Tato příručka podrobně popisuje, kde v Resident Evil 8 Village najít všechny sběratelské předměty. Podrobné pokyny pokrývají všech 145 objektů skrytých na herní mapě. Tento článek vám poskytne návod Resident Evil Village pohodlnější, protože budete mít vždy k dispozici ty nejlepší zbraně a munici do nich. Také nebudete muset bloudit po mapě a vracet se na dříve projetá místa, abyste našli ten či onen sběratelský předmět.
V Resident Evil: Village je celkem 145 sběratelských předmětů. Během hry můžeš najít:
- 20 kozích amuletů (dřevěné figurky);
- 47 dokumentů;
- 11 receptů;
- 16 druhů zbraní;
- 22 částí zbraní;
- 10 venkovních budov (dřevěné záchody);
- 19 rozbitných kastlíkových oken.
V tomto průvodci jsou všechny položky uvedeny v pořadí, v jakém se s nimi ve hře setkáte, tedy jak postupujete hrou. Tímto způsobem budete vědět, kde najdete všechny kozí amulety Resident Evil 8 Village a další věci nutné k dokončení odpovídajících úspěchů.
Resident Evil 8 Village Wiki – kompletní průvodce
Úspěchy ve sbírání sběratelských předmětů
Sbírání všech sběratelských předmětů vám umožní odemknout následující herní úspěchy:
- Cynik – za zničení 1. kozího amuletu;
- Kacíř – za zničení všech kozích amuletů (20 kusů);
- Puškař – 1krát upravit zbraň;
- Veterán Armorer – upravte všechny typy zbraní ve hře (najděte všechny prvky pro přizpůsobení);
- Řemeslník – vytvářejte všechny typy předmětů, které jsou k dispozici pro tvorbu;
- Mistr – shromážděte všechny recepty na výrobu (11 kusů);
- Knihomol – přečíst všechny dokumenty (47 kusů);
- Když potřebujete... – otevřete dveře všech venkovních toalet v jedné hře (10 kusů);
- Bully – rozbijte všechna okna na zámku Dimitrescu v jedné hře (19 kusů);
- Kartograf – plně otevřete mapu vesnice (to se děje automaticky při sbírání všech sběratelských předmětů).
Ve skutečnosti je velmi těžké sběratelské předměty minout. Pouze některé objekty vyžadují přehrání.
Jak sbírat předměty v RE 8 Village
Hra má klíčové prvky, které nejsou vázány na žádné úspěchy. Ale bez nich není možné získat všechny výše popsané předměty. Tento návod je krok za krokem a zohledňuje potřebu sbírat takové klíčové prvky, abyste mohli řešit případné hádanky, jak budete postupovat hrou. Všechny předměty spojené s úspěchy jsou dále prezentovány barevně a ty, které jsou pouze přechodnou kořistí, jsou napsány bílou barvou.
Usnadněte si sběratelský úkol tím, že porazíte hru pro sběratelské účely na jednoduché úrovni obtížnosti. Poté můžete uložit dokončený pozemek a spustit "Nová hra +", ve kterém bude mít postava přístup ke všem zbraním, součástem, materiálům a receptům.
Také po prvním dokončení příběhu budete mít přístup k nabídce sbírky. Jakmile dokončíte příběh, podívejte se, jaký loot byl přehlédnut, abyste našli chybějící předměty. Jakmile je New Game+ spuštěna, vstupte do nabídky Výzvy pomocí ESC a přejděte dolů, abyste viděli postup pro každý z výše uvedených úspěchů.
Nasbíraný sběratelský předmět se ukládá do postupu hráče, i když zemře. Protože se takové objekty berou v úvahu pro všechna přehrávání najednou, můžete se vrátit k předchozím uložením a zopakovat hledání toho, co jste zmeškali.
Některé recepty, zbraně a díly jsou zakoupeny. Celková cena sběratelských předmětů ve hře je: 1 711 700 rumunských lei (1 061 000 lei za části zbraní, 601 700 lei za zakoupené zbraně se sloty pro prvky přizpůsobení, 49 000 lei za recepty). Zakoupené položky jsou z velké části také uvedeny v průvodci, protože nejprve musíte najít obchodníka nebo dokonce spustit „New Game +“, kde je toto zboží prezentováno.
Značení sběratelských předmětů
Všechny sběratelské předměty budou rozděleny do jednotlivých kapitol. Seznamte se s barevným kódováním, abyste rychle našli chybějící prvky v každé fázi hry:
- kozí kouzla x20;
- dokumenty x47;
- recepty x11;
- zbraň x16;
- díly pro úpravu zbraně x22;
- venkovní toalety x10;
- rozbíjení oken na zámku x19;
- klíčové položky x29 (důležité pro dokončení zápletky a úspěchy);
- bludiště x4 (pouze 1 je důležité pro úspěchy);
- x3 karty (v průvodci jsou zahrnuty pouze pro dokončení příběhu).
