K lesku hvězd v hlubinách Genshin Impact — Kapitola 3, svazek 4 úkoly Archonů Fontaine související s historií Hydro region a pokračování v příběhu. V rámci questu jděte do pevnosti Meropid a začněte plnit důležitý úkol, který jste sami vydali Nevilet. Spojte síly s Fatui a vyřešit záhadu zmizení Harbinger z Zasněžené.
Tato příručka poskytuje podrobný návod k questu To the Shining of the Stars in the Deep. Dále vám řekneme, jak začít a dokončit všechny fáze hledání, najít důkazy v pevnosti a naučit se tajná pravidla.
Jak zahájit výpravu Archonů To the Shining Stars in the Deep in Genshin Impact
Chcete-li otevřít úkol Archon „To the Shining of the Stars in the Deep“, musí být splněno několik požadavků:
- dosáhnout 40 řad dobrodružství nebo vyšší;
- dokončete předchozí archonský úkol "Jako lehký déšť bez důvodu".
Jakmile jsou podmínky splněny, mise se automaticky objeví v deníku.
Neklidný čajový dýchánek
Po náročném procesu v případě zmizelých dívek si odpočiňte v místnosti Spina di Rosula, laskavě Naviya. Dlouho očekávaný odpočinek přeruší cizinec, který oznámí, že Nevillet chce s Poutníkem a Paimonem probrat důležitou věc. Navštivte soudce v paláci Mermonia a vyslechněte si jeho obavy ohledně Harbingerů ve Fontaine.
Návrat na základnu Spina di Rosula v Cours de Fontaine
Paimon, spokojený s rychle vyřešeným případem zmizení, nabídne na chvíli využít pohostinnosti Spina di Rosula. Když si chce koupit zbrusu nový detektivní román od autora, kterého už zná, pomyslí si, že se usadí na základně a čtení si pořádně užije. Ostatně odpočinek si nezasloužila jen Cestovatelka, ale i ona.
Použijte podzemní teleportační bod umístěný na území základny Spina di Rosula a jděte do místnosti, kterou jste si připravili Navia.
Ráno najde šikovné „detektivy“ Isadora: Nevillet se chce setkat se starými známými v paláci Mermonia, ale dívka nemluví o přesném důvodu.
Promluvte si s Neviletem
Cestujte k soše Archon a navštivte palác Mermonia soukromá audience s Nevilletem.
Důvodem naléhavé návštěvy je sluha, jeden z Předzvěsti Fatui, který hodlal navštívit Fontaine. Přestože je dívka rodačkou z regionu, její angažmá v nejvyšší organizaci Sněžnaja zpochybňuje diplomacii případných jednání, s nimiž nesouhlasí. Furina — Hydro Archon, který přesto přijal pozvání, ale neprozradil pravý důvod tohoto rozhodnutí.
Jak se později ukázalo, co motivuje zájmy Harlequin- Childe. Zná Fontaineovy zákony a je připravena přijmout rozsudek, ale nemůže nechat problém vyřešit bez přímého zásahu Fatui.
Jejím cílem je navštívit pevnost Meropid, kde se právě koná Jedenáctý Harbinger. Jeho stav "je třeba posoudit".
Poslechněte si Nevilletův názor
Problém je v tom, že Tartaglia utekla, což je „nemyslitelné“, protože pevnost Meropid je střežena speciálními strážemi a její vnitřní struktura je velmi propracovaná. Nevillet je přesvědčen, že Harbingerův útěk nebyla náhoda, a chce, aby Traveller a Paimon objasnili situaci.
Detektivové mají čas se připravit. Pevnost Meropid - vězení. Navzdory skutečnosti, že celkové prostředí budovy se může zdát "příjemné", životní podmínky se značně liší od těch, na které jsou hosté ve Fontaine zvyklí.
Zamiřte do Cafe Lutes
Použijte jihozápadní teleportační bod Cour de Fontaine a po plánování do nižších úrovní města navštivte kavárnu Lutece.
Paimon se chystala dobře najíst: vyhlídka, že se „usadí“ ve vězení, daleko od chutného jídla, jejího společníka netěší. Nalezeno zde Charlotte - novinář, jehož citlivé uši zachytily „vůni senzace“.
Dívka se vzhledem ke své profesi mimořádně zajímá o správce pevnosti, který nosí čestný titul vévody z Fontaine - mimořádně vzácný titul, který se uděluje občanům, kteří „pro region dokázali něco velkého“.
