Akt 1 Baldurova brána 3 - počáteční fáze hry, včetně prologu o Nautiloidu a sestávající hlavně z prozkoumávání rozsáhlé oblasti Pustiny s mnoha různými úkoly a hádankami. Hledáte způsob, jak odstranit illithid larvy, při prozkoumávání lokace potkáte hlavní společníci, budete svědky boje mezi tieflingovými uprchlíky a gobliny. Na konci úvodní fáze hry se dostanete do podzemní oblasti se zničeným Sharovým chrámem a jesličkami Githyanki.
Faerûn je plný nevšedních zákoutí, které lze přehlédnout, a skrytých úkolů, které se nezobrazují ve vašem deníku úkolů. V průvodci poskytneme průvodce prvním aktem BG3 se seznamem všech questů a tajemství. Prozradíme vám názvy misí, jak je spustit a kde na mapě se nacházejí.
Baldur's Gate 3 Act XNUMX Map
Mapa BG3 Act XNUMX je rozdělena do několika klíčových oblastí:
- Cesta světem Faerun začíná v Nautiloidní, který patří mezi illithids a je prologem.
- Na místě bude probíhat hlavní studie prvního dějství Pustina, rozdělené do pěti důležitých zón: Emerald Grove, Extinct Village, Tea House by the River, Goblin Camp a Waukeen Refuge. Z Pustiny vedou dva východy – do Underdark a do Mountain Pass.
- Druhou největší oblast v první fázi lze nazvat Podtma s mykonidy, trpaslíky a gnómy, stejně jako přístup do Grimforge.
- Z Underdark přes Ebenozero se dostanete do Grimforge s Adamantine Forge a výstup do Lunární věže.
- Horský průsmyk vede nejen k měsíčním věžím, podobným Underdark, ale také k Jeslím z Illek, které patří k rase Githyanki.
Nautiloidní
Po úvodním videu se probudíte na létající lodi illithid, na které absolvujete výcvik a prolog. Jakmile oblast opustíte, již se do ní nebudete moci vrátit. Na malém nautiloidu nejsou prakticky žádné mise, ale je tu pár nezřejmých bodů, které mohou cestu usnadnit.
Úkoly
Quest | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Útěk z nautiloidu (příběh) | Úvodní úkol, který se spustí automaticky při pohybu po místnosti, kde dochází k uvolnění z illithidové kapsle. | |
Zachraňte illithidského vězně | Vylezte po schodech do druhého patra nautiloidu, kde si v hale se třemi pečeti a těly kultistů všimnete illithida uzamčeného v kapsli Stínové srdce. |
Tajemství
Tajemství | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Mirnat ("my") | V prvním patře nautiloida vyjeďte výtahem a vyjměte mluvící mozek z mrtvoly, abyste získali partnera, kterého později můžete najít v Lunární věže. | |
Čepel "Věčný plamen" | Před útěkem z illithidské lodi porazte velitele Zhalka a získejte jedinečný obouruční meč „Eternal Flame“ na samém začátku hry. |
Pustina
K havárii nautiloida dojde na Ruined Coast v lokaci Wasteland, ve které budete svědky konfrontace mezi tieflingy a gobliny. Oblast je rozdělena do mnoha částí: Smaragdový les s úkrytem a tajemstvími Druidů, bažiny s tajemnou tetou Ethel, Opuštěná vesnice se skřety a útočiště Waukeen spojené s velkovévodou. Na zmíněná místa se můžete vrátit po přesunu do druhého aktu, ale některé questy budou automaticky splněny.
