Mystický oštěpař Dračí dogma 2 - hybridní třída pro Vzkříšené, kombinující magii a fyzické poškození v bitvě. Volání není dostupné během vytváření postavy a odemyká se během hraní, což může vést k otázkám, jak je získat.
V průvodci vysvětlíme, jak odemknout povolání Mystic Spearman v DD2, promluvíme si o funkcích třídy a jak za ni hrát. Podívejme se, kdo je Sigurd, kde ho najít a jak je s touto specializací spojen.
Vlastnosti třídy Mystic Spearman
Třída spearman je úplně vyvážené povoláníkombinující několik základních vlastností. Tato specializace zahrnuje podporu, obranu, mobilitu, ovládání nepřítele – Mystic Spearman bojuje na různé vzdálenosti a současně způsobuje fyzické i magické poškození. Zbraní této třídy je glaive.
Hrdina s takovým povoláním bude trochu dobrý ve všem, ale v ničem konkrétním nebude vyčnívat více než jiné archetypy. Tuto třídu lze nazvat nejsilnější nebo alespoň jeden z nich. Dovednosti kopiníka zahrnují těžké útoky, dovednosti pro zkracování vzdálenosti v bitvě a přibližování se k protivníkům, stejně jako kouzla, která ovládají nepřátele a chrání spojence.
Jak odemknout povolání Mystic Spearman v Dragon's Dogma 2
Oštěpařem se můžete stát, když narazíte na Sigurda, který je jedním z mistrů. Jakmile si s ním promluvíte a odemknete novou třídu, za 200 bodů za disciplínu změnit své povolání k Mystic Spearmanovi.
Kromě otevření specializace získejte základní vybavení pro oštěpaře, abyste nemuseli utrácet další zlaté za vybavení:
- Brnění "Fencerova bunda".
- Čelenka "Mnišská kapuce".
- Glaive „Blade of the Initiate“.
- Boty z měkké kůže.
Kde najít Sigurda
Sigurd v Dragon's Dogma 2 je muž s glaive na zádech a kápí na hlavě. Pomůže vám odemknout oštěpaře a postupně se s ním setkáte na několika místech v závislosti na vašem postupu v příběhu.
Abyste se mohli setkat se Sigurdem, nejprve dokončete příběhový úkol "Trůn Páně" spolu s jedním z rozkazů od Branta, který obsahuje následující úkoly: "Úklid monster", "Vězeň právník", "Disiny intriky".
Poprvé Objeví se Sigurd Melve poté, co je osada napadena drakem a Zmrtvýchvstalý se toho během výpravy přímo účastní "Návrat katastrofy".
Během bitvy budete moci sebrat mocný glaive „Dead Ringer“, který lze získat dvěma způsoby. Nejjednodušší způsob je prasknout všechny abscesy na dračím těle, což je docela možné, pokud se na ně zaměříte.
Další možností je zabít monstrum asi na 3 zásahy balisty. To je poměrně obtížný úkol, protože to trvá velmi dlouho, než se přizpůsobí, a čas strávený na tomto, nebo pokud vám chybí, může tvor odletět živý. Za smrt draka si získejte učení speciální dovednosti „Divoký hněv“.
Pokud jste si zbraň nevydělali, můžete si ji koupit za 56 000 zlatých od Beatrice v táboře na sopečném ostrově Agamen, nebo si ji vyzvednout po zabití monstra ve věži Dragon Breath Tower, ve které se setkáte se Sigurdem. potřetí. Jako součást úkolu získáte alternativní silný glaive „Hell Blade“ (s ohnivým poškozením). "Komu zvoní hrana" za použití Klíče z antického bojiště.
Po porážce impozantního monstra si promluvte s NPC poblíž, abyste odemkli volání. Pokud jste to z nějakého důvodu neudělali hned, pak použijte vozík k přesunu z Vernworthu do Melwe, abyste neztráceli příliš mnoho času.
Druhé setkání se stane Sigurdovi v pobřežní vesnici Harv, související s úkoly „Očištění od příšer“ a „Problémy na mysu“.
Zničená osada se nachází západně od Vernworthu a je obnovena přibližně 2-3 dny po dokončení úkolu „Scaly Invaders“. Právě poté na východě Harvu uvidíte Sigurda Pobřežní chata.
Potřetí Sigurd dorazí do království Battal. Jít do Věž dračího dechu, ležící jihovýchodním směrem od hlavního města zvaného Bakbattal. Sigurd se postaví k úpatí budovy a požádá o pomoc při poražení dalšího draka. Za takový výkon můžete od mistra získat ultimátní schopnost, pokud jste předtím nebyli schopni porazit monstrum v Melvě.
Po opravdovém konci se budete moci se Sigurdem setkat ještě jednou, a to v Chrám mořského dna.
Jestliže nemůžu najít Sigurda a zároveň se podílel na zabití draka v Melvě, pak mohla postava zemřít. V tomto případě budete muset jít do márnice a vzkřísit ho. Jeden z pohřebních ústavů se nachází ve Wernworthu, ve čtvrti Nobles' Quarter. Kryptu lze snadno identifikovat podle ikony ve tvaru rakve na mapě.
Jak hrát Mystic Spearman v DD2
Specialita Mystic Spearman není zahrnuta v seznamu běžných kurzů, takže se podělíme o několik tipů, jak hrát toto povolání.
- V zásadě to použijte základní útoky, protože budou hlavním a největším zdrojem škod.
- Použijte kouzlo Mirror Armor s překrytím bariéra na všechny postavy kolem – to ochrání i NPC, a nejen pěšáky.
- Postupujte podle indikátoru vytrvalostaby to nekleslo moc nízko. Nespoléhejte příliš na schopnosti, nezapomínejte na běžné uhýbání a běhání a v případě potřeby použijte Thief's Hand.
- Kopiník bojuje částečně v boji zblízka, ale neslouží jako nádrž, takže stojí za to se v bitvě správně postavit a pamatovat si to trháky („Bojová akcelerace/výpad“) a teleportace. Nezanedbávejte lektvary zdraví proti nebezpečným nepřátelům a nedávejte poškození místo stíhačky tanků.
- Prostřednictvím telekineze házet na ně protivníky nebo předměty a omráčit jejich elektřina.
- Zaměřte se na tyto Volbyjako síla, vytrvalost a zdraví.
- Jeden z nejlepších sestavy čety pro kopiníka - bojovníka (jako tank), mága (pro léčení a podporu) a čaroděje/bojovníka/bojovníka/lučištníka (jiný tank nebo zdroj fyzického nebo magického poškození, v závislosti na stylu hry).
- Nezapomeň na zesilovače jiné třídy, například o zvýšení vytrvalosti od lukostřelce („Otužení“), zvýšení síly od zloděje („Hrlivost“) a fyzické ochraně před bojovníkem („Fortitude“).
Doufáme, že vám náš průvodce pomohl zjistit, jak zavolat Mystic Spearman v Dragons Dogma 2. Chcete-li se podělit o své dojmy nebo tipy v kurzu, můžete to udělat v komentáře. Přečtěte si ostatní Průvodce Dragon's Dogma 2 v příslušné části webu.