Akt 2 Baldurova brána 3 vede k vyvrcholení děje hry a setkání se třemi vyvolenými Absoluty. Na cestě do Měsíční věže Budete čelit hordám temných monster a nekrotických sil a setkáte se se starými přáteli z Emerald Grove a Grimforge. Jeviště v prokletých zemích je pro kněžku důležité Stínové srdce, odhaluje tajemství Písně noci a představuje dva nové třídní partnery druid - Halsin и Jaheira.
Kvůli nebezpečí za každým rohem v lokaci, kam nepronikne jediný paprsek světla, můžete minout nějaké poklady nebo úkoly. V průvodci poskytneme seznam všech questů a tajemství druhého aktu BG3, rozdělených do klíčových lokací. Následuje seznam názvů misí, kde na mapě začínají, a také některé unikátní části vybavení.
Baldurs Gate 3 Act XNUMX Map
Mapa BG2 Act 3 se skládá z jedné hlavní oblasti, která obsahuje několik důležitých objektů:
- Na Stínem zasažené země Bez ochrany před nekrotickou kletbou se nelze posunout daleko, ale právě v této oblasti najdete přechody ke všem dalším důležitým bodům.
- Hospoda "Poslední světlo" je jediným bezpečným místem v celém regionu a nachází se na severozápadě prokletých zemí.
- В Lunární věže, na jihozápadě hlavního území se soustředí všechno zlo, žije Keterik Torm a obsahuje přechod do finální lokace pro 2. akt.
- В Vyzývací míč Dostanete se ze hřbitova mezi Měsíční věže a Last Light Inn tím, že vstoupíte do Torms' Thomab a prozkoumáte je.
- Kolonie Illithid se zpřístupní až na konci 2. aktu, v tu chvíli, kdy se nebudete moci vrátit k téměř všem minulým úkolům.
Shadow Blighted Lands
kromě Podtma a Mountain Pass, abyste se dostali do měsíčních věží, budete muset přejít přes Shadowblighted Lands. Hlavním problémem na cestě bude temná kletba, která vám nedovolí jít hlouběji bez speciální ochrany. Ve tmě je pravděpodobnější, že narazíte na skupiny stínů, zombíků a rostlinných monster než na živé tvory.
Úkoly
Quest | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Jděte do Měsíčních věží (příběh) | Pokračování questu z 1. aktu, končící první návštěvou zemí zasažených temnou kletbou. | |
Najděte ochranu před temnou kletbou | Vyjeďte výtahem z Grimforge nebo vstupte do Shadowblighted Lands jinou cestou – přes Mountain Pass. | |
Dostat se do měsíčních věží (příběh) | Mise trvá od začátku do konce 2. aktu a je rozdělena do několika vedlejších úkolů, jejichž náplň se může lišit v závislosti na cestě dobra nebo zla: „Následuj karavanu“"Najděte ochranu před temnou kletbou", „Vypořádat se s únosem“, „Uneste kněžku Selune Isobel“ и „Najděte relikvii Ketheric Torm“. | |
Sledujte karavanu | Promluvte si se skřetem v táboře Absolutních věrných, u vchodu do lokace z Mountain Pass, nebo přepadněte, kde se karavana s Karnissem objeví, aby se dostala do Lunárních věží pod ochranou před kletbou. | |
Potrestejte bezbožné | Na severovýchodě Shadowblighted Lands narazíte na postavu jménem „The One Who Was“ spolu s podivnou bílou vránou. Spojte se s drowem a začněte pátrat po pomstě. | |
Najděte Arabelliny rodiče | Seznamte se mezi Arabellou Dům léčení a Cech zednářů. V dialogu se dozvíte o zmizení jejích rodičů a začnete pátrání. Úkol lze přijmout, pokud dokončíte úkol „Zachraňte Arabellu“ v 1. aktu a postavíte se na stranu tieflingů. | |