Chce o něm napsat článek, ale nemá úplné informace. Cestovatel se jako budoucí „vězeň“ může o takovém tajemném člověku hodně dozvědět. Paimon nemá důvod odmítat pomoc.
Najděte Nevilletha u vchodu do pevnosti Meropid
Poté, co se Cestovatel a Paimon najedli do sytosti, jdou do pevnosti Meropid. Teleportovat se do Opera House "Epicles"co je vedle fontána Lusina jděte jihozápadním směrem.
Neobvyklost pevnosti Meropidas spočívá v její poloze: budova je pod vodou, což z ní udělalo ideální úkryt pro držení vězňů.
Nakonec Nevillet varuje své přátele před Mr. Risley - stejný vévoda, o kterém mluvila Charlotte dříve. Navzdory skutečnosti, že návštěva Travellera a Paimona je pro oficiální účely, neměli by bez dobrého důvodu konfrontovat správce.
Při přesunu do pevnosti Meropid budete čelit následujícímu upozornění:
Tento štítek ukazuje, že některé NPC, se kterými se později setkáte, jsou také aktivními postavami v jiných misích. Chcete-li pokračovat v pasáži „Uneasy Tea Party“, klikněte na "Pokračovat v aktuální úloze". Následně po dokončení kapitoly úkoly Archonů, budete moci volně začít plnit další úkoly zaznamenané na plaketě.
Promluvte si s Marette a vyplňte formality
Vyjeďte lyžařským vlekem nahoru k pevnosti Meropid.
Poté pokračujte k Marette stojan v doprovodu Madeleine, která se případu Cestovatele a Paimona ujala jménem Nevillat.
Dívka bude provádět základní procedury a také fotografovat nové vězně.
Poté bude předán do péče Deakina, který dokončí zbývající procedury a doprovodí Cestovatele a Paimona do hlavní části pevnosti Meropid. Kromě toho vám řekne o postupech platných na území věznice.
V této fázi úkolu, po rozhovoru s Deakinem, obdržíte úspěch "Návštěvník akvária" z kategorie „Zázraky světa“ (5 zdrojové kameny).
Ocenění:
- 850 bodů dobrodružný zážitek;
- 36 825 mor;
- 3 zážitkové knihy hrdina;
- 7 kousky magie získat rudy.
Pevnost Meropid
Až budete v pevnosti Meropides jménem Nevilla, seznamte se se strukturou podvodního vězení a pozorně poslouchejte pokyny vévody Risley. Jak se ukázalo, pobyt v pevnosti není jen dřina pro manžele prémiové kupony, ale také setkání s těmi, od kterých to nejméně čekáte. Strávit 45 dní jako vězeň a souhlasit se spoluprací s infiltrovanou skupinou Fatui.
Využijte výhod výtahu
Po vyřízení formalit a zamyšlení nad pravidly fungujícími na území věznice musí Traveller a Paimon klesnout ještě níže. Projděte chodbou s četníky a jít k výtahu, „skrytý“ uvnitř válcové cihlové konstrukce.
Jakmile budete na nižších patrech, jděte do rohu, kde se odehraje poslední rozhovor s Deakinem – muž bude působit rozrušeně a nebude dialog protahovat. Pravděpodobně kvůli blížícímu se příchodu Wardena Risleyho.
Vzhledem k tomu, že Traveller a Paimon jsou dobrými přáteli vrchního soudce Fontaina, dostalo se jim slavnostního přijetí a patřičného pohostinství: vévoda se nejen osobně pozdravil s Nevillovými přáteli, ale také nabídl, že zajistí prohlídku pevnosti Meropides.
Promluvte si s Risley v Kuponové jídelně
Z místa, kde Risleyho vřelé přivítání skončilo, jděte rovně a Odbočit vlevo. Pak jděte znovu rovně: jednou v prostorné oblasti, Odbočit vpravo. Vydejte se tedy do kuponové jídelny.
Vězeňský dozorce bude dál naříkat nad místními rozkazy, což Deakin kdysi udělal. Dodatečně pohovoří o důležitosti kuponové jídelny, kde dostanete jedno jídlo denně zdarma. Sám Risley toto pravidlo zavedl v dávné minulosti, což zjednodušilo život mnoha vězňů.
