Hrozná katastrofa v Honkai: StarRail — třetí test ze sekce „Filmový střih“ v herní události "Chasik: Memoirs of Sweet Dreams", v jejímž rámci budeme tvořit další díl filmu o dobrodružstvích nejslavnějšího maskota Penaconie a jeho přátel.
V této příručce vám ukážeme, jak dokončit příběh Nightmare Disaster v HSR a také dokončit klasický a hlavní konec, abyste získali všechny odměny.
Jak dokončit Nightmare Disaster v Honkai Star Rail
Test Nightmare Disaster v HSR bude dostupný po dokončení předchozí části střihu filmu, Nightmare Battle, a také po splnění speciálního úkolu „Brother Han’s Big Robbery“ ze sekce Collaboration Advertising.
Celkově zbývá dokončit úpravy v rámci „Nightmare Disaster“ 6 scén, 2 hlavní a po 2 z klasických a speciálních přestupních uzlů. Požadovaný dojem diváků po celý film bude Strach.
White Sand Rain (1. dějství)
V úvodní scéně nazvané „Rain of White Sand“ vypráví Chasik pokračování příběhu Grezaville. Po vítězství bratra Hanu a jeho společníků vyvstal ve městě nový problém: les, který ho chránil před bouřkami, náhle zemřel a Ovocná dívka, která se o rostliny starala, zmizela.
Hlavním cílem prvního dějství bude dosáhnout 30 nebo více bodů strachu mezi diváky. Tento úkol bude dokončen v just 4 scén.
scéna 1
Požadavky: Strach ≥ 30
V první scéně aktu se představí nový typ dějových fragmentů - červená, vyžadující splnění určitých podmínek pro zrušení negativních vlivů. Umístěte časové body v následujícím pořadí:
- Pro červenou kartu vložte čísla 5 a 3.
- Dejte to zlatému fragmentu 4.
scéna 2
Ve druhé scéně by distribuce měla vypadat takto:
- Za zlatou kartu - 5 a 3.
- Modrý fragment můžete zvýraznit 2.
scéna 3
Pro třetí scénu rozdělte svůj čas takto:
- Přesuňte čísla na červenou kartu 3 a 6.
- Nastavte běžný šedý fragment na 2.
scéna 4
V poslední čtvrté scéně aktu budete muset provést následující akce:
- Chcete-li získat bonusy ze zlatého fragmentu, vsaďte na něj 5 a 3 jednotky času.
- Dejte šedou kartu 1.
- Přesuňte se do modré části pozemku 5.
Návrat krokodýla (2. dějství)
Ve druhém dějství "Návratu krokodýla" se dozvíme důvody zmizení Ovocné dívky a smrti větrolamů. Pátrání začne od samotného Grezaville, kde, jak se ukáže, řádí boss Stone.
Pro 5 scén k dosažení cíle dojmu publika v 55 nebo více bodů strachu.
scéna 1
Požadavky: Strach ≥ 55
V první scéně nového aktu uspořádejte časové náklady takto:
- Na šedé kartě zvýrazněte 2 položka.
- Přidělte čísla červenému fragmentu 6 a 4splnit požadavek 10 a více bodů.
scéna 2
Pro druhou scénu by časové náklady měly být následující:
- Na červeném fragmentu se dvěma buňkami a požadavkem 8 bodů přetáhněte 6 a 3.
- Dejte modrou kartu 4.
scéna 3
Ve třetí scéně můžete položky strávené časem uspořádat následovně:
- Umístěte jej na zelenou kartu 6 a 3, abyste nejen splnili podmínku, ale také získali trojnásobný bonus k získání bodů za zobrazení.
- Dejte to fragmentu modrého filmu 2.
scéna 4
Ve čtvrté a poslední scéně by mělo být načasování organizováno následovně:
- Na zelené kartě - 5 a 4splnit podmínku a získat bonus.
- Zlatý fragment dostane 3.
- Přesuňte další do modrého průchodu 3.
Zábavní scéna: Přestřelka
Místo páté scény odstartuje ve druhém dějství speciální výzva v podobě minihry. V podobě svého bratra bude muset Khan střílet na cíle pomocí raketometu. Čím více cílů zasáhnete ve stanoveném čase, tím více bodů strachu bude přidáno do vašeho celkového měřiče zobrazení.
V rámci výzvy pohybujte bratrem Hanou doleva a doprava pomocí pohybových kláves. Počkejte, až se na hracím poli objeví terče, postavte se před ně tak, aby zaměřovač mířil přesně na cíl, a střílejte stisknutím tlačítka výstřelu v pravém dolním rohu obrazovky. Na stránce se budou pravidelně objevovat speciální předměty, které nabíjejí speciální dovednost. Rozbijte je, abyste mohli aktivovat superschopnost, která dočasně zastaví časovač a cíle.
