Meadow Ring v The Talos Principle 2 je místo v dějství 1, „Hlas jednoho pláče v divočině“. Po odjezdu s Yakutem, Melvillem a dalšími roboty na expedici do blízkosti Megastruktury bude prvním místem dostupným pro průzkum Meadow Ring na východě, kam se lze dostat pomocí transportní kapsle. V této oblasti se nachází podivná věž, ke které se budete muset dostat vyřešením několika hádanek. Kromě povinných úkolů je v oblasti Meadow Ring ukryto několik skrytých předmětů, terminálů a hádanek.
Po přečtení průvodce se dozvíte, jak dokončit Luční prstenec v The Talos Principle 2. Probrali jsme všechny hlavní body: kde hledat Luční prsten, jak splnit všechny hlavní a vedlejší hádanky, postavit most do věž, prozkoumejte ztracenou laboratoř a tak dále.
Jak začít úkol Meadow Ring v The Talos Principle 2
Po dosažení Megastruktury v 1. aktu „The Voice of One Crying in the Wilderness“ prozkoumejte nedaleký bunkr podle pokynů robotů a po stažení schématu a textových dokumentů z terminálu v jedné z místností se vraťte zpět. mimo.
Následujte značku na radaru zpět ke vzducholodi a sledujte cutscénu, která otevírá cestu k transportní kapsli. Nastupte do kapsle a cestujte do Meadow Ringu.
Návod na Meadow Ring v Principu Talos
Na břehu jezera, naproti věži, stojí prstencová stavba s 8 lucernami symbolizujícími 8 hlavních hádanek, kterou musíte vyřešit, abyste mohli jít dál. Zvažme řešení každého z nich.
V rámci vašeho průzkumu Lučního prstenu narazíte na mnoho různých předmětů. Často je mnoho z nich spojeno do dlouhých řetězců, a to i v rámci jediné hádanky. Seznamte se s názvy interaktivních objektů, abyste se v další pasáži textu nepletli.
GLC offset
Hádanka je na levé straně uličky vedoucí k věži. V této hádance musíte kombinovat barvy pomocí Převodník KZS (dále jen „PKZS“ nebo „převodník“) a také jej správně umístit na mapu. Práce se provádí se 3 barvami - modrá, zelená, červená. Transformace funguje na principu vyloučení:
- Vezmeme-li modrou + zelenou jako vstup, transformace vytvoří červený paprsek.
- Modrá + červená dělá zelenou.
- Zelená + červená dělá modrou.
Několik slov o tom, jak používat převodník:
- Seberte to pomocí LMB.
- Zamiřte na 1. světelný zdroj.
- Zamiřte na 2. světelný zdroj.
- Výslednou barvu nasměrujte na barevnou „klíčovou dírku“, která reguluje energetické stěny, a na další předměty.
- Po vyzvednutí PCZS pomocí RMB uložte objekty pro interakci do jeho paměti.
Jak úspěšně vyřešit hádanku GLC Displacement:
- Vezměte převodník, vezměte modrou a zelenou jako vstup, abyste získali červenou. Nasměrujte červený paprsek na otvor červeného zámku, který rozptýlí bariéru, za kterou leží kostka.
- Vezměte kostku a přesuňte ji do středu místnosti.
- Vezměte konvertor, vezměte červenou a zelenou, abyste získali modrou. Nasměrujte modrý paprsek do klíčové dírky, která otevře místnost s 2. kostkou.
- Vezměte ji a přesuňte ji do středu místnosti.
- Pomocí snímače rozptylte ochrannou clonu nasměrováním paprsku do zeleného otvoru. Tím se otevře místnost se 2 plošinami.
- Umístěte obě kostky na plošiny.
Kostky odstraní poslední ochrannou clonu a otevřou cestu k podstavci se shlukem částic.
Opětovné připojení
Nachází se naproti puzzle GLC Displacement. Tady už je potřeba manipulovat 2 PKZS:
- Smíchejte zelenou a modrou a vystřelte červený paprsek na 1. červený hrad za sebou 2. převodník. Vezměte ho do společenské místnosti.
- Geometrie místnosti je taková, že pomocí jednoho převodníku nelze dosáhnout na další zámek. Pomocí 1. PKZS smíchejte modrou a červenou a vzniklé zelené zařízení umístěte doprostřed místnosti.
