Vybraná větev tanků dostane příští měsíc bojové mise a slevy, i když její výběr je velmi kontroverzní záležitostí a my vám prozradíme proč.
Zdravím vás, tankisté! Wotpack je s vámi a my shrnujeme výsledky hlasování na oficiálním fóru pro pobočku propagačních vozidel v červenci ve World of Tanks. Výsledky vidíte sami, přiměřenost (Leopard 1) trochu propadl, takže vyhrál polský CS-63.
Výsledky hlasování:
Nemám nic proti Polákovi, ale volit ho teď nebylo vůbec nutné. Jak už všichni vědí, 23. června Battle Pass sezóna 5, ve kterém byla klíčová technologie:
Vývojáři Pokaždé, když přidají tuto techniku do kampaně „Do bitvy!“., takže teď nemělo smysl hlasovat CS-63, protože by byl stejně zvolen v srpnu (Nyní AMX 50 Ba teď v červenci to bude 217 Jezevec).
Obecně je nejvyšší čas zavést hlasování v herním klientovi. Aby na fóru nerozhodovalo 6-7 tisíc, ale všichni.
No, předpokládejme, že těchto 3156 voličů chtělo velmi naléhavě vypumpovat CS-63, bylo neúnosné čekat měsíc, tak se pojďme zabývat vybranou pobočkou.
Začátek levelování není nejzajímavější, ale od levelu 6 se objevuje BUGI, který má velkou alfu a zároveň dobrou penetraci. 7. a 9. úroveň není nijak zvlášť pozoruhodná, i když se může pochlubit jednorázovým poškozením. "Osm" CS-53 vyniká tím, že jde o vzácný případ, kdy je přečerpaná nádrž lepší než prémiová. Více o polských středních tancích si můžete přečíst v samostatný článek, a teď si povíme o vrcholu větve, protože většina hraje právě pro 10. úroveň.
CS-63 jediný mezi polskými ST, který má unikátní mechanika - turbo režim. Tato funkce dává zvýšení výkonu motoru a maximální rychlostiavšak za cenu zhoršení:
- stabilizace;
- přesnost;
- informační čas;
- maskovat.
V tomto případě, pro změnu režimu je nádrž nucena zastavit na 2 sekundy, což někdy může vést k poškození, takže musíte pečlivě vybrat okamžik. Proto lze tento akcelerační čip použít pouze na začátku bitvy, aby obsadil klíčovou pozici spolu s LT. Pak z něj na rozdíl od hydropneumatického odpružení švédský ST и STB-1 - k ničemu v bitvě. Pokud nemusíte rychle změnit bok nebo zlomit náčiní, pak je to velmi situační.
V normálním režimu je zbraň pohodlná, nejsou žádné stížnosti. Pokud nejste obzvlášť zdatní odstřelovači, je toto auto vhodnější pro střední vzdálenost. Mimochodem, palebná síla se příliš neliší od sovětské Objekt 140, zatímco má lepší přežití a prakticky není horší v jiných parametrech.
Abychom to shrnuli, můžeme říci, že samotná nádrž je dobrá, ale výhody turbo režimu jsou sporné. A pokud preferujete sovětskou techniku, tak po upgradu O. 140 prakticky nic neztratíte.