Blonďatá elfka | V zemích Shadowblight se setkáte s Raphaelem dvakrát: v taverně Poslední světlo a před Tormovým mauzoleem vedoucím k "Zavolám Shar". V dialogu s polovičním ďáblem se můžete dozvědět více informací o jizvách Astarion, pokud je v týmu upír. | |
Krevní volání | Najděte Raphaela v Shadow Blighted Lands u vchodu do hrobky a postupujte podle jeho pokynů, abyste odhalili tajemství jizev. Astarion. | |
Zabijte starého nepřítele Raphaela | Zamiřte ke vchodu "Challenge Ball" a konfrontujte Raphaela přede dveřmi do Tormova mauzolea. | |
Najděte Píseň noci (příběh) | Pátrání, které začalo v Aktu 1, bude pokračovat během průzkumu Shadowblighted Lands až po Lunární věže, ale jeho hlavním cílem bude prozkoumat Call Ball. | |
Hraniční čepel | Pokračování úkolu Willa, ve kterém, pokud je v týmu, při jednom z dlouhých restů se Mizora objeví v táboře a požádá o pomoc výměnou za porušení smlouvy se zaklínačem. | |
Najděte lék | Pokuste se najít záchranu před infekcí illithid v Lunární věže. | |
Odhalte tajemství artefaktu | Na konci 2. fáze v prokletých zemích se po porážce Ketherica automaticky ocitnete v Astrálním hranolu a setkáte se s tvorem v něm uvězněným. | |
Využijte svůj potenciál | Sbírejte dál illithid parazitido začátku třetího dějství host ze snů se neobjeví s novou a ještě lákavější nabídkou za astrální larvu. | |
V případě smrti... | Úkol lze aktivovat jednou před koncem 2. aktu při první smrti kouzelníka Gayla. | |
Pomozte Kitraku Vossovi | V aktu 2 nedojde k žádnému pokroku v osobním úkolu. |
Tajemství
Tajemství | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Raven Kuote | Za úkol „Punish the Wicked“ získáte unikátní „Raven Gloves“, které vám umožní přivolat známého ptáka. | |
Schovávaná s Oliverem | Zahrajte si s přízračným dítětem v polorozpadlém Domě Hluboko ve stínech na schovávanou a získejte prsten s kouzlem Stopa bez stopy. | |
Dolly Dolly Dolly | Pusťte Dolly ven měsíční lucerna z Karnissazískat "Filigránský vílí zvonek", který může chránit před temnou kletbou. Pokud vílu podrážíte, pixie na hrdinu uvalí kletbu, kvůli které se na jeho tváři objeví klaunský make-up. | |
Herringot Torm | Před vstupem do Měsíčních věží nejprve projděte Celnicí, v jejímž druhém patře se potuluje Gerringoth Torm. Za zabití zlatého bosse získáte vzácnou ranní hvězdu, jejíž poškození speciální dovednosti závisí na počtu mincí, které má vybraný cíl. | |
Ironvine Shield | V truhle v jedné z místností celnice Reitvin si vezměte štít, užitečný pro druidy vylepšením kouzla „Shilleyla“. | |
Tisobald Torme | Tisobald Torm se nachází v taverně Waning Light. Za zabití bosse získáte klíč, který vám otevře dveře do skladu nacházejícího se trochu na západ, kde najdete nějaké dobré předměty. | |
Rukavice Stench | Použijte Worn Boss Key k otevření dveří vedoucích do skladiště západně od Brewer Torm's Tavern. Na vyvýšené cestě najdete rukavice, které při poškození kyselinou od nositele vytvoří jedovatý mrak. | |
Opilý parchant | V truhle ze zadní spíže krčmy Waning Moon najdete speciální hůl, která v opilosti posiluje svého nositele, což je pro mnicha dobré. | |
