Iluzorní dobrodružství v Honkai: StarRail — čtvrtý test z oddílu "Editace filmu", který odkazuje na událost "Chasik: Memoirs of Sweet Dreams". Hlavním rysem dotyčného filmu je, že scény honičky byly natočeny pomocí režimu „Way of the Wolf“, který je součástí arkádové hry. „Spin-off příběh o Chasik: Brother Khan“.
Tento průvodce vám ukáže, jak dokončit výzvu Illusory Adventure v HSR pro událost Memoirs of Sweet Dreams, dokončit klasické a speciální závěrečné montáže a splnit všechny cíle Fun Scene: Pursuit.
Jak dokončit Iluzivní dobrodružství v Honkai: Star Rail
Děj filmového fragmentu Illusory Adventure in KhSR: „Chasik požádal Treemana, aby se vypořádal s nočními můrami. Zůstanou v Grezaville a rozhodnou se svolat kovboje z celého vesmíru a společně prozkoumat tajemnou pustinu za městem.“ Chcete-li spustit test, musíte použít aktivní akci "Spustit instalaci".
Beyond the Ruins (1. dějství)
Poptávka: Každé zobrazení je větší nebo rovno 25.
Děj Iluzorního dobrodružství vypráví, jak Treeman a jeho rodina po zasazení stromů a utišení bouře přijmou Chasikovo pozvání a zůstanou, aby pomohli znovu vybudovat město. I s tak silným pomocníkem se však úkol zrekonstruovat zdá velmi obtížný. v KhSR
scéna 1
Umístěte časovou kostku do volného jádra jediného zlatého fragmentu nabízeného k instalaci. Emocionální ukazatele se tak vyrovnají.
scéna 2
Dejte přednost kartě, která zvyšuje smích.
scéna 3
Vložením časové krychle zvýšíte dva emoční parametry najednou - „Úžas“ a „Smích“.
scéna 4
Podobně jako u výše uvedené akce zvyšte úrovně Awe and Laughter.
scéna 5
Tentokrát věnujte pozornost fragmentu filmu, který zvyšuje indikátor „Strach“ mezi větvemi dojmu.
scéna 6
Zvyšte svou úroveň strachu o další +4.
scéna 7
Mezi dvěma zlatými kartami si vyberte tu, která nabízí posílení Strach a Chvění. Toto jednání povede ke splnění hlavního požadavku zákona.
scéna 8
Dále umístěte časovou kostku do fragmentu zaměřeného na zvýšení „Strachu“.
Zábavní scéna: Chase
Fun Scene: The Chase - další větev, která je zjednodušenou verzí výzvy „Spin-off příběh o Chasik: Brother Khan“a také režim „Way of the Wolf“: hraje se jako součást dobrodružné mise "Můj vlastní režisér". Hlavní úkoly, které je třeba splnit, abyste získali +3 ke každé z emocí:
- Dosáhněte hodnocení 2 000 za zábavné scény.
- Dosáhněte hodnocení 3 000 za zábavné scény.
- Dosáhněte hodnocení 4 000 za zábavné scény.
Pro úspěšné splnění každého z uvedených cílů se doporučuje na začátku nasbírat navrhovaný počet zlaťáků, aby bylo možné aktivovat "Čas pro Khan". Nezranitelnost a automatické výstřely tak budou zaručeny. Zodpovědností Pathfindera je včas změnit pozici hrdiny a tím smete všechny protivníky a všechny překážky na cestě.
Jakmile je vnitřní odhalení dokončeno, použijte kostku k odhalení zbytku příběhu.
Další akce jsou upraveny tak, aby se získal požadovaný počet jednotek každého zobrazení, i když nebylo možné splnit cíle Pursuit.
Cesta přes poušť (2. dějství)
Poptávka: Každé zobrazení je větší nebo rovno 35.
Obyvatelé začali postupně Grezaville oživovat, ale pozemky ve městě se staly neproduktivními a zchudly. Chasik chápal, že aby toto místo vzkvétalo, bude nutné vybudovat nová území.
scéna 1
Nastavte časovou kostku, kterou chcete přidat +2 na každou emoci.
scéna 2
Vzhledem k tomu, že dříve, ve scéně 9 1. dějství, byla upřednostněna charakteristika „Strach“, tentokrát stojí za to věnovat pozornost „Chvění“ a „Smích“ vyplněním správné zlaté karty.
scéna 3
Opět vyberte správnou sekvenci zlatého filmu.
scéna 4
V tomto případě nezáleží na tom, které kartě dáte přednost, protože v prvním i druhém případě se „Strach“ zvýší o 4 úrovně. Abyste se však vyhnuli jakýmkoliv rozdílům od návodu, vyberte prosím levý fragment.
scéna 5
Zvyšte parametr „Smích“ spolu s dalším indikátorem.
scéna 6
Věnujte pozornost „Awe“: ve srovnání s první kartou vám druhá poskytne úroveň 2. více.
scéna 7
V případě scény 7 se doporučuje zvýšit „Úžas“ i „Smích“.
scéna 8
Stejně tak upřednostňujte díl, který posiluje druhou a třetí emoci.