Prolog
[Dokument č. 1] Poznámka k lednici
Na začátku hry, když nosíte dítě v náručí, bude poznámka na dveřích lednice v kuchyni.
[Úspěch] Gooool!
Zasáhněte žlutou kouli a pošlete ji z ložnice do počítačové místnosti.
[Dokument č. 2] Výstřižek ze starých zpráv
Jděte nahoru, otočte se a jděte na konec chodby za schody. V zaneřáděné ložnici bude kus novin.
[Dokument č. 3] Ethanův deník
Dejte dítě do postele a podívejte se na notebook ve vedlejší místnosti (v horní části domu).
[Dokument č. 4] Zpráva o lékařské prohlídce
Najděte dokument ve skříni napravo od notebooku.
Obec
[Dokument č. 5] Briefing mise
Když se probudíte v zasněžené oblasti, otočte se a hledejte dokument na zemi pod autem.
[Recept č. 1] První pomoc
Získá se automaticky, když vstoupíte do první vesnice ( / > /, pro zobrazení receptů).
[Recept č. 2] náboje do pistolí
Získává se také automaticky v první vesnici.
[Venkovní toaleta č. 1]
Vesnice 1F, Západní Staré Město: Až se poprvé ocitnete ve vesnici, projděte domem na jeho pravou stranu. Ve dvoře za domem bude první toaleta.
[zbraň #1] Pistole LEMI (2 sloty)
Village 1F, East Old Town: zbraně jsou automaticky přiděleny do příběhu.
[Klíčová položka] Řezačka šroubů
Najdete ji v Vesnice 1F, Západní Staré Město po boji se svým prvním vlkodlakem. Je v domě nalevo od místa bitvy.
[zbraň #2] Brokovnice M1897 (1 slot)
Village 1F, East Old Town: v záloze na vlkodlaka jděte do domu nalevo (západně) od názvu osady na mapě. Brokovnice je na stole.
[Dokument č. 6] Kreslení do sešitu
Village 1F, War Maiden: Po přepadení vlkodlaka a rozhovoru se starou ženou v prvním domě najděte na stole vlevo v rohu poznámkový blok.
[Dokument č. 7] Kozí plakát
Vesnice 1F, hřbitov: Najděte tam zapálený oltář se sběratelským kozím kouzlem. Přečtěte si nápis pod figurkou zvířátka.
[Kozí kouzlo č. 1]
Ve výše uvedeném místě na hřbitovním oltáři rozbijte nožem kozí amulet.
[Kozí kouzlo č. 2]
je v na střeše kostela v Vesnice 1F. Když vcházíte do areálu kostela, podívejte se nahoru.
[Klíčová položka] Maiden's Crest
Uvnitř kostela znázorněného výše.
[Kozí amulet č. 3]
Vesnice 1F, Oraná plocha: Z kostela jděte na kukuřičné pole. Zabijte vlkodlaky putující po okolí. Za polem je vlevo schodiště. Vylezte na něj a podívejte se nahoru, abyste viděli další figurku kozy.
[Venkovní toaleta č. 2]
Louise dům ve vesnici 1F: Jděte do budovy za kukuřičným polem. Projděte kolem muže a ženy, abyste unikli oknem. Na ulici přelezte zeď vlevo. Vpravo před domem Louise je venkovní záchod.
[Dokument č. 8] Nebezpečná stvoření
Po vstupu do Louisina domu si promluvte s majitelem. Požadovaný dokument leží na židli v první místnosti (pravý roh).
[Klíčové položky] Klíče a šroubovák od nákladních automobilů
Jděte do vedlejší místnosti Louiseina domu (vedle garáže), kde jsou klíče od náklaďáku. Interakcí s klávesami získáte šroubovák.
[Klíčová položka] Demon Crest
Použijte šroubovák na modrý oltář poblíž Louisina domu a získejte erb. Nyní jej lze vložit do dveří (na pravé straně) na hřbitově spolu s dříve nalezeným erbem Panny Marie (na levé straně).
Dungeon (doly)
[Kozí amulet č. 4]
Dungeon 1F, Vineyard: po opuštění Dolů se ocitnete v zasněžené vinici se strašidly. Vpravo ve sněhu je figurka kozy (slyšíte zvuk, který vydává).
[Recept č. 3] Náboje do brokovnic
Tam, na vinici, je můžete koupit od vévody za 3000 lei.
[Recept č. 4] Munice do odstřelovací pušky
Prodávají se také u Duke za 4000 lei.
[Recept č. 5] Doly
Další produkt Duke (3500 lei).
Hrad Dimitrescu
[Dokument č. 9] Kniha návštěv
Vlevo od obrazu se třemi ženami na stole v první místnosti (Vestibul).
[Dokument č. 10] Labyrinty
Z Síně čtyř jděte do první obchodní místnosti. Dokument leží na malém stolku poblíž modelu hradu.