Malus Torm | Na sever od House of Healing najdete Maluse Torma. Šílený doktor upustí amulet chirurgického dobytí, který před dlouhým odpočinkem ochromí cíl a způsobí kritický zásah. Také na místě kliniky můžete najít lékařské nástroje jako vojenské zbraně. | |
Jedovaté rukavice | V místnosti na severozápadě Domu léčení je namalovaná truhla s rukavicemi, jejichž účinek na nepřítele uplatní status Poison, pokud neuspěje v testu odolnosti a utrpí poškození jedem. | |
Assassin's Short Sword a Observer's Shield | Na silnici severozápadně od House of Healing narazíte na dvě kostlivce, od kterých dostanete štít a meč spojený s povídkou, které dávají výhodu při kontrolách na pozornost a stealth. | |
Pohlazení milované osoby a objetí milované osoby | „Objetí milovaného“ najdete na kostře mezi postelemi v prvním patře Domu léčení a „Pohlazení milovaného“ najdete na kostře na ulici, blíže k Cechu zednářů. První prsten vám umožňuje použít „Tender Protective Bonds“ na nositele druhého, což mu dodává odolnost vůči všem typům poškození, zvyšuje jeho třídu brnění a šanci projít testy. Dvojité prsteny není nutné nosit pořád – stačí je vybavit a využít schopnost, po které je můžete sundat. | |
Prsten věčného pohledu | Na západ od Domu léčení se ocitnete v Márnici. Projděte podzemním prostorem s jedovatými mraky a v jeho západní části si v luxusní truhle vezměte prsten na imunitu proti slepotě. | |
Amulet podivných kudrlinek a obchodní prsten Firzu | V podzemním prostoru márnice, za tajnou zdí jižně od hlavního vchodu, najdete amulet v truhle (dává kouzlo „Black Tentacles of Evard“) a prsten v ohořelé mrtvole (zvyšuje šanci na oklamání ). | |
Flesh Solvent Cloak a Hazmat oblek | Pokud otevřete dveře pákou, najdete dva vzácné předměty v tajném prostoru márnice západně od House of Healing. Překročte mezeru a skočte na ostrov, kde seberte Flesh Solvent Cloak (pro poškození kyselinou na blízko). Na dně kyselé jeskyně seberete „chemický ochranný oblek“ s odolností proti nekrotickému poškození od nepřítele „prázdného brnění“. | |
Lightning Tarator a Petrified Shell | Poté, co se dostanete z chemické jámy Morgue přes Zlověstnou štěrbinu, ocitnete se ve vesnici kuo-toa. Od Prokletého vůdce rybích stvoření si vyzvednete neobvyklé vrhací kopí, které při hození způsobí bleskové poškození a může nepřítele šokovat. Obyčejní kuo-toasové dávají štít +2 ke své třídě brnění. | |
Rituální dýka Shar | Uprostřed náměstí vyřešte malý hlavolam, sejděte do svatyně Shar a najděte dýku s nekrotickým poškozením. Jakmile před sochou bohyně seberete zbraň, budete muset bojovat s monstry střežícími chrám. | |
Plášť vitality | V Thomab of Torm v zamčené cestovní truhle najděte plášť, který při sesílání kouzla v boji na blízko dává majiteli dočasné body zdraví. |
Hospoda "Poslední světlo"
The Last Light Tavern je útočištěm pro harfy s jejich vůdcem Jaheira. Tento úkryt je chráněn před vlivem temných sil díky Selunitské kněžce Isobel, podporující kupoli světla kolem budovy. V taverně můžete najít přeživší tieflingy ze Smaragdového háje a další postavy z Akt 1.
V samostatném článku jsme shromáždili komplexní průvodce Tavernou posledního světla se všemi postavami a úkoly.
