Pulz Akashy a plamen kalpy Genshin Impact — Kapitola 5 svazku 3 úkolu Archonů Sumeru. Cestovatel se setká se svými kamarády, aby prodiskutovali další plány na záchranu Dendra Archona a zastavení plánů mudrců z Akademie. Hrdinové budou muset projít těžkými zkouškami, aby se zachránili Nahidu z pasti Surastana Temple, setkejte se s Doktorem a bojujte s jedním z Předzvěsti Fatui - Scaramucci.
Jak začít úkol Archonů Puls Akasha a plamen kalpy
Chcete-li zahájit quest, musíte splnit následující podmínky:
- Získejte 35 dobrodružná hodnost.
- Dokonči předchozí úkol Archonů - Král Deshret a tři mudrci.
Pulse of Akash a plamen kalpy můžete spustit otevřením mise ve správci úkolů (tlačítko „J“ na PC nebo ikona úkolu v levém horním rohu obrazovky na telefonu) a výběrem z poskytnutý seznam. Výchozí bod se nachází v Vesnice Aaru poblíž domu ředitele.
Noc před úsvitem
Poté, co souhlasili, že se setkají v domě ředitele, se všichni shromáždí, aby uspořádali schůzku o budoucích plánech. Hlavním cílem je spojit se s malou vládkyní Kusanali a zachránit ji, protože je to jediný způsob, jak zachránit Sumeru před hrozbou z Akademie. Cestovatel a jeho společníci začínají první fázi přípravy.
Promluvte si s Kandakiou a vstupte do domu náčelníka
Nalézt Candace ve vesnici Aaru a promluvte si s ní - dívka vás požádá, abyste nesouhlasili s riziky. Poté, co slíbíte, že budete opatrní, vstupte do domu ředitele. Ostatní už sedí u stolu a čekají na Cestovatele.
Jděte se setkat s al-Haythamem
Po pečlivém projednání akčního plánu a rozloučení se s Kandakiya setkat se s Alhaitham, který stojí severně od vesnice Auru. Přejděte tam přes most.
Alhaitham vám řekne o důležitosti provozu a rozdělení odpovědnosti. Pohovoří také o možné souvislosti mezi „zakázanými znalostmi“, kapslemi a Irminsulovou nemocí. Cestovatel si ta slova zapamatuje Nahidsže možnost zbavit se nemoci se skrývá v pozůstatcích Rukhadevaty. Hrdinové tak docházejí k závěru, že záchrana malého vládce je prvořadým úkolem.
Jděte na základnu Hermits
Z teleportu pod Dar al-Shifa se vzneste vpřed na základnu Hermit.
Alhaitham požádá Cestovatele, aby naplnil kapsli vědění vírou, protože nyní všichni lidé a dokonce i vědci Akademie spoléhají na Akashu, kterou lze využít ve svůj prospěch. Nyní musíte jít do Caravan Ribat pro další krok plánu.
Jděte do Caravan Ribat, setkejte se se Sainem a promluvte si se strážemi
Teleportujte se na určené místo a najděte Řekni ne, který probírá další akce s jedním ze spojeneckých Poustevníků.
Bývalý generál Mahamatra nechce riskovat životy lidí, dokonce ani bývalých nepřátel, a tak se odmítá řídit plánem. Traveller se však dobrovolně zúčastní operace, aby minimalizoval rizika.
Promluvte si se strážemi v karavaně. Podle plánu hrdinové donutí všechny stráže, aby se shromáždili na určeném místě.
Přetočit čas hry na 2 dny dopředupokračovat v úkolu.
Cesta do východní části moře Rudého písku
Od sochy Archon na východě nebo od nedalekého teleportu zamiřte doprostřed cesty vedle Vesnice Aaru - Stráže už tam čekají. Po krátkém dialogu budete muset bojovat s 9 poustevníci spolu se spojeneckými strážemi. Jakmile je porazíte, první fáze questu skončí a budou také uděleny odměny a úspěch "Eremitis ne credite".