[Klíčová položka] Kroužek červených očí
Samotný prsten se bere automaticky, jak příběh pokračuje. Prozkoumejte ji ve svém inventáři a získejte Červené oko. Přesně to je potřeba vložit do dveří ve 2. patře.
[Dokument č. 11] Historie vína
Jděte do druhého patra z hlavní haly a vstupte do Wine Room. Přečtěte si noviny ležící na stole.
[Dokument č. 12] Deník služebné
Jakmile umístíte Červené oko na dveře ve 2. patře, objeví se pronásledovatelé. Na útěku od nich hráč spadne do sklepa. V místnosti, kde se ocitnete, bude požadovaný dokument na poličce vpravo.
[Dokument č. 13] Kandidáti na léčbu
Pokračujte suterénem, dokud nedosáhnete krvavého mučícího stolu. Vpravo je dokument, který si můžete přečíst.
[Dokument č. 14] Zpráva o dozoru
Z předchozího dokumentu přejděte do místnosti nalevo a poté do další za ním. Je tam další dokument.
[Dokument č. 15] Deník šéfkuchaře
Po zabití Dimitrescovy první sestry v kobce se hráč ocitne v hradní kuchyni. Dokument je na polici vlevo.
[Klíčová položka] Virginia's Blood
V kuchyni je krvavá lázeň obsahující láhev vína. Vezměte si tuto láhev.
[Zbraň, část #1] Kompenzátor pro LEMI
Kompenzátor snižující zpětný ráz první pistole LEMI je umístěn v kovové schránce na chodbě u kuchyně.
[Klíčová položka] Klíč od dvora
Pomocí nalezené láhve ve Vinárně najděte skrytou krabici s klíčem. Využijte ji v jídelně v 1. patře.
[Mapa] Mapa hradu (hlavní)
Projděte dveřmi na konci nádvoří a nahoru po schodech. V chodbě poblíž Hall of Ablution je mapa.
[Kozí amulet č. 5]
Po vyřešení hádanky se sochou sejděte po schodech dolů do suterénu. Tam, na podlaze podél hráčovy trasy, si všimnete talismanu.
[Dokument č. 16] Deník Alsiny Dimitrescu
Po shlédnutí scény s Dimitrescuem telefonujícím vstupte do místnosti, kde byla. Na pohovce vlevo je dokument.
[Klíčová položka] Maska smutku
Tento dokument je vybrán automaticky v další fázi příběhu (je velmi obtížné jej přehlédnout).
[Mapa] Mapa hradu (aplikace)
Projděte nádvořím ke zlatým dveřím, které se otevírají Dimitreskovým klíčem. Mapa visí na zdi před schodištěm nahoru.
[Dokument č. 17] Zápisky hlavní služky
Ve druhém patře za schodištěm bude stůl s hodinami a černými závěsy. Je na něm požadovaný dokument.
[Dokument č. 18] Další postřehy
Po obdržení posledního dokumentu jděte do další místnosti. Vezměte knihu na druhém konci skříně a přečtěte si ji, abyste získali dokument.
[bludiště č. 1] Míč s květinovými meči
Truhla s tímto předmětem se nachází v malé místnosti, která se nachází na konci chodby na levé straně Opera Hall (budete muset zabít jednoho nepřítele). Míč je potřeba k vyřešení bludiště v obchodní místnosti. Úspěšně vyřešená hádanka vám dá úspěch „Roll the Ball“.
[Dokument č. 19] Insect Observation Journal
V dolní části sálu opery je na kulatém stole u klavíru kniha. Chcete-li dokument získat, musíte si jej vzít a přečíst.
[Klíčová položka] Železné odznaky (klíč)
Použijte klavír hraním na to, co je uvedeno v notách. Jakmile melodie skončí, vyskočí jedna z kláves. Pomocí něj otevřete dveře knihovny ve 2. patře.
[Klíčová položka] Maska radosti
Druhá maska (ve hře jsou celkem čtyři) se nachází v Síni radosti za knihovnou.
[Kozí amulet č. 6]
Další figurka se nachází v podkroví hradu Dimitrescu. Budete muset vystřelit 5 zvonků a projít portrétem dámy, abyste se dostali ke schodům vedoucím nahoru. Kozí kouzlo se nachází za východem ze schodů.
[Mapa pokladu]
Tato karta se nachází ve stejném podkroví, kde najdete figurku kozy. Vede do místnosti za bránou, kterou otevírá Železná insignie. V místnosti je podomácku vyrobená bomba, která vám umožní vyhodit zeď do povětří. Poté musíte zapálit pochodně tak, že je hodíte do ohně. V otevřeném sarkofágu můžete najít Azurové oko, které se kombinuje se Stříbrným prstenem z krabice v Síni rozkoše (2F). Všechny výše uvedené akce poskytnou hráči úspěch Opravář.
[Dokument č. 20] Pověsti o dýce
Dokument leží na stole na konci podkroví.
