Chrám, kde písek proudí jako slzy Genshin Impact - druhý úkol z řetězce "Dirge of Bilcis". V rámci své cesty bude muset Poutník jít do chrámu na předměstí Gurabádu Sumeru, rozptýlit písky blokující neobvyklá zařízení a najít láhev s kouzelným tvorem uvnitř.
V níže uvedené příručce se podíváme na to, jak pomoci Jechtovi najít džina, aktivovat mechanismy k odemčení zařízení a prozkoumat ruiny v questu The Temple Where Sands Flow Like Tears.
Jak začít quest Chrám, kde písky tečou jako slzy
Abyste mohli v Genshin Impact zahájit quest Chrám, kde písky tečou jako slzy, musíte dokončit předchozí část - "Sedm sloupů vztyčených moudrostí". Dále se úkol automaticky objeví v protokolu mise.
Průchod chrámem, kde písky tečou jako slzy v Genshin Impact
Cesta k ruinám chrámu na okraji Gurabádu
Po rozhovoru s Jechtem jít do ruin na předměstí Gyurabadu jděte k bráně chrámu a najděte Azarika stojícího poblíž vchodu. Z rozhovoru s ním se dozvíte, co se dá najít uvnitř Matka Jinnů, která vám pomůže dostat se do Oázy věčnosti.
Aktivujte mechanismus a otevřete bránu
Chcete-li otevřít průchod, musíte komunikovat s tajemnými zařízeními skrytými v písku. To pomůže runový mechanismus, schopný rozptýlit pískové hromady.
Několikrát do ní udeřte, aby proud modré energie směřoval správným směrem, poté přejděte k uvolněné kostce a aktivujte ji. Brána se otevře a vy můžete jít dál.
Aktivujte mechanismus uvnitř chrámu
Jděte hluboko do chrámu a ocitnete se v obrovské hale s pyramidou. Po krátké cutscene zapněte mechanismus vedle postavy a poté se dotkněte obří zařízení uprostřed chrámu.
Otevřete bránu
Azarik řekne, že je třeba uvést do akce čtyři zařízení pro rozbití těsnění a vyčistit písek. Hromádky rozetřete pomocí runový mechanismus, na kterou ukazuje značka úkolu, a interakcí s kostkou otevřete bránu.
Aktivujte mechanismus pro odemknutí dalšího zařízení v Chrámu 1
Uvnitř kromě známých struktur najdete Runové okno и Runový panel. Pomocí páky otevřete ventil ve stěně, který brání průchodu toku, a vezměte Společnou truhlu, čímž rozptýlíte nahromaděný písek.
Odemkněte další dveře a jděte nahoru do haly s požadovaným Zařízení na ničení, skrytý za zlatou bariérou, a Nedotčené struktury v podobě protivníků.
Na levé straně a v místnosti napravo budou všechna stejná zařízení, po interakci s nimiž bude písek odfouknut z centrální části.
Jděte na uvolněný podstavec a aktivujte jej, v důsledku čehož dojde k zablokování hlavního východu.
Zároveň můžete aktivovat teleportační bod a kořist bohatá hruďvyřešit malou hádanku Průhledné svítilny po obvodu místnosti.
Najděte jinou cestu ven
Další východ se otevře s kostkou v chodbě vlevo a mechanismus v další místnosti, odkud byste měli proklouznout dírou ve zničené podlaze do nádrže a poté vylézt podél sochy do horního patra pomocí čtyřlistové symboly pro pohodlí a rychlost pohybu.
Pokračujte směrem k značce úkolu, prozkoumejte chrám a známým způsobem aktivujte průchody, se kterými se setkáte.
Najděte aktivovaný mechanismus
Nalézt aktivovaný mechanismus a použijte ji k rozptýlení písku blokujícího zařízení, poté nasměrujte tok energie ke dveřím, abyste otevřeli další bránu.
Aktivujte mechanismus pro odemknutí dalšího zařízení v Chrámu 2
Rozdíl oproti předchozí části chrámu bude v tom, že nyní to bude potřebovat Runový mechanismus pohybovat po speciálních kolejích pod ním. Jinak zůstává vše při starém, včetně uspořádání místností a zařízení.
Opatření, která je třeba provést, jsou následující:
- Posuvný mechanismus a namiřte ji k oknu nad podlahou, abyste zvedli společnou truhlu.
- Otevřete dveře pomocí куба.
- V levé místnosti přesuňte mechanismus na kolejích pomocí toku energie uvolněte páku spustit okno a rozptyl skrz něj je za zdí písek.
- Vraťte se do středu haly a otevřete dveře vlevo.
- Přejděte na podstavec a aktivovat to.
Brána se opět zavře a východ se objeví vlevo. Nezapomeňte aktivovat skrytý teleport v místnosti. Sledujte ruiny několika místnostmi a ocitnete se nad malou jeskyní s kořeny, kde musíte klouzat a pohybovat se dále podél potoka, dokud se nedostanete ke schodům se dvěma Přesýpací hodiny. Vzít to pryč Dendroculus v letu.
Vylezte na ně a utíkejte dál, dokud nevyjdete zpět k pyramidě v samém středu. Rozsypejte písek blokující zařízení a zamiřte k dalším dveřím.
Aktivujte mechanismus pro odemknutí dalšího zařízení v Chrámu 3
Uvnitř dalšího chrámu bude pár mobů a průchod s mechanismem na kolejích na levé straně a pak místnost se třemi dalšími stejnými.
