Chytání hub v Genshin Impact — jeden z herních režimů akce Epická bitva plesnivců. Musíte v něm lovit formy pomocí speciální položky a získejte za ni odměny: primogémy, moře a měnou události. Během plnění úkolů se setkáte s různými druhy hub.
Jak začít
Možnost chytat houby se poprvé naskytne během akce. Divná nová konkurence. Jak quest postupuje, cestovatel bude automaticky transportován do zóny lapání plísní.
Následující fáze (3, 4 a 5) lze spustit přímo z nabídky, aniž byste museli procházet quest.
Jak používat Perlu moudrosti
NPC jménem Haniya vám dá speciální předmět: Pearl of Wisdom, se kterým můžete chytat houby. Chcete-li tuto položku používat, musíte ji nejprve vybavit. Chcete-li to provést, otevřete svůj inventář a klikněte "Obléci".
Poté bude elementární dovednost nahrazena sítí, kterou je třeba hodit přímo na houby.
Průvodce lovem hub
Pro dobrý rybolov je důležité dodržovat některé podmínky:
- Nepřibližujte se příliš blízko. Vyplatí se zůstat v určité vzdálenosti, abyste nevyplašili plísně.
- Neaplikujte stav Pyro na houby, sníží se tím rychlost, jakou se škála zachycování plní. Místo toho je vhodné zasáhnout je prvkem Electro (velmi dobré lukostřelci tento prvek). I když se zvýší rychlost jejich pohybu, což může ztížit zásah do sítě, díky rychlejšímu plnění záchytné měrky to usnadní úkol.
- Aniž byste uvalili elementární status (Pyro nebo Electro), abyste chytili houbu, musíte na ni 2krát hodit síť. Při použití prvku Electro stačí 1x a pokud plíseň napadl Piro, tak 3-4x.
- Pokud začnete chytat jednu z plísní, pak je lepší práci dokončit. Když na houbu hodíte síť poprvé, lekne se a začne utíkat úplně stejně, jako byste ji právě vyplašil. Je snazší je dohnat a nakonec chytit, než se nechat rozptylovat jiným a chytit oba dva a trvat déle.
Odchytová zóna 1: jak najít a chytit Hydro a Electro plísně
První zóna lovu hub se nachází ve stejné oblasti hledání. Rozhlédněte se a poblíž najdete dvě plísňová hnízda. Lze je chytit v libovolném pořadí.
Chyťte plovoucí hydroformu
Plísni v této zóně, pokud jsou vyplašeni nebo chyceni na delší dobu, mohou přeletět na druhou stranu řeky, což velmi ztěžuje chytání. Proto je důležité houbu chytit co nejrychleji.
Chyťte natahovací Electro formu
Totéž platí pro druhou formu. Lze je chytit v libovolném pořadí, ale je vhodné pokusit se je chytit tak, abyste při pokusu o ulovení jednoho nevyplašili druhého. K tomu musí být od sebe ve velké vzdálenosti.
Vyznamenání
Za lov plísní ze zóny 1 získáte:
- 60 zdrojové kameny;
- 200 houbových mincí;
- 40.000 mor.
Odchytová zóna 2: jak najít a chytit plísně Cryo a Geo
Umístění formy pro odchytovou zónu 2 se nachází v Údolí Ardravy, mezi soutěskou Chinvat a Gandharvou. Nejpohodlnější způsob, jak se tam dostat, je ze severovýchodního bodu teleportu.
Chyťte natahovací Geo formu
V této lokalitě je snazší chytit plísně, protože nemohou létat na druhou stranu řeky. Ale Geo plíseň se dokonce pohybuje pouze po zemi. Bude snazší ho chytit, takže má smysl s ním začít.
Chyťte kroužící Cryo Mold
Cryo houba může vyskočit do vzduchu, což s ní může způsobit problémy. Trefit se do sítě bude vyžadovat trochu šikovnosti. Pro usnadnění chytání má smysl používat prvek Electro.
Vyznamenání
Cena za dokončení této fáze se skládá z:
- 60 zdrojové kameny;
- 200 houbových mincí;
- 40.000 mor.
Zachycovací zóna 3: jak najít a chytit plísně Dendro a Pyro
Na rozdíl od předchozích dvou zón nemusíte zahajovat quest, abyste se dostali do této. Stačí kliknout na tlačítko „Spustit test“ v nabídce události a automaticky se otevře mapa s vyznačením požadované oblasti v lese Moytima. Je snazší se dostat do oblasti s formami, pokud použijete severozápadní teleport umístěný těsně nad.
Formy jsou umístěny níže: vyleťte trochu z teleportu a sjeďte dolů.
Chyťte natahovací Pyro Mold
První, na co na této trase narazíte, je Piro Mushroom. Stojí obklopený hilichurlova nad jeho hlavou bude záře, která ho zvýrazní jako cíl. Hoďte na něj elektro, abyste ho chytili rychleji, ale obejdete se bez něj, protože se pohybuje po zemi a několikrát přes něj přehodit síť nebude problém.