Jeden krok od Archonta
Plán se daří realizovat a všechny přípravy jsou téměř hotové. To však neznamená, že vše půjde hladce. Hrdinové se budou muset postavit čelem Scaramucci - jeden z bývalých Harbingers of Fatui, který předtím ukradl Srdce Boží. Nyní si říká Vypravěč, nové božstvo, a slibuje, že světu přinese speciální dary.
Jděte do Caravan Ribat, abyste se setkali s Dehyou
Teleportujte se do karavany a najděte Dehyu poblíž taverny.
Žoldák vám řekne o dalším plánu - najít Tighnari a získat od něj informace o Doktorovi Dottore.
Cestujte do Pardis Dhyai a najděte Tighnari
Vydejte se do zahrad Pardis a promluvte si s lesní stráží. Oznámí, že Doktor tu byl docela nedávno a chtěl pod záminkou léčby vzít svého pacienta Hypasia do Sněžnaji. nicméně Tighnari takové riziko odmítl.
Dottore potřebuje dohnat, než opustí Sumeru. Naštěstí, Dehya nalezené stopy.
Následujte ji až na konec trasy. Ukázalo se, že Harbinger odplul na lodi do Port Ormos, takže je třeba jet tam.
Následujte vojáky Fatui
Po teleportaci do přístavu hrdinové objeví velkou koncentraci vojáků ze Sněžnaji a rozhodnou se je následovat.
Skryjte se v Hazelnut Vikal
Doktor se ocitne na lodi a chystá se opustit město. Dehya nabídne najít místo, odkud můžete z bezpečné vzdálenosti pozorovat, co se děje. Otočte se zpět a jít za zeď.
Bohužel Harbinger si hrdinů stále všimne, ale nic neudělá a jednoduše odpluje. Dehya bude si pamatovat, že Hypasia pronikla do vědomí Vypravěč (Scaramucci)a důležitá věc, o které mluvil, mohla být její vražda. Kluci naléhavě jdou do Pardis Dhyai.
Vydejte se do Pardis Dhyai co nejdříve
Zpět k Tighnari, hrdinové si všimnou, že se připravuje k útoku. Potřebuje pomoci a porazit své nepřátele: Electro, Pyro, Geo a Agent Fatui.
Poté, co porazíte všechny nepřátele, se quest automaticky přenese do Hypasie. Cestovatel se ho dotkne a uslyší známý hlas.
Pronikne do vědomí Vypravěč, který vám řekne, že přípravy na to, aby se stal božstvem, jsou téměř hotové. Ovládnutím Božího Srdce přivolá bouřky a hromy a pak zmizí.
Opusťte místnost a najděte Dehyu с Tighnarinahlásit, co se stalo. Dalším cílem je Velký bazar.
Jděte do Velkého bazaru
Převést herní čas с 19: 00 až 21: 00 dnes a vydejte se na bazar v Sumeru Town. Setkat se s al-Haytham и Řekni ne, prodiskutujte průběh plánu.
Brzy se připojí ke skupině Nil, který také souhlasí s účastí na operaci na záchranu Archona. V tomto okamžiku etapa končí a jsou udělena ocenění a úspěchy.Cesta vítězství".
Den džnagarbhy
Konečně přichází Den Džňágarbhy a všechny přípravy se snižují na záchranu malého vládce. Hrdinové jdou k velkému mudrci vytáhnout Nahidu z pasti chrámu Surastana a vstoupila do jejího vědomí. Nyní, abychom se vyhnuli globální hrozbě, je nutné dokončit nejdůležitější misi – zabránit Akademii v realizaci jejich plánu na vytvoření nového Archona.
Vydejte se do Akademie a najděte al-Haythama
Počkejte do dalšího dne s 8: 00 12 na: 00 a jděte do Akademie pomocí teleportu. Mluvit s al-Haytham a vstoupit do budovy. Na prahu potkáte jednoho z vědců, který bude něco tušit, ale dokážete ho oklamat. Nyní musíte začít realizovat plán a dostat se do Azarovy kanceláře.