[zbraň #3] Puška F2 (3 sloty)
Leží na židli těsně před východem z podkroví na střechu zámku.
[Klíčová položka] Maska zuřivosti
Když sjedete po laně ze střechy do Tower of Fury, najdete tento předmět před sebou.
[Klíčová položka] Zvířecí lebka
Chodbou šatny projděte dveřmi otevřenými Dimitrescuovým klíčem. Bojujte s nepřítelem ve zbrojnici. Vezměte zvířecí lebku ze zdi. Prozkoumejte ho v inventáři, otočte a získejte normální zvířecí lebku.
[Klíčová položka] Pleasure Mask
V místnosti před zbrojnicí vyjměte masku a na její místo vložte lebku, kterou jste získali dříve. Tím se otevřou dveře. Po obdržení poslední ze 4 masek se můžete vrátit do prvního patra v Síni čtyř a uniknout z hradu.
Všechna okna hradu Dimitrescu
Jak jsme psali dříve, k získání úspěchu Hooligan musíte rozbít 19 oken hradu. V této fázi průvodce jsou již popsány všechny sběratelské předměty z Dimitrescova bytu. Je snazší se vypořádat s okny, když jsou všechny místnosti prozkoumány a otevřeny a masky jsou v Síni čtyř.
- 1 a 2 – v Jídelně (1F).
- 3 – v Kuchyni (1F), kde došlo k potyčce s čarodějnicí.
- 4 a 5 - v Dimitrescu Chambers (1F) za stříbrnými dveřmi na konci nádvoří. Musíte rozbít dvě okna na schodišti, kde vyřešili hádanku sochy.
- 6, 7 a 8 – v další chodbě Komnaty (2F) jsou před místností se sochami další 3 okna.
- 12, 13 a 14 – na schodech mezi 1. a 2. patrem v sále Opery, pokud vcházíte z ulice.
- 15, 16 a 17 – v sále opery (2F): pár oken na jižní straně a jedno na severní.
- 18 - v Síni radosti (2F), a to: v chodbě, kde došlo k boji s čarodějnicí z knihovny.
- 19 – Ateliér (2F) v místnosti s 5 zvonky (okno se automaticky rozbije při výstřelu jednoho ze zvonů).
Poté, co výstřelem nebo ručně rozbijete okna, začne proudit čerstvý vzduch.
Druhá návštěva vesnice
[Klíčová položka] Špinavá lahvička
Po zabití lady Dimitrescu bude na vaší cestě.
[Dokument č. 21] Mistrovské poznámky
Po zabití dámy se ocitnete v zasněžené oblasti. Dokument leží na stole vpravo v první chýši vedle psacího stroje na uložení.
[Venkovní toaleta č. 3]
Za budovou se zmíněným psacím strojem.
[Klíčová položka] Okřídlený klíč
Automaticky staženo po cutscéně.
[Kozí amulet č. 7]
Po setkání s prvními protivníky po boji s Dimitrescem sejděte po schodech nalevo od padacího mostu. Figurka je pod schody.
[Recept č. 6] Domácí bomby
Dá se koupit u obchodníka poblíž oltáře za 2500 lei.
[Dokument č. 22] Leonardův vzkaz
V domě napravo od jména War Maiden na mapě.
[Venkovní toaleta č. 4]
Na dvorku stejného domu jako výše.
[Venkovní toaleta č. 5]
Při dalším pohybu budete muset posunout polici. Na ulici budete muset bojovat s vlkodlakem. Za dveřmi toalety bude mrtvola.
[Klíčová položka] Jack Pen
Vstupte do budovy na sever od Dílny. Chcete-li skříň otevřít uvnitř, musíte se podívat z okna nebo jednoduše zadat 070408. Uvnitř najdete rukojeť zvedáku.
[zbraň #4] Pistole M1911 (2 sloty)
Je ve skříni s rukojetí zvedáku.
[Venkovní toaleta č. 6]
Poté, co zvednete traktor a vlezete pod něj, objeví se noví nepřátelé s velkými drápy a zvýšeným zdravím. Záchod stojí na místě bitvy před bránou Železné insignie.
[Venkovní toaleta č. 7]
Nemusíte procházet přímo branami Železné insignie. Otočte se a jděte k dalšímu plotu, kde najdete poznámku o zmizelých majitelích. Rozbijte žlutý zámek a jděte dovnitř najít další záchod.
[Kozí amulet č. 8]
Mezi domem "Chybí" a záchodem, když se podíváte nahoru, můžete na břidlici vidět figurku kozy.
[Dokument č. 23] Poznámka o Luthierově domě
Další vzkaz visí u dveří domu „Pohřešované osoby“.
[Klíčová položka] Kolečko studny
Kolem pouliční toalety č. 6 nyní můžete projít bránou Železné insignie. Hned za plotem je dům, kde najdete kolo. Následně se dá použít pro všechny studny k získání pokladů a různého spotřebního materiálu z hlubin. Nejsou tam však žádné sběratelské předměty, takže studánky lze přeskočit.