Promluvte si s Risley u prstenu
Z kuponové jídelny jděte rovně. Všimněte si průchodu s dvojitým schodištěm, nad kterým visí obrovská kovová konstrukce ve formě zkřížené paže se zaťatými pěstmijděte dále, dokud neuvidíte značku úkolu.
To místo se nazývá „Ring“ – zde se odehrávají soutěž pankration, která má také svá pravidla a zásady usnadňující život ve vězení. Ring navštěvují především vězni, kteří potřebují dodatečné propuštění. Ne každý dokáže při práci vydat většinu své energie, a proto se pouští do boje.
Promluvte si s Risleym v kasárnách
Od Ringu jít k výtahu, který se nachází na levé straně, a aktivujte zařízení, abyste se dostali na vyšší úroveň.
U východu interagujte s teleportačním bodem, čímž získáte rychlý přístup do této části lokace. Poté zahněte doprava a pokračujte po lineární silnici směrem k značce úkolu. Brzy přijdeš do kasáren.
Kasárna je obytný komplex pro vězně, kde si mohou odpočinout po dlouhém dni výrobní místa — specializovaná místa pro vydělávání kuponů. Během povídání o nich Risley podotkne, že den po příjezdu do pevnosti si Traveler a Paimon budou moci na vlastní kůži vyzkoušet život jako vězni.
Prohlídka bude pokračovat. Při putování chodbami druhého patra věznice si Poutník všimne Lini - toto setkání bude pro oba skutečným překvapením.
Promluvte si s Risley na ošetřovně
Od okamžiku, kdy rozhovor mezi Risley a Lini skončil, vyjít schody a projít tunelem.
Z Rosolina odbočte vlevo. Pak doprava na značku úkolu.
Na ošetřovně se setkáte s miminkem Sijwin, která je hlavní sestrou pevnosti Meropid.
Rozhovor s ní bude pokračovat v jídelně. Vězeňský dozorce nabídne společnou večeři: společné jídlo je vynikajícím zakončením exkurze a dlouhého dne.
Vezměte si jídlo z kupónové kavárny
Stejným způsobem opusťte ošetřovnu. Pak buď použijte výše zmíněný výtah, který vedl na patro kasáren, nebo sklouzněte do nižšího patra.
Během večeře budou Sidgwin, Risley a Traveller mluvit o Nevilletovi, muži, jehož známost umožnila novým vězňům dozvědět se více o vězeňských tradicích pod záštitou samotného dozorce.
Jídlo však brzy skončí, stejně jako „zvláštní léčba“.
Vraťte se do kasáren a promluvte si s Fieldingem
Použijte teleportační bod umístěný na druhém patře pevnosti, vedoucí do kasáren, a překonejte již známou cestu, abyste se seznámili s Fielding - vězeňský strážce.
Muž zavede Cestovatele a Paimona do místnosti, která se stane místem jejich odpočinku na dalších 45 dní vězení.
Jděte do výrobní oblasti a promluvte si s Grenvillem
Teleportováním se vraťte do výtahu "Administrativní obvod, Fontaine"a použijte jej k přechodu do nižší úrovně. Pokud platforma chybí, aktivujte specializované zařízení.
Obejděte Prsten a jděte do západní větve pevnosti. Přejděte tedy k dalšímu výtahu, který bude klesat k místu výroby.
Opusťte kabinu výtahu: ocitněte se v prostorné místnosti s četníky. Držte se na pravé straně výrobní oblasti, abyste dosáhli Grenville. Interakce s mužem, který bude mluvit o principech práce se surovými díly na stroji.
Zpracovat detaily
Chcete-li součást zpracovat, vložte ji do specializovaného otvoru. Spustí se hlavní proces, během kterého musíte:
- skokkdyž plošina svítí (žlutá záře);
- zasáhnout zařízení, pokud je zaseknutý (červené světlo).
Video návod, jak zpracovávat díly:
Tento postup musí být proveden 3 krátk dokončení úkolu. Jakmile budete s prací hotovi, vezměte si díl a dejte produkt Grenvillu.
Pokračujte v hledání Lini v okolí
Po dokončení práce na území produktivního místa a získání dostatečného počtu kuponů se Cestovatel a Paimon, za předpokladu, že Lini také dokončila své denní úkoly, rozhodnou jít ho hledat.
