Ztracené bohatství v Genshin Impact 4.3 – repríza akce související s hledáním pokladů. Seznamte se znovu s Ulmanem, který dorazil do Fontaine a stále se mu líbí víly. Muž bude mluvit o svých dojmech ze života ve Fontaine a požádá o pomoc při sbírání pokladů. Hlavním cílem jsou starověké mince a další cennosti.
V průvodci podrobně prozkoumáme oblasti pokladů, jak dokončit Ztracené bohatství a najít staré mince na mapě. Naučte se nabíjet hledací vílu, najít a sbírat energetické částice a získat malou vílu natrvalo.
Termíny pohádkových událostí v roce 2024
Akce s vílou „Ztracené bohatství“. aktualizace 4.3 projde s 2. ledna až 15. ledna 2024.
Jak zahájit akci
Chcete-li otevřít přístup k události, musí být splněny následující podmínky:
- dosáhnout 20 dobrodružná hodnost;
- aktivovat jakékoli Socha archonta в Fontaine.
Mořské poklady
Seznamte se s Ullmanem, který se prochází po břehu. Muž bude vyprávět příběhy o svém životě ve Fontaine a bude si stěžovat, že je mezi vílami stále oblíbený, ačkoli stále ani nerozumí, co říkají. Přijměte od Ulmana sešit s poznámkami o místech, kam ho víla vzala, aby tam našel poklady.
Odměny za splnění úkolu:
- 10 000 mor;
- 4 zážitkové knihy dobrodruh;
- Nástroj pro vyhledávání víly.
Průvodce událostí Lost Riches v Genshin Impact
Akce je rozdělena do několika etap, z nichž každá má svůj vlastní areál. Hledání pokladů lze provádět na souši i pod vodou.
Jak najít poklad pomocí hledací víly
Než se vydáte do oblasti hledání, vybavte vílu hledání ze sekce Inventář "Nástroje".
Používejte jej pouze v oblasti lovu pokladů. Pokud je hráč mimo určené místo, víla nebude fungovat.
Jak dodat energii víle
Když dorazíte do oblasti na mapě, musíte vyvolat stvoření a pomoci víle třikrát absorbovat energii, aby obnovila vitalitu. Za každé tři akvizice upozorní na jeden poklad.
Chcete-li svého asistenta nabít, nejprve proběhněte oblast hledání ohraničenou žlutým okrajem a najděte speciální značky částic. Ve vodě se objevují jako sraženiny energie, podobné vířivce. Přibližte se k podobným oblastem zvýrazněným na minimapě.
Začněte hledat: jak sbírat energii a brát poklady
Po sesbírání 3 elementárních částic se objeví systémové upozornění, že víla nashromáždila energii a našla poklad, a na minimapě se objeví ikona. Doběhněte k modré značce a stiskněte klávesu "F"k zahájení testu.
Jakmile začne výzva, spustí se časovač a poblíž se objeví nepřátelé nebo elementární částice.
V prvním případě zničte moby, abyste získali poplatek, a sbírat částice energie pro vílu. Pokud se v blízkosti objeví částice, běhat nebo plavat po trase a sbírejte je, abyste naplnili vílu.
Nutný vyplňte ukazatel průběhu v horní části před vypršením časovačeaby víla našla poklad. Poté bude bitva přerušena a na zemi se objeví žlutá značka označující poklad.
Zbývá jen vykopat truhlu vedle značky a sbírat odměny.
Kopáním starověkých mincí hráč postupně dokončí průzkum každé zóny v knize pokladů.
Ulman bude muset 6 dní hledat skryté poklady a pomáhat mu. Každá nová fáze hledání se otevírá den po té předchozí.
Oblast pokladů 1
Hledání prvních pokladů bude probíhat na území západního svahu Mont Atoneki a na povrchu vesnice Poisson.Vše se ještě musí najít 6 zdroje energie a 2 skryté poklady.
První poklad
Přesuňte se do teleportačního bodu na úbočí hory, abyste okamžitě viděli první zdroj energie ležící na okraji útesu. Sejděte z něj dolů směrem k chatě. Druhá sraženina leží za vozíkem u silnice.
Přejděte silnici a vstupte do malé stanové chatky. Třetí zdroj energie leží přímo v něm. Když víla absorbuje všechny tři náboje, ukáže na místo nejbližšího pokladu. Vyjděte z domu a uvidíte požadovaný bod mezi troskami lodi nad vesnicí Poissons.
Aktivujte výzvu, abyste nasbírali dostatek energie, aby víla mohla vykopat truhlu s odměnami. Sbírejte všechny zdroje procházením pozůstatků lodi. Úplně nahoře pomocí vodního kroužku seberte poslední sraženinu a vraťte se do truhly a seberte 10 zdrojové kameny, 40 starověkých mincí a 30 000 mor.
Druhý poklad
Po otevření truhly jděte na kopec za hřbitovem.
Tam si vezměte další zdroj energie a pomocí vodního prstence se rychle dostaňte k dalším bodům.
Další sraženina je skrytá za keřem poblíž cesty vedoucí k chatrčím. Seberte to a vydejte se směrem k domům na východ.