Úkoly
Quest | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Odstraň temnou kletbu | Druid Halsin rozdá misi během prvního rozhovoru v táboře, poté, co dorazí do zemí plných prokletí. S hledáním jsou spojeny úkoly jako např "Awaken Art Koolach", chránící portál u jezerní krčmy, "Najděte Thanielův stín" a „Zabijte Ketheric Torm“. | |
Vykovat srdce | Hledejte pekelné železo v celém 2. dějství opravit pekelný stěhovák, se kterým pomůže kovář Dammon. | |
Srdce pekelného | Seznamte se s kovářem Dammon v krčmě Poslední světlo a pokusit se opravit planoucí srdce Karlach s pomocí pekelného železa. | |
Probuďte Art Kulah | V 1. patře „Last Light“ jděte do místnosti s Artem Kulakhem ležícím v bezvědomí na posteli a zkuste mu pomoci. | |
Najděte Rolanda ve stínech | Promluvte si s Rolanem poblíž tieflingových dětí v 1. patře krčmy Posledního světla, pokud jste předtím stáli na jejich straně. Uteče, aby našel svou sestru a bratra, Leah a Kel, což způsobí, že pátrání automaticky začne. | |
Zachraňte tieflingy | Promluvte si s Alfirou, Ceris, Bex nebo Rolanem v krčmě posledního světla (pokud přežili bitvu proti goblinům v XNUMX. aktu), abyste slyšeli o uvěznění tieflingů v Měsíčních věžích. | |
Najděte Zevlor | Úkol dostanete během dialogu s tieflingy v krčmě Last Light (pokud jste stáli na jejich straně a přežili v Emerald Grove). | |
Zachraňte Wulbrena | skřítek Bark Ruth požádá o záchranu Wulbrena z vězení měsíčních věží (možnost vzít quest je ovlivněna úkolem "Zachraňte trpaslíka"). | |
Najděte Mall | Mluvit s Isobel v "Last Light", po kterém je Maul unesen během útoku na krčmu. V 1. patře najděte tieflingové děti, abyste se dozvěděli o zmizení hlavy gangu. | |
Pokušení | Pokračování mise Temné pokušení ovlivní život kněžky Selune - Isobel, z Last Light Tavern. Pokud odoláte zlé straně, budete muset riskovat něco ještě důležitějšího. | |
Vypořádejte se s únosem | Dostaňte se do taverny Poslední světlo a po rozhovoru s Jaheirou vstupte do dialogu s kněžkou Isobel ve 2. patře budovy. | |
Prozkoumejte selunitový odpor | Přečtěte si Halfredovu poznámku, kterou najdete v suterénu krčmy Posledního světla, nebo bojujte s oddílem Mizel a spolu s poznámkou seberte klíč od hrnčířské truhly, poté jděte do Zednářské gildy, kde najdete stopy Selunitů. |
Tajemství
Tajemství | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Kovář Dammon | S pekelné železo и pekelné kovové masky tiefling Dammon dokáže vytvořit orthonské výbušniny a vzácné vadné kusy pekelné výstroje při západu slunce: helmu (střední brnění, užitečné proti kouzlům), těžké brnění (útočí na nepřítele ohněm, když utrpí poškození) a rukavice (poškození střelnou zbraní a nekrotické, s možností krvácení z blízka). | |
Divný vůl | Seznamte se znovu se Strange Oxem, který se rozhodl dosáhnout Baldur's Gate s tieflingy. Tentokrát tvora najdete v Dammonově kovárně, ale může zabít tieflinga. | |
Řetězová pošta drtivé síly | Ve 2. patře Dammonovy kovárny je v jednoduché truhle (CS - 14) těžké brnění: s přicházejícím sečným, bodným a drtivým poškozením v příštím tahu majitel utrpí o 1 méně odpovídajících typů poškození a udělí sílu poškození v okruhu 6 metrů. | |
Mocný plášť | Vydá lehké brnění Alfira za záchranu Lacrissy z kobky Měsíčních věží na misi „Zachraňte tieflingy“. Plášť zvyšuje poškození všech ohnisek a každý tah v bitvě dává dočasné body zdraví z modifikátoru charisma, což je nesmírně užitečné pro čaroděje. | |
Plášť mazaného oparu | Mattis, stojící v jihovýchodním rohu krčmy, prodává plášť s efektem vytváření mraku mlhy při ústupu. | |
Snow Blast Ring | V Loose Floorboard najděte skrytý prsten, který vytvoří kruh ledu, když nositel způsobí poškození chladem. Chcete-li najít poklad v deskách, je důležité úspěšně projít kontrolou vnímání. | |
Klíč od věže | Pokuste se jej získat zdarma nebo vykoupit tajný klíč k tieflingovi Mattisovi, který mu dal Maul. V suterénu Reitvin Masons' Guild otevře erb Keyhole Coat of Arms, který umožňuje přístup do lokace plné pastí, nepřátel a pokladů. | |
Roucho měsíční oddanosti | Lehké brnění klesá za zabití Isobel, uděluje kouzlo na vytvoření plamenů a magického brnění, díky kterému je po úspěšném dokončení testu nepříteli způsobeno zářivé poškození. | |
Štít spalujícího světla | Nachází se severně od taverny, pod hromadou kamenů (20 a více). Dává odvetný úder v boji zblízka, odolnost vůči palbě, s použitím speciální dovednosti zvyšuje třídu brnění a uděluje ohnivé poškození nepřátelům, kteří minuli (v každém případě poloviční). |
Lunární věže
Lunární věže lze nazvat koncovým bodem 2. aktu, kde jsou odhaleny důležité dějové části. Budova je zcela pod kontrolou kultistů Absolute a je rozdělena do několika pater, včetně střechy s vězením. Jednotlivé oblasti věže jsou dostupné v závislosti na postupu questu.
