Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchů

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůMeadow Ring v The Talos Principle 2 je místo v dějství 1, „Hlas jednoho pláče v divočině“. Po odjezdu s Yakutem, Melvillem a dalšími roboty na expedici do blízkosti Megastruktury bude prvním místem dostupným pro průzkum Meadow Ring na východě, kam se lze dostat pomocí transportní kapsle. V této oblasti se nachází podivná věž, ke které se budete muset dostat vyřešením několika hádanek. Kromě povinných úkolů je v oblasti Meadow Ring ukryto několik skrytých předmětů, terminálů a hádanek.

Po přečtení průvodce se dozvíte, jak dokončit Luční prstenec v The Talos Principle 2. Probrali jsme všechny hlavní body: kde hledat Luční prsten, jak splnit všechny hlavní a vedlejší hádanky, postavit most do věž, prozkoumejte ztracenou laboratoř a tak dále.

Jak začít úkol Meadow Ring v The Talos Principle 2

Po dosažení Megastruktury v 1. aktu „The Voice of One Crying in the Wilderness“ prozkoumejte nedaleký bunkr podle pokynů robotů a po stažení schématu a textových dokumentů z terminálu v jedné z místností se vraťte zpět. mimo.

Následujte značku na radaru zpět ke vzducholodi a sledujte cutscénu, která otevírá cestu k transportní kapsli. Nastupte do kapsle a cestujte do Meadow Ringu.

Návod na Meadow Ring v Principu Talos

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůNa břehu jezera, naproti věži, stojí prstencová stavba s 8 lucernami symbolizujícími 8 hlavních hádanek, kterou musíte vyřešit, abyste mohli jít dál. Zvažme řešení každého z nich.

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůV rámci vašeho průzkumu Lučního prstenu narazíte na mnoho různých předmětů. Často je mnoho z nich spojeno do dlouhých řetězců, a to i v rámci jediné hádanky. Seznamte se s názvy interaktivních objektů, abyste se v další pasáži textu nepletli.

GLC offset

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůHádanka je na levé straně uličky vedoucí k věži. V této hádance musíte kombinovat barvy pomocí Převodník KZS (dále jen „PKZS“ nebo „převodník“) a také jej správně umístit na mapu. Práce se provádí se 3 barvami - modrá, zelená, červená. Transformace funguje na principu vyloučení:

  • Vezmeme-li modrou + zelenou jako vstup, transformace vytvoří červený paprsek.
  • Modrá + červená dělá zelenou.
  • Zelená + červená dělá modrou.

Několik slov o tom, jak používat převodník:

  • Seberte to pomocí LMB.
  • Zamiřte na 1. světelný zdroj.
  • Zamiřte na 2. světelný zdroj.
  • Výslednou barvu nasměrujte na barevnou „klíčovou dírku“, která reguluje energetické stěny, a na další předměty.
  • Po vyzvednutí PCZS pomocí RMB uložte objekty pro interakci do jeho paměti.

Jak úspěšně vyřešit hádanku GLC Displacement:

  1. Vezměte převodník, vezměte modrou a zelenou jako vstup, abyste získali červenou. Nasměrujte červený paprsek na otvor červeného zámku, který rozptýlí bariéru, za kterou leží kostka.
  2. Vezměte kostku a přesuňte ji do středu místnosti.
  3. Vezměte konvertor, vezměte červenou a zelenou, abyste získali modrou. Nasměrujte modrý paprsek do klíčové dírky, která otevře místnost s 2. kostkou.
  4. Vezměte ji a přesuňte ji do středu místnosti.
  5. Pomocí snímače rozptylte ochrannou clonu nasměrováním paprsku do zeleného otvoru. Tím se otevře místnost se 2 plošinami.
  6. Umístěte obě kostky na plošiny.

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůKostky odstraní poslední ochrannou clonu a otevřou cestu k podstavci se shlukem částic.

Opětovné připojení

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůNachází se naproti puzzle GLC Displacement. Tady už je potřeba manipulovat 2 PKZS:

  1. Smíchejte zelenou a modrou a vystřelte červený paprsek na 1. červený hrad za sebou 2. převodník. Vezměte ho do společenské místnosti.
  2. Geometrie místnosti je taková, že pomocí jednoho převodníku nelze dosáhnout na další zámek. Pomocí 1. PKZS smíchejte modrou a červenou a vzniklé zelené zařízení umístěte doprostřed místnosti.
  3. Vezměte 2. PKZS, nabijte ji zelenou z 1. PKZS uprostřed místnosti a modrou z lucerny na zdi. Jakmile budete mít červenou barvu, namiřte ji na hlavní červený zámek.