Poslední zdroj leží na střeše kůlny mezi dvěma domy. Vezměte si ji, abyste odhalili umístění druhého pokladu.
Bod se objeví na mýtině naproti chatrčím. Po jeho aktivaci budete muset bojovat se dvěma vlnami protivníků. Sbírejte sraženiny, které zbyly po porážce stvoření, abyste nabili hledací vílu a sebrali truhlu s 10 zdrojové kameny, 40 starověkých mincí a 30 000 mor.
Oblast pokladů 2
Honba za pokladem druhého dne akce se bude konat v podmořské oblasti Salos Sea Plateau, nedaleko místa Elton Trench.
V rámci druhého testu budete muset najít tři zablokované zdroje energie a celkem jeden Truhla s pokladem.
Poklad
Začněte hledat na nejbližším podvodním teleportačním bodu. První zdroj energie se objeví na fragmentu mostu. Sraženinu nebude možné vyzvednout hned, protože je chráněna bariérou.
Než se přiblížíte k bariéře, odeberte jí schopnost xenochrome ostroboplovoucí poblíž. Poté doplavte k bublině a spusťte výzvu kliknutím na příslušnou funkci ve vyskakovacím menu. V jeho rámci budete muset zničit všechny kypré plody ve čtyřech kolech za 2 minuty.
Úkol bude dále komplikovat přítomnost bahenních plodů. Pokud úder břitvy zasáhne bahenní ovoce a zničí ho, kolo začne znovu. Pro úspěšné dokončení výzvy a zničení pouze baculatých plodů se pohybujte a upravte úhel dopadu tak, aby cíl mířil přesně na centrální baculaté ovoce a naproti němu byla samotná postava.
Po dokončení výzvy se vydejte do nedaleké soutěsky a najděte druhý zablokovaný zdroj energie poblíž vraku lodi.
Aktivace bariéry spustí další výzvu Puffy Fruit sestávající ze tří kol. Tentokrát se všechny cíle pohybují. K dokončení kol můžete počkat, až se buclaté plody seřadí do řady, abyste je zničili jednou ranou ostrostřelce, vyjměte je jednotlivě. Zasažení Mudfruit také restartuje kolo.
Další zdroj energie se objeví poblíž, o něco výše na útesu od místa, kde probíhal druhý test.
Aktivace bariéry přivolá mnoho nepřátel, které musíte porazit v omezeném čase. Aktivně využívejte schopnosti Razorbacku a pohybujte se, abyste znovu získali ztracené HP pomocí Recovery Orbs. Jakmile porazíte všechna stvoření, poblíž se objeví značka pokladu.
Prozkoumejte zvýrazněné místo na písku a vykopejte drahocennou truhlu obsahující 20 zdrojové kameny, 90 starověkých mincí a 50 000 mor.
Oblast pokladů 3
Třetí den testování se budete muset vydat do ruin Institutu kinetické energie na severu Fontaine.
Mezi sutinami budov a na mýtinách poblíž hor můžete najít 6 zdroje energie a 2 poklady v podobě bohatých truhlic.
První poklad
Začněte hledat z jižního teleportačního bodu, který se nachází vedle altánku v lokalitě New Fontaine Research Institute. Vylezte na kus jednoho ze sloupů a uvidíte první zdroj energie ležící na stejném kusu trosek poblíž silnice.
Poté, co vezmete sraženinu, použijte vodní kruh, abyste se rychle dostali na místo, kde jsou ukryty zbývající zdroje.
Prsten vás zavede na mýtinu, kde jsou dva zdroje najednou. Vezměte jeden ze stromů a druhý z vrcholu pařezu za silnicí.
Když seberete poslední sraženinu, objeví se u nedaleké věže značka označující umístění pokladu. Vykopejte ho a spusťte bojový test. Porazte dvě vlny elementárních nepřátel slizy и hilichurlova vezměte si z bohaté truhly odměnu 10 zdrojové kameny, 40 starověkých mincí a 30 000 mor.
Druhý poklad
Po porážce nepřátel a otevření truhly se otočte severním směrem, abyste viděli další zdroj energie, který se nachází na pařezu na kopci.
Když vylezete na kus dřeva, můžete vidět následující dva shluky: jeden - mezi stromy poblíž útesu, druhý - na vozíku vedle Hrobka hlubin.
Naproti se objeví značka pokladu Hrobky, vedle vozíku, kde byl vyzvednut třetí zdroj.
Pokus vykopat truhlu spustí časovku, která vyžaduje, abyste posbírali všechny částice energie. Seberte dva shluky na zemi a vstupte do vodního kruhu. Během letu sesbíráte většinu zdrojů a přistanete na vrcholu hory. Chcete-li sesbírat zbývající dvě částice, sklouzněte dolů a přistaňte u značky. Otevření bohaté truhly vás odmění 10 dalšími zdrojové kameny, 40 starověkých mincí a 30 000 mor.
Oblast pokladů 4
Hledání pokladu pro čtvrtý den akce se bude konat v podvodní části oblasti Liffey, mírně jižně od strážních věží Pevnost Meropida.
Stejně jako v předchozí fázi pod vodou budete muset ve vodě najít vše 3 zdroj energie, který se otevře po absolvování testů, a 1 poklad.
