Maškaráda viníků Genshin Impact — Kapitola 5, svazek 4 úkoly Archonů, závěrečná část příběhu Fontaine, kde vše konečně zapadne na své místo. Cestovatel vyšetřuje s Nevilet: tým předvádí celý výkon Furinsvyvést dívku ven. Proroctví se nevyhnutelně splní, ale dokážou mu přátelé odolat a najít cestu ven?
Tento průvodce poskytuje kompletní návod na quest Masquerade of the Guilty. Dále se podíváme na to, jak prozkoumat ruiny, vyvrátit Furiny argumenty u soudu a najít spojení mezi skutečnými událostmi a kamennými deskami.
Jak zahájit úkol Archon Masquerade of the Guilty v Genshin Impact
Pátý úkol Archonů v oblasti Hydro můžete otevřít po splnění řady podmínek:
- dosáhnout 40 řad dobrodružství;
- splňte předchozí úkol Archontů - svazek IV, kapitola IV "Blížící se katastrofa".
Pak přejděte na deník hledání pomocí klávesy „J“ na PC nebo ikony v pravém horním rohu. Najděte pokračování hlavního příběhu v horní části seznamu úkolů a vyberte možnost "Sledovat cíl"k zahájení úkolu.
Rozlití rozzuřených vod
Je čas odejít Pevnost Meropidaa Traveler začne s řádným papírováním. Když skončí s formalitami a rozloučí se s Risley, pak se jde setkat s Neuvillettem, který hlásí katastrofu v Poisson – hladina vody v oblasti po otřesech stoupla na alarmující úrovně. Po setkání s Naviya и Harlequin, tým se dozví o nějakých ruinách.
Vraťte se do kasáren
Po čekání do druhého dne (08:00 – 12:00) jděte do kasáren.
Použijte teleportační bod "Administrativní obvod, Fontaine" a držte se vpravo, dostaňte se do tunelovitého průchodu vedoucího k odpočívárnám.
Prodiskutujte s Paimonem rychlé propuštění - dítě nabídne, že vyřídí formality co nejdříve. K tomu musíte navštívit tajemníka pevnosti Meropid Monglana.
Teleportujte se znovu do "Administrativního obvodu" vězeňské zóny a plánovat dolů, směrem ke žluté značce. Poté začněte konverzaci s dívkou stojící za pultem.
Jděte do kanceláře
Jediné, co se od Cestovatele vyžaduje, je podepsat dokument vydaný tajemníkem.
Bývalí vězni se těší na brzké propuštění, ale hromadu pozitivních emocí vystřídá mírná hrůza – zemětřesení zneklidní i Poutníka. Paimon navrhuje navštívit vévodu, aby zjistil, co je příčinou váhání. Po obdržení dokumentu "Začátek nového života"jděte směrem ke kanceláři manažera.
Uvnitř si promluvte s Risleym. Vévoda vysvětlí, že vibrace nepřicházely ze dna: vlny přicházely z povrchu. Pokud chce Cestovatel porozumět tomu, co se děje, musí se zeptat vnějšího známého – například Mr. Nevilleta.
Rozlučte se s velitelem pevnosti a Sijwin, pak opusťte zdi vězení.
Cesta do paláce Mermonia
Navigovat do Socha Hydro Archon, který se nachází v Cours de Fontaine, a jděte směrem k hlavnímu vchodu do paláce Mermonia.
Sedena nebude žvanit dlouho kvůli množství úkolů, které spadají do její odpovědnosti. Nevillet bude zase rád, když uvidí návrat starých přátel, ale nebude schopen zajistit čestné přijetí - stejně jako Melusine se setkal v přijímací místnosti a je zaneprázdněn naléhavými záležitostmi.
Cestovatel a Paimon sedí na nejbližší pohovce a rozhodnou se odpočívat, zatímco hlavní rozhodčí se bude zabývat hromadami dokumentů a dalšími věcmi. Jakmile bude muž osvobozen, budou bývalí vězni hovořit o všem, co se stalo od incidentu s Prapůvodním mořem, a také o snu, ve kterém byl přítomen. Tartaglia.
Díky tomu bude možné zjistit podrobnosti o vodách Fontaine: možná je Childe v pravěkých rozlohách. Pan Nevillet také vysvětlí, co způsobilo výkyvy, které zasáhly i pevnost Meropides. Zemětřesení nastalo v Oblast PoissonsV důsledku toho hladina vody v území stoupla na alarmující úrovně.
Navzdory tomu, že výkyvy na sebe nenechaly dlouho čekat, nelze popřít, že mohly mít vážné následky pro oblast, zejména pro sídlo Spina di Rosula.
Najděte Navia v Poisson
Cestujte do Poisson pomocí stejnojmenného teleportačního bodu.