Úkoly
Quest | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Najít lék (příběh) | Vystupte z lodi illithid a hledejte, jak se zbavit larvy ve vaší hlavě. Mise je rozdělena na nepovinné úkoly: „Požádejte o pomoc léčitelku Nettie,“ „Požádejte o pomoc gobliní kněžku“, „Požádejte tetu Ethel o pomoc“, „Zachraňte Druida Halsina“, „Pomozte jmelí s výzkumem parazita“ и „Najděte Githyanki Manger“. | |
Krevní volání | Osobní hledání Astarion jako hratelná postava, ve které děláte volby místo upířího elfa (jako když kousnete postavu v táboře) a určujete její charakter. | |
Nikdo není služebník | Osobní úkol Karlach, která se spustí automaticky, pokud je hlavní postavou. Jeho obsah je podobný úkolu „Náš horlivý přítel“, ale má určité hranice. | |
Pokušení | Jeden z osobních questů při výběru Temné pokušení jako hlavní postava, představující odpor ke straně zla ve třech aktech. | |
Dcera temnoty (společnice) | Pozvat do týmu Stínové srdce, kterou najdete na Zpustošeném pobřeží nebo před vchodem do kaple mezi ruinami nacházejícími se jižně od Emerald Grove. | |
Zdarma Laezel | Severně od teleportu Cliffs by the Road narazíte Laezel v kleci, kde byla uvězněna párem tieflingů. Pomozte Githyanki odtud dostat. | |
Githyanki Warrior (společník) | Získejte Laezel z její klece v blízkosti Emerald Grove nebo se s ní setkejte později, než vstoupíte do Mountain Pass, a pozvěte ji na párty. Pokud Githyanki zemře na nautiloidu, najděte její mrtvolu na Broken Shore a vzkříste ji. | |
Najděte Githyanki Manger | Vezměte Laezela jako svého společníka a dejte za úkol najít postýlku Githyanki, nebo narazíte na jejich hlídku s drakem a Kithrakem Vossem na cestě do Mountain Pass. | |
Čaroděj z Waterdeep (společník) | Vytáhnout Gayla z runového kruhu „Cliffs by the Road“ a začněte s ním cestovat. Společník se o úkol podělí, když jeho důvěra vzroste. Chcete-li zvýšit svůj vztah, provádějte skutky laskavosti, zachraňte postavy, vezměte jed od Nettie a pomozte Galeovi vzkřísit se po jeho první smrti. | |
V případě smrti... (družice) | V prvních dvou aktech nechte Galea zemřít, načež se vedle jeho mrtvoly objeví aura nekrotického poškození. Po poslechu záznamníku z jeho magické projekce správně postupujte podle kroků, abyste čaroděje vrátili k životu. | |
Blonďatá elfka (družice) | Setkat Astarion na silnici západně od havárie nautiloidů a poté pozvěte upíra, aby se připojil k týmu. | |
Prozkoumejte ruiny | Použijte kteroukoli z následujících metod ke vstupu do opuštěných ruin jižně od Emerald Grove a prozkoumejte je. | |
Zachraňte uprchlíky | Dostaňte se do Emerald Grove, kde odrazíte skřety před bránou do tieflingského a druidského úkrytu. Mise je rozdělena do několika úkolů: „Sbírejte informace o Kaga“, „Zabijte Kagu“, „Poraz gobliny“, „Zachraňte prvního Druida“, "Přepadněte Emerald Grove." | |
Blade of the Frontier (společník) | Dotázat se Willa připojit se k četě. Čaroděje trénujícího malé čerty najdete v Kamenné síni ve Smaragdovém háji. | |
Zachraňte druida Halsina | Jděte hluboko do Goblin Broken Sanctum a zachraňte druida v podobě medvěda ve Warg Pens. Úkol může být vydán při vstupu do Druid Grove tím, že se zeptáte kteréhokoli NPC na pohřešované Halsina. | |