- Vezměte 2. PKZS, nabijte ji zelenou z 1. PKZS uprostřed místnosti a modrou z lucerny na zdi. Jakmile budete mít červenou barvu, namiřte ji na hlavní červený zámek.
Odemknutím zámku se odhalí 2. podstavec se shlukem.
Castling
V této místnosti musíte zkombinovat 2 konvertory s plošinou. Jak na to:
- V hlavní místnosti si vezměte PKZS, z lucerny v hlavní místnosti seberte červenou a zelenou, která je za energetickou clonou. Výsledek nasměrujte na modrý zámek. Aby zařízení obdrželo zelenou vstupní barvu, potřebujete položte to na plošinu: pod tíhou PKZS obrazovka spadne a zelená barva „dosáhne“ zařízení. Vezměte 2. PKZS za zástěnou a přesuňte ji do místnosti.
- Přesuňte 1. převodník z plošiny trochu blíže k červené lucerně, ale ne příliš daleko od plošiny. Nepouštějte zelené a červené paprsky.
- Vezměte 2. zařízení, dejte mu zelený a 1. konvertorový (modrý) vstup a nasměrujte výstupní paprsek na červený zámek. Umístěte 2. zařízení na plošinu, a pokud je vše provedeno správně, paprsky se nebudou vzájemně rušit a ochranná clona spadne.
Za červeným zámkem bude 3. podstavec.
Alternativní
V této hlavní hádance se do PKZS přidávají barvy krychle a zvedání nahoru ventilátor, napájený vypínačem. Problém je v tom, že paprsky ze země se k zařízení nedostanou. Takže ho musíte přimět vznášet se ve vzduchu. Postupujte podle následujícího postupu:
- Zapněte jistič, aby se ventilátor rozběhl.
- Vezměte PKZS, postavte se na ventilátor a vznášejte se ve vzduchu. Po zavěšení na PKZS můžete vzít modrou a červenou jako vstup a nasměrovat paprsek na zelený hrad. Udělejte to a skočte dolů.
- Vypněte vypínač. Umístěte kostku na ventilátor a umístěte na kostku převodník. Jen si nepokazte nastavení barev!
- Zapněte vypínač.
Konstrukce z kostky a PKZS s přizpůsobenými barvami se vznese do vzduchu, úspěšně přijme paprsky a pošle je do zeleného hradu, za kterým je další postupové kolo.
Dveřmi
Puzzle s konektorem, PKZS a deaktivátorem energetického štítu. Chcete-li se dostat ke kolu pokroku, postupujte takto:
- Vezměte konektor a umístěte jej na plošinu. Projděte otevřeným průchodem.
- V nové místnosti je za zástěnou deaktivátor. Můžete projít fialovou obrazovkou, ale nemůžete vynést deaktivátor z místnosti. Přistupte k zařízení a přesměrujte ho na jiný modrý energetický štít v dohledu, abyste jej odstranili. Za ní bude slepá místnost s PKZS, kterou je potřeba přesunout do místnosti s modrou lucernou a zámkem.
- Znovu přistupte k deaktivátoru a přesměrujte jej zpět (levá brána).
- Vraťte se s převodníkem na plošinu s konektorem. Vyměňte SCP a konektor.
- Vběhněte s konektorem do místnosti s modrou lucernou a zamkněte. Zamkněte je.
- Potřetí přistupte k deaktivátoru a namiřte jej na úplně levou bránu.
- Vraťte se do PKZS, vezměte jako vstup červený paprsek z 1. místnosti a světlo modrého konektoru z 2. místnosti a nasměrujte jej k zelené bráně. Snímek obrazovky ukazuje konkrétní umístění zařízení, na kterém snadno vezme obě barvy a nasměruje paprsek na hlavní zámek.
Zelený hrad vám otevře cestu k postupovému kolu.
Alternativy
Hádanka se skládá ze 2 sálů, takže každý z nich rozebereme zvlášť. Cílem je aktivovat 4 SKZ ve správném pořadí:
- V 1. místnosti jsou 2 konvertory a červený zámek. Vezměte 1., vezměte červenou a modrou, abyste získali zelenou, a položte ji na zem.
- Vezměte 2., vezměte zelenou a modrou barvu jako vstup a pošlete červený paprsek do hradu.