Budovy ve vesnici vypadají poškozeně. Je možné, že lidé mohli být také poškozeni, včetně Navie. Vydejte se hledat prezidenta Spina di Rosula.
Za prvé jít o úroveň níže, do označené oblasti.
Mnoho ztracených lidí drahých jejich srdcím, někteří byli vážně zraněni. Členové Spina di Rosula pomáhají, jak mohou, šéf organizace zatím nikde. Pokračujte v hledání Navia, k tomu přejděte dolů hlavní sídlo organizace.
Incident dívku vážně zasáhl, ale nenechá se poddat emocím. V naději, že uleví svému příteli, Traveler a Paimon nabízejí pomoc.
Ve spolupráci byli téměř všichni obyvatelé oblasti evakuováni a všeobecná panika postupně odezněla. Dobrá zpráva pro Navyu, ale některé starosti jí zjevně nedovolují dýchat. Touha zbavit se vzedmutých emocí a držet se dál od zmatku vede k návrhu navštívit hřbitov.
Jděte na hřbitov
Teleportovat se do „Západní svah Mon Atoneki“ a plánujte směrem na západ, směrem ke žluté značce, která je naproti břehu.
Navya truchlí. Melus a Silver, členové Spina di Rosula nejbližší dívce, byli pohlceni mořskou vodou, zatímco evakuovali obyvatele. Muži se smrti nebáli, ale Navya si nemůže pomoct a neobviňuje se za to, co se stalo, stejně jako za sliby, které nikdy nebude schopna splnit.
Truchlivé chvíle brzy přeruší příchod Harlequin. Během rozhovoru bude odhaleno, že lidé z Fatui poskytli drtivou podporu Spina di Rosula a lidem žijícím v regionu Poissons.
Později dívka pozve Travelera a Paimona, aby prozkoumali tajemné ruinynachází v blízkosti. Důvod proč Harbinger důvěřoval těm, kteří nejsou součástí Hearth House Lini, Lynette и Freminetkteří upřímně věří v cizí lidi a považují je za blízké přátele.
Ocenění:
- 875 dobrodružný zážitek;
- 38 100 mor;
- 4 hrdinská zkušenost;
- 7 magie získat rudy.
Každé setkání je rozchod
Po obdržení informací od Sluhy dorazí skupina k ruinám, uvnitř kterých je nutné najít přístup k chrámu a prozkoumat jej. V tomto procesu se Nevillet připojí k Travelerovi, Paimonovi a Navii. Jeho vzhled jako vždy eliminuje strašlivá neštěstí, která by se mohla stát.
Vydejte se do ruin
Po obdržení podrobných instrukcí od Sluhy se Cestovatel a Paimon v doprovodu Navie vydají prozkoumat tajemné ruiny nacházející se v oblasti Poissons.
Použijte teleportační bod „Západní svah Mon Atoneki, Fontaine“ a klouzejte jižním směrem, dokud nedosáhnete útesu.
Search the Ruins: Hidden Land Dungeon
Vstupte do ruin "Skrytá země" v režimu pro jednoho hráče, abyste je mohli začít prozkoumávat.
Pohyb vpřed: brzy narazíte na malou skupinu nepřátel - několik obyčejných hilichurlů a Anemo hilichurl darebák (nejprve zaměřte poškození na něj).
Vypořádejte se s nepřáteli a jděte po žluté značce do slepé části kobky. Propadněte se tedy na nižší úroveň umístění.
Pomocí "vodního kruhu" vyšplhejte na vyšší úroveň. Zabijte další skupinu hilichurlem a vyzvedněte si od ní odměnu bohatá hruď (5 zdrojových kamenů).
Poté klouzejte směrem k římse na opačné straně. Navzdory vnějšímu bezpečí je okolní oblast pro Navii vážnou překážkou: vzhledem k tomu, že okolí ruin je znečištěno vodou Prvotního moru a jeho hladina neustále stoupá, je pro dívku nebezpečné oběma. následujte Travellera a zůstaňte na místě. V každém případě nezbývá nic jiného, než jít dál. Jediné, co musíte udělat, je být ve střehu a nepropadat panice.
Jděte dál
Využijte výhod dřevěné římsybezpečně vystoupit na vyšší úroveň. Pokračujte ve sledování žluté značky a jděte chodbou (na balkóně můžete prozkoumat truhlu a vázy, čímž doplníte „Inventář“ o další zásoby).
Brzy se dostanete k masivním dveřím. Otevřete jej a dostanete se do nové oblasti, kterou můžete prozkoumat. Další destinace - obrovský chrám, který se nachází v centrální části zříceniny.
Přiblížit se k nim znamená projít zchátralým mostem, který se pro Navii stane „bodem, odkud není návratu“.
Konstrukce pod tíhou nezvaných hostů „praskne“ a dívka, která uklouzla, začne padat do náruče vod Prvotního moře.