Najděte Píseň noci | V Kamenné síni Smaragdového háje se zeptejte Aradina na důvod jeho výpravy na území skřetů nebo se setkejte se zajatým Liamem v Broken Sanctuary of goblinů, kde se později při plnění úkolu ocitnete v Znesvěcený chrám. | |
Vraťte medailon | Když poprvé navštívíte Druid Grove, stanete se svědky konfliktu mezi tieflingem a půlelfem před Kamennými dveřmi. Meli Bartovi ukradne amulet, načež vyběhnou po schodech na odpočívadlo - následujte je a vyřešte problém. | |
Zachraňte Goblina Sazzu | V dočasném úkrytu tieflingů, nedaleko domu s úkrytem Pandirna, ocitnete se ve vězeňských celách, v jedné z nich je uvězněna skřet Sazza, v důsledku čehož se stanete svědky konfliktu mezi ní a míšenkou Arkou. | |
Prozkoumejte břeh | Opusťte Posvátnou tůň Druidů na pobřeží jihovýchodně od Emerald Grove, poslouchejte zpěv harpyjí v Odlehlé zátoce a zachraňte tieflingského chlapce Myrkona před monstry. | |
Najděte si své věci | Staňte se obětí krádeže od tieflingových dětí v Kamenné síni uprchlického útulku a sledujte trik Lucky Ring. Abyste si toho všimli a začali pátrání, promluvte si a obchodujte s Mattisem, během kterého neuspějete ve druhém a projdete třetí kontrolou pozornosti (na prvním z nich nezáleží). | |
Ukradni posvátnou modlu | Dostaňte se do jeskyně tieflingských dětí a v rozhovoru s Maulem získejte rozkaz ukrást posvátnou modlu druidů. Abyste mohli zahájit quest, musíte splnit několik misí ze seznamu: "Podívej se kolem břehu", „Zachraňte Arabellu“, „Najděte své věci“, „Vraťte medailon“. | |
Zachraň Arabellu | U vchodu do Sacred Pool uvidíte Kagu, jak nadává a chystá se dívku otrávit hadím jedem. Promluvte si s tieflingovými rodiči a jděte do komnat druidského doupěte. | |
Požádejte o pomoc léčitelku Nettie | Zeptejte se na tieflingského léčitele Damaise nebo Nimessu, než opustí klec s Laezel, aby se dozvěděli o Nettie. Případně si promluvte s mužem jménem Aradyn nebo s jedním z druidů v Emerald Grove. | |
Zachraňte prvního druida | Během úkolu „Požádejte o pomoc léčitele Nettie“ se dozvíte více o ztrátě od druidského léčitele nebo od Ratha. Halsina, který bude muset být vysvobozen ze své klece v Goblin Dungeon, ve Warg Pens v Broken Sanctum. | |
Sbírejte informace o Kage | Jděte dolů do komnat služebníků v podzemní části Posvátného bazénu druidů. V Kagině truhle najděte podezřelou poznámku, která hovoří o podezřelém setkání v Sunlit Swamps (Rotten Mire). | |
Zabij Kagu | Po rozhovoru s arcdruidem Kagou si promluvte se Zevlorem a položte mu otázky: "Můžeš odložit rituál?", "Tak proč se jí nezbavit?" Na elfa můžete zaútočit kdykoli. | |
Zachraňte gnoma | Na severozápadě Zaniklé vesnice rozhodněte o osudu trpaslíka jménem Bark Root, přivázaného k čepeli mlýna, obklopeného gobliny a jejich vůdcem Fezzerkem. | |
Dokončete mistrovské dílo se zbraní | Projděte dírou v podlaze do sklepa pod domem v Zaniklé vesnici a v zamčené truhle seberte jako jeden z materiálů plán na čepel s požadovanou sussurskou kůrou, kterou později najdete v Underdark. | |
Prohledejte suterén | V částečně zničeném bylinkovém domě v Zaniklé vesnici si vezměte poznámky lékárníka a jděte poklopem do suterénu místnosti, kde nejprve narazíte na knihu Necromancy of Thay. Kromě toho se objeví úkoly „Otevřít starověký svazek“ a „Zničit starodávný svazek“. | |