[Venkovní toaleta č. 8]
Za místností se Studnovým kolem vyjděte po žlutých schodech nahoru. Odtud skočte na dvůr se slepicemi. Je tam bílý záchod.
[Dokument č. 24] Evženův deník
Ze záchodu vyjděte po schodech nahoru a skočte do domu s červeným komínem. Uvnitř na stole je deník.
[Klíčová položka] Čtyřkřídlý nezrozený klíč
Je v šuplíku vedle předchozího dokumentu.
[Dokument č. 25] Církevní počítač
Nyní se v kostele objeví notebook s požadovaným dokumentem (při vaší první návštěvě tam nebude).
[Kozí amulet č. 9]
Poté, co projdete bránou Železné značky na severovýchodní straně hřbitova, odbočte doprava. Koza stojí na zemi mezi kryptou a zdí.
[Louise's Family Heirloom] Louisin náhrdelník a klíč
Vraťte se kukuřičným polem na místo, kde jste pomohli muži a ženě, když poprvé prozkoumávali vesnici. Krabice s náhrdelníkem je před domem Louise. Prozkoumejte předmět ve svém inventáři a získejte Náhrdelní kámen (obchodovatelný předmět). Poté prozkoumejte dekoraci podruhé, abyste získali klíč. Otevřou schránku na „Osamělé cestě“, vedoucí z místa bitvy s Dimitrescem k oltáři s obchodníkem Dukem.
[Kozí amulet č. 10]
Když přejdete dřevěný visutý most směrem na Beneviento, podívejte se doleva. Bude tam další most s figurkou kozla.
Dům Beneviento
[Kozí amulet č. 11]
Jděte doleva z verandy obytné budovy (aniž byste vešli dovnitř). Sejděte po schodech dolů do oploceného areálu. Tam za plotem najdete kozí amulet.
Návrat z domu Beneviento
[zbraň #5] Brokovnice W870 TAC (2 sloty)
Cestou do vesnice projděte zahradou s chatou. Jděte dovnitř budovy.
[bludiště č. 2] Koule Slunce a Měsíce
Na jihovýchodě zahrady u náhrobků je malá truhlice. Samotný hlavolam se nachází v Zahradníkově domě, kde je umístěn psací stroj save. Řešení dává hráči „Onyxovou lebku“.
[Venkovní toaleta č. 9]
Když obejdete dům Zahradníka po levé straně, ocitnete se v této budově.
[Fotografie zvláštního ptáka]
Pták sedí na větvi nalevo od brány, kterou hráč chodil do hradu Dimitrescu. Musíte ji zastřelit a sebrat mrtvolu, abyste získali úspěch „Juicy Game“.
[Dokument č. 26] Deník zahradníka
Stále leží ve stejném zahradním domě v rohu.
[Klíčová položka] Luthierův klíč
Pokračujte v prozkoumávání místnosti s psacím strojem, abyste získali klíč, který otevírá vysokokapacitní zásobník pušky F2.
Třetí návštěva vesnice
[Recepty #7 a #8] Výbušná kazeta a bleskový granát
Objevují se v sortimentu obchodníka u Oltáře za 3000 lei.
[Klíčová položka] Rozbitá deska
Nalezeno v kryptě na levé straně hřbitova. Dříve se tam nedalo dostat. Výsledný předmět použijte na místě „Treasure of Beneviento“ (bod na mapě označující hrob před domem stejného jména).
[Zbraň, část #2] Velkokapacitní zásobník pro pušku F2
S Luthierovým klíčem se vraťte do domu "Pohřešované osoby". V místnosti otevřete skříň zadáním kódu 27-09-17. Tuto kombinaci najdete na narozeninovém obrazu zavěšeném na chodbě.
sekce Moreau
[Dokument č. 27] Vasilova poslední vůle
Projděte bránou jižně od vévody pomocí čtyřkřídlého klíče. Po cutscéně s útokem vlka se ocitnete v domě. Poznámka bude za hráčem.
[zbraň #6] Granátomet GM 79 (bez slotů)
Pomocí klíče Iron Insignia vstupte do domu s insignií pokladu Water Wheel Weapon.
[Klíčová položka] Ruční baňka
Automaticky získané při sledování vystřižené scény.
[Klíčová položka] Lodní klíč
Aniž byste opustili jeskyni, vyjděte po schodech nahoru k rozbitnému dřevěnému trámu (je na něm žlutá značka). Odtud se dostanete k povinné příběhové položce a novým nepřátelům. Poté vyjdete k lodi na ulici.
[Dokument č. 28] Přehrada a obří ryby
Poznámku najdete v chatě napravo od lodi.
[Venkovní toaleta č. 10]
Po opuštění budovy, kde se brána ovládá, se přesuňte doprava. Poslední pouliční záchod je tam.