Vstupte do Daenina domu a počkejte na okamžik
Vydejte se do nedaleké knihovny, abyste se dostali k velkému mudrci. Nenechá vás dlouho čekat a bude hned za hrdiny. Alhaitham dá mu znalostní kapsli s daty a představí se jako zrádce.
Vědec se připojí ke kapsli, ale stále nebude věřit v sekretářovu loajalitu a pošle ho do vyhnanství ve vesnici Aaru a Poutník a Paimon budou posláni na samotku. Všechno jde podle plánu, protože je možné bezpečně kontaktovat Archona.
Najděte způsob, jak se spojit s Nahidiným vědomím
Abys usnul Nahids, musíte se zaměřit na signál přicházející z Akashy. Nejvyšší frekvence je poblíž křivého stromu na okraji místnosti.
Vydejte se do Akademie
Cestovatel bude moci kontaktovat malou vládkyni a probudit ji, načež přistoupí k dalšímu kroku Nil. Hráči mají možnost ovládat hrdinku.
Teleporty jsou nepřístupné, tak jděte nahoru sami. Po cestě si promluvte s NPC a pokračujte ke vchodu do Akademie, kde začne cut-scéna. Nilou předvede svůj tanec a terminál stráží dostane falešný signál „stop performance“.
Nyní se chlapec Isaac, který byl dříve oblečený jako Nahida, pustí do práce. Potřebuje přilákat stráže a poslat je do Velkého bazaru.
Jak proběhnout kolem stráží a nalákat je do Velkého bazaru
False Archon dostane kontrolu nad hráčem v minihře, která vyžaduje omezený čas rozhodnutí. Následuj tyto kroky:
- Schovej se za domem.
- Krok zpět doleva.
- Počkejte dále.
- Utíkej do Velkého bazaru.
Existují také alternativní odpovědi, kde nejprve potřebujete schovat se v poli, pak se tiše přesuňte doprava, pak opusťte pole a běžte na trh.
Nyní, když všichni strážci dorazili na určené místo, pustili se do práce Dehya a poustevníci.
Pozornost se obrací k mudrci Azarovi, který je ve velkém zmatku: všichni strážci zmizeli a jeho svěřenec prohlásí, že Archon utekl z klece. Vědec přesto zjistí, že signál byl tajně opraven, a rozhodne se vydat do chrámu Surastana na vlastní pěst.
Hazard už tam čeká Řekni ne. Pomocí hrubé síly donutí mudrce k záchraně Nahidu ze zajetí. Toho času Dehya osvobodí Cestovatele a Paimona a také řekne o úspěšném provedení plánu - vládce byl zachráněn.
Cesta do chrámu Surastana
Vylezte výš do Chrámu a promluvte si s probuzeným Nahida. Bude rád, že se konečně setká se svými přáteli, ale na odpočinek je příliš brzy, protože nejdůležitějším úkolem před ním je zabránit stvoření nového Archona. Etapa končí, po které odměny a úspěch „Nejdelší den".
Kam se unáší loď vědomí
Přestože hlavní část plánu je hotová, na odpočinek a zábavu nezbývá čas. Zastavte zrození nového Dendra Archona, zachraňte Irminsul před zvěrstvy mudrců a vědců – to vše i samotný osud Teyvatu je v rukou Poutníka. Hrdina bude mít nové setkání s Dottore, stejně jako těžký boj s dokonalým ztělesněním Vypravěče jako „mechanické loutky“.
Projděte chodbou a najděte Vypravěče
Vraťte se do Surastanského chrámu a vstupte do podzemí Workshop bohosloví.
Návod na workshop Divinity: Puzzle se vzorem země
Vstupte do dveří a bojujte Elektrické a vodní skirmishery z Fatuiposunout se.
Pomocí symbolů čtyř listů se vyplavte nahoru a pak vyšplhejte po potrubí nahoru. Tímto způsobem můžete jít do místnosti se vzorem na zemi.