Když se Navya probudí, zjistí, že je v Poissonu. První „živé“ tváře, které dívka potká, budou patřit jejím kdysi mrtvým asistentům - Melus a Silver. Muži pozvou prezidenta Spina di Rosula na procházku.
Nápad však odloží náhlá potřeba návštěvy opery (pohyb je automatický). Melus a Silver dívku samozřejmě neopustí. Navya se mezitím začne obávat podezření.
Pozorovatelé soudu budou dívce povědomí, ale její zakalená mysl jí nedovolí vzpomenout si, kdy přesně se s těmito lidmi setkala. Obecný proces se také bude zdát zvláštní kvůli nepřítomnosti pana Nevillata jako nejvyššího soudce, ale vzhledem k vzhledu Joinvilla nebude možné pochopit, co se děje.
Muž vysloví, proč hlava Spina di Rosula skončila v lavici obžalovaných a je vedena jako vinná - to vše kvůli jejímu úzkému spojení s obyvateli Poissons, kterým dívka dlouhá léta pomáhala. Jediní lidé, kteří nesouhlasí s verdiktem, jsou Melus a Silver. Muž se postaví na obranu demoiselle, navzdory rozhořčení, které padalo z obyčejných domovníků.
Naviya tak pochopí, že je pravděpodobně pod vlivem vod Prvotního moře.
Pokračujte v prozkoumávání ruin
Zjevení pana Nevillata probudí dívku z podivného snu. Cestovatelka a Paimon v doprovodu hlavního rozhodčího budou rádi, že se její kamarádce podařilo dostat k rozumu.
Po krátkém odpočinku bude tým pokračovat v průzkumu ruin. Přijď k masivní brána, abyste otevřeli přístup do nitra chrámu: opět objevíte Anemo zlotřilého hilichurl, se kterým budete muset bojovat.
Jakmile boj skončí, jděte na balkón a vyjděte na schody vedoucí do další úrovně lokace. Cestou buďte opatrní: schody, stejně jako most, se začnou hroutit, jakmile na ně cestovatel stoupne.
Jakmile se dostanete na dřevěné římsy (zhroucená oblast), vyšplhejte na bezpečný povrch.
V důsledku toho se ocitnete u jiného masivní dveře, za kterými najdete tři Mitachurlov.
Souboj s nepřáteli bude provázet padání kamenů a odměnou za úspěšné vítězství je průchod po padajících schodech a dřevěných římsách vedoucích do další úrovně chrámu.
Převzetí obsahu jiného bohatá hruď (5 zdrojových kamenů), interagujte s dveřmi, za kterými potkáte Anemo a Hydro rogue hilichurls, stejně jako strážce zříceniny.
Poražení příšer odemkne zařízení pro aktivaci.
Interakcí s ním se sníží plošina výtahu, což povede k „vodnímu kruhu“.
Zjistěte, co je před vámi, a unikněte ruinám
Interakce s "vodním prstencem" otevře přístup do opačné části ruin. Vylezte po schodech a pak se postavte na označené místo, abyste spustili cutscénu.
Na stěnách chrámu najde Cestovatel kresby, které se zdají být prorocké: "Všichni lidé se rozpustí ve vodě a pouze Hydro Archon zůstane tiše plakat na svém trůnu.". Celková sekvence kamenných desek však vyvolá otázky a způsobí, že Nevillet a Navia budou o předpovědi pochybovat. S jistotou lze říci pouze to, že většinu informací zjistíte sami. Furins.
Než však opustíte ruiny a vydáte se do Hydro Archon, určitě otevřete drahocenná truhla (10 zdrojových kamenů).
Jako další odměna na vás budou čekat lahodné pochoutky ve zdech podzemní základny Spina di Rosula, která se nachází na území Fleva Sandry, cestovatele a Paimona.
Dalším příjemným překvapením bylo setkání s Monoi, který navštívil Fontaine kvůli proroctví.
- 1225 dobrodružný zážitek;
- 30 zdrojové kameny;
- 53 900 mor;
- 5 hrdinská zkušenost;
- 10 magie získat rudy.
Lovci, proroci
Po návratu na základnu Spina di Rosula ve Fleves Sandr se Cestovatel nečekaně setkává Monu. Astroložka bohužel nemohla potvrdit pravdivost proroctví visícího nad oblastí Hydro, na to nemá dost sil. Druhý den se společnost vydá za Nevilettem a dozví se, že mezi ním a Furinou je spor – všichni zasvěcení vidí, že dívka skrývá tajemství, ale zatím Archon zarytě mlčí.
Jděte do Nevilletovy kanceláře
Opusťte základnu Spina di Rosula přesunem na hlavní Socha Hydro Archon, který se nachází v Cours de Fontaine, a jděte do paláce Mermonia.
