Pastýř pěšců Dračí dogma 2 - jeden z pěti menších úkolů zahrnutých do většího řetězce úkolů „Halls of the First Dawn“. V rámci mise budou muset Risen jít na místo vykopávek a pomoci dozorci evakuovat všechny pěšce. Potíž je v tom, že figuríny stále plní rozkazy, takže odmítají opustit dungeon.
V průvodci vám prozradíme, jak pomoci pěšcům uniknout, a také si podrobně probereme, kde najít Voice of the Overlord, který umožňuje zrušit objednávku.
Jak začít quest Shepherd of Pawns v DD2
Chcete-li otevřít quest Shepherd of Pawns, musíte dokončit hlavní část pozemku a jít do skutečný konec. V rámci jejího přijímání se Vzkříšený ocitne v podbřišku světa, kde dostane nové úkoly včetně mise „Síně prvního úsvitu“.
Každý region bude muset být evakuován a přesvědčit vůdce území k útěku. Jedna z osad bude ruiny Agamenos, které jsou také známé jako „Dig Site“ z prologu hry. Vydejte se na odpovídající místo – když se přiblížíte, všimnete si obrovského monstra.
Jak porazit magického golema
Nejprve musíte ochránit strážce pěšce, na kterého zaútočil obrovský kamenný golem. Vezměte prosím na vědomí, že poškození jím jen tak neprojde. Pokud hrajete za lukostřelce, můžete použít Šíp zkázy, ale není to potřeba. Na těle nepřítele jsou slabá místa, která jsou zvýrazněna fialovou barvou. Jsou to výrůstky vyčnívající z těla, stejně jako zvláštní žíly uvnitř kamenů. Pro zničení nepřítele je nutné útočit výhradně na tyto body.
Když jsou všechny fialové tečky a žíly zničeny, golem bude vyřazen. Stále bude nemožné udělit mu zranění, ale po několika sekundách se tvorovi „oko“ rozsvítí žlutě. Nejlepším řešením je utéct, protože se z díry brzy objeví žhnoucí paprsek.
Tento útok způsobí Vzkříšenému masivní poškození, srazí ho velmi daleko a způsobí hořící efekt, když stopa paprsku exploduje. Po této dovednosti se na golemově těle objeví nová slabá místa, tentokrát oranžové mezery mezi kameny. Stejně jako dříve stačí zaútočit na tyto body, abyste pronikli pancířem a způsobili poškození.
Po porážce bosse si budete moci promluvit s Henrikem. Beastman vám řekne, že lokace je ve velkém nebezpečí, ale než začnete se záchranou, musíte si s sebou vzít všechny pěšce, kteří zde zůstali. Prostě sledovat Henryka.
Muž zavede Zmrtvýchvstalé do kobky, ve které jsou dva pěšci - hlavní hrdina už sem stihl zavítat. Beastman vám řekne, že pěšáci už měsíc stojí v místnosti a rozhodně odmítají odejít. Ukazuje se, že existuje určitý řád, který neumožňuje společníkům uniknout.
Návod na quest Shepherd of Pawns v Dragon's Dogma 2
V rámci questu budete muset najít Hlas Pána, který si s sebou vzal hlavní správce – pomocí artefaktu se vám podaří pěšce evakuovat. Cíl výpravy lze splnit dvěma způsoby.
Pomozte pěšcům
Nejjednodušší možností je najmout oba pěšce, propustit své společníky, poté je zbývá pouze dovést je k nejbližšímu kameni Rift. Pokud máte v plánu jít standardní cestou, opusťte dungeon - bestie muž předá Risen klíč domovníka. Dostaňte se k mostu, přejděte ho a zahněte doleva směrem k bráně.
Po průchodu branou se ocitnete v malé osadě pro personál. Zahněte doprava a jděte po schodech nahoru do druhého domu. Použijte klíč, který jste dostali, a otevřete dveře do místnosti.
Na podlaze najdete mrtvého správce a vedle něj bude Oslabený Hlas Páně.
Hlaste se Henrykovi
Po získání Hlasu Pána se vraťte do sklepení, přejděte most a vyšplhejte po schodech ke vchodu do jeskyně. Promluvte si s Henrykem, když řekne, že je připraven dopravit pěšce na bezpečné místo, dejte artefakt bestimanovi. Poté bude muž schopen evakuovat všechny společníky a vzít je do Sunken Temple, kde budou čekat další obyvatelé z různých regionů.
Vyznamenání
Za záchranu pěšců získáte následující odměny:
Doufáme, že vám náš průvodce pomohl zjistit, jak dokončit úkol Shepherd of Pawns v Dragons Dogma 2 a kde najít Oslabený hlas Overlorda. Pokud máte nějaké dotazy, zeptejte se jich na adrese komentáře, určitě každému odpovíme. Přečtěte si další užitečné Průvodce Dragon's Dogma 2 v příslušné části webu.