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůOdemknutím zámku se odhalí 2. podstavec se shlukem.

Po dokončení GLC Displacement and Reconnection získáte plný přístup k lokaci.

Castling

V této místnosti musíte zkombinovat 2 konvertory s plošinou. Jak na to:

  1. V hlavní místnosti si vezměte PKZS, z lucerny v hlavní místnosti seberte červenou a zelenou, která je za energetickou clonou. Výsledek nasměrujte na modrý zámek. Aby zařízení obdrželo zelenou vstupní barvu, potřebujete položte to na plošinu: pod tíhou PKZS obrazovka spadne a zelená barva „dosáhne“ zařízení. Vezměte 2. PKZS za zástěnou a přesuňte ji do místnosti.
  2. Přesuňte 1. převodník z plošiny trochu blíže k červené lucerně, ale ne příliš daleko od plošiny. Nepouštějte zelené a červené paprsky.
  3. Vezměte 2. zařízení, dejte mu zelený a 1. konvertorový (modrý) vstup a nasměrujte výstupní paprsek na červený zámek. Umístěte 2. zařízení na plošinu, a pokud je vše provedeno správně, paprsky se nebudou vzájemně rušit a ochranná clona spadne.

Za červeným zámkem bude 3. podstavec.

Alternativní

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchů

V této hlavní hádance se do PKZS přidávají barvy krychle a zvedání nahoru ventilátor, napájený vypínačem. Problém je v tom, že paprsky ze země se k zařízení nedostanou. Takže ho musíte přimět vznášet se ve vzduchu. Postupujte podle následujícího postupu:

  1. Zapněte jistič, aby se ventilátor rozběhl.
  2. Vezměte PKZS, postavte se na ventilátor a vznášejte se ve vzduchu. Po zavěšení na PKZS můžete vzít modrou a červenou jako vstup a nasměrovat paprsek na zelený hrad. Udělejte to a skočte dolů.
  3. Vypněte vypínač. Umístěte kostku na ventilátor a umístěte na kostku převodník. Jen si nepokazte nastavení barev!
  4. Zapněte vypínač.

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůKonstrukce z kostky a PKZS s přizpůsobenými barvami se vznese do vzduchu, úspěšně přijme paprsky a pošle je do zeleného hradu, za kterým je další postupové kolo.

Dveřmi

Puzzle s konektorem, PKZS a deaktivátorem energetického štítu. Chcete-li se dostat ke kolu pokroku, postupujte takto:

  1. Vezměte konektor a umístěte jej na plošinu. Projděte otevřeným průchodem.
  2. V nové místnosti je za zástěnou deaktivátor. Můžete projít fialovou obrazovkou, ale nemůžete vynést deaktivátor z místnosti. Přistupte k zařízení a přesměrujte ho na jiný modrý energetický štít v dohledu, abyste jej odstranili. Za ní bude slepá místnost s PKZS, kterou je potřeba přesunout do místnosti s modrou lucernou a zámkem.
  3. Znovu přistupte k deaktivátoru a přesměrujte jej zpět (levá brána).
  4. Vraťte se s převodníkem na plošinu s konektorem. Vyměňte SCP a konektor.
  5. Vběhněte s konektorem do místnosti s modrou lucernou a zamkněte. Zamkněte je.
  6. Potřetí přistupte k deaktivátoru a namiřte jej na úplně levou bránu.
  7. Vraťte se do PKZS, vezměte jako vstup červený paprsek z 1. místnosti a světlo modrého konektoru z 2. místnosti a nasměrujte jej k zelené bráně. Snímek obrazovky ukazuje konkrétní umístění zařízení, na kterém snadno vezme obě barvy a nasměruje paprsek na hlavní zámek.

Zelený hrad vám otevře cestu k postupovému kolu.

Alternativy

Hádanka se skládá ze 2 sálů, takže každý z nich rozebereme zvlášť. Cílem je aktivovat 4 SKZ ve správném pořadí:

  1. V 1. místnosti jsou 2 konvertory a červený zámek. Vezměte 1., vezměte červenou a modrou, abyste získali zelenou, a položte ji na zem.
  2. Vezměte 2., vezměte zelenou a modrou barvu jako vstup a pošlete červený paprsek do hradu.