Úkoly
Quest | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Rozhodněte o osudu Mintary | Jestliže Mintara zůstane naživu, úkol začne po vstupu do Měsíčních věží. Počínaje patchem 5 se při výběru dobré strany objeví drow, pokud jste na ni v aktu 1 provedli nesmrtící útok v táboře skřetů, a ne ve Smaragdovém háji. Je důležité vzít v úvahu, že v rozhodujícím okamžiku je knockout budoucího společníka označen jako dočasný - jinak bude Mintara prohlášena za mrtvou a už se neobjeví. | |
Odhal jizvy | Osobní hledání Temné pokušení o hledání starých známých, které začne automaticky v kapitole 2 po dosažení Lunárních věží. | |
Porazte Ketheric Torma (příběh) | Dokončete misi „Infiltrate the Towers of the Moon“ tím, že se zúčastníte bitvy proti Ketheric Tormovi na střeše úkrytu kultistů. Pokud jste mu poslali Song of Night, pak alternativně quest začne, když se dostanete do Balthazarova vězení v illithidské kolonii. | |
Uneste kněžku Selune Isobel | Promluvte si s adeptem Zarellem nebo od Ketheric Torm v Lunar Towers a přijmout úkol, aby si získal důvěru sektářů a setkal se s Absolutnem. | |
Najděte Ketheric Tormovu relikvii | Promluvte si se šéfem Tisobald Torme v ubývajícím Měsíci. Jinak zahajte rozhovor s adeptem Zarellem ve 2. patře Lunar Towers nebo si přečtěte Balthazarův deník v jeho komnatách. | |
Balthazarův experiment | Galeův sekundární úkol, ke kterému musíte zavést kouzelníka do Balthazarovy tajné místnosti v Měsíčních věžích a prozkoumat rituální kruh s rozbitou měsíční lucernou a mrtvolami skřítků. | |
Seznamte se s příběhem prince Orfea | Ve 2. patře Lunar Towers najděte tajnou místnost v Balthazarových komnatách, kde uvidíte 3. disk Githyanki. | |
Najděte lék | Pokuste se najít záchranu před infekcí illithid v Lunární věže. Úkol bude splněn na konci 2. herního aktu. | |
velkovévoda | Pokuste se najít svého otce Willa v Měsíčních věžích a zúčastněte se bitev proti Ketheric Tormovi, abyste se dozvěděli více o vévodovi. | |
Avenge the Iron Hand klan | Po 2. bitvě s Ketherickem si promluvte s trpaslíkem Wulbrenem v Měsíčních věžích ve 2. aktu nebo ho najděte na začátku 3. aktu na Dragon's Crossing v Rivingtonu. Úkol lze přijmout pouze v případě, že jste již dříve úkol dokončili «Zachraňte Wulbrena" (záchrana Bark Ruth z trosek Nere může mít také vliv). |
Tajemství
Tajemství | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Obchodník Lann Tarv | Za to, že brouka přesvědčí, že jste silný válečník, dá slevu na veškeré zboží. Také v 1. dialogu o relikvii s adeptem Zarellem projděte kontrolou vhledu a přesvědčte ji, aby poskytla další pomoc, v důsledku čehož schválí přístup ke keši, jejíž předměty rozdá Lann Tarv, a jeho sortiment se bude rozšiřovat. | |
Arai Oblodra | Promluvte si s Arai Oblodrou v 1. patře Lunárních věží a získejte od ní nabídku kapky krve výměnou za lektvar s jedinečným účinkem v závislosti na rase postavy, která je jí adresována. Za každého z hrdinů lze vzít jeden elixír, ale za kousnutí Astariona dostanete lahvičku s neustálým zvyšováním síly o 2 jednotky. | |
Balthazarův pokoj | Infiltrujte Balthazarovu tajnou místnost související s hledáním Gayla „Balthasarův experiment“. Chcete-li otevřít dveře, klikněte na potřebné knihy a položte srdce na oltář. Pokud vymažete symboly na runovém kruhu, Gale získá status Mystra's Favor, což jí dá výhodu při kontrolách koncentrace. Jinak můžete provést rituál a získat lucernu stínů s možností vytvořit z mrtvoly wight. Navíc v místnosti najděte „Cold Fields Hat“ a „Cloak of Extraction“ pro kurzy magie. | |