Odhalte tajemství artefaktu | Projděte se po mostě mezi Zaniklou vesnicí a Táborem skřetů, aby se objevila vize tří vybraných Absolutů, což způsobí, že se quest aktivuje. Jinak quest začne, když narazí na hlídku Githyanki. | |
Zachraňte Volo | Na povrchu gobliního tábora narazíte na vystupujícího barda, který bude přemístěn do samostatné cely v Broken Sanctuary. Jděte do gobliní kobky a najděte barda v místnosti vedle Abdirakabych ho zachránil. | |
Požádejte o pomoc Goblin Priestess | Dozvíte se o Goblin Priestess tím, že si promluvíte Sazzay v Tiefling Temporary Prison, nebo přímo najít Faithful Gut v podzemní části Goblin Lair v Broken Sanctum. | |
Porazte gobliny | Poslouchejte postupně Kagu a Zevlora, nabídněte hlavnímu tieflingu pomoc při likvidaci goblinů a získejte rozkaz zničit tři gobliní vůdce. | |
Raid the Emerald Grove | V Broken Sanctum řekni Mintareže se postavíte na stranu goblinů, načež s nimi přepadnete tieflingy. Nejjednodušší způsob, jak se dostat do tábora skřetů, je na misi „Save the Goblin Sazza“. | |
Využijte svůj potenciál | Najděte larvu illithid poprvé a rozhodněte se, zda ji použít. | |
Chosen One Shar (satelit) | Zadobře Stínové srdce zadá pátrání během jednoho z dialogů, kdy odhalí svou touhu stát se temnou justici. S největší pravděpodobností se to stane na večírku v táboře po záchraně tieflingů ze Smaragdového háje a rozhovoru s Halsinem. Pokud se mise nezobrazí, navštivte Předsunutá základna Selunite в Podtma nebo pokračovat v hlavním příběhu. | |
Najděte Doni | Úkol bude dostupný pouze tehdy, pokud vedoucí gobliního tábora zůstal naživu a při záchraně Sazzy a předání úkrytu Mintaře se dozvěděl polohu uprchlíků. Když se vrátíte do Emerald Grove před obléháním, najdete Rikku, jak hledá Donyu. | |
Požádejte o pomoc tetu Ethel | V Kamenné síni Emerald Grove se budete moci poprvé setkat s tetou Ethel a říct jí o larvě ve vaší hlavě. Podruhé se s ježibabou setkáte u vchodu do Sunlit Swamps (Rotten Mire) a poté v Čajovně u řeky, kde v rámci dialogu dostanete nabídku pomoci. | |
Zachraňte Mairinu | Jděte do Crooked Tea House tety Ethel a staňte se svědky rozhovoru ježibaby s Myrinou. Obě ženy budou teleportovány na skryté místo pod Čajovnou u řeky, poté se můžete vydat zachránit Mairinu. | |
Ulovte ďábla | V rozhovoru s Vůle Zjistíte, že hledá jistého ďábla skrývajícího se na Vzkhozhaya Road. Můžete o tom také slyšet od skupiny tyrských paladinů v domě východně od Waukeen Shelter, jižně od kterého najdete Karlach. | |
Náš horlivý přítel (společník) | Hledejte Karlach jihovýchodně od sirotčince Waukeen, zachraňte jí život a dovolte ďábelce, aby se stala členem týmu. | |
Srdce pekelného (družice) | Po nalezení Karlach, zabijte služebníky arciďábla Zariela, převlečeného za tyrské paladiny vedené Andersem v budově na východě Vskhozhaya Road. Dále si promluvte se svou společnicí a zjistěte tajemství jejího srdce. | |
Vykovat srdce | Menší osobní poslání Karlachkdyž je hlavní postavou. Nahrazuje quest „Heart of the Inferno“ a má od něj určité rozdíly. | |
Zachraňte velkovévodu (družice) | Mise začne v hořícím Waukeen Refuge, který se nachází na severozápadě Wasteland. Po přiblížení k budově nebude možné dlouho odpočívat a pohybovat se teleporty, jinak lidé uvnitř zemřou. Pomozte Ohnivým pěstím otevřít dveře do panství a zachraňte radního Florricka, abyste zjistili informace o velkovévodovi. | |