Poklad
Aktivujte hledací vílu v jediném teleportačním bodu vstupující do zóny, aby se první zdroj energie objevil naproti. Před aktivací jeho bariéry a zahájením výzvy mu odeberte schopnost xenochrome medúzyplovoucí poblíž.
Chcete-li rychle dokončit všechna kola, zkuste nabitým útokem medúzy zamířit na centrální baculaté ovoce a na dálku odpálit bomby. Projektily vyvolané drženou dovedností mají velkou oblast účinku a jsou schopny zničit všechny cíle najednou.
Jakmile dokončíte výzvu, vydejte se do kopců na východě. Tam, téměř na hladině vody mezi řasami, je druhý zdroj energie.
Aktivace zdrojové bariéry přivolá mnoho nepřátel, které lze také rychle porazit nabitým útokem medúzy. Vystřelte projektil do davu nepřátel a odpalte jej, abyste okamžitě dokončili výzvu.
Pro další zdroj plavte do rokle na jihu.
V rámci třetího testu se budete muset v omezeném čase opět vypořádat s nadýchanými plody. Tentokrát jsou na hrací ploše Mudfruits a také speciální cíl v podobě obrněného Pufferfruita. Abyste si s ním v posledním kole poradili, dvakrát ho vystavte projektilu medúzy.
Sesbírání posledního zdroje odhalí umístění pokladu. Jděte do kopců, kde byla nalezena druhá sraženina, ale prozkoumejte pouze nižší patro. Po prozkoumání zvýrazněného bodu získáte drahocennou truhlu s 20 zdrojové kameny, 90 starověkých mincí a 50 000 mor uvnitř.
Oblast pokladů 5
Hledání pokladů v páté fázi testování bude probíhat v lokalitě Les Erinyes, totiž na jižním pobřeží ostrova, severně od Path in the Misty Forest.
Vzhledem k tomu, že pátrání probíhá na souši, v rámci testu bude nutné sbírat 6 zdroje energie a dig 2 poklady v podobě bohatých truhlic.
První poklad
Začněte hledat z teleportačního bodu na kopci. Sejděte z ní dolů na silnici a vstupte do oblasti hledání. Aktivuj vílu a jdi ke třem smrkům podél cesty. Mezi nimi se skrývá první zdroj energie.
Druhá energetická sraženina se nachází poblíž zlomeného stromu za křižovatkou, ke které vede cesta, kde byla nalezena první.
Pro třetí zdroj budete muset jít do tábora zlodějů pokladů. Vylezte na vrchol stanu uprostřed a odhalte umístění prvního pokladu.
Na mýtině za horou, kde se nachází tábor, se objeví výkopový bod. Aktivací spustíte výzvu ke sběru částic v omezeném čase.
Po částicích vylezte na horu a pomocí vodního prstence nahoře posbírejte zbývající shluky ve vzduchu a vraťte se na místo výkopu. Otevření bohaté truhly odmění 10 zdrojové kameny, 40 starověkých mincí a 30 000 mor.
Druhý poklad
Z místa, kde jste našli první truhlu, jděte na cestu vedoucí na sever. Vedle na mýtině nasbíráte první zdroj energie.
Druhá energetická sraženina se objeví v jiném táboře zlodějů pokladů. Vezměte ho z krabice umístěné na plošině poblíž vraku na břehu.
Poslední zdroj je ukryt nedaleko – mezi troskami další lodi, o něco blíže vodě.
Místo výkopu se objeví vedle silnice, nedaleko křižovatky. Z místa, kde byl shromážděn poslední zdroj, se podívejte směrem k cestě na západ, abyste viděli sloup světla směřující k požadovanému bodu.
V rámci závěrečného testu budete muset bojovat se dvěma vlnami protivníků: elementárními slizy a automaty. Sbírejte shluky zanechané nepřátelskými tvory a vykopejte bohatou truhlu obsahující 10 zdrojové kameny, 40 starověkých mincí a 30 000 mor.
Oblast pokladů 6
Závěrečné testy akce proběhnou v podmořské oblasti Erinyes Forest, poblíž přístavu Lumidus.
Stejně jako v jiných oblastech podmořského hledání je i na dně moře poblíž přístavu nutné najít 3 zdroj energie a 1 poklad v podobě vzácné truhly.
Poklad
Začněte své hledání ponořením se do vody z Port Lumidus. Jděte ke zbytkům potopené lodi v rokli, abyste našli první zdroj energie. Před zahájením testu odeberte schopnost z xenochromní chobotniceplovoucí poblíž. Po aktivaci zdrojové bariéry zničte pohybující se nafouklé ovoce pomocí dovednosti, kterou jste právě získali každé kolo.
Jakmile splníte výzvu, vydejte se dále na sever podél rokle, abyste našli druhý energetický šroub.
U některých dalších trosek najdete za bariérou druhý zdroj. Chcete-li jej odstranit, budete muset projít dalším testem s nafouklým ovocem, ale tentokrát budou cíle statické.
Pro další cíl přejděte na opačnou stranu oblasti hledání, ke shluku řas na pláni.
Poslední zkouškou v zóně je boj. Po aktivaci bariéry se poblíž objeví skupina nepřátel. Porazte všechna stvoření pomocí získané schopnosti chobotnice, abyste otevřeli přístup ke zdroji energie.