Tím je dokončena 1. místnost. Co dělat na 2. stupni hádanky, kde budou přidány další 2 PKZS:

  1. Vezměte si jednu, vezměte si zelenou a červenou PKZS stojící v předchozí místnosti u vchodu. Pokud nejsou vidět z 2. místnosti, tak je přeuspořádejte. Vezměte výslednou modrou do hlavního hradu.
  2. Vezměte 2. převodník, načtěte do něj modrou a zelenou barvu z jiných dříve nainstalovaných zařízení a vyveďte jej do červeného zámku.

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůNejdůležitější v této hádance je zachovat posloupnost spojů a dovedně seřadit PKZS vůči sobě. Snímek obrazovky výše samostatně ukazuje možnost sjednání PKZS.

Nezávislost

Puzzle s konektorem, odnímatelným ventilátorem, PKZS a plošinami. Hlavním úkolem je vystřelení do vzduchu. Chcete-li to vyřešit, zvažte výškový aspekt zařízení:

  1. Odpojte ventilátor. Umístěte jej na blízkou plošinu č. 1, jejíž obrazovka zakrývá konektor.
  2. Vezměte konektor a přetáhněte ho na plošinu č. 2, která se nachází poblíž červeného hradu. Tím se otevře cesta k PCZS. Zvedni to a vynes to ven.
  3. Vezměte konektor z plošiny č. 2, vraťte se na plošinu č. 1. Nejprve sejměte ventilátor z plošiny. Dále napájejte konektor zeleným světlem z baterky a pošlete jej do zeleného hradu. Pokud energetická clona překáží, jednoduše stoupněte na plošinu č. 1: paprsky projdou zařízením a vše bude fungovat. Nyní správně umístěte zelený konektor: vyberte vyšší místo.
  4. Přeběhněte na opačnou stranu amfiteátru, vezměte si PKZS. Klíčem k vyřešení hádanky je, aby konvertor vzal zelenou a modrou jako svůj vstup a vyslal červené paprsky do 2 červených hradů současně. Samozřejmě, aby metoda fungovala, musí být zelený konektor vidět z opačné strany amfiteátru. Pokud to nevidíte, uspořádejte to.
  5. Když nasměrujete paprsek na oba červené hrady, narazíte na bariéru obrazovky. Opět jen stoupněte na plošinu č. 2 poblíž červeného hradu, aby se všechny paprsky spojily.

Aktivace vzdáleného červeného zámku spustí ventilační platformu. Vraťte se k němu, připojte ventilátor, pokud jste tak ještě neudělali, a vzneste se do nebe k postupovému kolu.

Vazba

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchů

Nejobtížnější záhada výpravy. Je potřeba nejen projít mostem, ale také aktivovat památník Pandora.

  1. Vezměte konektor a umístěte jej na plošinu č. 1, abyste otevřeli místnost s PKZS a ventilátorem. Vezměte konvertor a odneste ho do oblasti s plošinami.
  2. Vezměte konektor a přeneste ho na plošinu č. 2 poblíž červené lucerny. Napájejte konektor červeným paprskem a nechte jej stát na plošině.
  3. Umístěte konvertor na plošinu č. 1, vezměte modrý z lucerny ve zdi a červený z konektoru u vchodu, veďte jej k zelenému zámku k uvolněte kostku.

Po obdržení kostky pokračujte v řešení hlavní fáze hádanky: potřebujete vypustit PKZS na krychli do nebe, a bude napájen 3 paprsky na obloze přímo, bez konektoru. Jedině tak se otevře hlavní zelený zámek skrytý za mřížemi. Co musíme udělat:

  1. Přemístěte konvertor a kostku střídavě do místnosti s ventilátorem. Pošlete kostku do místnosti, držte ji otevřenou a umístěte konektor na platformu č. 1. Konektor ať tu zatím zůstane.
  2. Ujistěte se, že je aktivován spínač ventilátoru. Vložte paprsky modrých a červených luceren do PKZS (ne do konektoru, to je velmi důležité!) a přineste je do zeleného hradu v místnosti s vypínačem. Prozatím je nutné, aby požadované stažení bylo pouze v paměti zařízení. Kromě toho můžete uchopit kousek památníku Pandora, který je viditelný z místnosti s puzzle, která nasměruje zelený paprsek jeho směrem a otevře přístup ke hvězdě.
  3. Umístěte kostku na vzduchovou plošinu a PKZS na kostku.
  4. Vraťte se ke konektoru, přesuňte ho na plošinu č. 2. Vezměte červenou lucernu ke vchodu a namiřte paprsek na PKZS.
  5. Postavte se sami na nástupiště číslo 1.