Zachraňte toho chudáka v pasti | V hořícím Waukeen Shelter, naproti místnosti s poradcem Florrickem, můžete pomoci dostat se ven Benrinovi, který spadl pod prkna. Nezapomeňte si s mužem po propuštění promluvit. | |
Najděte chybějící náklad | Na Vskhozhaya Road, mezi karavanou vydrancovanou gnolly, najděte dopis s informací o nebezpečné truhle (můžete ho sledovat i bez tohoto bodu). Jděte po silnici na sever, kde narazíte na monstra vedená vojevůdcem Flindem, který zaútočil nákladem na dva lidi. Jakmile se situace vyřeší, vezměte karavanu do bezpečí nebo ji pomozte dopravit do Zhentarim Vault. | |
Osvoboďte umělce | Poklopem na západě samostatného domu v útočišti Waukeen se ocitnete v podzemním útočišti Zhentarim, kde se setkáte s umělcem Oscarem Fevrasem, kterého lze vykoupit a vrátit se do Baldur's Gate. | |
Jděte do Měsíčních věží (příběh) | Po zúčtování mezi tieflingy a gobliny, v závislosti na zvolené straně, proběhne konverzace Halsin nebo Mintara, během kterého se dozvíte, že k Měsíčním věžím se dostanete dvěma způsoby – Podtemnem nebo Horským průsmykem. |
Tajemství
Tajemství | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Píseň v táboře | Postavte se na odkrytou skálu v táboře Wasteland, abyste slyšeli text „Chci žít“ přidaný k hudbě na pozadí. | |
Portréty hlavních postav DOS2 | Jako velikonoční vajíčko můžete sbírat portréty hlavních postav z Divinity: Original Sin 2. Feinův obraz najdete v refektáři v ruinách, Lowes - v Nettieině pokoji, Ifan ben Mezda - nad orky v Zaniklé vesnici. Obraz Červeného prince je uchováván v azylu Waukeen, Sebilla Kaleran - v domě ježibaby, Marcus Miles (zvíře) - ve Zničené věži v podtmí. | |
Zachraňte Nadiru | Na kopci jihovýchodně od vchodu do Smaragdového háje zachraňte tieflinga Nadiru, která se chystá zabít vrahem s hmyzem, aby si vzal vzácný předmět. | |
Divný vůl | V tieflingském táboře narazíte mezi kupkami sena v Kamenné síni na Podivného vola, se kterým můžete komunikovat a setkat se s ním v následujících dvou aktech. | |
Pomozte Pandirně | Na tieflingském území ve Smaragdovém háji, v uzavřeném Vaultu, se skrývá Pandirna s ochrnutýma nohama. Uzdravte dívku, abyste získali přístup ke všem předmětům a pokladům v místnosti. | |
Alfirina loutna | Od Posvátného bazénu Druidů se vydejte po silnici na jihovýchod, kde mezi veverkami narazíte na tieflinga Alfiru. Pokuste se pomoci bardovi dokončit skladbu a projít výkonnostními kontrolami, za které získáte Likhailinu loutnu jak v případě úspěchu, tak v případě neúspěchu. | |
Runy v knihovně Druidů | Vstupte do komnat Druidů skrytých za dveřmi v Posvátném bazénu a pokračujte do knihovny Enclave Library. V místnosti uvidíte hádanku se čtyřmi sochami, do kterých musíte vložit runy, za které dostanete kopí „Sorrow“ a brnění „Robe of Summer“. | |
Hůl Přírody | V podzemní chodbě ze Emerald Grove, kterou můžete vést goblina Sazzu, nedaleko sochy orla, v truhle, leží hůl „Nature Snare“, která vám umožní chytit cíl. | |
Kokon s pavoučími vejci | Na jihozápadě Emerald Grove Outskirts vylezte do svahu a vyšplhejte po schodech na kopec, kde si mezi pavučinami všimnete zámotku s pavoučími vejci. Předmět se používá jednorázově k vyvolání několika monster nebo může být užitečný při hledání „Ukrást vejce Githyanki“. | |