Když nasbíráte všechny tři zdroje, objeví se u skal blíže k severnímu pobřeží značka pokladu. Vykopejte písek ve zvýrazněném bodě a seberte 20 z vzácné truhly zdrojové kameny, 90 starověkých mincí a 50 000 mor.
Po dokončení pátrání v poslední oblasti se vraťte k Ulmanovi na pobřeží poblíž Cour de Fontaine a promluvte si s ním, abyste dokončili mini-quest. Mořské poklady: Epilog a získejte další odměnu 10 000 mor a 4 zážitkové knihy dobrodruh.
Vyznamenání
Za úplné dokončení akce získáte následující ceny:
- zdrojové kameny;
- moře;
- zesílení magické rudy;
- hrdinská zkušenost.
- jedna malá víla.
Kterou vílu si vybrat v události v Genshin Impact 4.3
Hlavním pokladem pro hráče bude jedna ze šesti víl v hodnotě 160 starověkých mincí:
- Tina (zelená): bláto zbarvená víla. Je šťastný, když vidí stromy.
- Růže (růžová): víla barvy růží. Sleduje milovaného cestovatele.
- Modré oči (modrá): víla barvy moře. Sleduje cestovatele, aby viděli svět.
- kurkuma (žlutá): voní jako mor. Věřilo se, že přinese štěstí.
- astra (fialová): víla barva fialek. Připomíná mi to prvek Electro.
- Nádhera (modrofialová): třpytí se barvou vln Prapůvodního moře. Nezmizí při ponoření pod vodu.
Popisy víl se od sebe liší, ale ve hře není žádný rozdíl: vyberte si tu, jejíž barva se vám nejvíce líbí. Tato stvoření se používají jako stálí společníci aktivní postavy.
Pokud však aktivně poznáváte podmořský svět, doporučujeme vzít si vílu Splendor, aby vás váš společník mohl doprovázet na plavbě, aniž by zmizel.
Jak začít
Chcete-li otevřít přístup k události, musíte dokončit úkol Poklady pod vinnou révou. Chcete-li to provést, přejděte do Ulmana. Stojí poblíž východního vchodu do Sumeru: souřadnice jsou zobrazeny na mapě. Abyste se k němu rychle dostali, teleportujte se do kontrolního bodu poblíž Akademie a seskočte dolů k rybníku. Promluvte si s mužem. Dá vám vše, co potřebujete pro vaše hledání.
Zpočátku má hráč k dispozici pouze jednu oblast.
Chcete-li zkontrolovat knihu pokladů pomocí vyhledávacích zón, otevřete nabídku událostí. Klikněte na tlačítko kompas v nabídce vpravo nahoře. Vyberte Ztracené bohatství a rozbalte popis události. Otevře se deník s radami. Zobrazuje mapu oblasti pokladu a čas otevření dalšího místa. Kliknutím na ikony hrudníku můžete přepínat mezi různými oblastmi hledání a jejich vodítky.
Umístění na mapě pokladů a starověkých mincí (září 2022)
Níže jsou uvedeny podrobné informace o tom, jak najít energetické částice k nabití víly a projít testy k získání starodávných mincí, a také data pro přidání nových vyhledávacích zón.
Oblast hledání | Datum přidáno | Umístění | Odměna |
---|---|---|---|
1 | 02.09.2022 | jeskyně Chatrakam | 90 starověkých mincí 2 knihy o zkušenostech hrdinů 30 primogemů 2 Pokyny k pokynům 2 Železné amulety lesní rosy |
2 | 03.09.2022 | Louky Vishuddhi | 90 starověkých mincí 2 knihy o zkušenostech hrdinů 30 primogemů 2 Poznámky k Wit 2 Graces kvetoucí oázy |
3 | 04.09.2022 | Údolí Ardravi | 90 starověkých mincí 2 knihy o zkušenostech hrdinů 30 primogemů 2 Pokyny pro poctivost 2 záblesky spalující energie |
4 | 05.09.2022 | Údolí Ardravi | 90 starověkých mincí 2 knihy o zkušenostech hrdinů 30 primogemů 2 Pokyny k pokynům 2 Železné amulety lesní rosy |
5 | 06.09.2022 | Les Avidya | 90 starověkých mincí 2 knihy o zkušenostech hrdinů 30 primogemů 2 Poznámky k Wit 2 Graces kvetoucí oázy |
6 | 07.09.2022 | Tloušť Apam | 90 starověkých mincí 2 knihy o zkušenostech hrdinů 30 primogemů 2 Pokyny pro poctivost 2 záblesky spalující energie |
Oblast pokladů 1: jeskyně Chatrakam
Oblast hledání prvního dne – jeskyně Chatrakam a jeho okolí. Teleportujte se přímo k ní, pokud je kontrolní bod v této oblasti již odemčený.
Nahoře můžete vidět kompletní mapu oblasti pokladu s již vyznačeným značením. Květiny je vyznačeno umístění zdrojů energie a s krumpáči - vykopávky. Pro usnadnění je proces vyhledávání dále rozdělen do 3 fází.