Tím je dokončena 1. místnost. Co dělat na 2. stupni hádanky, kde budou přidány další 2 PKZS:
- Vezměte si jednu, vezměte si zelenou a červenou PKZS stojící v předchozí místnosti u vchodu. Pokud nejsou vidět z 2. místnosti, tak je přeuspořádejte. Vezměte výslednou modrou do hlavního hradu.
- Vezměte 2. převodník, načtěte do něj modrou a zelenou barvu z jiných dříve nainstalovaných zařízení a vyveďte jej do červeného zámku.
Nejdůležitější v této hádance je zachovat posloupnost spojů a dovedně seřadit PKZS vůči sobě. Snímek obrazovky výše samostatně ukazuje možnost sjednání PKZS.
Nezávislost
Puzzle s konektorem, odnímatelným ventilátorem, PKZS a plošinami. Hlavním úkolem je vystřelení do vzduchu. Chcete-li to vyřešit, zvažte výškový aspekt zařízení:
- Odpojte ventilátor. Umístěte jej na blízkou plošinu č. 1, jejíž obrazovka zakrývá konektor.
- Vezměte konektor a přetáhněte ho na plošinu č. 2, která se nachází poblíž červeného hradu. Tím se otevře cesta k PCZS. Zvedni to a vynes to ven.
- Vezměte konektor z plošiny č. 2, vraťte se na plošinu č. 1. Nejprve sejměte ventilátor z plošiny. Dále napájejte konektor zeleným světlem z baterky a pošlete jej do zeleného hradu. Pokud energetická clona překáží, jednoduše stoupněte na plošinu č. 1: paprsky projdou zařízením a vše bude fungovat. Nyní správně umístěte zelený konektor: vyberte vyšší místo.
- Přeběhněte na opačnou stranu amfiteátru, vezměte si PKZS. Klíčem k vyřešení hádanky je, aby konvertor vzal zelenou a modrou jako svůj vstup a vyslal červené paprsky do 2 červených hradů současně. Samozřejmě, aby metoda fungovala, musí být zelený konektor vidět z opačné strany amfiteátru. Pokud to nevidíte, uspořádejte to.
- Když nasměrujete paprsek na oba červené hrady, narazíte na bariéru obrazovky. Opět jen stoupněte na plošinu č. 2 poblíž červeného hradu, aby se všechny paprsky spojily.
Aktivace vzdáleného červeného zámku spustí ventilační platformu. Vraťte se k němu, připojte ventilátor, pokud jste tak ještě neudělali, a vzneste se do nebe k postupovému kolu.
Vazba
Nejobtížnější záhada výpravy. Je potřeba nejen projít mostem, ale také aktivovat památník Pandora.
- Vezměte konektor a umístěte jej na plošinu č. 1, abyste otevřeli místnost s PKZS a ventilátorem. Vezměte konvertor a odneste ho do oblasti s plošinami.
- Vezměte konektor a přeneste ho na plošinu č. 2 poblíž červené lucerny. Napájejte konektor červeným paprskem a nechte jej stát na plošině.
- Umístěte konvertor na plošinu č. 1, vezměte modrý z lucerny ve zdi a červený z konektoru u vchodu, veďte jej k zelenému zámku k uvolněte kostku.
Po obdržení kostky pokračujte v řešení hlavní fáze hádanky: potřebujete vypustit PKZS na krychli do nebe, a bude napájen 3 paprsky na obloze přímo, bez konektoru. Jedině tak se otevře hlavní zelený zámek skrytý za mřížemi. Co musíme udělat:
- Přemístěte konvertor a kostku střídavě do místnosti s ventilátorem. Pošlete kostku do místnosti, držte ji otevřenou a umístěte konektor na platformu č. 1. Konektor ať tu zatím zůstane.
- Ujistěte se, že je aktivován spínač ventilátoru. Vložte paprsky modrých a červených luceren do PKZS (ne do konektoru, to je velmi důležité!) a přineste je do zeleného hradu v místnosti s vypínačem. Prozatím je nutné, aby požadované stažení bylo pouze v paměti zařízení. Kromě toho můžete uchopit kousek památníku Pandora, který je viditelný z místnosti s puzzle, která nasměruje zelený paprsek jeho směrem a otevře přístup ke hvězdě.