Uvnitř najděte vchod do kanceláře hlavního soudce a proberte s mužem, které proroctví vidělo den předtím na chrámových deskách. Sedena oznámí, že pan Nevillet již očekává Poutníka a Paimona, ale nemůže se pořádně setkat se starými přáteli, protože vyjednává s Furinou.
Hydro Archon zase nehodlá odhalit tajemství svého předchůdce. Také tvrdí, že si není vědoma proroctví vyobrazeného uvnitř starých ruin v Poisson. Nevillet pochybuje o dívčiných slovech: její činy a myšlenky si odporují. Jediným východiskem z této situace je zaskočit Furina během procesu.
K tomu jsou ale potřeba důvěryhodní lidé, kteří neodmítnou účast v riskantních řízeních. Naštěstí má Traveller dostatečný počet spojů, které získal ve Fontaine.
Cesta na základnu Spina di Rosula
Použijte teleportační bod "Cour de Fontaine: Flev Sandre, Fontaine" a vraťte se do místnosti přidělené Naviyou k odpočinku.
Klidný čas bude přerušen objevením se „Čarodějnice N“. Sabbat.
Dívka si bude vědoma proroctví, které znepokojuje „vrchol“ Fontaine, stejně jako některé obyčejné lidi. A je si jistá, že pravda vyslovená v dávné minulosti může být změněna, ale nedá srozumitelnější vodítka, která donutí Cestovatele strávit většinu noci v myšlenkách.
Ráno uslyší Paimon mimo místnost zvláštní zvuky. Probuďte se a otevřete dveře, pozdravte Monu a řekněte jí o tajemném hlasu, který navštívil minulou noc.
Vydejte se do novinového stánku
Monina podpora dodá Travelerovi a Paimonovi sílu. Zoufalství, které je zachvátilo, opadne pod tíhou motivace a určité inspirace: aby se manželé konečně zbavili depresivních myšlenek, rozhodnou se pro procházku. Navigovat do Čtvrtina Nabone, kde se nachází hotel Debord, a držte se vpravo, pokračujte ke kiosku.
Na stánku Paimon najde nové číslo novin, byla v něm napsána hlavní senzace Charlotte - odvážný a veselý novinář. Dívka podala zprávu o „blond dobrodruhovi“, kterému se podařilo dostat do pevnosti Meropid.
Pokračujte dál
Procházkou ulicemi Fontaine se vraťte do již zmíněného hotelu Debord. Uvnitř se setkáte se Sedenou, sekretářkou pana Nevillata: bude také poskytovat podporu starým známým, kteří se zjevně nemohou zbavit depresivních myšlenek.
Když jsem skončil řvaní a jídle, opustit hotel Debord.
Přejděte do redakce "Steam Bird"
Na cestě ven Paimon navrhne návštěvu Steam Bird: jděte ke stánku, kde stojí šéfredaktorka Euphrasia, a pozdravte Charlotte.
Během rozhovoru dívka požádá Cestovatele o rozhovor pro noviny. Novinář samozřejmě nezůstane bez souhlasu a následně bude vtažen do dialogu o proroctví – ostatně toto téma manžele velmi znepokojuje.
Stejně jako v případě Sedeny, Charlotte vysloví, co by dělala, kdyby byl Fontaine zcela ponořen do vod Prvotního moře. Poté, co novinář opustí Travellera a Paimona, dojde k několika automatickým akcím:
- V „Deníku“ se objeví mise s úkoly "Trampy a darebáci" z řetězu „Melusine's Anket and the Machine's Answer“, obvykle sestávající ze tří questů patřících do kategorie Fontaine „Úkoly světa“.
- Cestovatel a Paimon bude chodit podél pobřeží, při procházce se budou moci na situaci související s věštbou podívat jinak.
- Po spánku pár půjde na základnu Spina di Rosula, kde proběhne další setkání s Navií.
Již na území Fleva Sandry předběhne průzkumníky Teyvat Isadora, která je jednou z asistentek hlavního rozhodčího. Dívka ohlásí incident, který se odehrál v opeře.
Mezi obyvateli dochází k nepokojům: někteří nejsou připraveni smířit se s tím, že Hydro Archon nechce vyvinout úsilí na záchranu nevinných občanů.
Ocenění:
- 1000 dobrodružný zážitek;
- 44 000 mor;
- 4 hrdinská zkušenost;
- 8 magie získat rudy.
Soudný den
Proroctví se nevyhnutelně naplňuje a všechny plány jsou již připraveny. Nezbývá než uspořádat soud s božstvem, kde se jako žalobce objeví Poutník. Během setkání vyjde najevo pravda. Oratis vynese Hydro Archonovi brutální verdikt, ale na poslední chvíli Freminet přináší chybějící desku na scénu. Všechny události, které se ve Fontaine staly, tak či onak, korelují s těmito čtyřmi kresbami a po srovnání argumentů je konečně odhalena tvrdá pravda o božstvu a Prapůvodním moři.