1 poklad se starověkými mincemi
Poklad je zakopaný na jihu lokace. Všechny částice a poklady jsou vyznačeny na mapě:
První elementární částice visící nad zemí: musíte k němu zaujmout pomocí symbolu čtyř listů. Druhý energii pro vílu najdete nad stromem. Chcete-li to dosáhnout, použijte skákací houbu. Třetí částice – vedle místa vykopávek hilichurl.
Poklad lze nalézt poblíž tohoto místa: začne být sledován na mapě. Chcete-li projít závěrečným testem, bojujte s davy. Budeme muset vyhrát formy и slizy. Sbírejte částice, které se objevují, když ničíte nepřátele, abyste naplnili vílu nabíjecí lištu. Když dosáhne 100 %, test skončí a vy budete moci vykopat truhlu se starověkými mincemi, zdrojové kameny a 2 knihy zkušeností hrdinů.
2 poklad se starověkými mincemi
Další mini-lokace pro hledání se nachází na severu. Níže je uvedena mapa se značkami a snímky obrazovky všech částic:
První částice podívejte se nad Skákavou houbou. Chcete-li se dostat druhý, být přitažen k symbolu čtyř listů nad vodopádem. Třetí částice umístěný za bariérou. Vylezte na nedalekou skálu a seskočte dolů, abyste nasbírali energii pro vílu.
Testovací oblast se nachází poblíž na ostrově. Pro nabití víly běžte po trase a sbírejte energii poblíž místa, kde je zakopaný poklad. Poté tvor ukáže místo vykopávek s mincemi a 2 instrukcemi.
3 poklad se starověkými mincemi
Jděte na západ od lokace jeskyně Chatrakam.
První částice visí ve vzduchu, dostanete se k němu pomocí skákací houby. Druhý schovává se v křoví. Třetí částice energie se nachází na svahu v blízkosti prohlubně. Nejpohodlnější způsob, jak na něj vylézt, je skočit na houbu.
Hledejte testovací oblast na malém ostrůvku uprostřed řeky. Chcete-li naplnit vílu, porazte moby a sbírejte energii, která z nich spadla. Musíte porazit slizy a Dendro a Electro duchy. Po naplnění měřiče náboje vykopejte truhlu s mincemi, zdrojovými kameny a 2 amulety Iron Forest Dew.
Oblast pokladů 2: Vishuddha Meadows
Druhý den je třeba hledat poklady Louky Vishuddhi. Nápovědu a hranice zóny událostí ve hře můžete vidět výše.
Pokud plánujete nejprve shromáždit všechny dostupné částice a poté vymazat všechny testy samostatně, je vhodné použít hotovou mapu se symboly. Symboly ve formuláři barvy označte místa, kde sbírat energii pro vílu, lopaty — oblasti výkopů.
Dále je honba za pokladem rozdělena do 3 fází: proces získání každé truhly je popsán samostatně.
1 poklad se starověkými mincemi
První mini-lokace se nachází na jihu.
První energetická částice podívej se nad poustevníkovu chatrč. Dostanete se k němu pomocí symbolu čtyř listů. Druhý skrytý v prohlubni. Třetí částice vznášející se nad vrcholem palmy. Pro snazší sbírání použijte skákací houbu u stromu.
Po nasbírání energie se otevře značka. Chcete-li najít truhlu, kterou potřebujete porazit slizy a plísně. Vezměte zbývající energii z mobů poblíž místa, kde jsou zakopány poklady. První truhla obsahuje 30 starověkých mincí, 10 primogemy a 2 knihy o zkušenostech hrdinů.
2 poklad se starověkými mincemi
Nabijte vílu do západní části místa.
první částice – nad Poustevníkovou chatrčí do ní můžete vylézt skrz symbol čtyř listů. Druhý plovoucí přímo nad trávou na kopci. Chcete-li na něj vyšplhat rychleji, skočte na houbu nebo se přitáhněte k symbolu. Poslední kousek energie letí vysoko nad silnicí. Abyste se k němu dostali, použijte symbol čtyř listů.
Popisovač Western Treasure se nachází přímo v oblasti sběru energie. Nabít vílu, běhejte po trase a sbírejte nabité částice. Cesta je uvedena nahoře na snímcích obrazovky. Vykopej truhlu a vezmi z ní mince, zdrojové kameny a 2 pokyny na Wit.
3 poklad se starověkými mincemi
Hledejte částice pro třetí poklad severovýchodní části lokality.
První energie letí přes kámen vedle smečky jaka. Druhá částice vznášející se nad stromem. Abyste se na to rychle dostali, skočte na houbu. poslední létá poblíž kopce. Můžete k němu také přiletět pomocí houby.
Popisovač se objeví v jižní části lokace po nasbírání energie pro vílu. Ve třetím testu budete muset bojovat slizy a plísně a sbírat nabité částice poté, co je porazíte. Celkem budou 3 vlny monster. Z truhly můžete získat primogemy, starověké mince a 2 Favors of the Blooming Oasis.
Oblast pokladů 3: Údolí Ardrawi
Třetí den musíte jít s hledací vílou do údolí Ardravy západně od Port Ormos. Nápověda z popisu události a hranice zóny pokladů je vidět na screenshotech výše.