[Dokument č. 29] Výměna pák
Dokument najdete podél cesty od přechodové komory k autu.
[Kozí amulet č. 12]
Po 29. dokumentu se ocitnete ve větrném mlýně. Projděte ven pomocí páky a na konci najděte figurku kozy. Poté jděte dovnitř mlýna.
[Kozí amulet č. 13]
Pohybujte se a vyhněte se Morovi, který se vás neustále snaží srazit z plošiny. Dostaňte se na místo pomocí tří barevných spínačů. Pak se vraťte stejnou cestou zpět, ale dívejte se doleva. Z vody bude trčet figurka kozla na tyči.
[Klíčová položka] Páka
Automaticky zvednutý předmět na vrcholu 2. větrného mlýna.
[Dokument č. 30] Moreauův deník 1
Po otevření stavidel a vypuštění vody následujte zmutovaného Mora. Ve vedlejší budově je schránka s deníkem.
[Zbraň, část #3] Velkokapacitní zásobník pro M1911
Ve stejné budově, kde sídlí Moreauův deník, hledejte stříbrné pouzdro s touto úpravou.
[Dokument č. 31] Moreauův deník 2
Dokument leží před televizí v Morově pokoji.
[Klíčová položka] Šestikřídlý klíč nikdy nenarozený
Tato položka je vedle televizoru.
[Kozí amulet č. 14]
Vraťte se na klíčový startovací člun, na kterém jste jeli. Z tohoto místa bude vytékat voda. Projděte rozbitým mlýnem a zahněte doleva, abyste našli figurku kozy.
[Dokument č. 32] Deník experimentů
Jeďte výtahem z Moro Mines. Projděte kolem psacího stroje ve mlýně. Tam, kde prasata běhala, je klika. Interagujte s ní, abyste se dostali na tajné místo. Je tam zlatý odznak "Moro's Hidden Weapon". Leží na něm dokument a další kus zbraně.
[zbraň #7] M1851 Wolfsbane Magnum (2 sloty)
Jak se k této zbrani dostat je napsáno v odstavci výše.
[Labyrint č. 3] Ples mořské panny
Z předchozí lokace pokračujte po silnici ke svatyni. Uvnitř leží samotný Ball. Poté se musíte klikou vrátit ke dveřím a zahnout doleva do bludiště uvnitř budovy.
Čtvrtá návštěva vesnice
[Dokument č. 33] Výsledky analýzy
S pákou v inventáři se vraťte na Lonely Road. Spusťte most pomocí dodaného nástroje. Nastupte do člunu, otočte se a jeďte podél řeky. Na konci cesty bude jeskyně s notebookem.
[Zbraň, část #4] Předpažbí pro W870 TAC
Část zbraně se nachází na stejném místě jako předchozí dokument.
[Úspěch] Středně vzácný
Vydejte se opačným směrem proti proudu řeky. Pak jděte po cestě od břehu k hradu s pochodněmi. Zastřelte jednu ze zavěšených baterek, abyste zapálili další dvě. Třetí se rozsvítí, když začnete střílet na nekonečně se množící Moro potěr. Když monstrum vběhne do další místnosti, pochodeň se rozsvítí a hráč obdrží úspěch „Středně vzácný“.
[Úspěch] Vedoucí
Než půjdete do Heisenbergovy pevnosti, jděte do Orané oblasti (kukuřičné pole). Najděte Alfa vlkodlaka, jak se tam potuluje. Tento nepřítel má pětkrát vyšší úroveň zdraví než běžní vlkodlaci, ale jeho zabitím zároveň získáte úspěch „Vůdce“.
[Kozí amulet č. 15]
Projděte bránou na severozápadě vesnice pomocí šestikřídlého klíče. Najděte žlutou značku štěstí. Přesuňte se doleva od něj, aniž byste šli po schodech nahoru. Po této cestě dojdete k Ottově mlýnu. Pod ním je malá svatyně s kozím amuletem.
[Dokument č. 34] Ernestův deník
Uvnitř Ottova mlýna je minišéf. Po jeho porážce jděte do červených dveří, které se otevřou po zničení tří zámků. V místnosti za ním se povaluje maso a na stole je dokument.
Pevnost
[Úspěch] Rychlé reflexy
Na cestě k Pevnosti narazíte na lučištníky. Musíte udělat ránu nožem tak, aby vzduch vychýlil šíp letící na hráče.
[Kozí amulet č. 16]
Po boji s velkým monstrem se ocitnete na točitém schodišti. Když se po něm budete pohybovat, podívejte se doprava. Bude tam figurka kozy (před trhlinou ve zdi).
[Dokument č. 35] Deník důstojníka
Po kozím amuletu prolomte s prasknutím zeď. V místnosti za ním je na podlaze dokument a je tam i sejf.
[Klíčová položka] Tělová baňka
Po zabití bosse je automaticky sebrán.