Jejich aktivací se ocitnete v hale s prapůvodními strukturami a teleportem. Zabijte všechny nepřátele a začněte odklízet písek z místnosti, abyste odemkli další dveře.
Vylezte po schůdcích ke konstrukci, otočte ji a otevřete poklop, na jehož dně bude další Dendroculus a požadovaný устройство.
Odemkněte ji a vraťte se bránou nalevo, sledujte značku mise zpět.
Zasáhněte zařízení, na které ukazuje značka úkolu vyčistit pyramidu.
Dotkněte se obřího zařízení uprostřed chrámu
Přijď k zařízení ve středu chrámu a dotkněte se toho. Vznese se do vzduchu a poté začne cut-scéna a dialog se společníky.
Po rozhovoru opusťte ruiny a podívejte se, co se děje venku - písek se stáhl a odhalil nové území, které se pod ním skrývá. V tuto chvíli vám Azarik oznámí, že skupina bude muset pokračovat dále bez něj. Také za objevení nových ruin hráč obdrží úspěch "...Ukažte svou hanbu královstvím..."
Vydejte se do ruin na druhé straně náměstí
Jděte na druhou stranu otevřené oblasti a slétněte dolů na kluzáku. U vchodu bude jeden nepřítel. Vypořádejte se s ním a otevřete bránu, abyste mohli jít dovnitř. Po cestě můžete sbírat Dendroculus.
Prozkoumejte ruiny chrámu
Přesuňte se na značku mise hluboko do ruin, seskočte dolů na nižší úroveň a po projití otevřeného prostoru, na jehož konci najdete Jechta.
Porazte Prvotní konstrukt
Během rozhovoru dívka přeruší dialog a všimne si, že je někdo poblíž, načež se objeví na již známé platformě Nedotčený design Anushboard. Porazte nepřítele a vraťte se.
Prozkoumejte lesklý předmět
Jecht tam nebude, ale objeví se na stromě lesklý předmět, po interakci s níž bude následovat další cut-scéna s vysycháním území, zřícením jeskyně a následným dialogem s kouzelnou lahví.
Promluvte si s džinem
Z rozhovoru s neznámým tvorem se hrdinové dozvědí, že je to totéž džin, které Jecht hledá. Cestovatel ho požádá o pomoc a tvor souhlasí a pošeptá novému majiteli své jméno. Po dohodě najdete se objevil průchod, který dříve neexistoval, přes který se dostanete na povrch.
Otevřete bohatou truhlu, kde byl džin nalezen v kořenech dříve, abyste se dostali šachová figurka Pillar of King Deshret.
Vyjděte mezerou, která se objevila po zřícení
Zamiřte k východu pohybem podél soutěsky kolem vodního toku a nahoru k vodopádu. Tam se na hrdiny setká posel s dopisem od matriarchy Babela a naléhavou žádostí o návrat do tábora Tanit. Jecht půjde jedním směrem a posel pošle Cestovatele druhou cestou.
Projděte se soutěskou
Pokračujte podél potoka, dokud nenarazíte na skupinku lidí v červené barvě. Mluvit s nepřátelští cizinci a zjistit, že je to přepadení, pak se s nimi vypořádat a následovat po zanechaných stopáchdokud nedorazíte do jejich tábora proti proudu.
Prozkoumejte tábor nepřátelských poustevníků
Bude celkem tři tábory, v každém z nich hráč najde důkazy:
- První se nachází na dně ruin. Přečtěte si záznamy vlevo.
- Druhý kemp se nachází o něco výše.
- Vystoupejte po kamenných schodech, abyste dosáhli třetího parkoviště.
Vraťte se do tábora a promluvte si s Babelem
Po prohledání se vraťte do tábora a promluvte si s Babel a řekněte jí o nalezené Matce Djinů a zrádcích mezi pouštěmi. A pak jděte za Dzhekhtem a Azarikem, kterým se také podařilo vrátit na Tanit.
S těmito dvěma bude následovat dlouhý dialog, během kterého si bude možné s Azarikem zahrát Posvátné volání Sedmi.
Je zde možnost tuto akci přeskočit, což nic neovlivní – úkol bude v každém případě dokončen.
Úspěchy pro chrám, kde písek teče jako slzy
V procesu plnění úkolu Chrám, kde písky proudí jako slzy, můžete získat tři skryté úspěchy.
Úspěch Ukaž svou hanbu královstvím
Po vyřešení hádanky v chrámu Deshret a otevření ruin na severu Safhe Shatranj se odemkne úspěch „Ukaž svou hanbu královstvím“.
Úspěch Pro tebe jsi písek a do písku se vrátíš
Najděte džina a promluvte si s ním, abyste získali úspěch „Protože jsi písek a do písku se vrátíš“.
Úspěch Je to jen věčné otroctví!
Po rozhovoru s Lilupar a uzavření dohody se odemkne úspěch „Toto je jen věčné otroctví!“.
Vyznamenání
Po dokončení příslušného úkolu získá Cestovatel následující odměny:
- Dobrodružný zážitek – x400;
- Zdrojové kameny – x50;
- Mora – x40 000;
- Hrdinská zkušenost – x3;
- Reputační body Sumeru – x20;
- Kouzelná ruda - x6.
Dodatečně vydáno 15 zdrojových kamenů za úspěchy. Další úkol - Hojnost pod písečnými dunami 1.
Doufáme, že vám náš průvodce pomohl s průchodem „Chrám, kde písky tečou jako slzy“. Genshin Impact. Pokud máte nějaké dotazy, napište na komentáře, aby mohl pomoci autor článku. Následovat aktuální průchody и herní průvodci na našich webových stránkách.