Pro ty, kteří nejprve shromáždí všechny energetické částice a poté absolvují testy samostatně, bude výhodnější použít celou mapu se všemi symboly. květiny jsou místa, kde víly sbírají energii a lopaty - vykopávky. Dále je proces hledání rozdělen do 3 sekcí podle počtu pokladů v dané lokalitě.
1 poklad se starověkými mincemi
První oblast hledání částic je na severovýchod od místa konání akce.
První energie létá vysoko nad zemí poblíž skupiny plísní. Můžete ji sbírat pomocí skákací houby. Druhá částice také létá, musíte se k němu dostat přes symbol čtyř listů. NA třetí stačí se přiblížit: vznáší se nad kamenem. Buďte opatrní: pasti buď aktivujte předem, nebo je opatrně přeskočte.
První značka pokladu se objeví západně od zóny sběru částic. Abyste vílu nabili energií, musíte vyhrát test slizy a plísně. Po bitvě si ji vezměte z truhly zdrojové kameny, starověké mince a 2 knihy o zkušenostech hrdinů.
2 poklad se starověkými mincemi
Druhá zóna sběru částic – na západě.
První částice je na dřevěné plošině vedle truhly, pokud ještě nebyla shromážděna. Můžete k němu být přitahováni pomocí symbolu čtyř listů, ale když se přiblížíte ke světlu, Pouště budou agro. Druhý najdete nad chatrčí. Vylezte na budovu nebo k ní přileťte z nedalekého kopce. Třetí částice visí vysoko ve vzduchu. Chcete-li se k němu dostat, skočte na klobouk houby.
Druhá značka se objeví na jihu, jděte k němu po silnici. Během výzvy sbírejte energii pro vílu poblíž místa, kde je zakopaný poklad. V tomto procesu budete muset upravit výšku, protože proud vzduchu může postavu příliš zvednout. Poslední částice může být přitahována prostřednictvím symbolu čtyř listů. Cesta sběru energie je znázorněna na snímcích výše. Druhá truhla obsahuje prastaré mince, primogemy a 2 poctivé instrukce.
3 poklad se starověkými mincemi
Další oblast hledání je zde, na jihu.
První částice schovává se v křoví. Druhá energie také se vznáší přímo nad zemí poblíž. Dostat třetí částice, bude muset být přitahován symbol čtyř listů.
Popisovač se objeví severně od zóny hledání částic. Během třetího testu musíte vyhrát plísní a slizu a nabijte vílu energií. Poslední truhla vás odmění primogemy, prastarými mincemi a 2 odrazy hořící síly.
Oblast pokladů 4: Údolí Ardrawi
Další oblast hledání se také nachází v Údolí Ardravy, ale na severu, nedaleko od Vesnice Vimara. Nápovědu a hranice místa konání lze vidět výše. Pro pohodlí je vhodné otevřít teleport na západě.
Ti, kteří nejprve hledají všechny částice pomocí hledací víly a poté projdou testy, budou snáze navigovat pomocí mapy výše. květiny označte místa, kde se shromažďuje energie pro vílu, a lopaty - zóny s poklady. Dále je proces ražby rozdělen do 3 etap.
1 poklad se starověkými mincemi
Nejpohodlnější je začít západní část a pohybujte se směrem do středu oblasti.
První částice se vznáší nad zemí, dostanete se k němu pomocí houby. Dalším - na protějším břehu. Chcete-li to vyzvednout, musíte být přitahováni symbol čtyř listů. Třetí částice létá těsně nad úrovní země pod deštníkem.
Na silnici poblíž se objeví značka. Aktivujte jej a sbírejte energii poblíž místa výkopu. Z truhly můžete získat 30 starověkých mincí, 10 primogemy a 2 knihy o zkušenostech hrdinů.
2 poklad se starověkými mincemi
Další oblast výkopu – na jihu zóna akce.
První částice plovoucí přímo nad zemí, jen to sbírejte, jen pozor na pasti. Po jejich aktivaci můžete utéct do strany. Druhá částice Také není těžké ho najít, létá přes kámen. Chcete-li se dostat třetí energie, musíte skočit na houbu a letět na stranu.
Ve stejné oblasti se objeví značka. Nabít hledací vílu, porazit formy. Truhla obsahuje primogemy, starověké mince a 2 instrukce.
3 poklad se starověkými mincemi
Poslední oblast hledání je na severu umístění.
První energie letí přes kámen na úpatí hory. Druhá částice vznášející se vysoko na obloze poblíž. Abyste se k ní dostali, použijte Jumping Mushroom. třetina je ve věži. Přitáhněte se k symbolu čtyř listů vedle a přeleťte na horní plošinu.
Pokud se počítač po teleportování rychle nabootuje, přesuňte se okamžitě k západnímu kontrolnímu bodu a utíkejte ke značce, která se z něj objeví: bude rychlejší. Jinak můžete přeletět na druhou stranu řeky pomocí čtyřlistých symbolů. Abyste získali poslední truhlu, musíte nasbírat energii pro vílu poblíž místa, kde je zakopaný poklad. Trasa je zobrazena na obrázcích výše. V místě se svislými prstenci se musíte přitáhnout symbol čtyř listů dole. Dají vám odměnu primogémy, starověké mince a 2 amulety železné lesní rosy.