Držte se pravého okraje a dostaňte se do oblasti hledání. Brzy dorazíte k výtahu: po Paimonových slovech bude oblast na minimapě označena tečkovanou, nikoli plnou čarou. To znamená, že je na jiné úrovni umístění.
Hledej Lini. Pro tohle použít výtah a jděte do horní úrovně výrobní oblasti.
V další oblasti se opět držte vpravo, abyste dosáhli oblasti hledání. Když se k němu přiblížíte, automaticky se spustí cutscéna. Cestovatel a Paimon se setkají s Lini a Lynette.
Ukázalo se, že také skončili ve vězení, aby splnili úkol. Jejich jediným společníkem je „Otec“ (Harlecchino). Úkolem dvojčat je rozluštit pravý význam meropidské pevnosti. Existují legendy, že tato gigantická podvodní stavba byla původně postavena, aby uchovala určité tajemství, o kterém chce Čtvrtý Harbinger vědět.
Vezměte si jídlo z kupónové kavárny
Abyste se co nejrychleji dostali do kuponové jídelny, jděte nahoru do kasáren pomocí teleportačního bodu a poté plán na nižší úroveň umístění, Ringovi. Utíkejte pár metrů směrem ke značce úkolu, který povede k požadovanému vězeňskému zálivu.
Během večeře si Vidocq sedne s Cestovatelem a Paimonem a začne žvanit o životě na souši a každodenním životě obyčejného vězně. Dalším objevem budou „tajná pravidla“ pevnosti Meropid, po jejichž porušení zbývá jediná věc – zmizení. Možná to byl důvod Tartagliina nečekaného „útěku“.
V této fázi úkolu, poté, co se vrátíte do kasáren odpočívat, získáte úspěch "Mimozemské sny" z kategorie „Zázraky světa“ (5 zdrojové kameny).
Ocenění:
- 875 bodů dobrodružný zážitek;
- 38 100 mor;
- 4 zážitkové knihy hrdina;
- 7 kousky magie získat rudy.
Zakázáno v každodenním životě
Chcete-li rychle dosáhnout cílů, které si Nevillet a Fatui stanovili, začněte záměrně porušovat obvyklá a „tajná“ pravidla pevnosti Meropid. Pracujte na směny ve výrobní oblasti, vydělávejte kupony a využívejte je způsobem, který vám pomůže rychle přijít na kloub pravdě a odhalit tajemství podmořské pevnosti.
Udělejte si plán na ráno
Po probuzení z podivného snu o Childe musí Poutník znovu čelit realitě vězení. Navzdory tomu, že silné dohady o Božím oku Tartaglia mohou vést k odhalení záhady jeho náhlého zmizení, nesmíme zapomínat na odpovědnost, která na něj po uvěznění dopadla.
Na výběr jsou dvě možnosti: odpočinout si nebo jít na místo výroby. V případě druhého řešení automaticky pohybovat do hlavní pracovní oblasti.
Zpracovat detaily
Začněte znovu zpracovávat díl:
- skok, když se plošina pod nohama rozsvítí žlutě;
- zasáhnout mechanismuskdyž se zaseká (červená záře).
Jakmile je úkol dokončen, vezměte si díl a dejte produkty Grenvillu.
Poté se Rowan, vězeň pracující v dalším křídle, rozhodne oslovit Travellera a Paimona. Během dialogu muž, stejně jako Vidocq, zahájí konverzaci o „pravidlech“.
Jeden z nich říká: „Pokud nepřetržitě pracujete ve výrobě tři dny a neděláte nic jiného než spíte a jíte, třetí den se může stát něco špatného.“ Snad tato informace pomůže zjistit alespoň něco o zmizení Tartaglie. Jakmile rozhovor skončí, Traveler a Paimon zamíří do jídelny.
Projděte se a hledejte stopy
Nejprve si promluvte Fitzroy - vězeň, kterého poprvé potkali během Risleyho exkurze: muže najdete vedle vévodovy kanceláře.
Fitzroy vám neřekne nic zajímavého. Všechny jeho myšlenky zaměstná Risley, před kterým cítí strach a vzrušení.
Sjeďte dolů do nižší úrovně výrobní oblasti pomocí výtahu umístěného napravo od prstenu. Jděte do střední části pracovní oblasti a promluvte si Deakin.
Pokud jste ho pochválili před vévodou, dostanete 200 dalších kuponů.