Pes Shkryab | Na severu západní části Emerald Grove Outskirts si všimnete psa Skryaba vedle jeho zesnulého majitele Gomvika. Pes se později stane společníkem na táboře. | |
Pašerácký prsten | V kostlivci u řeky, nedaleko od místa setkání s Karlach, najít pašerácký prsten užitečný pro krádež. | |
Kopí "Vision Absolute" | Spojte násadu a špičku zlomeného kopí a vytvořte oštěp Vision Absolute, který je zvláště užitečný proti nepřátelům s více než dvěma očima. V jeskyni seberete šachtu z mrtvoly Edovina a hrot - po zabití medvědí matky. | |
Medvědí mládě | Na severovýchodě u řeky pod Opuštěnou vesnicí se ocitnete v Medvědím hnízdě, ve kterém můžete získat zvířecí mládě jako společníka žijícího v táboře. | |
Selune Idol Chest | Na západě Předměstí smaragdového háje se ocitnete v medvědí jeskyni, kde vyřešíte malou hádanku a vezmete si poklady z Pozlacené truhly. | |
Lichožrouti v zaniklé vesnici | Dojděte k příměří s lidožrouty ve Vyhaslé vesnici a získejte Dooley's War Horn, který je jednou vyvolá, nebo zabijte hlavní monstrum a vezměte si z něj Circlet of Intellect, který zvýší charakteristiku na 19 jednotek. | |
Vyvolejte démona-známý | V rakvi v Zaniklé vesnici seberte svitek „Vyvolání Quasita“, kterého můžete studovat jako čaroděje, abyste vyvolali jedinečného démona v průběhu hry. | |
Fáze Spider Matriarch | Ze studny Opuštěné vesnice warp do kobky s bossem Phase Spider Matriarch a sestup do Underdark. The Whispering Abyss také obsahuje Dark Ametyst spojený s Book of Necromancy of Thay. | |
Hra kurogon | V Goblin Camp se můžete zúčastnit minihry, ve které musíte řídit kuře (nebo za určitých okolností Medvesycha) do cíle v určitém počtu tahů. | |
Značka Absolute | V dialogu s Věrnou kněžkou Kishkou se dohodněte, že na hrdinovi nechá Brand of the Absolute, díky čemuž budete moci využívat efekty některých předmětů a volit v dialozích další možnosti. | |
Grace of Loviatar | V goblinském žaláři jděte do Krvavě potřísněné svatyně a najděte služebníka bohyně Loviatar. Souhlaste s jeho návrhem na získání pasivního požehnání bohyně bolesti za pár zásahů palcátem do postavy, což dává buff při nízkém zdraví. | |
Truhla v hořícím Waukeen Haven | Otevřete hrudník (KS - 20)v hořícím domě Waukeen Refuge získat kladivo "Hamarhraft", které po skoku způsobí poškození hromem kolem postavy. Pokud dům již vyhořel, zbraň zůstane na místě rozbité pokladnice. | |
Rukavice „Vábení do propasti“ | V zamčené místnosti Zhentarim Vault jsou uchovávány velmi vzácné rukavice „Beckoning into the Abyss“, aby se zvýšila stabilita vyvolaného tvora, ale pokud tvor v testu neuspěje, může se sám zbláznit. | |
Legendární meč Githyanki | Když poprvé navštívíte severozápadní roh mapy, když míříte do Mountain Pass, narazíte na skupinu Githyanki, která jede na červeném drakovi. Pomocí kouzla „Rozkaz: Hoď“ na Kithraka Vosse ho přimějte odhodit meč, pak se plížit a sebrat jej. Stříbrný meč astrální roviny má silné statistiky, ale díky efektům je tato zbraň lepší volbou pro Githyanki. Metoda je částečně podvádění, protože později můžete získat meč ve třetím aktu. |
Podtma
Podtma je rozlehlá oblast, která je přístupná několika způsoby. V zóně potkáte rasu hřibovitých inteligentních tvorů, gnómů, trpaslíků a drowů, kteří často žijí v šeru. Po přechodu na další akt s Lunárními věžemi již některé úkoly nebudou dostupné pro pokračování.
