavní tváří týmu je Fire from Space, který dokáže naskládat na nepřátele „Burning“ a zasáhnout více cílů současně pomocí dovednosti i superschopnosti.
Optimální tým
Éteričtí duchové, kteří budou součástí skupiny schopné odolat Sampu, atypické, protože je zřídka používají nejen Pioneers, ale také ostatní hráči „Aether Wars“, se kterými se setkali během testů Victory Zone:
- Frost Wanderer (Mechomorph);
- Shadow of Everwinter (Inomorph);
- Tramp (Antropomorf);
- Prasátko vesmíru (Inomorph).
Výhoda navrhované čety spočívá ve vysoké míře ochrany. Stín věčné zimy působí jako "nádrž", která „přitahuje“ pozornost nepřátel. Prasátko vesmíru je zodpovědné za léčení a se správným vybavením pomáhá eliminovat negativní stavy. Frost Wanderer - jádro týmu, který způsobí vysoké poškození jak jedinému cíli, tak oblasti. Navíc může duch útoků zmrazit protivníky. Vagabond je zase osobní podpůrný bojovník Frost Wanderer.
Doporučené rozšiřující čipy
Nasbírané varianty „relikvií“ jsou schopny poskytovat stabilní poškození a také pohodlnou hru proti éterickým duchům, zaměřenou především na způsobování poškození v určité oblasti.
Strategie pro boj se Sampo
Tulák působí jako dominantní éterický duch, kterého nelze ztratit. Důvodem je, že tento antropomorfní tvor je schopen podpořit akci vybraného spojence o 100% a také výrazně zvýšit útočnou sílu. Každý z těchto detailů je pro Frost Wanderera důležitý.
Zatímco hlavní rivaly rozptyluje prasátko vesmíru a stín věčné zimy, Frost Wanderer a Vagabond mohou snadno střídat své hlavní dovednosti. Priorita podle cílů, by zase mělo být: Void Ranger => Spider Automaton (můžete nechat robota aktivovat samovybuchující modul, pokud máte připraveno hromadné léčení) => Fire from Space => Enchanted Invention: Glowing Dragonfish. Jako odměnu za výhru dostanete 240 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha.
Jak porazit Bronyu
Brnění, jako poslední nepřítel žluté záře úrovně 4, najdete v jižní části Správní obvod, vedle vchodu do hotelu.
Éterické duchy Nejvyššího Strážce spojuje jeden společný rys – způsobují vysoké poškození jednotlivých cílů, což může být problém jak pro útočné bojovníky, tak pro podpůrné duchy s nízkým hodnocením obrany.
Optimální tým
Vzhledem k tomu, že tým Armor má jak mocné antropomorfní stvoření, tak silné představitele typu „Alien“, je extrémně obtížné vybrat jediný tým, který odolá salvě smrtících úderů. Ze stejného důvodu je obtížné určit hlavního ducha. Naštěstí existuje cesta ven z této nejednoznačné situace:
- Void Ranger: Suppressor (Inomorph) je nejsilnější tvor svého druhu, který je schopen způsobit obrovské poškození jedinému cíli a také zasáhnout několik nepřátel silným plošným útokem.
- Začarovaný vynález: Zářící dračí ryba (mechamorf) a Beast of Abundance: Timber Wolf (Inomorph) je ideální tandem, který poskytne týmu periodické poškození, bonusové útoky i „výbušné“ poškození z okamžité aktivace stavů DoT.
- Vesmírné prasátko (Alienmorph) - stvoření schopné zaujmout místo „tankového“ léčitele s patřičným vybavením.
Doporučené rozšiřující čipy
Rozšiřující žetony zobrazené na obrázcích níže posílí celkovou schopnost přežití skupiny a také promění vesmírné prasátko v nezničitelný „nádrž“, který podporuje tým pomocí léčitelských schopností.
Bojová strategie s Armorem
Obecné zásady pro rotaci budov během zápasu s Bronyou:
- Útoky Beast of Abundance by se měly zaměřit na Silvermane Guardians, protože jako antropomorfní tvorové jsou extrémně zranitelní vůči typu Vetřelce. Doporučuje se hlavně používat dovednost na trvalou „exploze“ stavů DoT. Prioritní cíl - Střelec.
- Díky Unexpected Interpolation a Threshold Break bude Void Ranger schopen provést 2 mocné akce na začátku bitvy. Jakmile přijde řada na Supresora, použijte dovednost dvakrát proti Strelokovi.
- Konečná schopnost Strážce, stejně jako ostatní dovednosti, by měla být použita, jakmile se nashromáždí dostatečné množství energie. War Trampling je dobrým zdrojem masivního poškození, které vám umožní rovnoměrně snížit HP vašich protivníků.