Najděte Furina v Poisson
Cestovatel a Paimon nechtějí zůstat pozadu a plánují pomoci Furině dostat se ze současné choulostivé situace. Přesunout do vesnice Poissons a jděte dolů do nižší úrovně lokace, abyste dostihli Hydro Archona.
Dívka je zoufalá. Dusí se slzami a upřímně lituje, že v den váhání zemřelo mnoho nevinných lidí. Jakmile však spatří nezvané hosty, negativní emoce se z její tváře „vymažou“ a nahradí je opět úsměv a jiskra v očích.
Brzy bude „komediální scéna“ přerušena nečekaným zjevením obyvatel Poisson - aby ochránili Archon, Traveler a Paimon ukryjí dívku na bezpečnějším místě. V každém případě se to tak bude zdát, dokud nenastane další výkyv. Tato událost donutí Furinu ukázat své „skutečné“ já, což následně uvidí mnoho obyvatel města, kteří navštíví operu.
Liniina iluze předčila všechna očekávání. Tak začne soud s božstvem Hydro regionu.
Vyvracejte Furiny argumenty
Traveller se ujme role prokurátora, jeho úkolem je vyvrátit všechna slova Furina během procesu. Díky údajům shromážděným Charlotte v “Poznámky z rozhovoru s cestovatelem”, může tento okamžik výrazně urychlit.
- Hlavní vyvrácení otázky "Jak může Furina žít tak dlouho, být jen člověk?" řečnická událost „Setkání se služebníkem“ ze sekce „Ostrov Erinyes“.
- Hlavní vyvrácení otázky „Jaké existují důkazy, že Furina není milenkou Oratrice?“ řečnická událost "Dětské odsouzení" ze sekce "Operní divadlo".
- Hlavní vyvrácení otázky „Jaká fakta potvrzují, že Furina je člověk? řečnická událost "Pravda o případu zmizelých dívek" ze sekce "Operní divadlo".
Furina bude moci prokázat svou příslušnost k Archonům, pouze pokud přijde do kontaktu s vodou Prvotního moře. Odmítnutí testu se rovná přiznání viny.
Jediným východiskem je splnit požadavek. Výsledek této akce byl úspěšný: dívka se nerozpustila, což by se stalo každému jinému obyčejnému rodákovi z Fontaine. Nečekaný příchod zdravotní sestry z meropidské pevnosti Sidzhvin však dává pravdu tomu, co se stalo. Meluzínův závěr: „... Paní Furina zažila nepříznivé účinky vody Prvotního moře. Stupeň dopadu je podobný jako u běžných lidí při kontaktu s roztokem prvotní mořské vody stejné konzistence.".
Rozsudek, který byl vynesen na Oratrice, byl: trest smrti Hydro Archon. Veřejnost je rozhořčena, obžaloba se s navrhovaným rozhodnutím nedokáže vyrovnat. Ten, kdo může situaci zachránit, je Freminet, který během soudu hledal poslední kamennou desku s proroctvím.
Skutečné události související s proroctvími
Freminetův objev by mohl zcela změnit průběh soudu, ale k tomu je nutné najít souvislost mezi skutečnými událostmi a kamennými deskami. Klíčové momenty této hry mají své vlastní nuance a pravidla. Výukové poznámky obsahují následující hlavní body:
- Zvolte, zda chcete zkontrolovat popisy na kamenných deskách, abyste z nich získali klíčové informace.
- Skripta související s obsahem kamenných desek lze nalézt v údajích zaznamenaných v tazatelově zápisníku. Tam to můžete také potvrdit.
- Jak proces pokračuje, hladina vody ve fontáně v rozhraní nabídky se bude zvyšovat.
- Po kontrole všech kamenných desek se ukáže pravý význam proroctví.
Talíř proroctví 1
Na 1 talíř s proroctvím zobrazuje bývalého Hydro Archona využívajícího božskou sílu k přeměně Oceanidů na lidi. Pravda je podpořena důkazy "Pravda o případu zmizelých dívek".
Talíř proroctví 2
Na 2 talíř s proroctvím zobrazuje Celestii vznášející se na obloze a Hydro Archona a jeho lid, jak ji uctívají. Pravda je podpořena důkazy „Oznámení o rozsudku smrti Hydro Archon“.
Talíř proroctví 3
Na 3 talíř s proroctvím ukazuje Hydro Archon obklopený mnoha lidmi a vrhající se do moře. Pravda je podpořena důkazy "Naviya spadne do mořské vody".
Talíř proroctví 4
Scéna zapnuta 4 talíř s proroctvím téměř totožný s tím, který je popsán v proroctví rozšířeném po celém Fontaine: obyvatelé se nakonec rozpustí v moři, zatímco Hydro Archon sedí na svém trůnu a pláče. Pravda je podpořena důkazy „Vstup Prapůvodního moře do pevnosti Meropidas“.
