Caribert dovnitř Genshin Impact – 6 kapitola 3 svazky úkoly Archonů, ve kterém se Cestovatel opět setká s dainsleif. Vyšetřování plánů Řád propasti zvedne závoj tajemství přes kletbu Kaenri'ah a umožní nám dozvědět se více o chybějícím dvojčeti.
Z questu se dozvíte, jak prozkoumat dům, vytvořit zakázaný bezejmenný lék a prozkoumat jeskyni.
Jak začít úkol Archon Caribert v Genshin Impact
Chcete-li začít plnit úkol Caribert, musíte:
- dosáhnout 35 řad dobrodružství;
- dokončete úkol Archonů Akášický puls a plamen kalpy.
Po splnění podmínek jděte do Port Ormos a počkejte na doručení tajemné zprávy. Promluvte si s Masrurem a přečtěte si dopis od starého známého. Říká, že se s vámi rád setká v taverně Jafar.
Osudné setkání
Po zahájení questu musíte navštívit tavernu Jafar, kde se dozvíte další užitečné informace.
Jděte do Jafar Tavern a najděte Kayu
Po ukončení dialogu s Masrusem, počkejte do dalšího dne (16:00 – 18:00) pomocí hodin Paimon. Poté se objeví cíl vedoucí do taverny Jafar, která se nachází mírně severně od místa, kde končí rozhovor se zástupcem poštovního manažera.
Kaya sedí u jednoho ze stolů, přistupte k němu a pokračujte v úkolu. Řád ho poslal studovat koření a speciální koktejl připravený v krčmě. Během dialogu si všimnete Dainsleif, brzy se zapojí do rozhovoru, při kterém zmiňuje les Avidya.
Jděte na místo, o kterém mluvil Dainsleif
Požadované místo se nachází nad sochou Archon v Gandarkhwa. Přesuňte se k tomuto teleportu a z něj se přesuňte na sever, nahoru na horu. Zmíněná lokalita je malá farma na kopci. Dainsleif nabídne prohlídku této oblasti.
Prozkoumejte dům zevnitř
Průzkum nakonec zavede skupinu k domu, který je třeba prozkoumat zevnitř. Jděte dovnitř a prozkoumejte místnost. Když vejdete dovnitř, průchod se uzavře. V rámci studia interagovat se třemi objekty: postel vlevo a krabice na stole.
Třetí stopa je na pultu vpravo - mísa, se kterým musíte také komunikovat. Dainsleif si všimne hluku přicházejícího zvenčí a navrhne, aby se šli podívat.
Zkontrolujte situaci venku a porazte příšery
Jděte ven zkontrolovat, co se stalo. U vchodu Travellera čekají 3 pyroslizy: jeden velký a dva malé a také geosliz. Odstraňte skupinu nepřátel, abyste se setkali s další "vlnou": dva geoslizy (velký a malý) a malý pyrosliz. Po vítězství promluvte si s Dainsleifem.
Zapalte oheň a promluvte si s Paimonem
Po dokončení bitvy se vydejte k ohni a zapalte jej pomocí Pyra postavy. Začne dialog s Paimonem, během kterého položí několik otázek týkajících se celé cesty. Tým půjde spát a ráno se Dainsleif vrátí k ohni. Po rozhovoru s ním Cestovatel obdrží úspěch „Noc putujících hvězd“ a otevře se další fáze hledání.
Odměny za splnění:
- Dobrodružný zážitek x625.
- Mora x25450.
- Hrdinská zkušenost x2.
- Kouzelná ruda x4.
Kdo se smí smát osudu?
Po probuzení si Cestovatel všimne, že Paimon je pryč a z nedalekého domu vycházejí podivné zvuky.
Hledejte Paimona uvnitř
Jděte nahoru do „stanu“, který jste během dne zkoumali. Když se přiblížíte, začne cut-scéna: Cestovatel nebude mít čas podívat se dovnitř a zkontrolovat, co se děje. Náhlý vzhled impozantní muž vás překvapí. Z rozhovoru je zřejmé, že cizinec ví hodně o tom, jak cizinci tráví čas na tomto území.
Muž není z možné společnosti příliš nadšený, ale je stále připraven vpustit Poutníka do svého příbytku. Vstupte dovnitř tak, že dojdete k ubytovně a stisknete tlačítko interakce.
Vytvořte Zakázanou bezejmennou medicínu Královského dvora
Uvnitř uvidíte hilichurl. Poté, co se tento impozantní muž dozvěděl o znalostech cizince o Kaenri'ah, představí se a také řekne více o svém životě a „prokletí nesmrtelnosti“. Objevený hilichurl je jeho syn.
