Fanoušci seriálu Resident Evil jsou v euforii – vydání dalšího dílu jejich oblíbené franšízy jim definitivně vdechlo nový život. Projekt se staví jako hrůza na přežití, ale to nevyvrací skutečnost, že během průchodu bude hráč muset pravidelně provádět činnosti aktivní mozkové činnosti.
Vývojáři se na nás připravili několik hádanek, kterou budete muset projít, abyste postoupili v příběhu. Není jich mnoho, ale hádanky dokážou člověka uvést do zmatku a na dlouhou dobu oddálit jeho postup. Pokud jste netrpěliví a nechcete se soustředit na místní tajemství, podívejte se na náš materiál, který představuje řešení pro všechny hádanky.
Hrad Dimitrescu – puzzle se sochami
Najít první hádanku nebude těžké – lineárnost hry nás dovede přímo k cíli. Váš další postup závisí na úspěšném vyřešení této hádanky, takže ji nebudete moci obejít.
Ocitnete se v hale, kde jsou čtyři sochy: kůň a jezdec, tři žebráci, šlechtična (paní) a žena. Musí být umístěny určitým způsobem tak, aby se před hráčem otevřel průchod. Sochy lze otáčet podle svého uvážení a vybrat vhodnou kombinaci.
rozhodnutí
Vyrovnat se s hádankou je docela jednoduché, protože nás vývojáři nenechali našemu osudu, ale nechali narážku. Je snadné ho najít zlatá plaketa v místnosti, ale text se může zdát matoucí, proto je potřeba jej správně interpretovat. Pokud se vám nechce přemýšlet, prostě použijte hotové řešení:
- Kůň by měl být čelem k ženě;
- Žena se dívá na Paní;
- Paní je obrácena dolů k Ženě;
- Žebráci jsou otočeni tváří dolů ke koni.
Pokud jste udělali všechno správně, před vámi dveře se otevřou, vedoucí do žaláře. Gratulujeme k vyřešení vaší první hádanky!
Hrad Dimitrescu - záhada klavíru
Po přijetí Klíč Dimitrescu (položka zápletky, která se rozhodně neztratí) se hráč bude muset vrátit na Nádvoří a použijte klíč na zlaté dveře. Tím se Ethan dostane do opery, kde najde piano (v prvním patře).
Musíte stisknout klávesy klavíru, které odpovídají notám na listu. Hráč může během procesu dělat chyby, hlavní je stisknout každou potřebnou klávesu jednou. Vybraná poznámka je na listu zvýrazněna žlutě. Stisknutím klávesy doleva přehrajete nižší zvuk, stisknutím klávesy doprava vyšší zvuk. Protože tady není možné udělat chybu, stačí mačkat tlačítka, dokud se kombinace nespojí. Snímky obrazovky vám pomohou přijít na to rychleji.
Hrad Dimitrescu – puzzle se zvonky
Poté, co projdete knihovnou a ocitnete se ve studiu, se můžete nedobrovolně zmást, protože není zcela jasné, kam dál. Nejdůležitější je nepropadat panice, i když nás čeká pátrání, jehož řešení mnozí stráví poměrně dlouho.
Kdo uhodne, co si vývojáři připravili? sbírka zvonů pro tento pokoj? Chcete-li otevřít tajnou chodbu, musíte ji najít 5 skrytých artefaktů.
rozhodnutí
Aktivace dalšího zvonu je snadná, stačí na něj střílet. Poté objekt získá záři, která potvrzuje správnost vašich akcí. Zvony jsou uspořádány následovně.
- Přímo před vchodem.
- Police vpravo od dveří.
- Nyní najdeme spřádací stroj. Zvonek je umístěn ve zdi, pomalu vylezte po schodech napravo a vystřelte otvorem nalevo. Může to znít trochu zmateně, ale jakmile se tam dostanete, situace se vyjasní.
- Hledáme okno ve stropě, přes něj se dostanete jen do čtvrtého zvonu.
- Věnujte pozornost lustru - musíme ho rozhoupat, abychom viděli poslední zvonek.
Uslyšíš charakteristický zvuk, a na zdi se objeví obrovský portrét lady Dimitrescu, za kterým je tajný průchod. Nyní se budete moci dostat na střechu, abyste získali jednu z masek potřebných k dokončení úkolu.
Hrad Dimitrescu – hádanka s pokladem
Dokončit hru a nezískat žádný poklad? To není náš případ. Jakmile jste v kobce, je snadné ji najít místnost se sarkofágem, kde se za zamčenou bránou jasně skrývá něco cenného.
Poklad se vám bohužel nepodaří zmocnit se hned, tak se přestaňte marně snažit. Místo toho pokračujte v příběhu, dokud se nedostanete Železný klíč Insigna.
rozhodnutí
Dobrou zprávou je, že požadovaný artefakt velmi brzy obdržíte. Ještě jednou děkuji za lineárnost hororu – klíč rozhodně nepřehlédnete. Až to budete mít ve svých rukou, vraťte se do místnosti se sarkofágem - nyní jej můžete otevřít.