Použijte teleportační bod vedoucí do kasáren a jděte na ošetřovnu. Uvidíte poblíž Lynette. Dívka pochválí Poutníka za to, že nepodlehl „kupónovému vlivu“ a stále pokračuje ve vyšetřování.
Po tom, co řekla, že Lini také hledá jakékoli informace týkající se „zakázané zóny“, nabídne svým přátelům malý počet kuponů (400 kusů).
Vraťte se do svého pokoje k odpočinku.
Odešlete svou žádost do Grenville na tři po sobě jdoucí pracovní dny
Když se probudíte, budete upozorněni na „cíle fáze“ spojené s misí, přičemž k dispozici jsou následující cíle: "Během ranní směny požádejte Grenvilla, aby pracoval bez přestávky.".
Jděte v dobré náladě pracovat na projektuvýrobní areála během rozhovoru s Grenvillem mu řekněte o své touze pracovat tři pracovní dny po sobě.
Spustí se cut-scéna, během které si Paimon a Traveller změří své síly a schopnosti po celou nastavenou dobu. Třetí den, po legendě, bude konečným bodem mise oběd.
Volné dávky neuspokojí dělníky ani vzhledem, ani čichem.
Pokus zjistit maso od Wolseyho nebude korunován úspěchem: z důvodu zaneprázdněnosti opustí jídelnu. Příčinu této podivnosti budete muset hledat sami.
Projděte se a hledejte stopy
Účelem úkolu je ještě jednou chodit a hledat stopy. Nejprve jděte do prostoru kasáren, kde u vchodu na ošetřovnu najdete Rowana.
Muž vám řekne, že se zranil, ale vrchní sestra není na svém obvyklém místě. Tedy záznamy o "Pouštní ošetřovna".
Projděte tunelem směrem k ošetřovně. Výzkumné poznámky najdete na podlaze, čímž se přidají na seznam vodítek "Studie vlastností melusiny".
Nakonec se pomocí odpovídajícího teleportu teleportujte do nižší úrovně produkčního místa, kde v jižní oblasti najdete samotnou Sijwin. Rozhovor s ní vám umožní získat poslední stopu ve vyšetřování - "Pozorování Sijwyn".
Jakmile získáte poslední vodítko, vraťte se do místnosti a odpočiňte si. Ráno opět obdržíte oznámení o „fázových cílech“ spojených s misí s následujícím dostupným úkolem: “Po obědě navštivte Ring, abyste vše zjistili”.
Vydejte se do Ringu
Z Kuponové jídelny se vydejte na jih, abyste dosáhli vchodu do Ringu. Aktivujte výtah a tím sjeďte na úroveň níže.
Prozkoumejte vnitřek místnosti a promluvte si s Collinsem, který označí základní pravidla pankration.
Dokončete test pankration
Základní pravidla pankration:
- Cíle stoupají k v určitém pořadí. Pořadí je třeba pamatovat.
- Když indikátor zmodráútočit na cíle v pořadí, v jakém byly zvednuty.
- Pokud projdete testem 4x bez chyb, „vítězství“ pro Cestovatele.
- Pokud uděláte chybu nad přijatelný limit, test selže.
- Pokud test přerušíte nebo opustíte jeho oblast, také selže.
Objednávka 1. kola:
Objednávka 2. kola:
Objednávka 3. kola:
Objednávka 4. kola:
Video návod, jak provést test pankration:
Promluvte si s Collinsem
Jakmile projdete testem pankration, zahájit dialog s Collinsem, který stejně jako ostatní vězni pevnosti nechá proklouznout „pravidly“. Druhý zní: „Pokud si koupíte vstupenky na oba bojovníky a podpoříte je oba, stane se druhý den ráno něco špatného.
Cestovatel bude předpokládat, že porušení nového pravidla poskytne také další informace. Abyste mohli vsadit, budete muset vydělat 3000 kuponů.
Pokud je již taková částka k dispozici, další den budete muset znovu navštívit Prsten a realizovat svůj plán.
Projděte se a hledejte stopy
Poté, co Traveler a Paimon úspěšně poruší druhé pravidlo, Guard Fielding jim laskavě doručí balíček, který přidá další vodítko k již existujícím vodítkům - "Podivná tekutina barvy krve".