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůPaprsek z konektoru dá prvotní energetický impuls struktuře kostka + převodník, ale jakmile se vznese do vzduchu, stane se zcela soběstačným a konektor již nebude potřeba. Vezměte ji, umístěte ji na místo, kde její paprsek dosáhne posledního zeleného hradu, vezměte zelenou barvu z PKZS jako vchod a otevřete drahocenné dveře do kola pokroku.

Jak vstoupit do věže Meadow Ring v The Talos Principle 2

Po vyřešení všech 8 příběhových hádanek hrdina obnoví energii potřebnou k vybudování mostu k věži Meadow Ring. Vraťte se ke konstrukci ve tvaru prstenu s 8 výše zmíněnými lucernami, projděte ji a cestou zhmotněte postavy:

  • LMB zhmotňuje postavu.
  • RMB otočí postavu.
  • Otáčením kolečka myši vybíráte tvary z dostupných.

Při stavbě mostu dodržujte jedno pravidlo: každá figurka má a spojovací body. Je nutné, aby byly body na obou stranách spojeny. Skládačka mostu je dokončena ve 3 fázích. Ve fázi 1 postupujte podle doporučení:

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchů

  • Jednoduše zhmotněte postavu „S“.
  • Otočte a zhmotněte tvar „Krychle“.
  • Otočte tvar „G“ a stiskněte LMB.

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůVe druhé fázi je proces ještě jednodušší:

  • Vytvořte tvar „Krychle“ bez rotace.
  • Zhmotněte tvar „S“ bez otáčení.
  • Vytvořte tvar „G“ bez otáčení.

Ve 3. fázi musíte správně umístit a oddělit 2 figurky:

  • Vyberte 2. tvar "L" ze seznamu, otočte jej 1krát a vytvořte.
  • Jednou otočte zbývající „G“ a zhmotněte se.

Po postavení mostu se neopovažujte vběhnout do budovy. Nezapomeňte na tajné terminály, artefakty a lokační hvězdy.

Ztracená tajemství Lučního prstenu

Na území Lučního okruhu je mnoho vedlejších aktivit. V této části zjistíme, jak vyřešit hádanky Lučního kruhu, které nesouvisejí s hlavní zápletkou.

Propojení

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůTato hádanka není zobrazena na informačních cedulích, ale je docela snadné ji najít, když zaměříte své hledání na „Nezávislost“, zvýrazněnou číslicí „7“ na kompasu a značkách. Pokud stojíte v oblasti prsteny s 8 světly, pak jděte na jihozápad. Až dojdete k amfiteátru, kde se Independence odehrává, obejděte jej a jděte po cestě, která povede na požadované místo.

„Propojení“ je se 3 konektory, PKZS a 2 platformami. Musíte nakreslit modrý paprsek v kruhové dráze.

  1. Umístěte PKZS na jediné dostupné nástupiště č. 1. Tím se otevře kruhová cesta vedoucí ke konektoru.
  2. Vezměte konektor a umístěte jej na plošinu č. 2.
  3. Nyní musíte uvolnit 2 další konektory. Vraťte se do PKZS, nabijte z červených a modrých luceren, abyste získali zelenou. Bohužel rozložení světel v prostoru je takové, že PKZS na zámek ukrývající konektory nedosáhne. Budete ji muset přesunout z plošiny č. 1 do středu místnosti.
  4. Vraťte se ke konektoru na platformě #2. Aniž byste s ním pohnuli z plošiny, vezměte zelenou barvu pro vstup a veďte jej do zeleného hradu. Tím se otevře místnost se 2 konektory. Vezmi je ven.

Hlavní místnost s podstavcem je uzamčena zelenými a modrými zámky. Nyní je třeba nasměrovat zelenou barvu pomocí PKZS na zelený zámek hlavních dveří a vezměte modrou barvu kruhovým objezdempomocí konektorů. Další podrobnosti o tom, jak to provést:

  1. Pomocí PKZS otevřete zelený zámek. Stačí jej vrátit na platformu #1.
  2. Aniž byste přesunuli konektor z plošiny č. 2, přesuňte z ní paprsek do modrého hradu na druhé straně chodby.
  3. Pomocí 2. konektoru přiveďte modrý paprsek do rohu obchvatové cesty.
  4. Pomocí 3. konektoru přiveďte paprsek do hlavního modrého hradu.