Opusťte stan a znovu si promluvte s Eide. Muž chce připravit lektvar, který by jeho dítěti vrátil zdravý rozum. V této věci však potřebuje pomoc.
Po té neobvyklé houbě se Eide zeptá na Sumerovy zázraky - lotos kalpalata и Sumerská růže. Tyto přísady budou také potřeba k vaření lektvaru.
Přijď k alchymistický pracovní stůl a stisknutím tlačítka interakce začněte vytvářet lék a poté s mužem znovu promluvte.
Vydejte se k nejbližší soše sedmi archontů
Lektvar je téměř připraven: poslední dotek je síla božstva moudrosti. Nejbližší socha sedmi Archonů se nachází nedaleko, na kopci. Plánujte s ní. Pro pohodlí můžete také použít čtyřlistové symboly.
Eide se bude modlit k božstvu, aby mu udělilo své požehnání.
Dejte hilichurlovi nějaký lék
Po čekání, až muž dokončí svůj monolog, se vraťte k hilichurlovi, opět se uchýlíte ke čtyřlistým symbolům.
Společně s Eide užívat léky. Bohužel to nepřinese požadovaný efekt.
Jděte k vodopádu a naberte vodu
Houby, které byly použity k vytvoření drogy, se pěstují na poli. Vyžadují vodu shromážděnou ze zdroje v určitou dobu.
Po chvíli čekání opusťte stan. Pohybujte se směrem k soše, kterou jste navštívili dříve. Plánujte od něj dolů, k vodopádu.
Jděte ke zdroji a vezměte si trochu vody. Poté pomocí symbolů čtyř listů vylezte na vyvýšené místo a vraťte se do hilichurl. Dejte vodu Eidě.
Porazte příšery
Po dokončení výsadby muž na chvíli opustí Travellera a nechá ho sledovat setí. Je důležité, aby lesní stráž Sumeru nepřiblížil se k domu.
Místo očekávaných „protivníků“ však přijdou oni formy v doprovodu Moraviků (dvě skupiny). Zničte nepřátele a pak diskutujte o tom, co se stalo s Eide.
Sbírejte neobvyklé houby
Hnojiva mají pozitivní vliv na růst hub - to nám umožní připravit novou várku léku pro hilichurl. Sbírejte dvě vzrostlé rostliny a poté připravte jeden lotos Kalpalata a jednu sumerskou růži.
Vytvořte Zakázanou bezejmennou medicínu Královského dvora
Spolupracujte s alchymistickým pracovním stolem umístěným poblíž a připravte další lék. Po promluvte si s Eide.
Vydejte se k nejbližší soše sedmi archontů
Podle pokynů znovu navštivte sochu sedmi Archonů blízko domu “impozantní muž" Kvůli synovi, který opustil chatu, však nebude možné obdařit lék božskou silou.
Po splnění úkolu získáte jako odměnu:
- dobrodružný zážitek x775;
- mora x31.175;
- hrdinská zkušenost x3;
- magický zisk rudy x5.
Plakat na konci osudu
Eide, která si všimne hilichurl, bude vyrušena z výroby léku.
Následujte hilichurl
Od sochy Dendra Archona se vznášejte dolů a vydejte se směrem, kudy šel hilichurl. Když se Eide a Cestovatel přiblíží k cíli, uleví si, když zjistí, že tohle není Caribert. Hrdinové se však přesto rozhodnou jej následovat.
Pohybujte se vpřed po cestě za hilichurl. Vstoupí do zamlžené oblasti tzv Neznámá svatyně.
Vstupte do neznámé svatyně
Přidat do týmu Hero's Pyro, aby bylo snazší porazit Cryo Messenger uvnitř. Bude také možné změnit tým u brány Revival uvnitř dungeonu.
Infiltrujte svatyni a vstupte do příběhové kobky. Architektura a atmosféra uvnitř se liší od vnějšího světa a připomíná spíše podzemní část chyba, což už hrdiny znepokojuje. Zároveň si poblíž všimnou uctívání hilichurlů.
Pokračovat ve výzkumu: Jak vyřešit runovou hádanku
Po dokončení dialogu s Eide začněte prozkoumávat Neznámou svatyni. Vylezte po schodech do nejvyššího patra, kam míří hilichurlové. Poblíž vchodu do místnosti budou postavy napadeny protivníky, takže se připravte na obranu.
V samotné místnosti vpravo je pravidelný hrudník. Seberte z něj kořist a vydejte se chodbou doleva, dokud nenarazíte na hvězdnou zeď.