[Dokument č. 36] Poznámky k experimentu
Po bitvě v Pevnosti na vás čeká další ovladatelná loď. Po jeho opuštění se přesuňte do suterénu, kde dole na stole najdete dokument.
Továrna
[Úspěch] Opusťte večírek
Jakmile se dostanete do továrny Heisenberg, zastřelte jedno z těl na dopravním pásu, aby spadlo.
[Klíčová položka] Úleva pro koně
V místnosti s vojákem sedícím na židli leží jisté prázdno. Vezměte tuto formu a jděte do slévárny. Odlijte reliéf koně a přiložte jej na zeď vedle zařízení.
[Klíčová položka] Zubatý tvar
Leží v místnosti po zařízení bez převodovky.
[Dokument č. 37] Poznámka pro vývojáře 1
Dokument je ve stejné místnosti jako zubatý formulář.
[Mapa] Mapa továrny (nižší úrovně)
Vše leží ve stejné místnosti, kde jsou předchozí dvě položky.
[Klíčová položka] Big Gear
Použijte jej na rozbitém slévárenském stroji.
[Dokument č. 38] Poznámka pro vývojáře 2
Po vypnutí velkého mlýnku najdete na stole ve vedlejší místnosti dokument.
[bludiště č. 4] Ve tvaru koule
Po převzetí výše uvedeného dokumentu se podívejte na protější stěnu, kde je tlačený vozík. Interagujte s ním, abyste ho dostali z cesty. Vstupte do místnosti a najděte formulář. Může být také aplikován na slévárnu k vytvoření bludiště. Samotné tajné místo se nachází poblíž Duke na B4.
[Kozí amulet č. 17]
V další místnosti bude běžet ventilátor, který nasává hráče dovnitř. Zastřelte mechanismus, aby se zastavil, aniž by vás zabil. Po přistání na zemi přejděte na „balkon“ v podobě stoupání z velkých lopat rypadla. Na této římse je figurka kozy. Dá se snadno najít podle zvuku, který vydává.
[Klíčová položka] Klíčenka
V další místnosti je stříbrná krabice s požadovaným předmětem. Může být také použit ve slévárenství.
[Kozí amulet č. 18]
Vstupte do výtahu vedle Duke a přejděte z B1 do B3. Když se výtah pohybuje, dívejte se směrem k vůli dveří. Na chvíli se tam objeví figurka kozla. Na rozbití položky budete mít pouze 2 sekundy. Takto můžete jezdit, dokud se vám nepodaří splnit váš plán.
[Klíčová položka] Heisenbergův klíč
Jděte dolů na B4 a jděte do Foundry. Pro odlévání použijte tvar klíče, který jste získali dříve.
[Zbraň, část #5] Prodloužená hlaveň pro M1851 Wolfsbane
S Heisenbergovým klíčem můžete vstoupit do dveří nalevo od slévárny. Tím se dostanete do operační místnosti. Jeden z nepřátel, které potkáte, rozbije zeď, za kterou bude kufřík s částí zbraně. Musí se vyzvednout před návratem ve výtahu do B1, protože bude tam šéf, který zablokuje cestu zpět.
[Dokument č. 39] Útok
Poté, co vyjedete obchodním výtahem do B1, otevřete dveře se znakem zlatého koně, abyste získali další dokument.
[Dokument č. 40] Heisenbergův deník
Po porážce Sturma seberte dokument na stole v kontrolní místnosti před nákladovým prostorem.
[Kozí amulet č. 19]
Musíte opustit místnost s dokumentem vpravo. Amulet je umístěn v rohu sousední místnosti.
[Dokument č. 41] Chrisův počítač
Po cutscéně, kde mluvíte s Chrisem, bude před vámi laptop. Než nastoupíte do auta, musíte to prozkoumat.
Po souboji s Heisenbergovým bossem
[Úspěch] Kartograf
Pokud byly všechny zmíněné oblasti vesnice prozkoumány dříve, trofej se objeví ihned po zabití bosse. To se stane, když ovládáte Chrise a uvidíte odstřelovače, jak se dívá dolů na památky na vesnici. Úspěch se odemkne po cut scéně.
[Kozí amulet č. 20]
Po video cutscene Chris vrhne výbušniny na velké ovoce visící na stropě jeskyně. V temnotě rohu budou trny, které nelze projít. Za nimi bude žena a figurka kozy. Tma je skryje a pak byste měli být opatrnější.
[Dokumenty #42-47]
Jako Chris po porážce bosse palcátem a nalezení velkého ovoce uvidíte cutscénu s nastraženou bombou. Další místnost je Mirandina laboratoř. Poté, co Chris řekne: „Toto musí být Mirandina laboratoř,“ můžete shromáždit zbývající sběratelské dokumenty.
Na stole vlevo jsou čtyři knihy:
- Moreauova lékařská zpráva;
- Dimitrescova lékařská zpráva;
- Heisenbergova lékařská zpráva;
- Donnina lékařská zpráva.