Zábavní scéna: Chase
Pak to začne znovu „Zábavní scéna: Chase“ s možností přijímat +3 ke každému dojmu. Hlavní cíle testu:
- Dosáhněte hodnocení 2 000 za zábavné scény.
- Dosáhněte hodnocení 4 000 za zábavné scény.
- Dosáhněte hodnocení 5 000 za zábavné scény.
Stejně jako v prvním případě sesbírejte všechny mince na začátku úrovně, abyste mohli vstoupit do stavu "Čas pro Khan".
Další akce jsou upraveny tak, aby se získal požadovaný počet jednotek každého zobrazení, i když nebylo možné splnit cíle Pursuit.
Pro mír (3. dějství, klasický konec)
Poptávka: Každé zobrazení je větší nebo rovno 50.
Území Gresaville se výrazně rozšířilo. V domech postavených v pustině se rozsvítily stovky světel. Je však příliš brzy říkat, že Gresaville dosáhl svého vrcholu rozvoje.
scéna 1
Použijte časovou kostku ke zvýšení všech zobrazení +4.
scéna 2
Upřednostněte první zlatou kartu, protože zvyšuje úroveň „smíchu“ - ochablé vlastnosti.
scéna 3
Podobně jako u výše uvedené akce zvyšte indikátor „Smích“.
scéna 4
Zvyšujte úroveň bázně a smíchu rovnoměrně.
scéna 5
Vraťte se k druhému a třetímu ukazateli.
scéna 6
Vyberte levou sekvenci zlatého filmu.
scéna 7
Pro scénu 7 se zaměřte na zvýšení strachu.
scéna 8
Jako poslední akci získejte chybějící body za „Strach“ a „Tréma“.
Krásná rána (klasický konec)
Poté, co prošli nepřízní osudu a konfliktem, se kovbojové nakonec rozhodli podrobit a v Grezaville opět zavládl mír. Chasik se však z nějakého důvodu cítí nesvůj: uplyne hodně času, než pochopí důvod svých obav, ale prozatím je jeho volbou věřit v prosperitu Grezaville. Odměnou za odemknutí speciálního zakončení Illusory Adventure v HCP vám bude film „Spin-off příběh rytíře křečka“.
V zájmu svobody (akt 3, zvláštní rozuzlení)
Poptávka: Každé zobrazení je větší nebo rovno 50.
Lesy vysazené Treemanem blokovaly cestu kovbojům, kteří často podnikali nájezdy. Chasik stále více nechápal jednání svého někdejšího přítele a spolubojovníka, protože „partner“ se sám schovával za prosperitu Grezaville a snažil se obohatit.
scéna 1
Stejně jako u jiných aktů nabízí první zemře důraz na všechny statistiky.
scéna 2
Dalším krokem je zvýšení počtu zobrazení „Smích“ a „Úžas“.
scéna 3
Pak - opět oba „Smích“ a „Úžas“ pro rovnoměrné zvýšení úrovní.
scéna 4
Scéna č. 4 má klást důraz na „Strach“, jeden z nejvíce pokleslých indikátorů.
scéna 5
Stejně jako u předchozích akcí (kromě č. 4) se doporučuje upgradovat „Úžas“ a „Smích“.
scéna 6
Podobně jako výše – opět jak „Úžas“, tak „Smích“.
scéna 7
Protože „Strach“ nedosahuje celkového požadavku 50 jednotek, vyplatí se klást maximální důraz na jmenovanou emoci výběrem správné zlaté karty.
scéna 8
Jako poslední akci můžete věnovat pozornost jak zvýšení dvou vlastností najednou, tak zvýšení jedné.
Ugly Flower (Speciální konec)
Speciální konec Iluzivního dobrodružství v HSR vypráví, že v důsledku urputného boje se kovbojové stanou pány Grezaville, i když nechápou, jak dokončit rekonstrukci dobytých území. Město se postupně mění v pustinu. Bez Strommana obyvatelé konečně pocítili, co je „svoboda“, ale brzy by se nenaučili, jak najít štěstí.
Vyznamenání
- film „Spin-off story of the Hamster Knight“;
- 100 hvězdný nefrit;
- 8 purifikovaných esterů;
- 10 nebeských meziher.
Doufáme, že vám náš průvodce pomohl dokončit výzvu Illusory Adventure v Honkai: Star Rail pro tuto událost "Chasik: Memoirs of Sweet Dreams". Když se setkáte s obtížemi, napište o nich komentářeaby autor nebo ostatní hráči mohli pomoci. V příslušných částech našeho webu sledujte další články o hře: míjení, průvodci, staví, lore, zprávy.