Co je skutečnou příčinou katastrofy?
Nevillet s pomocí závěrů Cestovatele dokázal přítomným odhalit skutečné tajemství zločinu Hydro Archon. Dalším krokem je identifikovat zdroj katastrofy na deskách proroctví.
Vstup Prapůvodního moře do meropidské pevnosti
Katastrofa předpovídaná v proroctví pravděpodobně začne vstupem Prapůvodního moře do pevnosti Meropid. Abyste potvrdili pravdu, musíte si vybrat důkazy "Velryba ve snu".
Jakmile je volba provedena, spustí se cut-scéna, během které se objeví Požírající Narval.
Je to on, kdo je pravou příčinou katastrofy předpovídané v proroctví. Jeho útok na operu nebyl náhodný a pouze Childe pomohl obyvatelům Fontaine získat nějaký čas na vypracování plánu. Spojení tvora s Prapůvodním mořem je příliš silné, porazit ho nebude snadné, ale nikdo se nehodlá vzdát.
Ocenění:
- 1000 dobrodružný zážitek;
- 30 zdrojové kameny;
- 44 000 mor;
- 4 hrdinská zkušenost;
- 8 magie získat rudy.
Opera bílých růží a černých vln
Vstupte do mysli Focalors a setkejte se s pravým Archonem, který se pokusil oklamat Nebeský řád a zabránit katastrofě. Podle pokynů božstva předvedla Furina dlouhou maškarádu: Cestovatel bude svědkem dívčina příběhu v několika aktech, ale ani ona neznala celý plán a hrála pouze svou roli. Nevilette znovu získá svou moc a vyzývá ji, aby vykonala svůj trest – šla do Prapůvodního moře a soudila Všepožírajícího Narvala.
Vypněte všechny reflektory
Lidské ztělesnění Hydro Archon v osobě Furiny je „herečka“, která je nucena hrát roli při naplnění proroctví. Zoufalá dívka, která ztratila přízeň obyvatel, které z celého srdce milovala, se zdála být připravena přijmout osud připravený Oratrice. S nespravedlivým verdiktem se však Poutník nemůže smířit – potřebuje se hodně naučit, a pokud se mu to osobně nepodaří, vyjde to v podvědomí najevo.
Po kontaktu se slzou jděte k trůnu, na kterém se Furina usadil, a promluvte si s dívkou. Navzdory všemu stále hraje roli Hydro Archon: během dlouhých staletí se tento úkol příliš zakořenil v jejích myšlenkách, srdci a duši. Jediná cesta ven je ponořit jeviště do tmy.
V oblasti jsou 3 reflektory: jeden na pravé straně, další na levé a poslední ve střední části oblasti. Interakcí s každým z nich je deaktivujte.
Jakmile je úkol splněn a všichni soupeři poraženi, najde Cestovatel na pódiu lístek.
Poté jeden z vnějších reflektorů osvětlí prostor v předních řadách haly. Začne Furinův výkon, během kterého se trochu blíže seznámíte s dívkou hrající roli Hydro Archon.
Podívejte se na první dějství
Název zákona 1 - "Furina u zrcadla".
Přistupte k zrcadlu umístěnému ve střední části scény. Dívka bude moci mluvit se svým odrazem - božským ztělesněním Focalors. True Hydro Archon vám připomene proroctví a také vám řekne, jak zachránit většinu Fontaine. První úkol, který padne na Furina bedra, je zahrát si roli božstva.
Podívejte se na druhé dějství: co si vybrat
Název zákona 2 - "Furinův projev při nástupu do úřadu".
Přistupte k trůnu, který se také nachází v centrální části scény. Dívka se poprvé objeví před veřejností. Důležitým cílem je správně se prezentovat, aby obyvatelé Fontaine věřili, že před nimi stojí skutečný Archon. Správné pořadí akcí během voleb:
- "Budovat důvěru."
- "Ukaž se."
- "Konec šokujícím koncem."
Pokud bylo vše provedeno správně, diváci přivítají Furina jako Hydro Archon nadšeným potleskem.
Podívejte se na třetí dějství
Název zákona 3 - "Furina v opeře".
Opusťte odpočívadlo a jděte do plocha počítače, osvětlené reflektorem. Během rozhovoru se zaměstnancem se ukáže, že Furina stále čeká na dramatický soud, o kterém kdysi mluvili Focalors.
Další oblast - prostor se dvěma pohovkami, který se nachází napravo od plochy. Cut-scéna ukáže, jak dívka pravidelně hraje roli výstředního a spravedlivého božstva.