Oblast pokladů 5: Avidya Forest
Páté místo hledání – Les Avidya. Oblast se nachází v blízkosti jeskyně, která vede do Chyba. Chcete-li se tam dostat, teleportujte se Socha archonta. Nápovědu ke dni 5 a místo události vyznačené okrajem lze vidět na snímcích výše.
Pokud je výhodnější nejprve posbírat všechny energetické částice a poté projít testy, bude snazší se orientovat pomocí obecné mapy se značkami. Symboly ve formuláři barvy označte místa, kde víly sbírají energii, krumpáče a lopaty — zkušební značky. Dále je honba za pokladem rozdělena do 3 etap.
1 poklad se starověkými mincemi
První zóna s částicemi – na jihu, v horách.
Od sochy Archona vyleťte na svah a nechte se přitáhnout k symbolu čtyř listů, který zvednete první energie. Druhá částice se nachází za trnitými houštinami. Spalte Pyro rostliny útokem a poté seberte energii. Třetí částice vznáší se nad zemí. Abyste se k němu dostali, skočte na pružnou houbu.
Objeví se poblíž popisovač. Nikam neskákej, jdi přímo k němu: je ve stejné výšce. Chcete-li nabít vílu, vyhrajte slizy a plísně. Truhla bude obsahovat primogemy, starověké mince a 2 knihy zkušeností hrdinů.
2 poklad se starověkými mincemi
Další oblastí hledání je krátký úsek podél řeky jihovýchodně od archonské sochy.
Vzít první částice, vyjděte na svah a nechte se přitáhnout k symbolu čtyř listů. Okamžitě leťte do druhý: Vznáší se nad jednou z květin. Sbírat třetí částice poblíž vodopádu jděte nahoru pomocí skákací houby. Pro let výše je vhodné jej nabíjet prvkem Electro.
Vyšplhat: druhá značka i v horách. Další zkouškou je opět boj, vítězství plísní a slizu, budou 3 vlny. Jako odměnu za nashromáždění energie dostane víla truhlu se zdrojovými kameny, prastarými mincemi a 2 náznaky důvtipu.
3 poklad se starověkými mincemi
Třetí zóna sběru energetických částic je lokalizační centrum, kolem sochy Archonta.
Utíkejte na sever, skočte z útesu a sbírejte první energievznášející se nad květinou. Sbírat další částice, odskočit na houbu. Přeleťte k zádrhelu, který tvoří oblouk: tam bude třetí.
Třetí značka se objeví na dolním toku poblíž, poblíž břehu řeky. Chcete-li nabít hledací vílu, sbírejte energii podél výše uvedené trasy. Bude snazší vyzvednout létající světla, pokud použijete čtyřlistové symboly. Za třetí test obdržíte zdrojové kameny, starověké mince a 2 Favors of a Blooming Oasis.
Oblast pokladů 6: Apam Thicket
Poslední oblast pokladu je Tloušť Apam. Nápovědu k akci a mapu místa můžete vidět na obrázcích výše. Chcete-li se rychle dostat do této oblasti, teleportujte se k jižnímu kontrolnímu bodu na hoře.
Pro ty, kteří jsou zvyklí nejprve posbírat všechny částice energie a poté podstoupit testy, bude výhodnější použít mapu se symboly, které jsou na ní již vyznačeny. květiny označte místa, kde je třeba vílu nabít, a krumpáče a lopaty — oblasti výkopů. Dále je hledání rozděleno do 3 etap.
1 poklad se starověkými mincemi
Nejpohodlnější způsob zahájení výkopů je z jižní části lokality.
Leťte přímo z teleportu na východ. První částice se vznáší nad jedním z ostrovů, dostanete se k němu pomocí pružné houby. Druhý visící nad skálou poblíž, u kořenů velkého stromu. Další částice podívejte se sem, na jeden ze sousedních kořenů. Letí přímo před vchodem do domu Aranarů.
Severozápadně od oblasti hledání energetických koulí se objeví značka, zamiřte k ní. Nabít hledací vílu, porazit slizy. Buďte opatrní: bitva se bude odehrávat v oblasti s vodní plochou a jeden z protivníků bude moci zasadit Kryo útoky a zmrazit. Je vhodné se s tím vypořádat co nejrychleji. Jako odměnu za splnění testu dostanete truhlu s primogemy, starověké mince a 2 knihy zkušeností.
2 poklad se starověkými mincemi
Druhá oblast hledání je na severu.
Nechoďte daleko od místa vykopávek: zde v jedné z květin odnést částice energie. Druhý vznášející se velmi blízko: na vrcholu vodopádu. Třetí energie létá mezi nebezpečnými houbami, které uvolňují spory Dendro. Poškození není tak velké, takže mezi nimi můžete jen tak přebíhat, ale je lepší použít štít nebo Pyro rostliny pálit útoky na dálku, čímž je zneškodníte.