Pak se pod mikroskopem podívejte na papír na bílém stole – to je Spencerův dopis. Když projdete kolem velkého stolu, můžete najít závěrečný dokument - Mirandin deník. Leží mezi třemi fotografiemi.
Obchod s dalším obsahem a Nová hra+
Poslední prozkoumaná místnost končí hru. Systém vás vyzve k uložení, po kterém můžete z hlavního menu spustit Nová hra +. Přenáší se do něj veškerý pokrok, včetně inventárních předmětů a sběratelských předmětů.
Když je příběh uzavřen, v obchodě s dalším obsahem (sekce „Bonusy“ v hlavní nabídce) můžete zakoupit:
- [zbraň #8] WCX (2 sloty) – 30000 XNUMX CP – potřeba pro Veteran Weaponsmith.
- [zbraň #9] Karambit nůž (bez slotů) – 10000 CP – není potřeba k dosažení.
- [zbraň #10] USM-AI (bez slotů) – 20000 XNUMX CP – není potřeba k dosažení úspěchu.
- [zbraň #11] Dragoun (bez slotů) – 30000 XNUMX CP – není potřeba k dosažení úspěchu.
- [zbraň #12] PZ zbraň (bez slotů) – 60000 CP – není potřeba k dosažení.
- [zbraň #13] Rocket Pistol (bez slotů) – 80000 XNUMX CP – uzavírá trofej a je vyrobena pomocí receptu, který lze zakoupit pouze poražením hry na obtížnost „Shadow Village“.
Při nákupu od vévody v nové hře + se také otevřou zbraně potřebné k dokončení úspěchu zbraně:
- [zbraň #14] V61 Custom (3 sloty) – 120 000 lei – potřeba pro zkušeného puškaře.
- [zbraň #15] SYG-12 (3 sloty) – 180 000 lei – potřeba pro veteránského puškaře (také se dá najít v továrně při prvním hraní – doplnění z komentářů z ihned).
- [zbraň #16] STAKE (2 sloty) – 300 000 lei – potřeba pro zkušeného puškaře.
Spolu s DLC Trauma Pack přichází Deluxe verze hry s [Další zbraní] Samurai Edge – AW Model-01 (bez slotů) za 200 lei. Tato pistole není potřeba k dokončení úspěchu.
Spolu se zbraněmi bude mít vévoda v Nové hře + také recepty (pro tato craftovací schémata musíte mít samotnou zbraň v inventáři):
- [Recept č. 9] Kazety pro Magnum – 10000 XNUMX lei.
- [Recept č. 10] Náboje do útočné pušky – 10000 XNUMX lei.
- [Recept č. 11] Náboje do raketové pistole – 10000 XNUMX lei.
A konečně, za vévodovy stávající zbraně v Nové hře + v hodnotě 1 061 000 lei si můžete zakoupit různé modifikátory:
- [Zbraň, část #6] Velkokapacitní zásobník pro LEMI – 9000 lei.
- [Zbraň, část #7] Vylepšená rukojeť pro M1911 – 12 000 lei.
- [Zbraň, část #8] Prodloužená hlaveň pro V61 Custom – 56 000 lei.
- [Zbraň, část #9] Bubnový zásobník pro V61 Custom – 70 000 lei.
- [Zbraň, část #10] Pažba zbraně pro V61 Custom – 35 000 lei.
- [Zbraň, část #11] Potlačovač blesku pro M1897 – 8000 lei.
- [Zbraň, část #12] Vylepšený odtok pro W870 TAC – 22 000 lei.
- [Zbraň, část #13] Prodloužená hlaveň pro SYG-12 – 64 000 lei.
- [Zbraň, část #14] Červený kolimátorový zaměřovač pro SYG-12 – 42 000 lei.
- [Zbraň, část #15] Bubnový zásobník pro SYG-12 – 88 000 lei.
- [Zbraň, část #16] Červený kolimátorový zaměřovač pro WCX – 140 000 lei.
- [Zbraň, část #17] Předpažbí pro WCX – 80 000 lei.
- [Zbraň, část #18] Zaměřovač se zvýšeným zoomem na F2 – 15 000 lei.
- [Zbraň, část #19] Lícnice za F2 – 20 000 lei.
- [Zbraň, část #20] Válec se zvýšenou kapacitou pro M1981 Wolfsbane – 100 000 lei.
- [Zbraň, část #21] Zásobník se zvýšenou kapacitou pro STAKE – 180 000 lei.
- [Zbraň, část #22] Vylepšená rukojeť pro STAKE – 120 000 lei.
To vše jsou sběratelské předměty a kořist doprovázející jejich sbírku, kterou lze nalézt v RE 8 . Přidejte si tuto stránku do záložek, abyste měli vždy nápovědu při prvním nebo opakovaném přehrávání. Doufáme, že vám náš průvodce pomohl Resident Evil Village.