Chcete-li obnovit kresbu, musíte komunikovat se zařízeními skrytými v celém dungeonu. Níže podrobně popíšeme, jak se ke každému dostat.
Jak najít 1. zařízení
Cesta k 1. mechanismu:
- Vyběhněte na římsu, na kterou značka ukazuje, a počkejte, až přijede výtah. Vylezte na něj.
- Jakmile se zastaví, vystupte a podívejte se doleva, abyste uchopili symbol čtyř listů. Vylezte po potrubí nahoru.
- Porazit jednoho Elektro Fatui a komunikovat se zařízením - otočte 2 krát.
Jak najít 2. zařízení
Cesta k 2. mechanismu:
- Po otočení 1. zařízení uchopte čtyřlístek vpravo a poté vylezte po potrubí nahoru.
- V další místnosti budete muset bojovat Cryo Skirmisher и Agent Fatui. K tomu se vydává bohatá hruď.
- Jakmile jsou nepřátelé poraženi, vyjděte na malý balkon k mechanismu a otočte 3 krát.
Jak najít 3. zařízení
Cesta k 3. mechanismu:
- Vraťte se do místnosti, kde jste bojovali s Fatui a vstupte do průchodu nalevo. Na podlaze si všimnete dalšího aktivního tlačítka. Otočte 2krátpro změnu umístění vodícího skluzu (viz druhý snímek obrazovky).
- Počkejte na výtah a pomocí něj se dostaňte na druhou stranu, kde stojí Pyro Skirmisher.
- Porazte svého soupeře a vezměte pravidelný hrudník. Potřebný mechanismus otočit 3x.
Jak najít 4. zařízení
Cesta k poslednímu mechanismu:
- Po poražení skirmishera se otevře přístup do další místnosti. Využít výhodu čtyřlístky a dostat se na plošinu pomocí dvou tlačítek na podlaze.
- Každá potřeba otočte 1kráta pak jeďte výtahem do svého pokoje.
- Jakmile vstoupíte do dveří, bojujte Electro, Geo, Anemo a Piro skirmishersa Kryokouzelník Tsitsinov. Tímto způsobem můžete vyčistit průchod do 4. zařízení. Je to nutné otočit 6krát.
Vzor bude obnoven, takže bude možné použít výtah pro cestu do nejvyššího patra laboratoře. Po krátkém dialogu s Nahidou skončí dungeon challenge a hráči budou automaticky teleportováni do arény s příběhovým bossem.
Jak porazit Věčného Pána Skryté moudrosti
Vypravěč má několik fází, z nichž každá se po cutscéně mění.
První fáze
V normálním stavu šéf nemá moc zdraví. Ale abyste ho porazili, musíte nabíjet Terminál Akashi (vznášející se zařízení poblíž). Jakmile uvidíte nápis o vzhledu energetické kostky, doběhněte k modře zářícím diamantům a naplňte zařízení energií.
Jakmile je Akasha naplněna, aktivujte ji stisknutím tlačítka vpravo dole („T“ na klávesnici), abyste způsobili poškození nepříteli. Debuff závisí na elementární matici (desce se symboly elementů), na které postava stojí:
- Pyro – odstraní z hrdiny efekt omrzliny.
- Cryo – odstraňuje působení tepla.
- Hydro – účinek léčby.
- Elektro – nepřítel se dostane do stavu přetížení a ztratí schopnost pohybu.
- Anemo – umožňuje vyhnout se některým útokům.
Druhá fáze (nezranitelnost)
Po další cutscene bude mít Vypravěč brnění a stane se nezranitelný vůči poškození. Zde je třeba se vyhýbat úderům 2-3 minuty, dokud nepoužije útok a vytvoří černé díry.
Třetí fáze
Za poslední podmínku také inkasovat energetické kostky. Tentokrát jsou nad nimi čtyřlisté symboly, které vám umožní rychlejší pohyb.
Jakmile je terminál plně nabitý:
- Stiskněte "T" (svítící tlačítko vpravo dole).
- Poté se na stejném místě objeví tlačítko „E“. Stiskněte a podržte jej směrem k šéfovi, abyste zničili jeho štít.
Po nějaké době se objeví v aréně Motory Nirvany. Zničte je pomocí lučištníků nebo Geo útoků – tím se vygenerují kostky pro nabití terminálu.
Po oslabení nepřítele použijte čtyřlístky a letět k němu. Bude zcela otevřený poškození. Tímto způsobem můžete zasadit řadu úderů.
Vytvořené božstvo padne, ale Irminsul je stále v nebezpečí. Možná s tím mohou pomoci vzpomínky Rukhadevaty.
Najděte pozůstatky vědomí velkého vládce Rukhadevaty
Objevte se v jiné dimenzi a přejděte k plovoucí lodi. K tomu porazte skupiny nepřátel a pohybujte se mezi ostrovy pomocí čtyřlístku.
Jakmile budete na lodi a porazíte zbývající protivníky, vydejte se na určený kurz - vzpomínky bývalého Archona. V Irminsulu Nahida konečně potká Rukhadevatu, o kterém tolik snila, že ho uvidí. Před ní je však její absolutní kopie.
Velký vládce vám řekne, že Kusanali je její reinkarnací a pouze ona může vymazat zakázané vědění, které před 500 lety otrávilo mysl Rukkhadevaty.
Nahida se slzami v očích plní poslední vůli prvního Archona a od té chvíle na ni svět úplně zapomíná.
Nyní jsou všichni skutečně zachráněni a každému obyvateli se vrátily jeho sny. Jak však řekl velký vládce, kromě Cestovatele si na ni nikdo nepamatuje.
Najednou hrdinové ztratí vědomí. Dottore navštíví Kusanali, aby si vyzvedl Electro Heart of God. Po dlouhých jednáních Nahida dohodne se s Doktorem, že předá Srdce výměnou za jeho „segmenty“.
Harbinger přesto souhlasí s podmínkami a nakonec nejmoudřejšímu božstvu řekne nejtajnější pravdu o „falešném nebi Teyvat“. Jejich dialog však zůstává skrytý.
Připijme si na vítězství
Mise zachránit malého vládce a svět před hrozícím nebezpečím byla korunována úspěchem. Cestovatel se setká s přáteli, které potkal při svých dobrodružstvích v Sumeru, se oslav zúčastní a dozví se nové podrobnosti o Fontaine a sestra/bratr.
Promluvte si s Kollei a Tighnari
Po probuzení ze spánku jdou Cestovatel a Paimon do Collei. Její nemoc konečně ustoupila, a tak je velmi šťastná a chce dopřát svým přátelům výbornou snídani. Taky Collei mluví o dopise od Nil. Tanečnice pořádá večírek na počest jejího návratu Řekni ne zveřejnit
Po konzultaci s Tighnari před odjezdem jde hrdina do Velkého bazaru, aby si s ním promluvil Nil.
Jděte do Velkého bazaru
Na bazaru se Cestovatel seznámí s tanečnicí, divadelním manažerem a diskutujícím prodejcem hraček. Mezitím dívka říká, že poslala dopisy všem, kteří se účastnili operace na záchranu Archona a Sumeru. Nikdo kromě Cestovatele však zatím neodpověděl. Požádá je, aby je navštívila a sdělila jim své pozvání.
Zjistěte na Akademii, kde je nyní al-Haytham a najděte ho v Daenině domě
Nejprve se hrdinové rozhodnou jít Akademie. Na prahu potkávají jednoho ze studentů, který říká, že sekretářka je v knihovně. Cestovatel a Paimon vejdou dovnitř a najdou al-Haytama kvůli hádce s někým cizím. Ukázalo se, že jde o místního architekta - Kaveh. Po ukončení rozhovoru na nepříjemnou poznámku chlap opustí místnost.
Sám vědec říká, že po tom, co se stalo, měl spoustu povinností, takže neměl čas si dopis přečíst. Slibuje však, že přijde.
Cesta do Port Ormos
Vydejte se do svého dalšího cíle - Port Ormos. Tam Cestovatele potká radostný Dunyarzada, kterého Eleazar také vyléčil.
Brzy vstup do společnosti Dehya. Žoldák říká, že odešla a už neslouží rodině své paní, protože je „volný pták“ a svoboda a velká rizika jsou jí duchem bližší. Dívky také neměly čas obdržet dopis, ale slíbily, že přijdou na dovolenou.
Vydejte se do vesnice Aaru
Poslední a nejdůležitější hrdina této příležitosti - Řekni ne. Nachází se v Aaru Village. Ukázalo se, že jako všichni ostatní o oslavě na jeho počest nevěděl. Rahman a Setaria se nepozorovaně připojují ke skupině. Každý sdílí nejnovější zprávy a říká, jak se jeho život změnil po svržení „moudrých mužů“.
A i když Řekni ne nemá rád svátky, ale přesto slibuje, že se slavnosti zúčastní.
Užijte si slavnosti na Velkém bazaru
Změna na večerní čas (od 19:00 do 24:00) na 2 dny dopředu a vydejte se do města na bazar, kde už čekají přátelé. Během večeře spolu všichni komunikují, sdílejí příběhy a jedí lahodné dobroty.
Najednou se Cestovatel začne cítit velmi ospalý a Nahida. Pomocí těla hrdiny upřímně děkuje všem za její záchranu.
Cesta do chrámu Surastana
Po cutscéně se přehrávač automaticky probudí další den. Cestovatel se rozhodne navštívit Nahidu v chrámu Surastana a položte několik otázek.
Tentokrát jsou informace opravdu zajímavé - ukazuje se, že bratr/sestra je rodilým obyvatelem Teyvatu, což je v rozporu se vzpomínkami hlavního hrdiny, protože s jistotou ví, že pocházejí z jiného světa. Bohužel není možné zjistit podrobnosti, ale vládci lze položit několik doplňujících otázek na různá témata.
Další příběhová mise – Caribert. Otevře se také kapitola 3 středního svazku Inverze bytí.
Úspěch Eremitis ne credite
Chcete-li získat úspěch „Eremitis ne credite“, pomozte Cyno vi vést Rahmana a jeho oddíl do Sumery během fáze „Night Before Dawn“ archonského úkolu Akasha's Pulse and the Flame of the Kalpa.
Úspěch Cesta k vítězství
Chcete-li odemknout úspěch „Road of Victory“, dokončete přípravu potřebnou k uvedení plánu do akce během fáze „Krok z Archonů“.
Úspěch Nejdelší den
Chcete-li získat úspěch „Nejdelší den“, uložte božstvo v den Jnagarbha jako součást úkolu Archonů.
Úspěch Nesplňujete požadavky
Zabraňte zrození „falešného božstva“ poražením Scaramuccia v úkolu Akashic Pulse and Flame of the Kalpa Archon a odemkněte úspěch „You Do Not Meet“.
Dosažení Akášického pulsu a Plamene Kalpy
Dokončete kapitolu 5 svazku 3 úkolů Archonů a získejte úspěch „Pulse of Akasha a Plamen Kalpy“.
Vyznamenání
Po dokončení úkolu jsou uděleny následující odměny:
- zdrojové kameny x90;
- dobrodružný zážitek x4.950;
- mora x197.075;
- hrdinská zkušenost x18;
- magický zisk rudy x33;
- brýle Pověst Sumeru x100;
- vzpomínka na bujnou flóru - souhvězdí na Dendro cestovatel.
- Stříbrná větev je sběratelský quest.
Doufáme, že vám náš článek pomohl předat Akášický puls a plamen kalpy. Pokud máte nějaké dotazy při procházení fází, napište o tom do komentářů, autor nebo další hráči vám budou moci pomoci. Postupujte podle této sekce Návody Genshin Impact na našich webových stránkách.