Úkoly
Quest | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Pomozte Jmelí prozkoumat parazita | Promluvte si s Blorgem nebo illithid Omelum na východě kolonie Myconid a řekněte jim o parazitovi uvnitř hlavy, abyste měli šanci zbavit se larvy. | |
Vyléčit otráveného trpaslíka | Na kopci v kolonii Myconid leží otrávený skřítek Tulla, který může být ponechán nebo vyléčen. | |
Porazte Dvergarské útočníky | Během rozhovoru s vůdcem mykonidů Spavem od něj dostanete žádost, abyste se pomstili Dvergarským nájezdníkům, kteří žijí na březích Ebenozeru. Kromě toho může quest začít konverzací s Glotem. | |
Pomstít kruh Glota | V západní části Myconid Colony si všimnete tvora stojícího ve stínu, Gloty. Minulý vůdce houbových tvorů vás požádá, abyste se pomstili za jeho kruh, postavili se na jeho stranu, zničili Dvergar a svrhli Spava. | |
Najděte si houbaře | Na západ od kolonie Myconid narazíte na Derrit Bonecloak. V rozhovoru s trpaslíkem se dozvíte, že její manžel Baelen zmizel při hledání dobré houby a nevrátil se. | |
Najděte chybějící boty | Na břehu Ebenozeru v Zchátralé vesnici přijdete ke skrytým Dvergarům, mezi nimiž je hlavní Huck Coal. V poklidném dialogu vás vůdce požádá, abyste našli jeho chybějící boty a vy se na oplátku snadno dostanete do Grimforge. | |
Přineste Neřinu hlavu | Po zbavení se zlého Dvergara na břehu jezera vydá současný vůdce mykonidů (Glot nebo Spav) další rozkaz – zabít Věrný Nere. | |
Seznamte se s příběhem prince Orfea | Chcete-li se o Orpheovi dozvědět více, najděte všechny ryté disky Githyanki, z nichž první je uložen v Magické věži. |
Tajemství
Tajemství | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Falar Aluwe | Proveďte drowský rituál, abyste odstranili čepel Falar Aluwe z kamene. | |
Zaměstnanci "Sorrowful Chill" | Najděte ledovou rukojeť, kov a krystal a posbírejte Mournful Chill Staff. | |
Oči na zdi Selunite základna | V jihovýchodní části Underdark se nachází selunitská základna, jejíž vchod střeží střílející socha. Na jedné ze stěn jsou namalované oči, což je skládačka s pochodní. Pro vyřešení hádanky uvnitř lokace budete moci projít skrytým průchodem a získat několik vzácných předmětů z truhel. | |
Nejběžnější hrudník | Zničená věž je spojena s misí „Pomozte jmelí s výzkumem parazita“, při jeho studiu však můžete na některém z balkonů narazit na zajímavý objekt. Nejobyčejnější truhla vám umožní nosit mnohem více věcí, protože je dočasně změní na lehké nádobí. | |
Klub Hill Giant | V nejvyšším patře Zřícené věže leží Stolice Hill Giant of Strength. Rozbijte ho, abyste sebrali kyj, čímž se parametr síly zvýší na 19 jednotek. | |
Srp BUUALA | V Underdark je extrémně nezřejmý sestup, který vede do Festering Bay k rybím tvorům, kteří vypadají jako murloci. Pro interakci s nimi si můžete vyzvednout „BUUALA Sickle“, který má výhodný efekt při útoku na krvácející cíle. |
Grimforge
Grimforge se nachází mezi zničeným chrámem Shar a slouží jako příbytek pro Dvergary, kteří jsou v konfliktu s trpaslíky. V zóně se setkáte s bossem Grimem z Adamantin Forge, objevíte mluvící amulet a rozhodnete o osudu dalšího služebníka Absolutna. Hlavní úkol lokace je přísně svázán s časem a počtem teleportů z oblasti, takže quest automaticky selže, pokud jeho dokončení odložíte.