- Umístěte kostku na vzduchovou plošinu a PKZS na kostku.
- Vraťte se ke konektoru, přesuňte ho na plošinu č. 2. Vezměte červenou lucernu ke vchodu a namiřte paprsek na PKZS.
- Postavte se sami na nástupiště číslo 1.
Paprsek z konektoru dá prvotní energetický impuls struktuře kostka + převodník, ale jakmile se vznese do vzduchu, stane se zcela soběstačným a konektor již nebude potřeba. Vezměte ji, umístěte ji na místo, kde její paprsek dosáhne posledního zeleného hradu, vezměte zelenou barvu z PKZS jako vchod a otevřete drahocenné dveře do kola pokroku.
Jak vstoupit do věže Meadow Ring v The Talos Principle 2
Po vyřešení všech 8 příběhových hádanek hrdina obnoví energii potřebnou k vybudování mostu k věži Meadow Ring. Vraťte se ke konstrukci ve tvaru prstenu s 8 výše zmíněnými lucernami, projděte ji a cestou zhmotněte postavy:
- LMB zhmotňuje postavu.
- RMB otočí postavu.
- Otáčením kolečka myši vybíráte tvary z dostupných.
Při stavbě mostu dodržujte jedno pravidlo: každá figurka má a spojovací body. Je nutné, aby byly body na obou stranách spojeny. Skládačka mostu je dokončena ve 3 fázích. Ve fázi 1 postupujte podle doporučení:
- Jednoduše zhmotněte postavu „S“.
- Otočte a zhmotněte tvar „Krychle“.
- Otočte tvar „G“ a stiskněte LMB.
Ve druhé fázi je proces ještě jednodušší:
- Vytvořte tvar „Krychle“ bez rotace.
- Zhmotněte tvar „S“ bez otáčení.
- Vytvořte tvar „G“ bez otáčení.
Ve 3. fázi musíte správně umístit a oddělit 2 figurky:
- Vyberte 2. tvar "L" ze seznamu, otočte jej 1krát a vytvořte.
- Jednou otočte zbývající „G“ a zhmotněte se.
Po postavení mostu se neopovažujte vběhnout do budovy. Nezapomeňte na tajné terminály, artefakty a lokační hvězdy.
Ztracená tajemství Lučního prstenu
Na území Lučního okruhu je mnoho vedlejších aktivit. V této části zjistíme, jak vyřešit hádanky Lučního kruhu, které nesouvisejí s hlavní zápletkou.
Propojení
Tato hádanka není zobrazena na informačních cedulích, ale je docela snadné ji najít, když zaměříte své hledání na „Nezávislost“, zvýrazněnou číslicí „7“ na kompasu a značkách. Pokud stojíte v oblasti prsteny s 8 světly, pak jděte na jihozápad. Až dojdete k amfiteátru, kde se Independence odehrává, obejděte jej a jděte po cestě, která povede na požadované místo.
„Propojení“ je se 3 konektory, PKZS a 2 platformami. Musíte nakreslit modrý paprsek v kruhové dráze.
- Umístěte PKZS na jediné dostupné nástupiště č. 1. Tím se otevře kruhová cesta vedoucí ke konektoru.
- Vezměte konektor a umístěte jej na plošinu č. 2.
- Nyní musíte uvolnit 2 další konektory. Vraťte se do PKZS, nabijte z červených a modrých luceren, abyste získali zelenou. Bohužel rozložení světel v prostoru je takové, že PKZS na zámek ukrývající konektory nedosáhne. Budete ji muset přesunout z plošiny č. 1 do středu místnosti.
- Vraťte se ke konektoru na platformě #2. Aniž byste s ním pohnuli z plošiny, vezměte zelenou barvu pro vstup a veďte jej do zeleného hradu. Tím se otevře místnost se 2 konektory. Vezmi je ven.
Hlavní místnost s podstavcem je uzamčena zelenými a modrými zámky. Nyní je třeba nasměrovat zelenou barvu pomocí PKZS na zelený zámek hlavních dveří a vezměte modrou barvu kruhovým objezdempomocí konektorů. Další podrobnosti o tom, jak to provést:
- Pomocí PKZS otevřete zelený zámek. Stačí jej vrátit na platformu #1.