Předposlední osvětlená plocha, simulující knihovnu, se nachází na opačné straně jeviště. Ukazuje se, že navzdory slibům Focalors dívka nadále pozorovala anomálie spojené s vodou Prvotního moře. Upřímně milovala svůj lid a nechtěla, aby proroctví nějak ublížilo nevinným obyvatelům.
Konečným cílem je již dříve zmíněné odpočívadlo, kterým započne nekonečný cyklus Skutků tzv "Furina v opeře". Závěrečná scéna bude okamžikem rozhovoru mezi Furinou a Cestovatelem před hlavním líčením a hlasitým verdiktem spojeným s výkonem trestu smrti.
Dokončete dialog v mysli Focalors
Mezitím bude Nevillet pokračovat v rozhovoru se skutečným ztělesněním Focalors ve svém podvědomí. Ukazuje se, že po mnoho staletí byla jedno s Oratris. Skutečným cílem dívky je přivést bohyni spravedlnosti před soud a zabít ji, aby se splnilo proroctví.
Z tohoto důvodu Orathris odsoudil k smrti ne Furina nebo Focalors, ale Hydro Archon. Výsledkem je, že skutečná síla Hydro přejde do rukou elementárního draka Hydro v osobě Nevilla.
Hydro Archon bude tedy popraven a Furina bude osvobozena od povinnosti, kterou vykonávala pět set let. Nevillet odpustí hříchy lidu Fontaine a vstoupí do Prapůvodního moře, navždy zpečetit destruktivní sílu, která může nevinným občanům přinést katastrofu.
Porazte Požírajícího Narvala
Poslední částí mise je bitva s Vše požírající narval. Tipy, které vám pomohou rychle jednat s šéfem:
- Útok hlavního nepřítele - AoE útoky: Když si všimnete zaoblených tvarů na vodní hladině, uhněte opačným směrem, abyste ignorovali vyšší % poškození.
- Jakmile se objeví na bojišti Eye of the Vortex, zaměřte na to DPS týmu.
- Následovat úroveň hněvu boss (červená ikona pod lištou HP): jakmile dosáhne svého limitu, dojde k přechodu do břicha Požírajícího narvala, což je druhá fáze bitvy. V příběhové bitvě není nutné zničit samotnou „velrybu“.
- Druhá fáze bitvy je bitva s stínový fantom. Útočí i v oblasti, navíc vlastní nejen prvek Hydro, ale i Electro. Pokud v týmu není žádný štít nebo léčitel, bude se muset většina bitvy vyhnout.
- Prvotním úkolem je rozbít štít nepřítele, údery mohou tento proces urychlit Pneuma nebo Usia: Nevilletovo požehnání s nimi pomůže. Pro příběhovou bitvu opět není nutné snižovat HP bar nepřítele na 0 %, stačí pouze zbavit bosse ochrany.
- Jednou z důležitých věcí, které si zaslouží zvláštní pozornost, je, že v případě porážky se otevře funkce pro oslabení bosse, která vám umožní rychle se vypořádat s nepřítelem, pokud máte špatně připravené postavy.
V samostatném návodu Jak porazit Požírajícího Narvala, poskytuje podrobnější doporučení pro boj s nepřítelem: nejlepší jednotky, rozbor hlavních fází bitvy, užitečné tipy.
Závěrečná scéna - rozhovor s dívkou Skirk, jehož mentorem je mistr Všepožírajícího Narvala. Pokud jde o proroctví, to se skutečně vyplní.
Region se na krátkou dobu propadne do zapomnění, ale vzhledem k tomu, že obyvatelé Fontaine byli díky oběti Hydro Archona zproštěni viny Nevilletem, žádný z nich se nepromění v oceánidy.
Ocenění:
- 1425 dobrodružný zážitek;
- 30 zdrojové kameny;
- 62 225 mor;
- 6 hrdinská zkušenost;
- 11 magie získat rudy.
Epilog
Potíže, které postihly Fontaina, skončily. Ať se děje, co se děje, tisk nepřestává vydávat novinky – lidé se pravdu dozvědí ve chvíli, kdy o ní zaměstnanci Steam Bird napíší článek. Focalors podvedl Nebeský řád a využil Furininu nekonečnou podívanou k záchraně regionu. Setkejte se se svými přáteli a prodiskutujte, co plánují dál.
Vydejte se do Poissons
Konečně jsou obyvatelé Fontaine osvobozeni od proroctví prokletí a mnozí mohou klidně dýchat. Jít do vesnice Poissons a sejděte do druhé úrovně lokace a promluvte si s Navií.
Dívku doprovází Fatuiin agent Gerunt Snezhivich. Podle šéfa Spina di Rosula poskytl obyvatelům oblasti vážnou podporu v období kolísání a záplav.
Clorinda se brzy připojí ke skupině – také pomáhá vesnici vzpamatovat se z incidentu s Prapůvodním mořem.
Cesta do pevnosti Meropid
Dalším cílem je pevnost Meropid, kam Charlotte už velmi dlouho sní.