Úkoly
Quest | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Zachraňte trpaslíky v Grimforge | Pokud vyléčíte otrávenou Tullu, řekne vám o trpaslících z jejího klanu, kteří mají potíže, a požádá vás, abyste je dostali z Grimforge. V opačném případě pro zahájení úkolu vstoupíte do dialogu s gnómy před zhroucením s Nere, najděte Philominu nebo zhroucení sami odstraňte. | |
Zdarma Věrná Nere | Přesuňte se do Grimforge a na jihu lokace, před troskami, začne dialog se seržantem Trinnem, který vás požádá, abyste uklidili kameny kvůli drowovi Nere, který je tam uvězněn. | |
Najděte výbušniny | Dostaňte se do jeskyně s Faithful Nere a získejte za úkol najít výbušniny k odstranění kamenů. | |
Oslepit Absolutno | Malý úkol, ve kterém trpaslík Razor žádá, aby se zbavil vševidoucího oka létajícího kolem Grimforge, aby nepřekáželo konfrontaci s Nerou. | |
Adamantine Forge | Jděte na západ podél velké větve stromu sussur, porazte čtyři Hooked Horrors a Filro the Forgotten, abyste našli tělo mága v jeho táboře s deníkem, což povede k začátku pátrání. Do Ancient Forge se také můžete dostat bez náznaku prozkoumáním Grimforge. Kromě toho se můžete dozvědět o existenci Adamantine Forge od drowa Dhorna, který je nedaleko Pozorovatel (nebo v rozhovoru s jeho mrtvolou). | |
Pomozte duchu amuletu | V zamčené adamantinové truhle na lávovém ostrově, vedle lávového elementála potulujícího se kolem, najdete Sentient Amulet. V interakci s ním přivolejte ducha a začněte quest, který se také může jmenovat „Pomozte prokletému mnichovi“. |
Tajemství
Tajemství | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Mimiky na Harper Chest | Dole na západě Grimforge, před propastí, narazíte na několik truhel, mezi nimiž jsou ukryti mimikové a jedna Harper Cache. Vypořádejte se s příšerami a odneste si cenný poklad. |
Horský průsmyk
Horský průsmyk je úzce spjat s rasou Githyanki, protože obsahuje klíčová místa pro ně a Laesela a je také nejkratší cestou do Underdark. Přestože je oblast malá, můžete v ní najít zajímavé a vzácné předměty a splnit pár důležitých misí. Podobně jako v případě Underdark, některé questy již nemusí být možné splnit, jakmile vstoupíte do aktu XNUMX.
Úkoly
Quest | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Ukradněte vejce Githyanki | Pátrání začne dialogem s lady Esther v Mountain Pass. | |
Najděte Blood of Lathander | Najděte dopis od obdivovatele Lathandera o jisté relikvii „Krev“, která se někde ukrývá klášter Rosimorn, pak najděte vchod do Illek Manger. | |
Pomozte Kitraku Vossovi | Kithrak Voss, kterého jsme poznali dříve, navštíví tábor s výskytem Vlaakith nebo s přesunem do Prokletých zemí a požádá o pomoc při záchraně prince Orfea, uvězněného v Astrálním hranolu. |
Tajemství
Tajemství | Jak začít | Umístění |
---|---|---|
Rukavice Agility | ubytovatel Ajaknir Jira prodává obratnostní rukavice, které zvyšují hodnotu této vlastnosti na 19. |
Doufáme, že vám článek pomohl dozvědět se o všech questech a tajemstvích prvního aktu v Baldurs Gate 3. Pokud máte nějaké dotazy nebo jste kdekoli ve slepé uličce, napište o tom do komentáře. V odpovídající části webu najdete další Průvodce Baldur's Gate 3.