Chůze proti větru (3. dějství, klasický konec)
Během prvního hraní bude k dispozici pouze klasický konec. Jeho třetí akt, „Walking Against the Wind“, vypráví příběh o tom, jak Chasik šel pro pomoc svým přátelům – ptáku origami, profesoru Sově a dalším.
Hlavním účelem aktu je nábor 90 nebo více bodů strachu, po dokončení instalace 5 scén.
scéna 1
Požadavky: Strach ≥ 90
V první scéně třetího aktu si budete muset zařídit čas následovně:
- Na zlaté kartě - 1.
- Pro splnění podmínek dejte šedý fragment 6 a 2.
scéna 2
V rámci druhé scény budou muset být časové náklady rozděleny takto:
- Pro modrý segment dejte 2 a 4.
- Přesuňte se na zlatý fragment 2.
scéna 3
K úspěšnému dokončení třetí scény budete potřebovat:
- Přejděte na modrou kartu 4 jednotky času.
- Dejte zelenému fragmentu 6 a 3.
- Přesuňte se do zlatého segmentu 6.
scéna 4
Ve čtvrté scéně by časové uspořádání mohlo být takto:
- Obdrží první modrou kartu 3 a 1.
- Druhá je zbývající 3.
scéna 5
V závěrečné scéně by rozdělení nákladů mělo být následující:
- První modrý segment je 3.
- Druhý modrý fragment - 2.
- Přesuňte zbývající na zelenou kartu 6 a 2.
Nové semyono (klasický konec)
„New Seed“ bude zakončením filmu podle klasického rozuzlení. Chasikovi v tom pomáhá Stromový starší, který daroval semyona pro pěstování nového lesa v okolí Grezaville.
Shadow of Doubt (3. dějství, zvláštní rozuzlení)
Jakmile dokončíte úpravu filmu do klasického konce, vraťte se k výzvě, abyste objevili nový konec, který vypráví úplně jiný příběh. V tomto příběhu Boss Stone využívá své bohatství k obnově zničeného Gresaville.
K úspěšnému dokončení scény a dosažení konce budete muset vytočit číslo 95 nebo více bodů strachu, po dokončení instalace 5 scén.
scéna 1
Požadavky: Strach ≥ 95
V první scéně nového konce budete potřebovat:
- Umístěte na první červenou kartu 2 a 6aby nedocházelo k přijímání pokut.
- K druhému fragmentu pro stejné účely nahraďte 3 a 5.
scéna 2
Chcete-li dokončit druhou scénu, musíte nastavit čas takto:
- Umístěte jej na zlatou kartu 3 a 1.
- Dejte to zelenému 6 a 2splnit danou podmínku.
scéna 3
Ve třetí scéně může být časové uspořádání následující:
- Na šedé kartě s jednou buňkou zvýrazněte 1.
- Nahraďte červený fragment 5 a 6.
- Dejte to zlatému fragmentu 6.
scéna 4
Ve čtvrté scéně musíte postupovat následovně:
- První modrá karta - 3 a 1.
- Druhý - 3 a 2.
scéna 5
V poslední páté scéně by uspořádání pro úspěšné dokončení mělo být následující:
- K prvnímu modrému fragmentu - 2.
- Na druhém - 3.
- Dejte červenou kartu 6 a 5.
Neviditelné vězení (zvláštní konec)
Po dokončení třetího dějství zvláštního rozuzlení se dostanete do „Invisible Prison“, alternativního zakončení sestříhaného filmu. V něm boss Stone postavil zeď kolem Grezaville, ale výměnou byli všichni obyvatelé města vydáni na milost a nemilost.
Vyznamenání
Dokončení Nightmare Disaster Challenge vás odmění následujícími odměnami:
- filmy "Spin-off of the Origami Birds and the Treeman";
- 100 hvězdný nefrit, 10 nebeských intermezzí a 100 000 kreditů na záložce Dočasné odměny;
- ceny ze záložky „Chasik’s Fee“ za dokončení instalace určitého počtu výměn.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl naučit se dokončit příběh Nightmare Disaster v Honkai: Star Rail a dokončit úpravy všech scén. Přečtěte si celý průvodce akce Hodina: Vzpomínky na sladké sny, a také sledujte vydávání dalších zajímavých článků v rubrikách průvodci, míjení, staví, lore и zprávy.