Přibližte se ke zdi, abyste s ní automaticky interagovali a teleportovali se do jiné oblasti jeskyně. Poté se objeví krátké video, kde se opět předvedou uctívající hilichurlové a poté na hrdiny zaútočí Hydro a Electro slizy.
Porazte nepřátele a jděte kupředu o kousek dál k další bariéře. Nezapomeňte vyzvednout pravidelný hrudník vlevo u zdi.
Po teleportování do další oblasti jděte chodbou rovně k velkým kamenným dveřím, ze kterých vycházela záře, a počkejte, až se otevřou. V této místnosti budete muset vyřešit malou hádanku sesbíráním 3 run a aktivací průchodu do spodní přihrádky.
Kde najít první runu
Nejprve vyjděte po schodech nahoru. Nahoře najdete 3 slizy a zablokovanou žlutou runu. Porazte všechny nepřátele, abyste to sebrali.
Kde najít druhou runu
Nyní se musíte dostat k další položce, která však bude uzamčena. Jako řešení použijte bariéru umístěnou za první runou a vstupte do ní. Jakmile jste v nové realitě „vzhůru nohama“, jděte vpřed a vezměte si další runu.
Kde najít třetí runu
Protože poslední fragment stále není k dispozici, je třeba jej odemknout. Vylezte po schodech nalevo od poslední runy a aktivujte mechanismus pro otevření dveří.
Nyní znovu vstupte do bariéry, která vás sem dostala, a poté postupujte podle značky doprava k další bariérě. U zdi vlevo také nezapomeňte zvednout bohatá hruď. Tímto způsobem se ocitnete poblíž třetí runy.
Vezměte poslední úlomek a plavte dolů, abyste otevřeli přístup do spodní části svatyně.
Porazte Herald of Doom
Jakmile tam, hrdinové potkají nepřátele Posel osudu. Tento nepřítel je Cryo verze ostatních posly, takže Pyro postavy jsou proti němu účinné. Po snížení zdraví nepřítel zavolá kryoštít, jehož odstraněním se snadno dočkáte. V blízkosti místa bitvy je také pravidelný hrudník - na římse u okna.
Pokračujte ve výzkumu
Vstupte do dalších dveří napravo a pokračujte chodbou vpřed, až se dostanete k označenému mechanismu. Použijte jej k otevření dalšího průchodu.
Než se s mechanismem dostanete k mostu, seberte další pravidelný hrudník vlevo u zdi.
Uvnitř bude podivný předmět připomínající znesvěcenou sochu Archóna, což znamená, že je nějak spojen s Řádem Abyss. Najednou k Cestovateli promluví hlas, který si říká „Hříšník“. Celou tu dobu se zdá, že Eide je v hypnóze, ale nakonec přijde k rozumu. Hrdinové se rozhodnou toto místo opustit a vrátit se do domu.
V další scéně se ocitnou po boku Cariberta, který se nějakým zázrakem nejen umoudří, ale promluví i se svým otcem. Eide je přesvědčen, že se tak stalo díky onomu božstvu ze Svatyně, a i přes Poutníkovo přesvědčování se tam rozhodne jít znovu.
Následující odměny jsou poskytovány jako odměna za dokončení fáze:
- dobrodružný zážitek x625;
- mora x25.450;
- hrdinská zkušenost x2;
- magický zisk rudy x4.
osud
Aby se Eide zavděčil božstvu, spěchá zpět do kobky, ale hrdinové tam nic nenajdou. Po návratu si muž všimne zmizení hilichurl a vrhne se hledat. Když příšera spatří Eide a cestovatele, sundá si masku a uvolněním energie hrdina ztratí vědomí.
Vstupte znovu do jeskyně
Vraťte se do neznámé svatyně následováním Eide. Najeďte přímo ke vchodu nebo sledujte značky podél cesty.
Vydejte se k Tajemné soše
Jakmile jste uvnitř, vyjděte po schodech nahoru. Ocitnete se tedy v místnosti s branou znovuzrození, kde už čekají Elektro slizy. Porazte protivníky, abyste otevřeli průchod do další místnosti.
Po otevření dveří pokračujte chodbou dále rovně. Na mostě narazíte Cryo и Hydroslizy. Po porážce příšer interagujte s mechanismem před vámi a otevřete dveře k soše.
Tentokrát je místnost úplně prázdná. Navzdory důvěře, že to, co viděl dříve, nebyla iluze, Cestovatel vezme Eide zpět do domu.