Vlevo najdete část zdi, která je popraskaná a nevypadá bezpečně. Použití domácí bomba, aby došlo k malé explozi. Najdete to přímo v této místnosti - vývojáři se ujistili, že to pro nás nebude příliš obtížné.
Teď už jen zbývá aktivujte dva grily. První jsme zapálili pomocí pochodně. Poté vystřelíme na oba pánve tak, aby se začaly kývat k sobě – jeden zapálí druhý a váš úkol bude splněn.
Překážky kolem sarkofágu zmizí a hráč bude muset pouze vyzvednout poklad Azurového oka, který musí být spojen se stříbrným prstenem (nachází se v Síni rozkoší). Po jednoduchých manipulacích získáte artefakt, za který je vévoda připraven koupit 12 000 v místní měně.
House of Beneviento – puzzle hrací skříňky
A opět máme před sebou záhadu, kterou nelze jen tak ignorovat – její vyřešení přímo souvisí s dalším pokrokem. Vše co potřebuješ je správně vyrovnejte válce a naviňte hudební skříňku, ale pokud nevíte, jak postupovat, může to zabrat hodně času.
rozhodnutí
Nejprve to najdeme klíč ke schránce, protože bez něj nemá smysl přeskupovat válce. je v v pravé noze figuríny, který najdete ve vedlejší místnosti. Nyní, když byl klíč nalezen, přejděte do krabice. Uspořádejte válce podle našich pokynů:
- válec 2v1 slot;
- válec 4 ve štěrbině 2;
- válec 3v5 slot;
- válec 4 na 3 slot.
Vše není tak složité, jak by se na první pohled mohlo zdát. Všimněte si, že číslování jde zleva doprava a metoda funguje pouze tehdy, pokud vy nevyměnil válce.
Nyní si můžete odpočinout, otočit klíčem a vyndat jej z krabice pinzety. Jděte k figuríně a sejměte film z úst panenky.
House of Beneviento - projektor puzzle
Tato hádanka přímo navazuje na předchozí hádanku, kde jsme potrápili hrací skříňku. Dostali jste film z úst děsivě vyhlížející panenky a nyní jej musíte použít v kanceláři.
Problém je, že můžete film pouze spustit správně kombinovat zbytky filmu, což je to, co nyní uděláme.
rozhodnutí
Celkem máte k dispozici 5 kusů, které by měly být umístěny v požadovaném pořadí.
- Hračka.
- Kniha.
- Dítě.
- Music Box.
- Snubní prsten na ruku.
Všechny potřebné informace jste již obdrželi, takže se pusťte do práce a spustit film. Rozhlédněte se, protože místnost se otevřela tajný průchod, ve kterém se nacházejí nůžky. Tato položka se vám v budoucnu bude hodit.
Dům Beneviento – medailon a pták
Toto je poměrně jednoduchá hádanka, ale v řadě dalších tajemství může být matoucí. Ethan by měl vezměte si nůžky na chodbu vedle kanceláře a přestřihnout tam obvazy. Dále musíte zvednout telefon v další chodbě. Poté se musíte vrátit do pokoje pro panenky, přestřihnout obvazy na hrudi panenky pomocí nůžek a vytáhněte mosazný medailon. Medailon je umístěn ve dveřích s 3 rotující symboly. Levý horní znak je nahrazen znakem létající havran, při pohledu do strany a spodní symbol by se měl stát 3 zavřené oči. Jak by to nakonec mělo vypadat, vysvětlí screenshoty.
House of Beneviento - puzzle se zlou panenkou
Budete muset čelit velmi nepříjemné panence, kterou potřebujete najít 3xbodnout nůžkami. Problém je, že se vaše soupeřka objevuje na náhodných místech a není tak snadné ji najít.
rozhodnutí
Najít panenku poprvé není těžké, je na svém standardním místě - boční místnost v patře.
Poté, co bestie ochutná čepele vašich ostrých nůžek, znovu se zrodí na náhodném místě. Dávejte pozor na krvavé stopy na stěnách - dovedou tě k čertově panence.
Určitě si prohlédněte podlahu kuchyně a sedací soupravu v obývacím pokoji, zde se monstrum zhmotňuje nejčastěji. Našel jsem to? Pak neváhejte použijte nůžky.
Potřetí se panenka objeví před výtahem, už víte, co s tím.
Doména Moreau – stavidlo
V oblasti Moro, po aktivaci větrného mlýna pomocí klíče, bude hráč muset vraťte se do kontrolní budovy přechodové komory. Nyní, když mechanismus běží, bylo napájení obnoveno. Na konzole je obrázek s barevným vzorem. Trik tohoto řešení je otočit obrázek tak, že černá skříňka byla vpravo, stejně jako na skutečné konzoli.
- horní řádek = modrá, bílá, oranžová;
- střední řada = bílá, oranžová, černá;
- spodní řádek = oranžová, modrá, modrá.
Doporučujeme, abyste se podívali na další užitečné materiály o Resident Evil Village od našich autorů: