Nahlédnout do Honkai: StarRail — pokračování mise Mastery ze série úkolů „Foxův příběh duchů“, ve kterém tým Lovců bude muset jít na další případ heliobi. Tentokrát byla sama Nejvyšší věštkyně pod vlivem zlého ducha jménem Flash Fu Xuan.
V této příručce vám ukážeme, jak dokončit misi Insight a výzvu Pathfinder, a také vám ukážeme všechny správné směrové příkazy pro hádanky.
Jak začít úkol Insight v Honkai: Star Rail
Chcete-li získat quest Insight, musíte nejprve zvážit dva Městské legendy o Lofu:
Poté se otevře přístup k malému úkolu „Setkání v zahradě Serenity 2“, během kterého bude spuštěna požadovaná mise.
Seznamte se se svými společníky v zahradě Serenity
Jděte na místo setkání Krotitelů duchů v Garden of Serenity a prodiskutujte svou připravenost vyšetřit další případ.
Promluvte si s Guinaifen a přečtěte si zprávu s žádostí o pomoc
Z Guinaifenu zjistěte, který příběh heliobi je další. Poslechněte si podrobnosti a domluvte se, že půjdete do práce.
Návod na quest Insight v Honkai: Star Rail
Poté, co se dozvíte o nejnovějších incidentech v věštecké komisi, vydejte se do Fu Xuanu, abyste zjistili, co stojí za podivným chováním dělníků a věštecké matice.
Získejte informace z Cirrusu
Stejně jako dříve, před zahájením vyšetřování jděte do Cirrus a pokuste se zjistit více o tom, jaký druh heliobi by mohl být na místě vyšetřování. Duch opět odmítne odpovídat na otázky, dokud nebude bitva vybojována.
Postavte se proti cirrusskému komandu Wraithguard a Enchanted Inventions pomocí speciální techniky exorcismu a buffů démonického plamene.
Vstupte do věštecké komise a prozkoumejte anomálii
Po obdržení potřebných informací od Cirrus se setkejte s qingque u vchodu do věštecké komise. Promluvte si s dívkou a pokuste se zjistit podrobnosti o dění v komisi. Bez ohledu na to, zda řeknete pravdu nebo nemluvíte podrobně o účelu svého příjezdu, Qingque bude v každém případě lovce následovat, aby ukázal cestu.
Jděte do matrice a setkejte se se skupinou místních pracovníků, kteří jsou v bezvědomí. Chcete-li zavolat heliobi, aby si promluvil, tým použije zvonek. V dialogu s věštcem posedlým duchem bude možné si vybrat:
- Vezměte pálku a zaútočte na Fu Xuan. - pokusit se porazit Fu Xuana, posedlého heliobi.
- Zuřivě a neúspěšně se hádat. — rozhovor mezi shromážděnými bude trvat o něco déle.
- Buď zticha. - dialog skončí, což vám umožní okamžitě přejít k dalšímu bodu mise.
Promluvte si s Fu Xuan a zkuste ji probudit
Zavolejte Flashe na konverzaci a pokuste se osvobodit Fu Xuana z jeho kontroly. Duch nabídne pokračování debaty na jiném místě, čímž spustí test z kategorie „Průzkum“ - "Iluzorní labyrint: Flash".
Před pokračováním v misi důrazně doporučujeme:
- Poskytněte četu s podpůrným hrdinou, schopné odstranit negativní vlivy od členů týmu. To se vám bude hodit během bitvy s Aurumaton Gatekeeperem, který bude představovat Flashe.
- Vezměte v úvahu zranitelnost možných protivníků a vybírejte postavy, jejichž prvky mohou proniknout nepřátelskými štíty. Nejvýhodnějšími možnostmi jsou elektrické, kvantové a větrné typy poškození.
Stane se důležitým výběr hlavního DPS postava: Pokud máte dobře sestaveného představitele Cesty zkázy, dejte mu přednost. Budete tak moci udělovat stabilní poškození jak v oblasti, tak na jediném cíli. Dobrými kandidáty by byli stoupenci Cesty Erudice, kteří by provedli útoky na Světelnou dračí rybu a způsobili by značné škody Strážci brány Aurumatonu. Hodit se budou i následovníci Path of the Hunt, kteří jsou schopni zaměřit veškeré poškození na hlavního bosse. Nicméně v tomto případě je žádoucí, aby, takže prvek vybraného „lovce“ odpovídá jedné ze zranitelností strážce brány Aurumatonu: to je důležité pro odstranění laťky pevnosti.
Dokonči výzvu Pathfinder Challenge
V rámci výzvy si budete muset promluvit s Fu Xuanem a třikrát dokončit hádanku „Objevitel“. Chcete-li to vyřešit, zadejte předem příkazy pro směr pohybu pro vynález a nasměrujte jej tak, aby opustil bludiště v daném počtu tahů.
Objevitel 1
Chcete-li dokončit první hádanku, postupujte podle příkazů v následujícím pořadí:
- Že jo.
- Nahoru.
- Vlevo, odjet.
- Nahoru.
Objevitel 2
Druhou hádanku, kde je k dispozici pět tahů, lze dokončit pomocí následujících příkazů:
- Nahoru.
- Vlevo, odjet.
- Cesta dolů.
- Že jo.
- Nahoru.
Objevitel 3
Před zahájením třetí hádanky budete muset jít dovnitř hracího pole, kde umístíte Pathfinder a Hoho na místa označená Flashem. Vydejte se na pískoviště, abyste dokončili výzvu Pathfinder a postavte se tam, kde ukazuje Qingque, aby fungovala jako bariéra.
Dále dokončete hádanku spuštěním následujících příkazů:
- Nahoru.
- Že jo.
- Nahoru.
- Vlevo, odjet.
- Nahoru.
Porazit Flash
Vyhnání Flashe nebude omezeno na řešení hádanek. Po absolvování testu duch zaútočí na tým Krotitelů duchů. Bojujte se skupinou Heliobi složenou z Aurumaton Gatekeeper a dvou Enchanted Inventions. V bitvě bude kromě obvyklého Demon Flame k dispozici nový talent na exorcismus, který obnoví body dovedností.
Tipy, které vám pomohou porazit Flash v HSR:
- Na začátku bitvy bude Pathfinderovi k dispozici nová technika exorcismu, obnovení dovednostních bodů po aktivaci. Tento pozitivní efekt může přinést mnoho výhod, zvláště pokud je tým „žravý“ na velmi vysokých úrovních. akce během bitvy. Aktivujte vrácením zpět nedoporučuje. Nejlepší možností použití techniky exorcismu je v době, kdy je počet povolených dovednostních bodů nižší než 2.
- Během bitevního cyklu sledujte Demon Flame a pamatujte na aktivaci techniky exorcismu se také počítá jako tah, který žene Demonic Flame vpřed. Důrazně se doporučuje nedávat bonus nepříteli: mějte své ultimátní dovednosti připraveny zachytit pozitivní efekt včas.
- Pokud vidíte, že akce v bitevním cyklu padá na nepřítele, u jehož ikony je červený plamen, klidně použijte svou superschopnost v tahu nepřítele: vyplňte tak techniku exorcismu o 50%.
- Sledujte počet negativních efektů ovlivňujících postavy. Nebezpečí Glowing Dragon Fish je šíření stavů DoT. Vrátný Aurumaton také není ochuzen o nepříjemné rány: šéf je schopen zasadit jednoho z hrdinů v týmu "Závěr". Je nesmírně důležité se tohoto negativního vlivu včas zbavit.
- Ve stavu „Stupeň odplaty“ je Gatekeeper Aurumaton odolný vůči jakýmkoli živlům, proto během útoků zůstává jeho štít nedotčený. Aby bylo možné dostat nepřítele z „imunitního“ režimu, doporučuje se včas zbavit se Zářící dračí ryby přivolané „Farewell Ethics“.
Utěsněte heliobi ve věži potlačení
Poté, co chytíte Flash, promluvte si s Guinaifenem a zveřejněte na Lofu Horror Stories zprávu, že anomálie byla odstraněna. Vyberte jakýkoli trend, který se vám líbí, a publikujte výsledky svého šetření.
Po vyloučení Flashe z těla Fu Xuana a jeho uzamčení v nádobě jděte do Potlačovací věže v Garden of Serenity a přeneste zajatého ducha do speciálního trezoru.
Promluvte si s Haniou o tom, jak se věci v poslední době vyvíjely
Na vyžádání Jing Yuan setkat se s Chania na shromaždišti Lovců a podělte se s ní o vše, co se v poslední době stalo.
Vyznamenání
Po dokončení mise Insight a výzvy Illusory Labyrinth: Flash můžete získat následující odměny:
- 50 hvězdný nefrit;
- 500 bodů Zkušenosti;
- 9 cestovních průvodců;
- 6 ztracené krystaly;
- 80 000 kreditů.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl dokončit misi Insight a výzvu Pathfinder ve hře Honkai: Star Rail. Pokud jste během průchodu narazili na nějaké potíže nebo otázky, můžete je sdílet v komentářích. Přečtěte si další herní průvodce v sekcích míjení, průvodci nebo staví. Sledujte také tiskovou zprávu o HSR ve speciální sekci naše stránky.