- Druhým cílem ničení po Streloku je Vetřelec. Jmenovaný duch není o nic méně nebezpečný, protože způsobuje extrémně vysoké % poškození v oblasti. Pravděpodobně ke smrti střelce ztratí Vetřelec většinu svých HP kvůli stavům DoT, takže k zabití bude stačit buď provést základní útok/dovednost pomocí Suppressoru, nebo použít dovednost Beast of Hojnost.
Výsledkem je, že z kombinace hromadných útoků a efektů DoT padnou malí nepřátelé: zbývá jen dokončit nepřátelského Suppressora základními útoky, dovednostmi a konečnými dovednostmi. Jako odměnu za výhru dostanete 360 údajů ke zvýšení úrovně éterického ducha a morální aktivační čip.
Úroveň červené záře
Soupeři úrovně Red Radiance budou tak zkušení hráči jako Welt, Topaz, Wilder a March 7. Za jejich poražení získáte unikátní rozšiřující žetony:
- Vadný odrušovací čip;
- Čip s náplastí pro prasátko;
- Čip rychlého příkazu;
- Čip se střílnou pro Freezing.
Jak porazit Velt
Welt bude na Pathfindera čekat na Old Proving Grounds, poblíž billboardů v oblasti registrace hráčů.
Optimální tým
Éterické duchy Weltu představují stvoření jako Aurumaton the Gatekeeper (Mechomorph), Enchanted Inventions: Docile Lion-Dragon and Glowing Dragonfish (Mechomorph), Beast of Plenty: Timberwolf (Alienmorph). Abyste je porazili, doporučujeme sestavit následující tým:
- poručík gardy Silvermane (Anthropomorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Strážný voják Silvermane (Antropomorf);
- Prasátko (Inomorph).
Vzhledem k množství mechomorfních tvorů se navrhovaný tým téměř výhradně skládá z antropomorfních duchů. Kromě zvýšeného útoku se četa vyznačuje řadou užitečných dovedností, které bitvu značně usnadňují: štít poručíka pomáhá vyhnout se poškození a negativním stavům, voják a střelec zvyšují celkové poškození a prasátko vám umožňuje obnovit ztracené zdraví.
Doporučené rozšiřující čipy
Následující rozšiřující čipy jsou vhodné pro poručíka a střelce v navrhovaném týmu:
Následující vylepšení jsou vhodná pro vojáka a prasátko:
Strategie pro boj s Welt
Hlavním cílem útoků na začátku zápasu s Welt je Dračí ryba, protože její útoky nejen fungují v oblasti, ale také způsobují poškození v průběhu času stavy, které lze aktivovat kousnutím Timber Wolf. Čím dříve se mechanismu zbavíte, tím více HP ušetříte za četu. Dále se zbavte sebe sama Vlk Obecnýzcela eliminovat možnost poškození DoT. Nechte to na konec Aurumaton strážce brány. I když je legendárním nepřítelem, jeho jednotlivé útoky, pokud mají jeho spojenci štíty od poručíka, nejsou nijak zvlášť nebezpečné.
Udělejte z něj střed všech buffů Poručík. Během bitvy na něj aktivně aplikujte buffy Gunner and Soldier, abyste výrazně zvýšili jeho již tak silné útoky.
Jak porazit Topaz
Topaz můžete potkat v lokalitě Old Test Site, ale na vyhlídkové plošině vpravo.
Optimální tým
Ethereal Spirits Topaz - Senior Staff: Team Leader (Anthropomorph), Basic Staff: Security Officer (Anthropomorph), Spider Automaton (Mechomorph) a Trade Piggy Bank (Inomorph). Můžete je porazit pomocí následující sestavy tvorů:
- Void Ranger: Suppressor (Alienmorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Void Ranger: Invader (Alienmorph);
- Prasátko (Inomorph).
Hra pro prezentovaný tým se bude odvíjet především od extrémně silných útoků na jednotlivé cíle. Díky vybraným rozšiřujícím žetonům a speciálním talentům duchů budete moci svým protivníkům udělit ničivé poškození již v prvním tahu a dokonce se zbavit alespoň jedné nepřátelské bytosti.
Doporučené rozšiřující čipy
Suppressor a Gunner musí být vybaveny následujícími rozšiřujícími čipy, aby získaly maximální užitek:
Následující vylepšení jsou vhodná pro Invader a Piggy Bank:
Strategie pro boj s Topazem
Zápas s Topazem je výrazně komplikován schopností vůdce týmu vytvářet štíty a přivolávat na bojiště přisluhovače. Pro snadné a rychlé vítězství doporučujeme eliminovat cíle v následujícím pořadí:
- Bezpečnostní důstojník. Útoky Vetřelec Snižte HP tohoto cíle na maximum. S největší pravděpodobností v prvním tahu budete dokonce schopni eliminovat ducha díky vybraným rozšiřujícím čipům, které vám umožňují buffovat poškození prostřednictvím redukce HP a dávat další pohyby.