Vězeňští detektivové se tak rozhodnou práci vynechat a začnou hledat stopy. Nejprve navštivte první patro, kde se nachází i kupónová jídelna. Nedaleko od vévodovy kanceláře najdete Promotér.
Muž propaguje nápoje od firmy Fonta, která musela kvůli Risleymu zůstat v pevnosti. Rozhovor přinese nové vodítko - „Nespokojenost s vévodou“.
Poté navštivte Collinse na území Prstenu.
Z dialogu se dozvídáme, že pankrační testy nesponzoruje Risley, ale společnost Fonta, která odhalí vodítko „Sponzor turnaje Pankration“.
Kromě toho na území Prstenu vedle krabic najdete poslední stopu - "Vývoj nových produktů".
Jakmile to budete mít, navštivte kuponovou jídelnu, pracujte ve výrobní oblasti nebo navštivte Ring pro zábavu, a pak si udělejte svou rutinu a odpočiňte si, než se pustíte do skutečného vyšetřování.
V této fázi úkolu, po probuzení, dostanete achievement "Zvyky odlehlých míst" z kategorie „Zázraky světa“ (5 zdrojové kameny).
Ocenění:
- 30 zdrojové kameny;
- 1 bodů dobrodružný zážitek;
- 62 225 mor;
- 6 zážitkové knihy hrdina;
- 11 kousky magie získat rudy.
Ztracen na moři
Po přiblížení se k záhadě, která děsí obyvatele pevnosti, začněte vyšetřovat případ přidělený soudcem. Najděte příležitost opustit svou celu a setkat se s tvory, kteří vycházejí na lov pouze v noci. Z jejich příběhu se dozvíte, co se skutečně stalo Tartaglia a jak se mu podařilo vězení nepozorovaně opustit.
Stále se ptejte lidí na stopy.
Většina tipů byla shromážděna, takže můžete přejít k sebevědomějším akcím. Po vynechání jednoho dne v práci se Traveller a Paimon rozhodnou provést výslechy - prozkoumat nejlidnatější oblasti pevnosti Meropid a položit vězňům určité otázky.
Opusťte prostor kasáren a po příchodu do patra, kde se nachází kuponová jídelna, pokračujte do Dukova kancelář. Nedaleko si toho všimnete Vidocq - muž, který byl mezi prvními, kdo mluvil o pravidlech.
Během rozhovoru vám vězeň poví o trubkách, které v noci vydávají podivné zvuky. Podle pověstí jsou tyto tajné „labyrinty“ obydleny opravdoví kanibalové. S největší pravděpodobností se podílejí na zmizeních lidí.
Vraťte se znovu prozkoumat
Kanibalové nevyděsí ani Poutníka, ani Paimona. Jejich existence může pomoci při vyšetřování jedné ze záhad pevnosti Meropid, ale prozatím stojí za to zjistit si o zbývající „zakázaná“ pravidla. Zeptejte se trojice, která se často objevuje spolu. Přátelé se zastaví na stejném místě, kde se předtím setkal s Vidocqem – naproti vévodově kanceláři:
- Poirier odmítne s Cestovatelem mluvit.
- Alexis bude pobouřen svobodným chováním nově příchozích.
- Leonid, stejně jako přátelé, nebude chtít sdílet žádné informace s cizími lidmi.
Paimon si logicky všimne, že trojka něco skrývá. Detektivové však nehodlají od vyšetřování ustoupit.
Zeptejte se strážného v kasárnách
Použijte výtah nebo rychlou cestu k teleportu umístěnému na horním patře vězení. Držte se vpravo a sledujte lineární cestu, dokud nedosáhnete značky úkolu a promluvte si s Fieldingem.
Během dialogu muž přiznává, že si někteří strážci stěžovali na podivné zvuky, které byly zvláště hlasité ve dnech, kdy se čistilo potrubí.
Naštěstí pro Travellera a Paimona je dnešek jednou z ohlášených „významných“ událostí. Vraťte se do kasáren a odpočívejte, dokud noc nezačne realizovat své plány.
Během čekání se Poutník znovu ponoří do Childeových vzpomínek, vyprovokovaných Božím okem: zjistí se, že Harbinger měl nejen kontakt s „trojicí, která se objevila společně“, ale s největší pravděpodobností se mu podařilo uniknout potrubím.
