Aktuální informace o vyvážení vysoce výbušných tříštivých granátů ve World of Tanks 1.13. Analýza mechaniky způsobování poškození a příklady použití nášlapných min ve hře pro dosažení jejich maximální účinnosti.
V rámci hry jsou pozemní miny ve srovnání s pancéřovými a kumulativními granáty zcela nepochopitelné a jejich poškození je obtížné předvídat. Dříve výbušnina s vysokou výbušností způsobovala maximální poškození, pokud prorazila pancíř a explodovala uvnitř, nebo vybuchla na pancíři a veškeré poškození prošlo nejtenčí částí.
Dále se v článku podíváme na to, co se změnilo a k čemu vývojáři v rámci provedených testů přišli, jaké novinky budou dostupné po aktualizaci 1.13 ve World of Tanks.
Klíčové úkoly při přepracování mechaniky HE granátů
V procesu komplexní změny fungování vysoce výbušných fragmentačních granátů se vývojáři snažili eliminovat následující negativní aspekty jejich použití.
- Průchod alfa poškození při zasažení pancéřovaných předních částí vozidel. Tato situace dráždí nejednoho majitele vysoce účinného CT nebo PT.
- Nerelevantní pro zbraně malého a středního kalibru. Výše způsobené škody je nepředvídatelná, a proto mnoho lidí odmítá používat nášlapné miny na nízkopodlažních vozidlech.
- Další negativní vlastnosti. Dříve bylo například možné zapálit tank zásahem do velitelské věže, což je nelogické, i když byly střepiny rozházené.
Vývojáři se přitom snažili zachovat snadné použití nášlapných min, vysoká šance na způsobení poškození a také zájem o hraní s takovými projektily, který je dostupný na vysoké úrovni technologie.
Nová mechanika pro způsobování poškození HE projektily
S novým systémem výpočtu nášlapné miny způsobují poškození přímo v místě dopadu. Skriptování jejich práce bylo minimalizováno.
Poškození od HE projektilů v místě dopadu
Průbojné brnění, střely nehybné exploduje uvnitř zařízení, což způsobuje zvýšené škody. Pokud technologie dokáže zastavit zásah, pak škoda se počítá pouze v místě dotyku. Po vnější detonaci uvnitř krytu Tvoří se praskliny brnění, rozmetání a poškození modulů a/nebo členů posádky a také poškození. Poloměr rozptylu fragmentů brnění se bude rovnat hodnotě splash v mechanice používané před aktualizací 1.13.
Hráči budou muset stále zaměřovat slabá místa v nepřátelském brnění, aby maximalizovali poškození. Bude nemožné způsobit stejné poškození silnému brnění.
Průnikové obrazovky, pásy a kola s nášlapnými minami
Nyní nášlapné miny nevybuchnou při prvním kontaktu s lehkou překážkou. Kromě přídavných částí korby výzbroje (síta, pásy, kola) HE granáty pronikne světlými ploty a budovami.
Když PF projde obrazovkou nebo stopou, to penetrace pancíře se sníží. Sníží se šance na průnik a aktivuje se mechanika tříštění pancíře za plechem, do kterého střela narazila.
V rámci této mechaniky bude fungovat okamžitě dva faktory snížení průniku pancíře:
- x1 pro zničitelné předměty;
- x3 pro díly nádrže.
Při průchodu stěnou o tloušťce 10 cm (100 mm) tedy střela ztratí 100 mm své průbojné síly a pro pancíř o tloušťce 20 mm bude tato ztráta 20 x 3 = 60 mm. To platí zejména pro vozidla se špatnou pancéřovou ochranou, protože... Mít obrazovku nebo dráhu v cestě HE výrazně zvýší vaše šance na zablokování většiny poškození.
Jak hrát s HE shelly po patchi 1.13
S novými pozemními minami doporučujeme zacházet jako s běžnými pancéřovými granáty nebo kumulativními granáty. Střelec potřebuje redukováno na zranitelné části nepřátelské vybavení a obránce - odhalit silné kusy brněníaby se minimalizovaly příchozí škody.
Indikátory potenciální penetrace na zaměřovači jsou stále relevantní:
- červená – úplná absence poškození v místě nárazu, které je v centru pozornosti;
- žlutý – může být potenciálně způsobena škoda, ale ne v plné výši;
- zelená – průbojnost je zaručena, pokud střela zasáhne tento bod.
Ohodnoťte tuto inovaci v komentářích a řekněte mi, zda jste vy sami připraveni používat pozemní miny častěji při hraní na různých úrovních technologie. přihlásit se k odběru kanálu a zůstaňte naladěni na nejnovější herní novinky.