Amulet Spine Shudder | V západní místnosti 2. patra, v obyčejné ložnici, je úkryt mimika, ze kterého padá amulet, aby na cíl vyvolal efekt dozvuku, což je užitečné pro kouzelníky. | |
Kethericův pokoj | V pokoji Ketherika Najdete zde některé vzácné předměty, včetně Cloak of Elemental Absorption, který vám umožňuje absorbovat elementární poškození jednou za krátký odpočinek. | |
Amulet esence čarování | V kobce Lunárních věží ukradněte Strážkyni nebo seberte z její mrtvoly velmi vzácný amulet, který jednou za dlouhý odpočinek obnoví ztracený slot pro kouzlo. | |
Satelit Jaheira | Po bitvě s Ketherick Můžete požádat Jaheiru o pomoc jako společníka, pokud přežije masivní masakr v Měsíčních věžích. |
Vyzývací míč
The Shar Challenge je dungeon s několika výzvami od bohyně temnoty, za jejichž splnění můžete vyřešit jednu z hlavních hádanek ohledně Písně noci. Místo je nesmírně důležité pro společníky jako Stínové srdce и Astarion.
Úkoly
Quest | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Osvoboďte Yurgira od smlouvy | Najděte starého nepřítele Raphaela v severovýchodním rohu Call Ball a ukončit dialog s Ortonem bez boje a pokusit se osvobodit Yurgira od smlouvy. | |
Dcera temnoty | Jakmile vstoupíte do temných zemí, ukáže se, že ano Stínové srdce chráněna před kletbou. Najděte dungeon se zkouškami bohyně Shar a jak se tam dostat Písně noci, zvolte další cestu kněžky. | |
Vyvolený jeden Shar | Prozkoumejte hřbitov poblíž Měsíčních věží a vstupte do oblasti "Challenge Ball"zúčastnit se zkoušek s bohyní a učinit osudovou volbu pro Písně noci. Poté mise skončí. |
Tajemství
Tajemství | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Úplné překvapení | Na východ od hlavního teleportu lokace je v pozlacené truhle luk, který je zvláště účinný při střelbě ze zatemněných oblastí, schopný s určitou šancí oslepit nepřítele. | |
Prsten nemilosrdného světla | Nedaleko Balthazara v Místnosti pokladů (CS – 30) získejte z jedné z truhel prsten s efektem dodatečného poškození osvětlených nepřátelských cílů. | |
Prsten "Killer's Love" | V centru Výzvy pro sebeopakování si nenechte ujít extrémně vzácný prsten se zaručeným kritickým zásahem poté, co jednou zabijete nepřítele před dlouhým odpočinkem. | |
Sada Dark Justicar | V Shar Challenge můžete sbírat předměty ze sady Dark Justicar, která souvisí s prací se stíny. Rukavice za příplatek seberte nekrotické poškození mezi krabicemi v místnosti s Yurgirem. Za rozhodnutí zabít Nightsong jsou dáni boty (při teleportaci 1krát za krátký odpočinek), rukavice s kouzlem pro nekrotické poškození na cíli na temném místě a poloviční brnění se speciálním efektem. Najděte analog středního brnění v Test of Soft Steps vedle Kopí noci a helma, což zvýší šanci na kritické zásahy. Štít и turecká šavle pád z Lirtindoru při zadání z Yurgir. | |
Boots of Splendor | Těžká truhla na západ od Yurgir obsahuje boty, které obnovují Bardskou inspiraci až do dlouhého odpočinku. | |
Zbraně pro Píseň noci | Pro rozhodnutí o životě Písně noci a osud temných zemí poškozených kletbou, budete moci získat různé zbraně v závislosti na vaší volbě. Selune's Night Spear je slabší než Shar's Evening Spear. |
Kolonie Illithid
Po zúčtování s Ketericem Tormem na konci 2. aktu jděte z Lunárních věží dolů do kolonie Illithid. Jakmile budete v této oblasti, nebudete se moci vrátit do předchozích lokací, dokud ji nedokončíte a nebudete bojovat s posledním bossem Shadowblighted Lands. Navíc se už nikdy neocitnete v kolonii illithid, takže doporučujeme prozkoumat každý její kout.