Projděte po svahu od poslední částice k značce. On se objeví v jižní oblasti na hoře. Chcete-li nabít vílu a vykopat poklad, budete muset sledovat trasu a sbírat energii. Pokud ve vertikálních oblastech není možné okamžitě zachytit všechny částice podél proudu vzduchu při stoupání, jednoduše se nechte přitahovat čtyři symboly listů dolů. Vraťte se ke značce, vykopejte truhlu a seberte starověké mince, zdrojové kameny a 2 pokyny k poctivosti.
3 poklad se starověkými mincemi
Třetí oblast hledání je také na severu.
Utíkejte z místa, kde byla druhá značka, zpět po svahu na sever. První částice vznášející se nad zádrhelem. Druhý lze nalézt ve stejné výšce bez skoku do nížiny. Letí nad květinou. Třetí energie schovává se za Varuniným autem. Barva částice splývá se symbolem v naplaveném dříví, takže se zde musíte pozorně dívat.
Na nedaleké skále se objeví značka, přeleťte k ní. Během třetího testu potřebujete porazit duchy, sbírat energii pro vílu. Za to obdržíte prastaré mince, primogemy a 2 odrazy hořící síly.
Vyznamenání
Za složení testů můžete získat celkem:
- 180 zdrojové kameny – 10 z každé truhly;
- 12 pokynů od Sumeru - 2 každý den;
- 12 materiálů pro zbraně ze Sumeru - 2 každý den.
Umístění speciálních pokladů a železných mincí na mapě (srpen 2021)
Termíny pro přidání nových oblastí vyhledávání
Oblast hledání | Datum přidáno | Oblast hledání | Datum přidáno |
---|---|---|---|
1 | 06.08.2021 | 8 | 09.08.2021 |
2 | 06.08.2021 | 9 | 10.08.2021 |
3 | 07.08.2021 | 10 | 10.08.2021 |
4 | 07.08.2021 | 11 | 11.08.2021 |
5 | 08.08.2021 | 12 | 11.08.2021 |
6 | 08.08.2021 | 13 | 12.08.2021 |
7 | 09.08.2021 | 14 | 12.08.2021 |
Oblast pokladů 1: Chinju Forest
Oblast pokladů 2: Pobřeží Nazuchi
Zvláštní poklad 1: Araumi
Po shromáždění několika částí první stopy o zvláštním pokladu v Lost Riches není těžké pochopit, že se nachází někde poblíž Araumi.
Po přiblížení k místu vyznačenému na mapě se hráči zobrazí zpráva označující blízkost pokladu. Musíte zavolat vílu, aby vám ukázala, kde máte kopat. Po vyhloubení se objeví přítlačná deska. Začněte odtud a procházejte bloky v pořadí označeném čísly.
Za dokončení této hádanky hráč obdrží 60 zdrojových kamenů, 3 zkušenosti hrdiny, 6 vylepšení magické rudy a 30000 XNUMX Mora.
Oblast pokladů 3: Západně od Velké svatyně Narukami
V bodě označeném čtverečkem byl kromě starověkých mincí nalezen test. Za zabití dvou Electro Kairagi získáte 5 karet zkušeností hrdinů.
Oblast pokladů 4: Severně od Fort Fujito
Oblast pokladů 5: Ostrov Jinren
Oblast pokladů 6: Jižně od Kujo's Camp
Zvláštní poklad 2: Pevnost Mumei
Další deskové puzzle se nachází v Mumei Fort téměř na místě to samé, které lze nalézt při zkoumání Inazumy a dokončení úkolu Orobashi's Legacy.
V době zveřejnění textu zatím není možné dílky této skládačky otevřít v samotné akci. Ostatní hráči to našli, a proto se řešení vybírá individuálně, protože... V okně události zatím není žádná nápověda. Chcete-li to vyřešit, můžete vyzkoušet následující kombinace aktivovaných destiček: (postupujte na bloky v uvedeném pořadí):
Za dokončení této hádanky hráč obdrží 60 zdrojových kamenů, 3 zkušenosti hrdiny, 6 vylepšení magické rudy a 30000 XNUMX Mora.
Oblast pokladů 7: Mezi Kujo's Camp a Tatarasunou
Poměrně obtížná výzva zde byla nalezena s Thunder Helmet Lavachurl. Musíte ho zabít velmi rychle.
Oblast pokladů 8: Severně od Tatarasuny
Oblast pokladů 9: Západní část Kujova tábora
Oblast pokladů 10: Důl Jakotsu
Všechny body jsou umístěny na spodní úrovni v samotné šachtě. Dost na to jít podél úzkého průchodu z amuletu k východu z dolu (a zpět).
Oblast pokladů 11: Jižně od soutěsky Musojin
Oblast pokladů 12: Západně od Hadí hlavy
Autor měl v tomto umístění pouze 3 body, z nichž jeden otevřel poslední (třetí) časovku.
Treasure Area 13: Poloostrov na jihovýchodě Kujo Camp
Oblast pokladů 14: Pod Mount Yogo
Doufáme, že vám náš průvodce pomohl zjistit všechny informace, které potřebujete, jak získat malou vílu a dokončit Lost Riches v Genshin Impact 4.3. Při přidávání každé z vyhledávacích zón zveřejníme aktuální návod s informacemi, kde na mapě hledat poklady, proto přidejte článek do záložek. Klást otázky v komentářích a číst ostatní Nárazová vodítka Genshin na našich webových stránkách.