V poslední místnosti je postupové kolo. Připojením k němu získáte novou fotografii, kterou si můžete prohlédnout v nabídce.

Zvyšování

Postavte se poblíž energetického prstenu s 8 lucernami, jděte na sever, obejděte hádanku č. 3 "Casting" a pokračujte až k okraji mapy.

Puzzle s konektorem, PKZS, plošinami a kostkou. Abyste uspěli, musíte použít kostku ke zvýšení PKZS. Úplná sekvence akcí:

  1. Vezměte konektor uprostřed místnosti. Umístěte jej na jedinou plošinu s kostkou za ní. Přetáhněte kostku do hlavní oblasti.
  2. V oblasti puzzle je fialová obrazovka. Vezměte konektor, napájejte jej z modré lucerny a protáhněte paprsek přes fialovou zástěnu do modrého zámku č. 1, do té části místnosti, která je od zbytku místnosti odříznuta zástěnami. Tím odstraníte modrý energetický štít a umožníte přístup k PKZS. Dostaňte ho ven.
  3. PKZS položte to na kostku, připojte se k červenému a zelenému světlu a vyveďte signál do modrého zámku č. 1.
  4. Odpojte konektor od modrého světla.
  5. Vytáhněte kostku zpod PKZS.
  6. Umístěte kostku na plošinu.
  7. Pomocí vstupního konektoru seberte paprsek z modrého PKZS a pošlete jej do modrého hradu č.2.

Energetická obrazovka, za kterou se skrývá postupové kolo, spadne.

Hvězdy lučního prstenu

Hvězda 1

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchů

Na území Lučního prstenu se nacházejí památníky Pandory, z nichž jeden lze aktivovat prostudováním jedné z příběhových hádanek. Při rozhodování"prolínání", můžete nasměrovat zelený paprsek PKZS nejen k hlavnímu zelenému zámku, ale i k soše pomníku. Hvězda se aktivuje, když se zelený paprsek dostane do kontaktu se sochou. Vraťte se k památníku a seberte artefakt, který spustí úspěch "Vše nadaný".

Hvězda 2

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchů

Vydejte se hledat tuto hvězdu až po vybudování mostu k věži.

Na východ od věže, na okraji mapy, je tmavě modrá sraženina energie. Jakmile se k němu dostatečně přiblížíte, začne odlétat. Stačí ho následovat, aniž byste zaostávali. Sraženina přiletí k pomníku, změní se na hvězdu a vy ji můžete sebrat.

Ztracená laboratoř v Lučním kruhu

Meadow Ring v The Talos Principle 2: dokončování hádanek, hvězd, úspěchůNa západ od mostu, když se podíváte na věž, je bunkr, ve kterém je terminál s dokumenty. Prozkoumejte soubory. Zde zajímavosti o laboratoři končí. Její výzkum nebude mít žádný samostatný úspěch.

Objevování úspěchu

Na západ od věže, v rohu lokace, v malém pařezu u rybníka, je ukryta tříkolka. Prohlédněte si předmět, zaškrtněte jej v nabídce „výzkum“, získejte achievement objev.

Vyznamenání

Již na prvním místě hry můžete získat několik úspěchů:

  • Když poprvé najdete Jiskra Promethea, získáte úspěch "Jiskra".
  • Jako odměnu za první použití terminálu (označeného ikonou „?“) získáte úspěch „Slovo žije". Terminály jsou umístěny po celém místě a jeden z nich lze nalézt ve ztracené laboratoři.
  • Úspěch"Vše nadaný" získáte za nasbírání 1. hvězdy.
  • Úspěch"Otevírací" bude oceněn za stažení dat o starověkém jízdním kole.
  • Úspěch"Stavitel mostu" bude vydáno na stavbu 1. mostu k věži Lučního kruhu.

Přestože zkoumání volitelných bodů zájmu popsaných výše nepřinese jedinečné úspěchy, je stále nutné je dokončit, abyste v budoucnu mohli získávat vzácnější sběratelské úspěchy.

Doufáme, že vám průvodce pomohl porozumět složitosti hlavolamů Luční prsten v Principu Talos 2. Pokud máte nějaké dotazy týkající se řešení, zeptejte se jich na adrese komentáře.

Bobík
Wotpack.ru - hry, novinky, průvodci, návody
Přihlásit se
Upozornit na
host
1 Komentář
Nový
Starý
Intertextové recenze
Zobrazit všechny komentáře
1
0
Zanechat komentář! Napište, co si o článku myslíte.x