Použijte teleportační bod "Administrativní obvod, Fontaine" a sklouzněte dolů směrem ke žluté značce.
Sám vévoda vyjde hosty pozdravit. Risley provede novinářku významnými místy v pevnosti a také jí umožní vyzpovídat stavební dělníky. Následně Sidzhvin poctí svou přítomností staré známé.
Přejezd do přístavu Romarin
Posledním bodem je přístav Romarin. Cestujte k soše Hydro Archon, která se nachází ve jmenované oblasti, a pomocí výtahu sjeďte dolů nižší úroveň umístění, které Charlotte pomůže získat informace pro nadcházející zpravodajský článek.
V areálu pozdravte Lini, Lynette a Freminet. Zatímco novinář fotografuje, promluvte si s iluzionistou o událostech, které obrátily obvyklý život ve Fontaine vzhůru nohama. Během dialogu se dozví, že Nevillet se jako nový vládce regionu dobrovolně vzdal Srdce Boží zástupci Fatui.
Hledej Nevillata
Jakmile Charlotte skončí se svou prací, opustí Travellera a Paimona. Dalším cílem je navštívit Nevillat, který změnil své obvyklé místo na Opera House "Epicles", umístěný naproti fontána Lucin.
Během rozhovoru muž řekne, co se skutečně stalo v den Fontaineovy záchrany: „Focaloři oklamali Nebeský řád a využili nekonečného Furina vystoupení, aby naplnili proroctví v tom.иDenia, která byla pro obyvatele regionu bezpečná.“ Nevillet díky tomu znovu získal svou moc a stal se suverénním Dračím lordem, což mu umožnilo odstranit škodlivý vliv Prvotního moře.
Následně bude Cestovateli dovoleno klást Nejvyššímu soudci dodatečné otázky týkající se Tartaglie, budoucnosti Fontaina, daného Srdce Božího a dalšího cíle – Natlaně. Na konci se muž také podělí o podrobnosti svého osobního rozhovoru se Skirkem. Byla to ona, kdo ovlivnil rozhodnutí přenést Srdce Boží do Fatui.
Ocenění:
- 1000 dobrodružný zážitek;
- 30 zdrojové kameny;
- 44 000 mor;
- 4 hrdinská zkušenost;
- 8 magie získat rudy;
- Paměť běžícího proudu (souhvězdí Hydro Traveller).
Další příběhová mise - "Pohádka na dobrou noc".
Achievement Scream of Seagulls v Genshin Impact
Staňte se svědky Poissonovy katastrofy při plnění cílů mise „Spill of Angry Waters“ a sesbírejte 5 zdrojových kamenů v sekci „Wonders of the World“ pro odemknutí úspěchu. „Křik racků“.
Úspěch Láska je destruktivní v Genshin Impact
Staňte se svědky toho, jak Navia přežila Prapůvodní moře ve hře „Každé setkání je rozloučení“, abyste získali úspěch "Láska je destruktivní" (sekce „Zázraky světa“) a 5 zdrojových kamenů.
Achievement Scene of Fate v Genshin Impact
Během mise „Lovci, proroci“ naplánujte se svými společníky past, abyste mohli provést „proces s božstvem“. Získáte tak úspěch "Scéna osudu" ze sekce „Zázraky světa“ a 5 zdrojových kamenů.
Úspěch pro světlejší budoucnost v Genshin Impact
Dokončete misi „Opera bílých růží a černých vln“ a staňte se svědky záchrany regionu, abyste odemkli úspěch "Ve jménu světlé budoucnosti" (část „Zázraky světa“) s následujícím popisem: „Lidé přestavují svůj domov.“ Odměna: 5 zdrojových kamenů.
Achievement Maškaráda vinných v Genshin Impact
Dokonči kapitolu V čtvrtého dílu úkolu Archonů "Maškaráda vinných"získat stejnojmenný úspěch (sekce „Zázraky světa“) a 10 zdrojových kamenů jako další odměnu za vaše úsilí.
Vyznamenání
Za splnění všech úkolů kapitoly 5 svazku 4 archonských úkolů, Masquerade of the Guilty, jsou uděleny celkem následující odměny:
- 6525 dobrodružný zážitek;
- 120 zdrojové kameny;
- 286 225 mor;
- 27 hrdinská zkušenost;
- 52 magie získat rudy;
- Paměť běžícího proudu (souhvězdí Hydro Traveller);
- předmět Slzy mezi hvězdami.
Doufáme, že vám tento článek pomohl dokončit misi Archon Masquerade of the Guilty v Genshin Impact. Pokud narazíte na potíže při plnění fází úkolu, napište o tom komentářeaby mohl autor pomoci. Číst o všechny úkoly Archonů a následovat Návody Genshin Impact na našich webových stránkách.