- Aniž byste přesunuli konektor z plošiny č. 2, přesuňte z ní paprsek do modrého hradu na druhé straně chodby.
- Pomocí 2. konektoru přiveďte modrý paprsek do rohu obchvatové cesty.
- Pomocí 3. konektoru přiveďte paprsek do hlavního modrého hradu.
V poslední místnosti je postupové kolo. Připojením k němu získáte novou fotografii, kterou si můžete prohlédnout v nabídce.
Zvyšování
Postavte se poblíž energetického prstenu s 8 lucernami, jděte na sever, obejděte hádanku č. 3 "Casting" a pokračujte až k okraji mapy.
Puzzle s konektorem, PKZS, plošinami a kostkou. Abyste uspěli, musíte použít kostku ke zvýšení PKZS. Úplná sekvence akcí:
- Vezměte konektor uprostřed místnosti. Umístěte jej na jedinou plošinu s kostkou za ní. Přetáhněte kostku do hlavní oblasti.
- V oblasti puzzle je fialová obrazovka. Vezměte konektor, napájejte jej z modré lucerny a protáhněte paprsek přes fialovou zástěnu do modrého zámku č. 1, do té části místnosti, která je od zbytku místnosti odříznuta zástěnami. Tím odstraníte modrý energetický štít a umožníte přístup k PKZS. Dostaňte ho ven.
- PKZS položte to na kostku, připojte se k červenému a zelenému světlu a vyveďte signál do modrého zámku č. 1.
- Odpojte konektor od modrého světla.
- Vytáhněte kostku zpod PKZS.
- Umístěte kostku na plošinu.
- Pomocí vstupního konektoru seberte paprsek z modrého PKZS a pošlete jej do modrého hradu č.2.
Energetická obrazovka, za kterou se skrývá postupové kolo, spadne.
Hvězdy lučního prstenu
Hvězda 1
Na území Lučního prstenu se nacházejí památníky Pandory, z nichž jeden lze aktivovat prostudováním jedné z příběhových hádanek. Při rozhodování"prolínání", můžete nasměrovat zelený paprsek PKZS nejen k hlavnímu zelenému zámku, ale i k soše pomníku. Hvězda se aktivuje, když se zelený paprsek dostane do kontaktu se sochou. Vraťte se k památníku a seberte artefakt, který spustí úspěch "Vše nadaný".
Hvězda 2
Na východ od věže, na okraji mapy, je tmavě modrá sraženina energie. Jakmile se k němu dostatečně přiblížíte, začne odlétat. Stačí ho následovat, aniž byste zaostávali. Sraženina přiletí k pomníku, změní se na hvězdu a vy ji můžete sebrat.
Ztracená laboratoř v Lučním kruhu
Na západ od mostu, když se podíváte na věž, je bunkr, ve kterém je terminál s dokumenty. Prozkoumejte soubory. Zde zajímavosti o laboratoři končí. Její výzkum nebude mít žádný samostatný úspěch.
Objevování úspěchu
Na západ od věže, v rohu lokace, v malém pařezu u rybníka, je ukryta tříkolka. Prohlédněte si předmět, zaškrtněte jej v nabídce „výzkum“, získejte achievement objev.
Vyznamenání
Již na prvním místě hry můžete získat několik úspěchů:
- Když poprvé najdete Jiskra Promethea, získáte úspěch "Jiskra".
- Jako odměnu za první použití terminálu (označeného ikonou „?“) získáte úspěch „Slovo žije". Terminály jsou umístěny po celém místě a jeden z nich lze nalézt ve ztracené laboratoři.
- Úspěch"Vše nadaný" získáte za nasbírání 1. hvězdy.
- Úspěch"Otevírací" bude oceněn za stažení dat o starověkém jízdním kole.
- Úspěch"Stavitel mostu" bude vydáno na stavbu 1. mostu k věži Lučního kruhu.
Přestože zkoumání volitelných bodů zájmu popsaných výše nepřinese jedinečné úspěchy, je stále nutné je dokončit, abyste v budoucnu mohli získávat vzácnější sběratelské úspěchy.
Doufáme, že vám průvodce pomohl porozumět složitosti hlavolamů Luční prsten v Principu Talos 2. Pokud máte nějaké dotazy týkající se řešení, zeptejte se jich na adrese komentáře.