- Prasátko obchodu.
- Vedoucí týmu. Po vyvolání minionů na bojiště nepřestávej na tohoto ducha útočit. Po jeho smrti všechna přivolaná stvoření sama zmizí.
Spider automat je možný nevolit jako hlavní cíl. Duch se může sebezničit aktivací superschopnosti. Pokud udržíte úroveň HP týmu na trvale vysoké úrovni, toto poškození se nestane významným problémem.
Jak porazit Wildera
Jeden z organizátorů Ethereal Wars bude k dispozici pro bitvu jako třetí. Muž jménem Wilder se nachází u hráčského terminálu v lokaci Old Proving Grounds.
Optimální tým
Wilderovi éteričtí duchové, kteří se objeví před týmem Pathfinder, se skládají z Ohně z vesmíru (Alienmorph), Shadows of Everwinter and Inineration (Alienmorph) a Silvermane Guardian Gunner (Anthropomorph). Vítězství v této bitvě zajistí:
- Frost Wanderer (Mechomorph);
- Beast of Abundance: Timber Wolf (Mimozemšťan);
- Automaton Spider (Mechomorph);
- Prasátko (Inomorph).
Kamikadze tým, jehož drtivá většina poškození vzniká v důsledku exploze Spidera a ult Frost Wanderer proti nepřátelům, kteří mají debuffy z útoků Timber Wolf. Před aktivací zmíněných schopností budete muset strávit spoustu času a obdržet velké poškození a připravit nepřátelské duchy na spojenecké útoky.
Doporučené rozšiřující čipy
Frost Wanderer a Tree Wolf budou moci získat maximální užitek a vést k vítězství pod vlivem následujících vylepšení:
Spider Automaton a Piggy Bank v tomto týmu budou těžit z následujících buffů:
Divočejší bojová strategie
Jak již bylo zmíněno dříve, hlavním cílem během zápasu s Wilderem je hromadění periodických zásobníků poškození na protivníky. Aktivně útočte na nepřátele pomocí Timber Wolf (zkuste si vybrat různé cíle) a aktivujte jeho ultimátní schopnost. Jakmile jsou všichni nepřátelé debuffováni, spustit superschopnost Frost Wandereraa poté, když HP nepřátel klesne na přibližně 50 %, zbavit se automatu Spider, což způsobí výbuch aktivací jeho ult. Většina nepřátel přítomných na bojišti tak zaručeně zemře a naživu zůstane pouze legendární Fire from Space.
Navrhovaný příkaz zahrnuje poměrně neobvyklou hru během zápasu, což může některé hráče zmást. Abyste měli zaručenou výhru, za žádných okolností nevzdávej to, pokud jste ztratili jednoho nebo dva duchy najednou. Pavoučí automat musí explodovat, když se objeví dobrá základna pro jeho útok. Pokud jste také ztratili Dřevěného vlka, Frost Wanderer a Piggy Bank budou moci dokončit bitvu, pokud soupeři zbyli jeden nebo dva duchové.
Jak porazit 7. března
Samotná partnerka se stane soupeřem pro hru Ethereal Spirits 7. března. Dívku najdete na plošině vedle lyžařského vleku v lokalitě Old Test Site.
Optimální tým
Ethereal Spirits 7. března - Silvermane Guardians Lieutenant (Anthropomorph), Silvermane Guardians Gunner a Gunner (Anthropomorph) a Spider Automaton (Mechomorph). Abyste je porazili, můžete sestavit následující tým:
- Void Ranger: Suppressor (Alienmorph);
- Strážný střelec Silvermane (Anthropomorph);
- Beast of Opulence: Timber Wolf (Alien), Void Ranger: Annihilator (Alien) je také možnost;
- Prasátko (Inomorph).
Hra navrženého týmu se bude soustřeďovat na útoky na jednotlivé cíle a postupné vyřazení nepřátelských duchů. Jak zápas pokračuje se 7. březnem a dochází k poškození, role tvorů se posunou směrem k přežití. Útočte na jednoho strážce za druhým a postupně se přibližujte k hlavnímu nepříteli v podobě poručíka.
Doporučené rozšiřující čipy
Suppressor a Gunner ze zmíněného týmu budou těžit z následujících rozšiřujících čipů, které odhalí jejich potenciál:
Pro Timber Wolf a Piggy Bank si připravte následující buffy:
Pokud jste místo Beast of Opulence zvolili Void Ranger: Annihilator, můžete na něj umístit žetony Rychlý příkaz (pro zvýšení počtu akcí během tahu) a Rozložení výkonu.