Jděte k trubkám, o kterých kolují děsivé pověsti
Po opuštění místnosti prohlédněte prostor kasáren: areál budou hlídat dva noční hlídači, v jejichž očích nemůžeš se nechat chytit. K tomu choďte za nimi, šplhejte po stěnách a obecně se snažte držet slušný odstup.
Koncový bod cesty je průchod podobný tunelu, který sousedí s obřím schodištěm.
Vylezte na něj a kolem stropních světel se přibližte k místu, kde se Tartaglia setkala s Leonidem, Alexis a Poirierem.
Bude tu i Trinity. Z dialogu s chlapíky vyplývá, že příběh o tajných pravidlech a kanibalech je jimi šířená fikce. Navíc během dnů svého uvěznění byl Childe jejich šéfem.
Jedna věc je známá - Harbinger nemohl uniknout daleko. Potrubí je konečné: nevede ven, ale do slepé uličky - opuštěná továrna, kde se dříve prováděly výrobní práce. Vězni jsou připraveni doprovázet Poutníka po cestě, kterou překonal Tartaglia, protože je to „šéfův přítel“.
Vstupte do potrubí
Sledujte Childeovy nohsledy.
Mladíci vám řeknou, že se snažili jít po dané cestě dříve, ale nyní je horní část zóny zcela zatopená. Nedá se říct, že by Tartaglia byl v pořádku, ale je to zkušený plavec, který by v případě pasti mohl vyváznout bez zranění. Konečně se záhada kolem Jedenáctého Harbingera trochu vyjasní. Vraťte se do odpočinkové místnosti a odpočiňte si, než začne nový den.
Úkol bude splněn a za odměnu dostanete úspěch „K září hvězd v hlubinách“ z kategorie „Zázraky světa“ (5 zdrojové kameny). Další mise - „Do temnoty hlubin“, která patří do řetězce "Blížící se katastrofa".
Ocenění:
- 875 bodů dobrodružný zážitek;
- 38 100 mor;
- 4 zážitkové knihy hrdina;
- 7 kousky magie získat rudy.
Další příběhová mise - "Blížící se katastrofa".
Úspěch návštěvníka akvária v Genshin Impact
Návštěvník akvária (5 zdrojových kamenů) - úspěch z kategorie „Zázraky světa“ s následujícím popisem: „Dokonči všechny postupy a jdi do pevnosti Meropid.“ Abyste úspěch získali, musíte se u vchodu do podvodního vězení setkat s Nevillem, pod vedením Marette splnit formality a vyzkoušet si roli vězně pevnosti Meropid.
Dosáhněte mimozemských snů v Genshin Impact
Sny jiných lidí (5 zdrojových kamenů) - úspěch z kategorie „Zázraky světa“ s následujícím popisem: „Zažijte ve snu to, co zažil Childe.“ Abyste dosáhli úspěchu, staňte se během mise „Meropidská pevnost“ účastníkem Tartagliiných vzpomínek, vyprovokovaných jeho Božím okem.
Úspěchy Zvyky vzdálených míst v Genshin Impact
Zvyky odlehlých míst (5 zdrojových kamenů) - úspěch z kategorie „Zázraky světa“ s následujícím popisem: „Naučte se dvě pravidla, která existují ve vězení.“ Abyste dosáhli úspěchu, během mise „Forbidden in the Everyday“ si promluvte s Rowanem a Collinsem a zjistěte o tajných pravidlech putujících mezi pracovníky výrobního oddělení a účastníky Ringu.
Úspěch k Záření hvězd v hlubinách v Genshin Impact
K lesku hvězd v hlubinách (10 zdrojových kamenů) – úspěch z kategorie „Zázraky světa“, který lze získat za úspěšné dokončení všech misí obsažených v kapitole 3 svazku 4 Archtontské questy.
Vyznamenání
Za úplné dokončení archonské mise „To the Shining of the Stars in the Deep“ můžete získat odměny ve formě:
- 30 zdrojové kameny;
- 4 bodů dobrodružný zážitek;
- 175 250 mor;
- 17 knihy o zkušenostech hrdinů;
- 32 kousky magie získat rudy.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl začít a dokončit úkol Archons of Fontaine Kapitola 3 To the Stars Shine in the Deep in Genshin Impact. Pokud během průchodu narazíte na nějaké potíže nebo otázky, můžete je opustit v komentářích. Přečtěte si další herní průvodce v sekcích míjení, průvodci nebo staví.