Chyťte plovoucí plíseň Dendro
Houba dendro stojí mírně stranou na kopci, odtud je vidět podle záře nahoře. Vede k němu i cesta.
Musíte s ním být opatrní: na rozdíl od formy Pyro neskáče po zemi, ale rychle se pohybuje vzduchem. Může být obtížné chytit a letí daleko. Mimo zónu se však plíseň nehýbe a má tendenci se vracet do původního bodu, takže místo pronásledování je lepší počkat na její návrat.
Do sbírky hub tak přibudou další dva exempláře.
Vyznamenání
Odměnou za chycení obou plesnivců v Capture Zone 3 bude:
- 60 zdrojové kameny;
- 200 houbových mincí;
- 40.000 mor.
Odchytová zóna 4: jak najít a chytit plísně Anemo a Pyro
Formy čtvrtého stupně se nacházejí na hranici Sumeru a pouště, vedle demarkační zdi. Nejlépe se na místo dostanete z východu teleportovat. Pokud půjdete od ostatních, budete muset buď letět hodně dlouho, nebo lézt přes kameny.
Houby se nacházejí daleko od sebe, takže je na první pohled může být obtížné najít. Prozradíme vám, kde přesně se v této oblasti nacházejí.
Chyťte plovoucí formu Anemo
Když se dostanete do zóny zachycení, okamžitě zahněte doprava. Anemo houba sedí na malém kameni, vedle sušeného stromu. Je snadné jej chytit: přestože se pohybuje vzduchem, pohybuje se poměrně pomalu, takže zasáhnout jej sítí nebude obtížné.
Chyť kroužící Pyro Mold
Pyro houba se nachází vedle skal. Abyste si toho všimli, musíte natočit kameru směrem k pouštní zdi z místa, kde se chytila plíseň Anemo. Hlavní potíž při chytání bude poustevníci, protože jsou velmi blízko houby a mohou začít útočit, srážet vás a ztěžovat míření.
Proto se doporučuje nejprve odstranit moby a poté začít chytat plísně. Houba samotná se s největší pravděpodobností v každém případě lekne, ale pouze skáče z místa na místo, takže ani v tomto stavu nebude těžké ji chytit.
Do houbařského turnaje tak získáte další dva bojovníky.
Vyznamenání
Cena za úspěšný lov hub v Capture Zone 4 bude:
- 60 zdrojové kameny;
- 200 houbových mincí;
- 40.000 mor.
Odchytová zóna 5: jak najít a chytit formy Electro a Anemo
Capture Area 5 se nachází těsně nad předchozí lokací, vedle Vanarany z minulosti. Z výchozích bodů je lepší volit západ-jih teleportovat, můžete z něj jen letět. Tímto způsobem nebudete muset lézt na skálu, kde jsou umístěny formy.
Formy jsou umístěny na různých místech a jsou obklopeny nepřáteli a nebezpečnými předměty.
Chyťte kroužící Electro Mold
Elektrická houba je v malém kotci vedle mitachurlom a explodující Pyro hlavně. Nepřítel se pokusí zaútočit, jakmile se k houbě přiblížíte, takže byste se s ním měli hned vypořádat. Pokuste se útočit přesně, abyste nezasáhli hlavně; postava může zemřít na jejich výbuch, pokud není štít.
Chytání není těžké, pokud se vám houbu podaří chytit, když se schovává za sudy. Pokud ho však polekáte, budete se za ním muset rozběhnout, protože sice neumí létat, ale po zemi se pohybuje velmi rychle.
Chyťte natahovací plíseň Anemo
Anemo houba je na východě, za krabicemi a obklopená hilichurly. Tito nepřátelé nejsou protivníci schopní srazit dolů a zabránit zajetí a samotná plíseň se i ve stavu strachu pohybuje pomalu.
Díky tomu je vhodné přiběhnout ke skupince a hned stisknout krátké E (bez míření, jen rychlý stisk, který hodí síť v blízkém rádiusu), a když začne plíseň skákat, zase ji chytit.
Po dokončení tohoto kroku budou zachyceny všechny dostupné plísně.
Vyznamenání
Za poslední dvě houby, které doplní sbírku plísní, obdržíte:
- 60 zdrojové kameny;
- 200 houbových mincí;
- 40.000 mor.
Vyznamenání
Za splnění všech úkolů této akce Cestovatel obdrží celkem:
- 300 zdrojové kameny;
- 200.000 mor;
- 1000 houbových mincí.
Doufáme, že náš průvodce chytáním hub v Genshin Impact pomohl najít a zachytit všechny plísně. Pokud máte nějaké dotazy ohledně umístění hub nebo jak používat Perlu moudrosti, napište o tom do komentářů. Uložte si průvodce do záložek, aby vám neunikly aktualizace a sledujte ostatní Nárazová vodítka Genshin na webu.