Úkoly
Quest | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Náš odvážný přítel | V pokračování pátrání ďábla budete moci na konci 2. aktu vidět lorda Gortashe. | |
Nikdo není služebník | Hledání pokračuje poté Karlach si všimne Gortashe v Měsíčních věžích. | |
Čaroděj z hluboké vody | Vezměte do čety Gayla při dokončení mise najít Keterica Torma v suterénu Lunar Towers po 1 bitvě na střeše. | |
Bojujte s Elder Brainem | Na konci lokace, když najdete Kethericka, narazíte na všechny tři vyvolené Absolute, kteří ovládají Elder Brain, a získáte 1 netherský kámen. | |
Githyanki Warrior | Jakmile dojde k bitvě v illithidské kolonii, dejte si dlouhý odpočinek, abyste se mohli přepravit do astrální roviny, a pak si promluvte s Laezel v táboře o Orfeovi. |
Tajemství
Tajemství | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Pekelný rapír | Za osvobození Mizory z illithidové kapsle při výběru repliky za dodatečnou odměnu získáte šermířskou zbraň vhodnou pro kouzelníky, protože nezávisí na parametru agility. Při nošení se navíc naučte kouzlo „Summon Cambion“ úrovně 6. | |
Mirnat ("my") | V kleci v márnici je zamčený mozek známý z lodi illithid. Za jeho opětovnou záchranu získáte kouzlo „Summon „Us““. Kdykoli v bitvě tak můžete přivolat malého společníka s vylepšenými dovednostmi. | |
Puzzle v nekrotické laboratoři | V Necrotic Laboratory si všimnete hádanky s barevnými paprsky, jejíž vyřešení vám otevře místnost s Wakeful Mind pro hlavu s povislou kůží. Zároveň seberete „Blade of Oppressed Souls“ s psychickým poškozením, „Circle of Mental Torment“ pro kouzelníky a „Mind Devastation Gloves“ s uvalením „Mental Fatigue“ na cíl. | |
Hlava s volnou kůží | V Necrotic Laboratory si všimnete Hlavy s volnou kůží, jejíž kontakt odemkne pasivní schopnost Githzerai Mental Barrier, což dává majiteli výhodu v testech inteligence. Můžete vložit různé mozky do své hlavy a naučit se několik příběhů. | |
Hudba v táboře | Po vraždě Keterika Torma postavte se v táboře Observation Deck na římse s výhledem na Baldur's Gate, aby se hudba na pozadí změnila zpět na píseň "Chci žít". |
Doufáme, že vám článek pomohl najít všechny questy a tajemství 2. aktu v Baldurs Gate 3. Pokud po přečtení stále máte nějaké otázky nebo jste zakopaní na určitém místě, napište o tom do komentáře, – pokusí se pomoci autor návodu nebo hráči. V odpovídající části webu najdete další Průvodce Baldur's Gate 3.