Vraťte se do Eideho domu
Postavy se automaticky teleportují do chatrče, ale Cariberta tam není. Rozbité zrcadlo naznačuje, že si chlapec sundal masku a vyděšený svým vzhledem utekl. Navíc tato skutečnost nutí Cestovatele trochu přemýšlet, protože zrcadlo bylo před tímto okamžikem rozbito.
Najděte stopy venku
Opusťte dům, jděte do toho vzdáleného dřevěný krabice vlevo (ukazatel tam bude blikat) a prozkoumejte stopu na něm umístěnou. Ukázalo se, že je to Caribertův kapesník, který mu dala jeho matka. Eide navrhuje jít dál.
Pokračujte v hledání Cariberta a promluvte si s lesním hlídačem
Jděte rovně po cestě, aniž byste odbočovali, dokud nenarazíte na lesní stráže. Jeden z nich vám prozradí, že viděl podivného hilichurl, jehož chování zjevně připomíná Caribert.
Pokračujte v hledání Cariberta pomocí nápovědy
Pokračujte po silnici směrem k útesu, kde najdete vytouženého hilichurl. Pokusy o navázání dialogu jsou neúspěšné, ale brzy chlapec začne mluvit. Spolu s tím je zobrazena malá cut-scéna.
Je zřejmé, že Caribert zažívá těžké utrpení a bolest, a je patrné, jak je mladý muž naplněn temnou aurou. Nakonec si sundá masku, ale tento snímek není ve videu zobrazen.
Promluvte si s Eide
Na konci scény se ocitnete v chatě, ale tentokrát je vše jinak. Ukáže se, že Eide zdaleka není tím, kým tvrdil, že byl, a sám Cestovatel není hlavní postavou tohoto příběhu. To vše se ukazuje jako pouhá vzpomínka a projekce z minulosti.
Promluvte si s Dainsleifem
Cestovatel se znovu probudí a nakonec se vrátí do své vlastní reality. Strážce pobočky na jeho otázku odpovídá, že Clothar je jedním ze zakladatelů řádu a kdysi dávno se k němu přidal bratr/sestra hlavního hrdiny. To vše jasně odráží události, které se staly před mnoha staletími.
Cestovatel se rozhodne vykopat pole poblíž chaty, protože tam mohou být nějaké odpovědi. V zemi jsou totiž ostatky později pohřbené ženy a muže, kteří v rukou drží hedvábný šátek, což jasně naznačuje Clotarda. Zřejmě se ještě dokázal zbavit prokletí Propasti (nesmrtelnosti). Na tuto notu se Dainsleif ještě jednou loučí, protože má hodně o čem přemýšlet.
Po dokončení poslední části úkolu jsou uděleny odměny:
- dobrodružný zážitek x775;
- zdrojové kameny x60;
- mora x31.175;
- Pokyny k „Pokyny“ x2;
- Pokyny k „Wit“ x2;
- Pokyny k „Poctivosti“ x2;
- hrdinská zkušenost x3;
- magický zisk rudy x5.
Achievement Night of the Wandering Evenstars
Promluvte si s Paimonem o dvojčeti na konci Fateful Encounter, abyste získali skrytý úspěch Night of the Wandering Evenstars a 5 Source Stones.
Úspěch Ještě není smrtelná nemoc
Vytvořte lék, který přináší naději na alchymickém pracovním stole Eide, získejte úspěch Not Yet Deadly Disease a seberte 5 zdrojových kamenů.
Úspěch na druhém břehu osudu
Dokončete 3. část archonského úkolu „Caribert“ „Cry at the Decline of Fate“ a staňte se svědky zázraku uděleného „Sinnerem“, abyste získali úspěch Na druhém břehu osudu. Odměna: 5 zdrojových kamenů.
Úspěch Caribert
Dokončete kapitolu 6 svazku 3 Archonských úkolů a odemkněte úspěch Caribert. Odměna: 10 zdrojových kamenů.
Vyznamenání
Za dokončení questu Archonů z Caribertu jsou uděleny následující zdroje:
- 2800 dobrodružný zážitek;
- 60 zdrojové kameny;
- 113000 mor;
- 10 hrdinská zkušenost;
- 18 magie získat rudy;
- 2 návody pro každý typ Talentové knihy Sumeru.
Doufáme, že vám náš článek pomohl naučit se, jak začít a dokončit quest Caribert, prozkoumat dům s Dainsleifem a dozvědět se více o kletbě od Eide. Pokud je něco nejasné, zeptejte se na komentáře. Číst o všechny úkoly Archonů a následovat Návody Genshin Impact na našich webových stránkách.