Bojová strategie pro 7. března
Navrhovaný tým je účinný díky svým schopnostem útočit proti jednotlivým cílům. Chcete-li bitvu vyhrát rychleji, likvidujte cíle v tomto pořadí:
- Automatový pavouk. Bytost obdrží od Gunnera zvýšené poškození kvůli svému typu Mechomorph. Cílené útoky Supresor Mechanismus se velmi rychle poškodí.
- Střelec Silvermane Guards. Vzhledem ke svým schopnostem poměrně nebezpečný protivník. Může způsobovat poškození oblasti, stejně jako poskytovat palebnou podporu a dokonce buffovat ostatní duchy. Na zbavit nepřátele mocné podpory, po automatu na něj zaútočte.
- Jako poslední se zbavte poručíka. Bez podpory se nestane vážným soupeřem.
Hlavním problémem, který bude tým pronásledovat, jsou protiútoky nepřátelského poručíka. S každým útokem proti chráněnému nepříteli provede silnou sérii útoků s dealerem poškození. Tato funkce určitě připraví o život alespoň jednoho spojeneckého ducha v druhé polovině zápasu se 7. březnem. Pokračujte v bitvě i poté, co jednotka ztratí bojovníka. Suppressor a Piggy Bank budou moci dokončit bitvu, pokud většina nepřátelských duchů již zemřela.
Pokud jste zvolili Destroyer místo Beast of Plenty, použijte na něj dovednost a superschopnost Gunner. Tato dvě stvoření jsou schopna vytvořit poměrně silné pouto díky bonusovým útokům antropomorfa a schopnosti rangera provádět řadu po sobě jdoucích akcí, z nichž každá bude doprovázena podporou Gunnera.
Exhibiční zápas
Exhibition Match je poslední bitvou v rámci aktivity Online Match, která má náhodný prvek. Hlavní oponent navržený systémem je náhodný. Funkce "Obnovit" umožňuje nahradit postavu jinou postavou, se zcela novou sadou éterických duchů. Z tohoto důvodu, pokud se oponent navržený systémem nebude líbit kvůli „Seznamu oponentů“, může být nahrazen.
Po výběru nejuspokojivější možnosti sestavte tým, který dokáže poskytnout plnou odolnost nepřátelským tvorům, vyberte rozšiřující žetony na základě vašich osobních názorů na tým a doporučení „Doporučeno“ a vstupte do bitvy, abyste oficiálně potvrdili svůj status šampióna. „Aether Wars“.
Jediná věc je, že možná bude potřeba upravit rozšiřující čipy, ale s největší pravděpodobností budou změny minimální, protože většina sestav na některých éterických lihovinách zůstává konstantní, bez ohledu na protivníkovy nepřátelské bytosti.
Úspěch „Guru of Aether Wars“ v HSR
Dosáhněte nejvyšší úrovně žebříčku vítězů v Aether Wars tím, že se zúčastníte "Síťové zápasy" a zvýšením úrovně zářivosti získáte bronzový úspěch "Guru éterových válek" ze sekce "Naše vzpomínky" a získejte odměnu 5 hvězdný nefrit.
Úspěch „Náhodný šampion“ online v HSR
Porazte všechny soupeře v online zápase Aether Wars, dokončete všechny úrovně Radiance a získejte bronzový úspěch. „Náhodný šampion ze sítě“ ze sekce "Naše vzpomínky" a získejte další odměnu 5 hvězdný nefrit.
Úspěch "Jsme šampioni, příteli?" v HSR
Vyhrajte exhibiční zápas v Aether Wars a získejte bronzový úspěch "Jsme šampion, příteli?" ze sekce "Naše vzpomínky" a odměna 5 hvězdný nefrit.
Vyznamenání
Za vítězství ve všech online bitvách a také za úspěšné předvedení exhibičního zápasu můžete získat:
- 200 fragmentů relikvií;
- 8 ztracené krystaly;
- 150 000 kreditů.
Každé z výše uvedených ocenění ovlivňuje propagaci v sekci "Odměny za hodnocení", kde hlavní cenou je téma zpráv "Vesmírné prasátko". Kromě toho stojí za zmínku, že prezentované položky jsou trvalé, to znamená, že je lze získat poté, co událost vstoupí do sekce "Nesmrtelné paměti".
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl porazit všechny soupeře v online zápasech v Honkai: Star Rail, dosáhnout úrovně červené záře a dokončit exhibiční zápas. Pokud budete mít nějaké otázky nebo potíže během průchodu, můžete je sdílet komentáře. Další průvodce událostmi ve hře najdete v samostatném článku věnovaném Éterické války v KhSR.